agnostos13 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 16 ώρες πριν, jmmys είπε Φλας για παρκάρισμα.Το υπόλοιπο troll. Άναψε εσύ φλας στην Ελλάδα και αν καταλάβει κανένας οτι θες να παρκάρεις τρύπα μου τη μύτη! 11 ώρες πριν, christopher0016 είπε Και αυτος που βλεπει τελευταια στιγμη την θεση δημιουργει προβλημα οπως και ο αλλος που ειναι κολημενος απο πισω... Εγω γιατι δεν βλεπω τελευταια στιγμη; αλλα μερικα μετρα πριν φαινετε εαν υπαρχει κενο... ειναι καποιοι που φτανουν στο υψος της θεσης παρκινγκ πανε και λιγο πιο μπροστα και ξαφνικα λενε ααα θα παρκαρω .. ε αυτος ειναι ηλιθιος ελληναρας το ιδιο ηλιθιος με τον βλακα που ειναι κολημενος απο πισω σου. Το οπτικο μας πεδιο δεν ειναι για ενα.μετρο ο σωστος οδηγος που σεβετε τους γυρω του οφειλει να δει μερικα μετρα πιο πριν την αδεια θεση και να ανοιξει τα αλαρμ οχι με το που φτασει ακριβως στην αδεια θεση . Επισης οταν εχει κινηση ο απο πισω σου θα ειναι κολημενος πισω σου οπως και ολοι απο πισω κυκλοφορια δεν μπορουν να κανουν οπισθεν για να παρκαρεις . Πρεπει να εχεις προειδοποιησει εγκαιρα αλλιως χανεις την θεση Υπάρχει κόσμος που δεν έχει την εμπειρία να δει αν το κενό που υπάρχει στα 20 μέτρα είναι αρκετό για να χωρέσει το αμάξι του. Οπότε φτάνοντας στη θέση τη "μετράει" και επιλέγει αν θα παρκάρει. Επίσης έχω κοντέψει να πιαστώ στα χέρια με έναν τύπο ο οποίος ενώ είχα ανάψει εγκαίρως τα αλάρμ έκανε οτι δεν το πρόσεξε και δεν έλεγε να κάνει πίσω (μέχρι που μαζεύτηκε ουρά και αναγκάστηκα να φύγω για να μην ενοχλώ τον κόσμο που δεν φταίει). Μετά από λίγο όλως τυχαίως πάρκαρε ο ίδιος στη θέση αυτή! 2
johnykim Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Επίσης έχω κοντέψει να πιαστώ στα χέρια με έναν τύπο ο οποίος ενώ είχα ανάψει εγκαίρως τα αλάρμ έκανε οτι δεν το πρόσεξε και δεν έλεγε να κάνει πίσω (μέχρι που μαζεύτηκε ουρά και αναγκάστηκα να φύγω για να μην ενοχλώ τον κόσμο που δεν φταίει). Μετά από λίγο όλως τυχαίως πάρκαρε ο ίδιος στη θέση αυτή! Αν η θέση είναι κελεπούρι, δεν το ρισκάρεις, μπαίνεις με την μούρη όπως-όπως και το φτιάχνεις αργότερα 😛 (εκτός αν εμποδίζεις και είσαι υπερβολικά έξω) Επίσης, σχετικά με το φλας στο παρκάρισμα. Δεν το έχω κάνει ποτέ, αλλά αν ανάψω φλας, δεν θα σβήσει με τις μανούβρες του τιμονιού μόνο του; Πάντως, υπάρχουν αρκετοί που κολλάνε από πίσω, ενώ έχεις προηδοποιήσει εγκαίρως. Κάποιες φορές, αρχίζω την όπισθεν κάπως απότομα, δήθεν ότι δεν τον έχω δει, και από πίσω τις περισσότερες φορές τρελαίνεται και πάει μόνος του πίσω Επεξ/σία 20 Σεπτεμβρίου 2019 από johnykim
Nickdiamond95 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 19/9/2019 στις 10:33 ΜΜ, xrhstosiak είπε Εσύ... 1) είσαι ακίνητος, σε διαδικασία παρκαρίσματος ( έστω και με λάθος χρήση των αλαρμ που στην Ελλάδα κάνουμε, και όχι του φλας) 2) κάνεις όπισθεν, 3)είσαι υποχρεωμένος να παρέχεις προτεραιότητα στα διερχόμενα οχήματα, και όταν είναι καθαρό το πεδίο τότε να παρκάρεις και ανάποδα να ξεπαρκάρεις. 4) ενέργειες όπως τα φλας και στην περίπτωση σου κακώς τα αλαρμ, δηλώνουν την πρόθεση, αυτό δεν σημαίνει ούτε ότι παίρνεις προτεραιότητα ούτε μπορείς να κάνεις ότι θες άμεσα και απότομα αν δεν έχεις εξασφαλίσει τις ασφαλείς συνθήκες. ps : δεν μπορώ τόσα χρόνια να καταλάβω ακόμα αυτούς που απλά κάνουν όπισθεν στηριζόμενοι απλά στα ηχητικά προειδοποιητικά και στους καθρέπτες, θυμάμαι πρώτο μάθημα οδήγησης να λέει ο δάσκαλος στην όπισθεν πάντα το χέρι στην θέση του συνοδηγού και το κεφάλι κοιτά μέσα από το πίσω τζάμι ... πίσω σου μπορεί να είναι ή να έρχεται το οτιδήποτε που δεν θα προλάβεις να το δεις μόνο με τους καθρέπτες. Πάντως εγώ δεν είχα ιδέα για το φλας στο παρκάρισμα μέχρι να κάνω τα μαθήματα οδήγησης γιατί δεν το είχα δει ποτέ στο δρόμο. Ακόμα και ο δάσκαλος οδήγησης όταν σταματούσαμε κάπου στα πρώτα μαθήματα πριν κάνουμε παρκαρίσματα, για να πάρει π.χ. καφέ στο δρόμο για το μάθημα μου άνοιγε το αλάρμ πολύ απλά γιατί στους ελληνικούς δρόμους αυτό γίνεται και το φλας προκαλεί πρόβλημα γιατί με το που πάρεις το δίπλωμα αυτόματα σημαίνει στρίβω δεξιά ή αριστερά ανάλογα όχι παρκάρω. Επίσης μην ξεχνάς πως όταν έχεις αναμμένο φλας και στρίψεις το τιμόνι αντίστροφα από την κατεύθυνση του φλας τότε απενεργοποιείται, και καταντάς να κάνεις τόσους χειρισμούς με τα χέρια σου στο τιμόνι και στο λεβιέ ανοίγοντας και ακυρώνοντας το φλας 3-4 φορές μέχρι να παρκάρεις που κάνεις και την δική σου αλλά και των πίσω που περιμένουν να παρκάρεις και να περάσουν τη ζωή δύσκολη. Το αλάρμ προφανώς και καταλαβαίνουμε ότι είναι για ώρα ανάγκης και μόνο γιατί όλοι κάναν τα μαθήματα και το ξέρουν, απλά είναι και πιο βολικό για τους προαναφερθέντα λόγους (γρηγοράδα, κατανόηση, ευκολία) και προφανώς θέλει πάντα προσοχή το ότι το έχεις ανοιχτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι όλοι γύρω σου υπακούν εσένα. Τώρα επειδή έφυγαν όλα αυτά και ειπώθηκαν και είμαστε ασφαλής θέλω απλά ξεκάθαρα και φιλικά χωρίς κακή πρόθεση να σχολιάσω πως το δασκαλίστικο ύφος που έκανες το σχόλιο με την αρίθμηση και την λεπτομερή ανάλυση δείχνει ένα από τα 3 πράγματα. Ή δουλεύεις για το υπουργείο μεταφορών και