Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για ενήλικες στην τρίτη σειρά και Volvo XC90 να πάρεις δύσκολα θα χωράνε. Η τρίτη σειρά είναι ουσιαστικά φτιαγμένη για παιδιά και χάνεις και το πορτμπαγκαζ. Με υποχωρήσεις και στο Scenic θα μπουνε ενήλικες αλλά στριμωχτά και να μην είναι 1.90 ξέρω γω. Ιδανικά είναι να τα δεις από κοντά βέβαια

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το εχω δει απο κοντα και αυτο και C4 grand Picasso.

Ειναι σαν να εχουν προσθετα μικρα παιδικα καθισματα.

Το Dacia το ειδα τυχαια σε αγγελια και ειδα απο φωτογραφιες οτι εχει κανονικα καθισματα. Τουλαχιστον ετσι φαινεται....

Γι αυτο και ρωτησα...

Δημοσ.

Προσπάθησε να το δεις κι από κοντά.Μια από τα ίδια θα είναι κι αυτό. Άσε που 8500 για Dacia μου φαίνονται παρά πολλά. Καμία ασφάλεια, καμία ποιότητα και μοιαζει λες και είναι 25 χρόνων. Το doblo που έβαλες πιο πάνω είναι παρά πολύ μικρό σε μέγεθος για να χωράνε ενήλικες πίσω. Για αυτό που θέλεις και στο μπάτζετ που θέλεις μόνο παλιότερα Vito η κάτι Nissan βανάκια μπορείς να βρεις. Γενικά μάλλον βανάκια 7 η 9 θέσεων

Δημοσ.

ψάξε για τα 9θέσια , δεν ξέρω αν υπάρχει 7θέσιο με κανονικές πίσω θέσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως, δεν ξερω σαν μαρκα αν ειναι καλο και αξιοπιστο αλλα απο χωρους και στην τελευταια σειρα καθισματων δειχνει μια χαρα.

Εγω το θελω βασικα για 6 ατομα και οχι για 7 βεβαια.

 

Δεν λεω οτι θα το προτιμήσω τελικα αλλα λεω οτι δειχνει αρκετα ευρύχωρο 

Επεξ/σία από AGGANIS13
Δημοσ.

Ρίξε μια ματιά σε Renault Espace 2.0lt βέβαια αλλά θέσεις κανονικότατες και εναλλακτικά Nissan NV200, Mercedes Citan.

και εγώ ψάχνομαι και έχω πελαγώσει. Παίρνεις περισσότερες θέσεις και συμβιβάζεσαι στις αποσκευές.

Πρέπει να λάβεις υπόψη σου και το παρκάρισμα!

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, AGGANIS13 είπε

Παντως, δεν ξερω σαν μαρκα αν ειναι καλο και αξιοπιστο αλλα απο χωρους και στην τελευταια σειρα καθισματων δειχνει μια χαρα.

Εγω το θελω βασικα για 6 ατομα και οχι για 7 βεβαια.

Δεν λεω οτι θα το προτιμήσω τελικα αλλα λεω οτι δειχνει αρκετα ευρύχωρο 

Πολύ ευρύχωρο πράγματι. Κ εγώ πρώτη φορά το βλέπω στο παρόν θέμα αλλά αν χρειοζομουν κάτι ανάλογο σίγουρα θα ήταν μια από τις επιλογές. Και η τιμή εδώ Ελλάδα που το βρήκες μτχ είναι πάρα πολύ καλή πιστεύω.

Επίσης η dacia είναι θυγατρική της renault οπότε δεν έχεις να φοβηθεί κάτι σε κινητήρα και ποιότητα.

Ρίξε κ μια ματιά στη δοκιμή πρόσκρουσης του μοντέλου το 2012.

https://www.euroncap.com/en/results/dacia/lodgy/10918

3 αστέρια είναι λίγα και το αυτοκίνητο της δοκιμής είχε μόνο 4 αερόσακους και καθόλου esp.

Δεν ξέρω τι εξοπλισμό βρίσκεις στα αυτοκίνητα που πωλούνται Ελλάδα.

Πάντως αν μπορείς να ανέβεις λίγο οικονομικά ή λόγω τριτεκνιας μπορείς να το βρεις από εξωτερικό χωρίς φόρο ταξινόμιση θα έλεγα να κοιτάξεις κ αυτό

https://www.car.gr/24617492-ford-galaxy-navi-1-6-diesel-115ps-euro-5

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 2
Δημοσ.

Ειδα απο κοντα ενα Ford c-max 12.

Ωραιο αμαξι ανετο οικογενειακο με καλους χωρους.

Στο θεμα μου ομως....

Τα δυο πισω τελευταια καθισματα ειναι για να κατσουν παιδια ή εφηβοι ή ενηλικες μετριου αναστήματος και αυτο οχι για να κανεις μεγαλο ταξιδι.

