ringboy Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Παιδιά νομιζω οτι ο ΚΟΚ ειναι ξεκαθαρος, και απορω γιατι υπαρχει διαφωνια. Πρωτον: οταν βλεπουμε χωρο παρκαρισματος οπου χωρουν τεσερα αυτοκινητα απλως βγαζουμε φλας αλλαγης πορειας και μπαινουμε στο παρκαρισμα. Δευτερον: Αν ακινητοποιηθουμε καταμεσης του δρομου γιατι θελουμε μετα να κανουμε οπισθεν για να μπουμε στο ισα-ισα παρκινγκ τοτε δεν αλλαζουμε κατευθυνση για να βγαλουμε φλας. Τοτε μοιραια προκειται να δημιουργηθει κατασταση κινδυνου για τους πισω απο εμας και συνεπως εκτακτης αναγκης, οποτε πολυ σωστα πρεπει να αναψουμε τα αλαρμ για να δηλωσουμε στον πισω οτι σταματαμε. Τριτον: Εαν εντοπισουμε ενα παρκινγκ και πρεπει να αλλαξουμε λωριδα κυκλοφοριας παλι πρεπει να βγαλουμε φλας και στην συνεχεια πριν ακινητοποιηθουμε να αναψουμε τα αλαρμ. Διαβαστε τα ερθρα και νομιζω οτι θα καλυφθειτε ολοι: "Φώτα έκτακτης ανάγκης (σύστημα φωτεινoύ συναγερμoύ): Tα φώτα τoυ oχήματoς πoυ αναβoσβήνoυν και χρησιμoπoιoύνται όταν τo όχημα έχει ακινητoπoιηθεί και δημιoυργείται κίνδυνoς για τoυς τρίτoυς από την ακινη-σία τoυ oχήματoς" "Oι oδηγoί αυτoκινήτων oχημάτων, εκτός από την περίπτωση ακινησίας τoυ oχήματoς, επιτρέπεται να θέτoυν σε λειτoυργία τα φώτα έκτακτης ανά- γκης (σύστημα φωτεινoύ συναγερμoύ), μόνo όταν κινδυνεύoυν τρίτoι από τo δικό τoυς όχημα." "Φώτα δείκτη κατεύθυνσης (φλας): Tα φώτα τoυ oχήματoς πoυ χρησι- μoπoιoύνται για να πρoειδoπoιoύν τoυς λoιπoύς χρήστες της oδoύ ότι o oδη- γός πρόκειται να αλλάξει κατεύθυνση πρoς τα δεξιά ή πρoς τα αριστερά." Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2019 από ringboy 2
cthulhucarbide Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, ringboy είπε "Oι oδηγoί αυτoκινήτων oχημάτων, εκτός από την περίπτωση ακινησίας τoυ oχήματoς, επιτρέπεται να θέτoυν σε λειτoυργία τα φώτα έκτακτης ανά- γκης (σύστημα φωτεινoύ συναγερμoύ), μόνo όταν κινδυνεύoυν τρίτoι από τo δικό τoυς όχημα." Σύμφωνα με αυτό πρέπει να ανάβεις τα αλάρμ όταν θα σταματήσεις για να παρκάρεις με την όπισθεν. Και γενικότερα είναι άξιο απορίας με ποια λογική να πρέπει να βγάζεις φλας, δεν εξυπηρετεί σε τίποτα
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Το θέμα δεν είναι αν θα ανάψουμε φλας ή αλαρμ,το θέμα είναι να μάθουμε επιτέλους ότι παρκάρουμε και με φλας και να μην κολλάνε τον μπροστινό αν ανάψει φλας για παρκάρισμα. Μια χαρά καταλαβαίνει ο πίσω αν ο μπροστινός ανάψει φλας για να παρκαρει,εκτός αν νομίζει ότι μόνο με αλαρμ παρκάρεις.Εχω οδηγήσει εκατοντάδες φορές σε όλη την Ευρώπη,σε πόλεις με απίστευτη κίνηση και όλοι μα όλοι καταλαβαιναν ποτέ θέλει να παρκάρει ο άλλος,παντα με φλας.Εκεινοι δηλαδη πως καταλαβαίνουν και και εμείς δεν μπορούμε. Το πιο σωστό αν πάμε τον ΚΟΚ κατά γράμμα,είναι ανάβουμε αλαρμ για να σταματήσουμε και μετά φλας επειδη στρίβουμε με την όπισθεν. Και ξαναλέω ας μάθουμε επιτέλους ότι σύμφωνα με τον ΚΟΚ ανάβουμε φλας για παρκάρισμα,αλλά Ελλάδα και αλαρμ.Δηλαδη εδώ ισχύουν και τα δύο.Ειναι πολλοί που δεν το γνωρίζουν καν αυτό.
