Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα,

το focus του αδερφου μου εχει το παραπανω θεμα.

Το λαδι ειναι 5w 30

Το αμαξι εχει πολλα χλμ (270000) .

Καει περιπου 1 λιτρο λαδι στα 1500 χλμ

Σκεφτεται να δοκιμασει 10w 40 στην επομενη αλλαγη παρολο που το manual λεει για 5w 30.

Τι μπορει να γινει για να αντιμετωπιστει το προβλημα αυτο?

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Επισκευή κινητήρα (ελατήρια, τσιμουχάκια και πάει λέγοντας)

Αυτο σκεφτεται κ αυτος σαν υστατη λυση.

Μπορει να γινει τπτ αλλο  στο μεταξυ?

Εχεις ιδεα για το κοστος στο περιπου?

Δημοσ.

Είναι η μοναδική λύση και όχι η ύστατη.

Οτιδήποτε άλλο είναι ημίμετρο διότι με 1 λίτρο στα 1000χλμ η  φθορά είναι πολύ προχωρημένη.

Για κόστος δεν ξέρω διότι εξαρτάται από την εργασία που χρεώνει ο καθένας.

 

  • Like 3
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Είναι η μοναδική λύση και όχι η ύστατη.

Οτιδήποτε άλλο είναι ημίμετρο διότι με 1 λίτρο στα 1000χλμ η  φθορά είναι πολύ προχωρημένη.

Για κόστος δεν ξέρω διότι εξαρτάται από την εργασία που χρεώνει ο καθένας.

Ευχαριστω για την απαντηση!

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, iwnas28 είπε

Καλησπερα,

το focus του αδερφου μου εχει το παραπανω θεμα.

Το λαδι ειναι 5w 30

Το αμαξι εχει πολλα χλμ (270000) .

Καει περιπου 1 λιτρο λαδι στα 1500 χλμ

Σκεφτεται να δοκιμασει 10w 40 στην επομενη αλλαγη παρολο που το manual λεει για 5w 30.

Τι μπορει να γινει για να αντιμετωπιστει το προβλημα αυτο?

1.4? Καταρα δεν τραβαει-βενζινες..  Ας του βαλει 10w40 δεν θα παθει κατι.. Θα μειωσει την καταναλωση λαδιου! Αφου καιει τοσο πολυ λαδι θα επρεπε να ειχε αλλαξει ιξωδες καιρο πισω!

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

1.4? Καταρα δεν τραβαει-βενζινες..  Ας του βαλει 10w40 δεν θα παθει κατι.. Θα μειωσει την καταναλωση λαδιου! Αφου καιει τοσο πολυ λαδι θα επρεπε να ειχε αλλαξει ιξωδες καιρο πισω!

1.6 zetec ειναι 

Ισχυει αυτο που λες αλλα θα απει για αλλαγη τελος Οκτωβρη οποτε συμπληρωνει απ'οτι μου ειπε

Υπαρχει αλλη αμεση λυση εκτος απο το να αλλαξει ελατηρια?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ούτε είκοσι χρόνια δε κράτησε και έχει μόνο 270000 χλμ στο κοντέρ...  δηλαδή 15000χλμ/έτος = μέσος όρος αυτοκινήτου που κινείται κατά κανόνα σε αστικό περιβάλλον που σημαίνει ακόμα περισσότερες ώρες λειτουργίας με ότι αυτό συνεπάγεται για τη φθορά του κινητήρα.

Ηρθε ο καιρός για επισκευή  φίλε. Δεπρόκειται να σωθείς ούτε με 10W40 , 20W50 ... και βαλβολίνη που λέει ο λόγος  να βάλεις μέσα πάλι τα ίδια θα καίει, άντε τα τρία λίτρα στις 5000 χλμ να γίνουν δύομιση

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 2
Δημοσ.

 

 

53 λεπτά πριν, iwnas28 είπε

1.6 zetec ειναι 

Ισχυει αυτο που λες αλλα θα απει για αλλαγη τελος Οκτωβρη οποτε συμπληρωνει απ'οτι μου ειπε

Υπαρχει αλλη αμεση λυση εκτος απο το να αλλαξει ελατηρια?

Ένας FYDB η FYDA κινητήρας έχει πάνω κάτω 300€ ψάξε για έναν καλό μεταχειρισμένο με καλή συμπίεση δες και τα κενά στον στρόφαλο κάνε και το service του και όλα καλά

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, altsip είπε

Ένας FYDB η FYDA κινητήρας έχει πάνω κάτω 300€ ψάξε για έναν καλό μεταχειρισμένο με καλή συμπίεση δες και τα κενά στον στρόφαλο κάνε και το service του και όλα καλά

Θα το τσεκάρουμε 

Ξέρεις πανω κατω το κόστος αν αλλάξει ελατηρια?

Δημοσ.
10 ώρες πριν, iwnas28 είπε

Θα το τσεκάρουμε 

Ξέρεις πανω κατω το κόστος αν αλλάξει ελατηρια?