πιστεύεις σε έναν φανταστικό κόσμο ότι όλοι οδηγούν τέλεια όπως μάθανε στη σχολή οδηγών, ή ζεις στο εξωτερικό και δεν έχεις δει τι γίνεται στους ελληνικούς δρόμους, ή απλά θες να γίνουν όλοι καλύτεροι νομοταγείς οδηγοί και μπράβο σου για αυτό αλλά δεν θα γίνει ποτέ δυστυχώς και τζάμπα χαλάς την ενέργεια σου σε αυτό, θα γίνει η ζωή σου πιο εύκολη αν ζεις Ελλάδα να προσαρμοστείς εσύ στον τρόπο οδήγησης όλων και απλά να είσαι 1000 φόρες πιο προσεκτικός γιατί οι περισσότεροι είναι δολοφόνοι παρά να προσπαθείς να αλλάξεις όλους τους άλλους δυστυχώς. Τελικά ναι ο κύριος φταίει που δεν έλεγξε πίσω του καλύτερα, παρόλα αυτά το αλάρμ το θεωρώ σωστό για το παρκάρισμα και εξήγησα γιατί. Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2019 από Nickdiamond95
xrhstosiak Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Kανένα απολύτως δασκαλίστικο ύφος, η αρίθμηση είναι παράθεση επιχειρημάτων και πιο ευδιάκριτη γραφή σε φόρουμ, ίσως επειδή είμαι των θετικών επιστημών ή κατάλοιπο της δουλειάς που όλα είναι tasks. Tωρα για το δεύτερο κυρίως κομμάτι, 4 ώρες πριν, Nickdiamond95 είπε Τώρα επειδή έφυγαν όλα αυτά και ειπώθηκαν και είμαστε ασφαλής θέλω απλά ξεκάθαρα και φιλικά χωρίς κακή πρόθεση να σχολιάσω πως το δασκαλίστικο ύφος που έκανες το σχόλιο με την αρίθμηση και την λεπτομερή ανάλυση δείχνει ένα από τα 3 πράγματα. Ή δουλεύεις για το υπουργείο μεταφορών και πιστεύεις σε έναν φανταστικό κόσμο ότι όλοι οδηγούν τέλεια όπως μάθανε στη σχολή οδηγών, Kαμια σχέση με υπουργείο και γενικά δημόσιο, κανείς δεν οδηγεί τέλεια, δεν έχω αυταπάτες, αλλά αντί να σε προβληματίζει ένας που θεωρητικά έχει δίπλωμα, τράκαρε και δεν γνωρίζει τα βασικά, για το ποιος φταίει και ποιες είναι οι βασικές προτεραιότητες στο δρόμο σε προβληματίζει ο τρόπος απάντησης και όχι η ουσία της. Αναφορά σε κείμενο ή ζεις στο εξωτερικό και δεν έχεις δει τι γίνεται στους ελληνικούς δρόμους, Μεγάλωσα και ζω Αθήνα, ποδηλάτης από μικρός, χρόνια ντελιβερας σαν φοιτητής, καθημερινός μηχανόβιος και οδηγός αυτοκινήτου και όλα αυτά κυρίως στο κέντρο της Αθήνας, οπότε έχω εικόνα για το τι γίνεται στους ελληνικούς δρόμους αλλά και πως αυτή η εικόνα μεταλλάχτηκε τις τελευταίες 3-4 δεκαετίες. Αναφορά σε κείμενο ή απλά θες να γίνουν όλοι καλύτεροι νομοταγείς οδηγοί και μπράβο σου για αυτό αλλά δεν θα γίνει ποτέ δυστυχώς και τζάμπα χαλάς την ενέργεια σου σε αυτό, θα γίνει η ζωή σου πιο εύκολη αν ζεις Ελλάδα να προσαρμοστείς εσύ στον τρόπο οδήγησης όλων και απλά να είσαι 1000 φόρες πιο προσεκτικός γιατί οι περισσότεροι είναι δολοφόνοι παρά