Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το λαδι μπορει να το καιει απο τα τσιμουχακια και οχι απο τα ελλατηρια.Εαν ειναι γατονι ο μαστορας και του επιτρεπει και ο κινητηρας, τα αλλαζει απο πανω χωρις να βγαλει κεφαλη.

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, NT1G είπε

Θα αλλάξει κάποιος ελατήρια στα πιστόνια χωρίς να πειράξει τον κύλινδρο; Πως θα πατήσουν μετά σωστά τα καινούργια ελατήρια; 🤔

Νομίζω αν δεν έχει ζημιά ο κύλινδρος απο το πιστόνι το κάνουν ένα ψιλο γιαλοχαρτάρισμα και ειναι οκ. Αμα έχει ζημιά πάει για ρεκτιφιε που τοτε ανεβαίνει το κοστος και δεν αξίζει...

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, NT1G είπε

Θα αλλάξει κάποιος ελατήρια στα πιστόνια χωρίς να πειράξει τον κύλινδρο; Πως θα πατήσουν μετά σωστά τα καινούργια ελατήρια; 🤔

Αν μετρηθει και ειναι σωστος κανεις ενα απλο honing με ειδικο εργαλειο ισα ισα να "αγριεψει" ο κυλινδρος για να πατησουν καλυτερα τα νεα ελατηρια και εισαι κομπλε.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, toyo73 είπε

Το λαδι μπορει να το καιει απο τα τσιμουχακια και οχι απο τα ελλατηρια.Εαν ειναι γατονι ο μαστορας και του επιτρεπει και ο κινητηρας, τα αλλαζει απο πανω χωρις να βγαλει κεφαλη.

Με την πιεση του αερα..!

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, primeragt είπε

Αν μετρηθει και ειναι σωστος κανεις ενα απλο honing με ειδικο εργαλειο ισα ισα να "αγριεψει" ο κυλινδρος για να πατησουν καλυτερα τα νεα ελατηρια και εισαι κομπλε.

Οπότε χρειάζεται να γίνει κάτι ακόμα (honing) και όχι μόνο αλλαγή στα ελατήρια και αγρίεμα με γυαλόχαρτο...

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, NT1G είπε

Οπότε χρειάζεται να γίνει κάτι ακόμα (honing) και όχι μόνο αλλαγή στα ελατήρια και αγρίεμα με γυαλόχαρτο...

Το honing φαντασου γινεται με ηλεκτρικο δραπανο. Δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο, ειναι αυτο το αγριεμα με γυαλοχαρτο που ειπε ο φιλος απλα προφανως θελει ενα εργαλειο για να μην εχεις λαθος λογο χεριου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καει περιπου 1 λιτρο λαδι στα 1500 χλμ

 

Το αμαξι εχει πολλα χλμ (270000) .

 

 

3 λύσεις υπαρχουν

1. να βρείτε κινητήρα σε καλή κατάσταση και αλλαγή
2. ολική ανακατασκευή κινητήρα

3. απόσυρση

 

το αμάξι με το λάδι που και θα μυρίζει σαν δίχρονο μηχανάκι.. λογικά δεν έχει μείνει τπτ όρθιο μέσα στον κινητήρα...

 

α ναι και αλλαγή στα ελατήρια είναι πετάμενα χρήματα κατά 99% δεν είναι μόνο αυτά φθαρμένα απλά θα σας λύσουν το θέμα για μερικα χιλομετρα μετα ππαλι θα αρχισει

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.

Το αμάξι μετά από τόσα χιλιόμετρα και χρόνια είναι ταλαιπωρημένο. Βλάβες θα παρουσιάζει συχνά πλέον και όχι μόνο στην μηχανή. Τα κολάρα, το ψυγείο, η μιζα, τα καλώδια, τα ηλεκτρονικά, οι αναρτήσεις, το σασμάν, έχουν όλα βαριές φθορές. Απλώς αντιλαμβάνεσαι μόνο την φθορά του κινητήρα λόγο της κατανάλωσης λαδιού. Αν υπάρχει δυνατότητα για αγορά άλλου οχήματος θα ήταν το ιδανικό, αλλιώς τα ραντεβού με το συνεργείο θα είναι συχνά. Μιλάω εκ πείρας ως παθών.

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, altsip είπε

Ένας FYDB η FYDA κινητήρας έχει πάνω κάτω 300€ ψάξε για έναν καλό μεταχειρισμένο με καλή συμπίεση δες και τα κενά στον στρόφαλο κάνε και το service του και όλα καλά

Ο μεταχειρισμένος κινητήρας είναι σαν αγοράζεις " γουρούνι στο σακί " .