Αναλογα το πως θα γινει η δουλεια απο τον μαστορα. Αν γινει με βγαλσιμο του μοτερ απο το αμαξι θα εχει μεγαλυτερο κοστος απο το την αλαγη αλλα θα εχει ενα πιο "φρεσκο" μοτερ απο το μεταχειρισμενο. Αν γινει μεσα στο αμαξι η αλλαγη απο κατω θα θελει μινιμουμ φλατζες για καρτερ (αν φοραει το μοτερ αυτο που δεν θυμαμε), το κοστος των ελατηριων θα ειναι κανα 100αρι σαν αγορα και μετα εχεις να τσεκαρεις επι τις ευκαιριας τα μεταλα μπιελων-στροφαλου οπου αν ειναι οκ τα αφηνεις αλλιως υπολογισε κανα 120αρι ακομα και τελος αν δεν εχει αρπαζει κανα κυλινδρος απλα αλαζεις αλλιως θα θελει και ρεκτιφιε. Κοινος αν απλα το πας και θες μονο αλλαγη ελατηριων θα παει φθηνοτερα της αλλαγης και θα ειναι φρεσκοτερο το μοτερ, αν αλλαξεις οτι δειτε πως πιθανος χρηζει αλλαγης θα παει ακριβωτερα αλλα θα εχεις ενα σχεδον καινουργιο μοτερ. Θα υπολογιζα μαξ 500Ε (ανταλακτικα+εργατικα) αν αλλαχθουν ολα τα ανταλακτικα απο κατω χωρις να χρειαστει ρεκτιφιε.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε Toyota yaris που μιλούσα με τον μπάστορα το κόστος βγήκε 750€ για αλλαγή ελατηρίων και τσιμουχάκια. Αν το αμάξι θέλει να το κρατήσει ο αδερφός σου τότε η επισκευή συμφέρει,  αν το θέλει για 2-3 χρόνια και μετά πέταμα τότε δείτε και για κανένα μεταχειρισμένο. Το ερώτημα είναι γίνονται οι αλλαγές λαδιών τακτικά ή το πρόβλημα βγήκε από ελλιπής συντήρηση;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, iwnas28 είπε

Καλησπερα,

το focus του αδερφου μου εχει το παραπανω θεμα.

Το λαδι ειναι 5w 30

Το αμαξι εχει πολλα χλμ (270000) .

Καει περιπου 1 λιτρο λαδι στα 1500 χλμ

Σκεφτεται να δοκιμασει 10w 40 στην επομενη αλλαγη παρολο που το manual λεει για 5w 30.

Τι μπορει να γινει για να αντιμετωπιστει το προβλημα αυτο?

H πας για ρεκτιφιε ή παιρνεις τον κινητηρα στο χερι συντομα.

Βεβαια το κοστος του ρεκτιφιε versus την αξια του αυτοκινητου, για μενα καθιστα απαγορευτικη την επισκευη. Θα κοιταζα , αναλογως του πορτοφολιου μου και των αναγκων  μου για αλλο αυτοκινητο. Διοτι ο κινητηρας (και το αμαξι γενικοτερα) κατα πασα πιθανοτητα θελει κι αλλα συμαζεματα πλην των ελατηριων που θα ανεβασουν το κοστος απο λιγο εως πολυ .

ΥΓ. 270.000 χλμ, 17 χρονια. Το αμαξι εβγαλε τα λεφτα του με το παραπανω.

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ.
15 ώρες πριν, iwnas28 είπε

1.6 zetec ειναι 

Ισχυει αυτο που λες αλλα θα απει για αλλαγη τελος Οκτωβρη οποτε συμπληρωνει απ'οτι μου ειπε

Υπαρχει αλλη αμεση λυση εκτος απο το να αλλαξει ελατηρια?

Για ποιο λόγο κάνει αλλαγή λαδιών από τη στιγμή που συμπληρώνει 1 λίτρο κάθε 1000 χιλιόμετρα;;;;; Μια χαρά είναι τα λάδια που μένουν μέσα.Απλά μία στις τόσες να του αλλάζει μόνο φίλτρο λαδιού και να αρχίσει να συμπληρώνει με 10/40 λάδι.

9 λεπτά πριν, lary7 είπε

Σε Toyota yaris που μιλούσα με τον μπάστορα το κόστος βγήκε 750€ για αλλαγή ελατηρίων και τσιμουχάκια. Αν το αμάξι θέλει να το κρατήσει ο αδερφός σου τότε η επισκευή συμφέρει,  αν το θέλει για 2-3 χρόνια και μετά πέταμα τότε δείτε και για κανένα μεταχειρισμένο. Το ερώτημα είναι γίνονται οι αλλαγές λαδιών τακτικά ή το πρόβλημα βγήκε από ελλιπής συντήρηση;

Πολλοί ακολουθούνε τα μάνουελ και τις συμβουλές των κατασκευαστών και αλλάζουν κάθε 15 - 20 και 25 χιλιόμετρα και μετά λένε καίει λάδι.

Το δικό μου 292.000 χιλιόμετρα δεν καίει σχεδόν σταγόνα αλλά κάθε 7.000 χιλιόμετρα περίπου του κάνω αλλαγή λαδιών - φίλτρου.

  • Like 3
Δημοσ.

Θα αλλάξει κάποιος ελατήρια στα πιστόνια χωρίς να πειράξει τον κύλινδρο; Πως θα πατήσουν μετά σωστά τα καινούργια ελατήρια; 🤔

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...