agnostos13 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, jmmys είπε Μια χαρά καταλαβαίνει ο πίσω αν ο μπροστινός ανάψει φλας για να παρκαρει,εκτός αν νομίζει ότι μόνο με αλαρμ παρκάρεις.Εχω οδηγήσει εκατοντάδες φορές σε όλη την Ευρώπη,σε πόλεις με απίστευτη κίνηση και όλοι μα όλοι καταλαβαιναν ποτέ θέλει να παρκάρει ο άλλος,παντα με φλας.Εκεινοι δηλαδη πως καταλαβαίνουν και και εμείς δεν μπορούμε. Εκεί μάλλον δεν περνάνε και με βαθύ πορτοκαλί για να μην χρειαστεί να περιμένουν 2 λεπτά! Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2019 από agnostos13
TzortzisJosh Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Απλά τα πράγματα: Παρκάρισμα = Φλας σε κάθε περίπτωση, όπως ορίζει ο ΚΟΚ. Πάρτε παράδειγμα από τους οδηγούς αστικών λεωφορείων. Στις στάσεις, βγάζουν ΦΛΑΣ για να σταματήσουν, όχι αλάρμ, ακόμη και όταν δε χρειάζεται να αλλάξουν λωρίδα. Σύμφωνα με τον ΚΟΚ Αλαρμ χρησιμοποιούμε: 1- Όταν υπάρχει βλάβη στο όχημα και έχει ακινητοποιηθεί σε οποιονδήποτε δρόμο είτε εμποδίζει τους άλλους χρήστες το δρόμου είτε όχι. 2- Όταν κινείται το όχημα με μειωμένη ταχύτητα λόγω βλάβης( και όχι γιατί χαλαρώνουμε ή τεμπελιάζουμε) όχι μόνο σε δρόμο που αναπτύσσονται υψηλές ταχύτητες , αλλά σε οποιοδήποτε δρόμο. Προσοχή εάν η ενέργεια αυτή θέτει σε κίνδυνο την ζωή των άλλων χρηστών του δρόμου δεν θα το κάνετε 3- Όταν οδηγούμε σε δρόμους εκτός πόλεων και υπάρχουν συνθήκες χαμηλής ορατότητας (βράδυ-ομίχλη κ.λ.π.) και πυκνής κυκλοφορίας και ξαφνικά η κυκλοφορία επιβραδύνεται π.χ. οδηγείται στο αυτοκινητόδρομο βράδυ με τα φώτα αναμμένα και είσαστε τελευταίος στην σειρά αυτοκινήτων που πηγαίνουν με κανονική ταχύτητα, ξαφνικά τα μπροστινά οχήματα επιβραδύνουν για κάποιο λόγο, εσείς που είστε τελευταίος θα πρέπει να ενεργοποιείστε τα αλάρμ αμέσως με το πάτημα των φρένων γιατί οι πίσω που έρχονται ίσως να μην αντιληφθούν ότι άναψαν τα φώτα των φρένων λόγω δικής σας επιβράδυνσης, μην ξεχνάτε ότι έχετε ήδη τα φώτα θέσεως αναμμένα ( κόκκινα). 4- Όταν έχετε σταθμεύσει ή σταματήσει ( άλλο το σταματάω και άλλο το σταθμεύω) κάπου και απαιτείται να είσαστε ορατοί από άλλους χρήστες του δρόμου π.χ. να παραλάβετε ή να παραδώσετε επιβάτες ή αποσκευές η για κάποιο άλλο δικαιολογημένο λόγο πρέπει να εμποδίστε την οποιαδήποτε κυκλοφορία 5- Όταν έχουμε σταματήσει να διευκολύνουμε πεζούς να διασχίσουν το οδόστρωμα μαζί με το αριστερό χέρι σε θέση κάμψης προς το οδόστρωμα. ΑΥΣΤΗΡΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Δεν ενεργοποιούμε τα ΑΛΑΡΜ σε περιπτώσεις που σταθμεύουμε ή κάνουμε οποιοδήποτε ελιγμό(βλέπε λεπτομέρειες πιο κάτω). Χρησιμοποιούμε τους δείκτες κατεύθυνσης, ανάλογα προς ποια κατεύθυνση ελισσόμεθα. ΠΡΟΣΟΧΗ είναι μέγα και ανόητο λάθος να χρησιμοποιείται φώτα εκτάκτου ανάγκης για οποιοδήποτε ελιγμό και ιδιαίτερα για στάθμευση Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2019 από TzortzisJosh
Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Αν μπορώ να μπω με την μούρη θα βγάλω φλας, αν χρειαστεί να μπω με οπισθεν τότε δεν διακινδυνεύω να κολλήσει κάποιος και μετά να μου λέει δικαιολογίες για το φλας ενώ θα είχα σημαντικά περισσότερες πιθανότητες να μην το πάθω με αλάρμ. 3