Είτε το βάζεις επάνω και όσο αντέξιε ή εξαρχής το κάνει επισκευή και μετά το βάζεις.

ή θα σου πεί την αλήθεια ο μαντράς για τα χιλιόμετρα;

23 ώρες πριν, iwnas28 είπε

Καλησπερα,

το focus του αδερφου μου εχει το παραπανω θεμα.

Το λαδι ειναι 5w 30

Το αμαξι εχει πολλα χλμ (270000) .

Καει περιπου 1 λιτρο λαδι στα 1500 χλμ

Σκεφτεται να δοκιμασει 10w 40 στην επομενη αλλαγη παρολο που το manual λεει για 5w 30.

Τι μπορει να γινει για να αντιμετωπιστει το προβλημα αυτο?

Τι λάδι του βάζει σάν ποιότητα;

Ας το γυρίσει σε 10-40 ημισυνθετικό με 7-8 € / λίτρο και το παρακολουθεί .

Εάν συνεχίσει να καίει επισκευή .

Στα έξοδα να υπολογίσει για παράδειγμα αντλία νερού , θερμοστάτη  ώς επιπλέον εάν δέν τα έχει αλλάξει γιατί έχει και 270.000 και να μήν πληρώσει 2 φορές εργασία 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, BackFromHell είπε

 

ΥΓ. 270.000 χλμ, 17 χρονια. Το αμαξι εβγαλε τα λεφτα του με το παραπανω.

γελάει ένα nissan almera του 92 Ν15 με 380.000 χιλιόμετρα που δεν καίει σταγόνα λάδι (αλλαγή βέβαια κάθε 3000 χιλιομετρα το λαδάκι του).

Δημοσ.
Στις 20/9/2019 στις 8:47 ΜΜ, iwnas28 είπε

Καλησπερα,

το focus του αδερφου μου εχει το παραπανω θεμα.

Το λαδι ειναι 5w 30

Το αμαξι εχει πολλα χλμ (270000) .

Καει περιπου 1 λιτρο λαδι στα 1500 χλμ

Σκεφτεται να δοκιμασει 10w 40 στην επομενη αλλαγη παρολο που το manual λεει για 5w 30.

Τι μπορει να γινει για να αντιμετωπιστει το προβλημα αυτο?

Να αλλάξεις ΜΟΝΟ τσιμουχακια βαλβίδων .τιποτα άλλο ,Εγώ έκαιγα (Bmw 2002 -190000km)μέχρι κ 1λτ ανά 350 χλμ,άλλαξα τσιμουχακια βαλβίδων κ δεν καίω σταγόνα εδώ κ 12000 χλμ ! Μην ακούς τον καθένα -όλοι εξυπηρετούν τα συμφέροντα τους δυστυχώς .Φιλος μου που ρώτησε για φοκους 15 ετιας του είπαν όλα μαζί 70 ευρώ . ΑΚΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, whoose είπε

γελάει ένα nissan almera του 92 Ν15 με 380.000 χιλιόμετρα που δεν καίει σταγόνα λάδι (αλλαγή βέβαια κάθε 3000 χιλιομετρα το λαδάκι του).

Honda Accord του 2002 το είχα 1ο χέρι.

Έκαιγε 250ml ανά αλλαγή (8500) , είχε γράψει 500.000 εκ των οποίων τα 150.000 χιλιομετρα με υγραεριο σε 3 χρόνια.

Λάδι έβαζα ημισυνθετικα 10/40

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, whoose είπε

γελάει ένα nissan almera του 92 Ν15 με 380.000 χιλιόμετρα που δεν καίει σταγόνα λάδι (αλλαγή βέβαια κάθε 3000 χιλιομετρα το λαδάκι του).

126 αλλαγές λαδιών.. με ένα νορμάλ λάδι μαζί με το φίλτρο το λιγότερο 40€ την φορά,  δηλαδή κάτι παραπάνω από 5000€. 

😂😂

Δημοσ.
5 ώρες πριν, gustom2008 είπε

750 ευρω για ελατηρια σε yaris???? 

Δεν ξέρω τι ακριβώς αλλαξε. Η ίδια η Τoyota ζητάει 2500€ για να επισκευάσει τους κινητήρες, που είναι προβληματικοί από το εργοστάσιο...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...