να προσπαθείς να αλλάξεις όλους τους άλλους δυστυχώς. Δεν είναι τόσο δύσκολο να ακολουθεί ένας οδηγός μερικούς βασικούς κανόνες, οι ίδιοι οδηγοί όταν βγουν στο εξωτερικό συνήθως είναι τύπος και υπογραμμός και ξαφνικά νομοταγείς. Επίσης μέσα στα χρόνια έχουν αλλάξει πράγματα και έχουμε βελτιωθεί, πχ στο πόσοι βάζουν ζώνη, άρα δεν είναι κάτι που δεν θα γίνει ποτέ όπως λες. Μέσα στα χρόνια επίσης όλοι μας έχουμε κάποιον συγγενή, φίλο, γνωστό που έχει τσακιστεί ή έχει σκοτωθεί, οπότε και αυτό κάπως παραδειγματίζει μερικούς. Σε μερικά χρόνια πάντως θέλουμε δεν θέλουμε θα βελτιωθούμε, λίγο η τεχνολογία λίγο η πίεση από τις ασφαλιστικές εταιρίες λίγο το political correct... και πάει λέγοντας. Τέλος ο υποτακτικός Έλληνας (δεν εξαιρώ τον εαυτό μου) που δεκαετίες δεν αντιδρά σε δεκάδες άδικους και παράλογους νόμους, ε δεν κάνει και καμιά φοβερή επανάσταση όταν καταπατά συνεχώς τον κοκ, που στην τελική αυτόν προστατεύει και τους γύρω του. Δεν προσπαθώ να αλλάξω κανέναν, με ένα ποστ σε ένα φόρουμ, αλλά στην καθημερινή οδήγηση πέφτει κράξιμο σε αυτούς που κάνουν επικίνδυνα πράγματα, και αυτό έπρεπε να κάνουν όλοι... Κάποτε έμπαινε κάποιος στην πλατεία της γειτονιάς με χειρόφρενα και χειροκροτούσαμε και λέγαμε μάγκας. Τώρα και λιγότεροι είναι αυτοί αλλά και αν γίνει λέμε κοίτα έναν καραγκιόζη, άρα κάπως βελτιώνονται τα πράγματα. Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2019 από xrhstosiak 4 1
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Στις 20/9/2019 στις 3:56 ΜΜ, agnostos13 είπε Άναψε εσύ φλας στην Ελλάδα και αν καταλάβει κανένας οτι θες να παρκάρεις τρύπα μου τη μύτη! Υπάρχει κόσμος που δεν έχει την εμπειρία να δει αν το κενό που υπάρχει στα 20 μέτρα είναι αρκετό για να χωρέσει το αμάξι του. Οπότε φτάνοντας στη θέση τη "μετράει" και επιλέγει αν θα παρκάρει. Επίσης έχω κοντέψει να πιαστώ στα χέρια με έναν τύπο ο οποίος ενώ είχα ανάψει εγκαίρως τα αλάρμ έκανε οτι δεν το πρόσεξε και δεν έλεγε να κάνει πίσω (μέχρι που μαζεύτηκε ουρά και αναγκάστηκα να φύγω για να μην ενοχλώ τον κόσμο που δεν φταίει). Μετά από λίγο όλως τυχαίως πάρκαρε ο ίδιος στη θέση αυτή! Παντα φλας αναβω για παρκαρισμα,στη συντριπτικη πλειοψηφια των περιπτωσεων δεν εχω ποτε προβλημα,8 στις 10 φορες περιπου,αυτοι που δεν καταλαβαινουν προφανως δεν θα επρεπε να εχουν διπλωμα οδηγησης. Οσο για το ειναι δυσκολο να καταλαβει ο πισω με το φλας οτι θελεις να παρκαρεις,απορω πως γινεται σε ενα καρο αλλες χωρες να μην εχουν κανενα προβλημα οι οδηγοι να το καταλαβουν αλλα ο Ελληνας δεν μπορει και δυσκολευεται.