 

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Ειδα αρκετα 7θεσια απο κοντα.

Εκτος απο λιγα που ειναι κ εκτος buget μου ολα τα υπολοιπα εχουν τα δυο τελευταια καθισματα παιδικα και οχι για ενηλικες.

Βλεποντας αυτο το βιντεακι

 

ενθουσιάστηκα απο τους χωρους και φυσικα το οτι εχει κανονικα τα 2 τελευταια καθισματα για ενηλικες.

Δημοσ.

όντως δύσκολα θα βρεις βαν για 7 άτομα , doblo και τα 9θέσια μου έρχονται στο μυαλό , Nissan Evalia νομίζω έχει επίσης καλούς χώρους , το Dacia είναι φτηνό , αν μπορείς καινούριο , βουρ

Δημοσ.

Πάρε ένα Chevrolet Captiva 2.000, diesel... τουλάχιστον θα εχεις λίγο καλύτερους χώρους... πάντως να ξέρεις ότι τα περισσότερα 7θεσια είναι για 1.60 ύψος στην 3η σειρά.

Δημοσ.

Επειδή στην οικογένεια υπάρχει το Sharan θα σου πω το εξής.....μην περιμένεις σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο τέτοιου είδους/κατηγορίας να χωράνε στην 3η σειρά άνθρωποι ύψους πάνω από 1.90 και να είναι τόσο άνετα όσο είναι οι μπροστινοί επιβάτες. 

Στο συγκεκριμένο τώρα, εγώ που είμαι 1.83 κάθομαι ανετότατα και δεν υπάρχει περίπτωση να βγεις σαν Ζ μετά από 4 ώρες ταξιδιού. Για την άνεση να ξέρεις δεν παίζει ρόλο μόνο η απόσταση μεταξύ καθισμάτων αλλά και η ποιότητα των καθισμάτων. Εδω λοιπόν ξεκάθαρα να σου πω ότι το Sharan δεν έχει αντίπαλο. Ξεκινώντας από τα δερμάτινα, η ποιότητα τους είναι σημείο αναφοράς. Άνετα, με μεγάλο μαξιλάρι, κυριολεκτικά μπαίνεις "χωνευτός" μέσα. Συγκριτικά με ότι βλέπαμε σε άλλα αυτοκίνητα πριν αγοραστεί, απέχει παρασάγγας. Δεν θα αναφέρω για θύρες φόρτισης, αναδιπλούμενα τραπεζάκια. Επίσης, η μεσαία σειρά γυρνάει 360° με αποτέλεσμα αν θελήσετε, να δημιουργείται μια 4αδα τύπου καθισμάτων τρένων. 

Άλλο θετικό ο κινητήρας. Ο 20βαλβιδος τούρμπο σε συνδυασμό με το 6αρι σασμάν κινεί το αυτοκίνητο απίστευτα σβέλτα. Ροπή χαμηλά αλλά και φουλ ιπποδύναμη. Πιο απολαυστικό ταξίδι με τέτοια ποιότητα κύλισης, cruise control, 6η και 140χλμ απλώς δεν θα κάνεις με κανένα άλλο πλην ίσως του S-Max. Ακόμη και το Alhambra που "υποτίθεται" είναι το ίδιο αυτοκίνητο......ε, ακριβώς αυτό, υποτίθεται. Τώρα το ότι το Dacia το βρίσκεις πολύ πιο φθηνά και ότι ενδεχομένως έχει φθηνότερη συντήρηση, ισχύει και καταλαβαίνω ότι είναι σημαντικό κριτήριο αλλά σε σχέση με Sharan και S-Max σε θέματα ποιότητας εσωτερικού, εργονομίας, συναρμολόγησης, ποιότητας ταξιδίου να ξέρεις είναι η μέρα με την νύχτα. 

Γενικώς άσχετα ποιο θα επιλέξεις, δες τα από κοντά. Κάτσε μέσα και το σημαντικότερο, οδήγησε τα. 

 

Δημοσ.
44 minutes ago, Greektrooper said:

Επειδή στην οικογένεια υπάρχει το Sharan θα σου πω το εξής.....μην περιμένεις σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο τέτοιου είδους/κατηγορίας να χωράνε στην 3η σειρά άνθρωποι ύψους πάνω από 1.90 και να είναι τόσο άνετα όσο είναι οι μπροστινοί επιβάτες. 