phanispal Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 34 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε Πάρτε παράδειγμα από τους οδηγούς αστικών λεωφορείων. Στις στάσεις, βγάζουν ΦΛΑΣ για να σταματήσουν, όχι αλάρμ, ακόμη και όταν δε χρειάζεται να αλλάξουν λωρίδα. Τα λεωφορεία δεν παρκάρουν και ως επί το πλείστον κυκλοφορούν σε μεγάλους δρόμους/ λεωφόρους. Εδώ μιλάμε για Ι.Χ. και στενά σε γειτονιές στις περισσότερες περιπτώσεις. 3
TzortzisJosh Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 8 λεπτά πριν, phanispal είπε Τα λεωφορεία δεν παρκάρουν και ως επί το πλείστον κυκλοφορούν σε μεγάλους δρόμους/ λεωφόρους. Εδώ μιλάμε για Ι.Χ. και στενά σε γειτονιές στις περισσότερες περιπτώσεις. Ότι να'ναι. Μένουμε στο ότι Παρκάρισμα=Φλας 1
phanispal Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 ΟΚ. Τα υπόλοιπα τα τηρείς σχετικά με το παρκάρισμα (αποστάσεις από γωνίες, σηματοδότες, πλατείες κ.λπ.) ή είσαι εδώ για να το παίξεις έξυπνος; Να τα τηρείς με τη μεζούρα όμως, όχι στο περίπου.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, phanispal said: ΟΚ. Τα υπόλοιπα τα τηρείς σχετικά με το παρκάρισμα (αποστάσεις από γωνίες, σηματοδότες, πλατείες κ.λπ.) ή είσαι εδώ για να το παίξεις έξυπνος; Να τα τηρείς με τη μεζούρα όμως, όχι στο περίπου. Γιατί το πας εκεί? Δεν είναι ανάγκη, ας μείνει στο ότι παρκάρισμα=φλας, έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί να αναγκάσει κάποιον στο topic να κάνει το ίδιο και ότι πρόβλημα στο παρκάρισμα του κάτσει στην Ελλάδα, θα είναι δικό του, όχι των υπολοίπων. Γιατί λοιπόν να σκοτίζεσαι? Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2019 από ThReSh 1
johnykim Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 9 λεπτά πριν, ThReSh είπε Γιατί το πας εκεί? Δεν είναι ανάγκη, ας μείνει στο ότι φλας = παρκάρισμα, έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί να αναγκάσει κάποιον στο topic να κάνει το ίδιο και ότι πρόβλημα στο παρκάρισμα του κάτσει στην Ελλάδα, θα είναι δικό του, όχι των υπολοίπων. Γιατί λοιπόν να σκοτίζεσαι? Μάλλον θες να πεις παρκάρισμα = φλας, γιατί διαφορετικά θα ανάψει φλας κάποιος για να στρίψει και θα σταματάει σε κάθε τέτοια περίπτωση νομιζοντας ότι παρκάρει. 😛 1
phanispal Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Γιατί εδώ κάνουμε μια κόσμια κουβέντα με (αντ)επιχειρήματα, και τη συνουσιάζει με απόψεις τύπου "απλά γιατί έτσι λέει ο ΚΟΚ και τέλος". Δε γίνεται να τηρηθεί σε όλο του το φάσμα ο ΚΟΚ σε μια πόλη όπως η Αθήνα, με τόσα προβλήματα ρυμοτομίας και όχι μόνο, πόσες φορές θα το πούμε; Είναι αστείο να πιστεύουμε το αντίθετο. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Just now, phanispal said: Γιατί εδώ κάνουμε μια κόσμια κουβέντα με (αντ)επιχειρήματα, και τη συνουσιάζει με απόψεις τύπου "απλά γιατί έτσι λέει ο ΚΟΚ και τέλος". Όταν φτάνει σε loop, καλύτερα να την αποφεύγεις. 😛 1
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Τουλάχιστον όλοι συμφωνούμε ότι αν δούμε κάποιον να ανάβει φλας για να παρκάρει,και βλέπουμε τη θέση που θέλει να μπει,δεν τον κολλάμε και κορνάρουμε επειδη δεν άναψε αλαρμ.Αυτο είναι το σημαντικό
Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 1 hour ago, jmmys said: Τουλάχιστον όλοι συμφωνούμε ότι αν δούμε κάποιον να ανάβει φλας για να παρκάρει,και βλέπουμε τη θέση που θέλει να μπει,δεν τον κολλάμε και κορνάρουμε επειδη δεν άναψε αλαρμ.Αυτο είναι το σημαντικό Δεν θυμάμαι να έχω δει μέχρι στιγμής. 😛
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα