Προς το περιεχόμενο

Συνεχείς Αποσυγχρονισμοί


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Από τον Απρίλιο έχω μεγάλο θέμα με το ίντερνετ το οποίο κάθε λίγο και λιγάκι κάνει διακοπές. Υπάρχουν μέρες (σπάνια) που δεν έχει πρόβλημα, όμως γενικότερα έχει πρόβλημα. Σβήνουν για λίγο τα λαμπάκια ADSL και ONLINE και τώρα τελευταία το ONLINE γίνεται κόκκινο για λίγα δευτερόλεπτα. Έχουν έρθει (5 φορές) τεχνικοί της Vodafone και κανείς δε μπορεί να μου πει τι πρόβλημα υπάρχει. Μέχρι και από τον ΟΤΕ έχουν έρθει. Βρήκαν διάβρωση σε ένα καλώδιο έξω και το έφτιαξαν. Οι τεχνικοί που ήρθαν μου είπαν ότι μάλλον φταίει το ρούτερ. Από το τεχνικό τμήμα της Vodafone που μιλάω συνεχώς μου λένε πως δεν είναι σίγουρο τι μπορεί να φταίει. Τους είπα ότι ένας τεχνικός δικός τους μου είπε ότι αν ανάψει κόκκινο λαμπάκι σημαίνει ότι έχει πρόβλημα το ρούτερ και μου απαντάει "Έτσι σας είπαν;¨'...... Άλλαξα το σπλίτερ, δεν υπάρχουν άλλες τηλεφωνικές συσκευές στο σπίτι, η γραμμή είναι καθαρή, το τηλέφωνο δεν έχει παράσιτα. Όταν το βγάζω από τη πρίζα (το ρούτερ) και το ξαναβάζω στρώνει για λίγο, αλλά όχι για πολλή ώρα. Επίσης το έβαλα στη πρίζα χωρίς το σπλίτερ αλλά δεν άλλαξε κάτι.

Το ρούτερ μου είναι το παλιό της HOL το οποίο το έχω 10 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ. Δε δικαιούμαι ρούτερ μου είπαν. Πρότειναν να δανειστώ ένα για να δούμε αν συνεχίζεται το πρόβλημα αλλα δε βρήκα κάποιον που να έχει δεύτερο ή κάποιον που να μη χρειάζεται το δικό του. Οπότε θα αγοράσω ένα λογικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν είχες κάνει την σύνδεση πλήρωσες για ρούτερ;Αν όχι τότε δικαιουσαι νομιζω.Ειχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με το Νετφαστερ τής χολ και μόλις άλλαξα ρούτερ όλα λύθηκαν.Βεβαια δεν ξέρω αν φταίει το γεγονός ότι έχω VoIP καί μου δώσανε μπορείς αν θες νά αγοράσεις και απ'αυτούς ρούτερ με ένα 20αρικο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό δε το θυμάμαι, όμως μου είπαν ότι από το σύστημα βλέπουν ότι δε δικαιούμαι. Δεν έχω πρόβλημα να αγοράσω ένα. Το θέμα είναι να στρώσει το ίντερνετ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ίδιο πρόβλημα είχα με την μόνη διαφορά ότι μου στείλανε δύο ρούτερ.Το πρόβλημα λύθηκε με αλλαγή θύρας σε συνδυαστικό ραντεβού οτε-vodafone.

Επεξ/σία από thleorasakias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο δικό μας συμβόλαιο με την wind γράφει ότι οφείλουν να παρέχουν νέο εξοπλισμό εάν χαλάσει. Δες εάν γράφει κάτι αντίστοιχο στο δικό σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σύστημα λέει ότι δε δικαιούμαι. Πήραν τηλέφωνο μπροστ'ά μου οι τεχνικοί για να μου σταλεί ένα ρούτερ και τους είπαν ότι δε δικαιούμαι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, Katherine said:

Τι πράγμα;

α.δεν υπαρχει καποιος φιλος να κανεις τραμπα για λιγο?αν οχι πες μου  μηπως σου στειλω ενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...