Στο συγκεκριμένο τώρα, εγώ που είμαι 1.83 κάθομαι ανετότατα και δεν υπάρχει περίπτωση να βγεις σαν Ζ μετά από 4 ώρες ταξιδιού. Για την άνεση να ξέρεις δεν παίζει ρόλο μόνο η απόσταση μεταξύ καθισμάτων αλλά και η ποιότητα των καθισμάτων. Εδω λοιπόν ξεκάθαρα να σου πω ότι το Sharan δεν έχει αντίπαλο. Ξεκινώντας από τα δερμάτινα, η ποιότητα τους είναι σημείο αναφοράς. Άνετα, με μεγάλο μαξιλάρι, κυριολεκτικά μπαίνεις "χωνευτός" μέσα. Συγκριτικά με ότι βλέπαμε σε άλλα αυτοκίνητα πριν αγοραστεί, απέχει παρασάγγας. Δεν θα αναφέρω για θύρες φόρτισης, αναδιπλούμενα τραπεζάκια. Επίσης, η μεσαία σειρά γυρνάει 360° με αποτέλεσμα αν θελήσετε, να δημιουργείται μια 4αδα τύπου καθισμάτων τρένων. 

Άλλο θετικό ο κινητήρας. Ο 20βαλβιδος τούρμπο σε συνδυασμό με το 6αρι σασμάν κινεί το αυτοκίνητο απίστευτα σβέλτα. Ροπή χαμηλά αλλά και φουλ ιπποδύναμη. Πιο απολαυστικό ταξίδι με τέτοια ποιότητα κύλισης, cruise control, 6η και 140χλμ απλώς δεν θα κάνεις με κανένα άλλο πλην ίσως του S-Max. Ακόμη και το Alhambra που "υποτίθεται" είναι το ίδιο αυτοκίνητο......ε, ακριβώς αυτό, υποτίθεται. Τώρα το ότι το Dacia το βρίσκεις πολύ πιο φθηνά και ότι ενδεχομένως έχει φθηνότερη συντήρηση, ισχύει και καταλαβαίνω ότι είναι σημαντικό κριτήριο αλλά σε σχέση με Sharan και S-Max σε θέματα ποιότητας εσωτερικού, εργονομίας, συναρμολόγησης, ποιότητας ταξιδίου να ξέρεις είναι η μέρα με την νύχτα. 

Γενικώς άσχετα ποιο θα επιλέξεις, δες τα από κοντά. Κάτσε μέσα και το σημαντικότερο, οδήγησε τα. 

 

Δεν υποτίθεται. Είναι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, KoreanW είπε

Δεν υποτίθεται. Είναι.

Δεν είναι. Και εννοώ ποιοτικά, όχι αν μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα ή το μοτέρ. Όπως δεν είναι και το Passat με το Toledo, ή το A4 με την Octavia.

(Ας μην χαλάσουμε όμως το θέμα, τέλος το off topic)

Επεξ/σία από Greektrooper
Δημοσ.
13 hours ago, Greektrooper said:

Δεν είναι. Και εννοώ ποιοτικά, όχι αν μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα ή το μοτέρ. Όπως δεν είναι και το Passat με το Toledo, ή το A4 με την Octavia.

(Ας μην χαλάσουμε όμως το θέμα, τέλος το off topic)

Φυσικά και είνα ίδια. Κλασική άρνηση. Και κάπου εδώ μπαίνει ο λόγος μου κι ο λόγος του άλλου.

Πώς να το πω χωρίς να φανεί ότι λέγοντας την αλήθεια, προσβάλλω;
Όταν δε θα το πω εγώ, αλλά ένας αξιόπιστος τρίτος πχ το euroncap.
https://www.euroncap.com/en/results/seat/alhambra/11024
https://www.euroncap.com/en/results/seat/alhambra/39134
 

Quote

Euro NCAP is informed that the Seat Alhambra is structurally identical to the Volkswagen Sharan and has the same interior fittings and levels of safety equipment. Accordingly, Euro NCAP believes that the star rating of the Sharan can also be applied to the Seat Alhambra.

Καταλαβαίνω από τις συγκρίσεις που κάνεις, ότι δεν έχεις ιδέα.
Το Α4 και το Οκτάβια σαφώς δεν έχουν σχέση, και διαφορετικό σασί και διαφορετική πλατφόρμα.
Το Πασάτ και το Τολέντο επίσης δεν έχουν σχέση, και διαφορετικό σασί και διαφορετικό πάτωμα.

Αλλά το Σαράν και το Αλάμπρα είναι κυριολεκτικά το ίδιο αυτοκίνητο, κ λυπάμαι αν στενοχωρώ.
Μέχρι και κωδικό πλαισίου δεν ασχολήθηκε το γκρουπ να δώσει διαφορετικό,
7Ν είναι ο ίδιος κωδικός που μοιράζονται και τα δυο μοντέλα.
Ακόμα και στην ίδια γραμμή παραγωγής στην Πορτογαλία φτιάχνονταν μαζί.
Χρώματα στο καντράν δεν κάνουν διαφορετικό το ένα μοντέλο από το άλλο.

 

(Ας μην χαλάσουμε όμως το θέμα, τέλος το off topic)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...