agnostos13 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 11 λεπτά πριν, jmmys είπε Παντα φλας αναβω για παρκαρισμα,στη συντριπτικη πλειοψηφια των περιπτωσεων δεν εχω ποτε προβλημα,8 στις 10 φορες περιπου,αυτοι που δεν καταλαβαινουν προφανως δεν θα επρεπε να εχουν διπλωμα οδηγησης. Οσο για το ειναι δυσκολο να καταλαβει ο πισω με το φλας οτι θελεις να παρκαρεις,απορω πως γινεται σε ενα καρο αλλες χωρες να μην εχουν κανενα προβλημα οι οδηγοι να το καταλαβουν αλλα ο Ελληνας δεν μπορει και δυσκολευεται. Τυχερός είσαι...θα σε περνάνε για τουρίστα μάλλον! Εγώ πάλι πρέπει να έχω πετύχει 10 άτομα σε όλη μου τη ζωή που να ανάβουν φλας και να θέλουν να παρκάρουν... Εσύ καλά τα λες, και ο ΚΟΚ μάλλον...απλά αν δεν θέλουμε να είμαστε υποκριτές στην πράξη δεν λειτουργεί!
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Στις 21/9/2019 στις 3:22 ΜΜ, Nickdiamond95 είπε . Επίσης μην ξεχνάς πως όταν έχεις αναμμένο φλας και στρίψεις το τιμόνι αντίστροφα από την κατεύθυνση του φλας τότε απενεργοποιείται Εσυ για να κανεις οπισθεν αριστερα π.χ. αναβεις δεξι φλας;;;; Μόλις τώρα, agnostos13 είπε Τυχερός είσαι...θα σε περνάνε για τουρίστα μάλλον! Εγώ πάλι πρέπει να έχω πετύχει 10 άτομα σε όλη μου τη ζωή που να ανάβουν φλας και να θέλουν να παρκάρουν... Εσύ καλά τα λες, και ο ΚΟΚ μάλλον...απλά αν δεν θέλουμε να είμαστε υποκριτές στην πράξη δεν λειτουργεί! Το θεμα ειναι φιλε μου να προειδοποιησουμε τον πισω οτι θα παρκαρουμε,ειτε αλαρμ ειτε φλας και ο πισω οφειλει να το καταλαβει και να μην κολλησει. Με την ιδια λογικη μπορει να πει ο αλλος οτι επειδη αναψες αλαρμ νομιζε οτι σταματησες λογω βλαβης η οτι θα κατεβασεις καποιον η οτι θα παρεις καποιον.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 20 ώρες πριν, jmmys είπε Παντα φλας αναβω για παρκαρισμα,στη συντριπτικη πλειοψηφια των περιπτωσεων δεν εχω ποτε προβλημα,8 στις 10 φορες περιπου,αυτοι που δεν καταλαβαινουν προφανως δεν θα επρεπε να εχουν διπλωμα οδηγησης. Οσο για το ειναι δυσκολο να καταλαβει ο πισω με το φλας οτι θελεις να παρκαρεις,απορω πως γινεται σε ενα καρο αλλες χωρες να μην εχουν κανενα προβλημα οι οδηγοι να το καταλαβουν αλλα ο Ελληνας δεν μπορει και δυσκολευεται. Εξαρτάται απο το δρόμο. Αν υπάρχει στροφή δεξιά κοντά, τότε το να ανάψεις φλας είναι διφορούμενο για τις προθέσεις σου. Γενικά πιστεύω πως το φλας για παρκάρισμα είναι λάθος ως ιδέα, το οτι υπάρχει και στις άλλες χώρες δε μου λέει κάτι, και στη Γερμανία έχουν κολλήσει πίσω μου επειδή νόμιζαν θα στρίψω. Επίσης εκεί για να "επιλύουν" αυτή τη σύγχυση βγάζουν φλας να στρίψουν κυριολεκτικά τελευταία στιγμή που για μένα είναι χειρότερο απο θέμα επικινδυνότητας. Στη Γερμανία αφού όλοι το τηρούν, κι εγώ φλας ανάβω, στην Ελλάδα αφού το συνηθισμένο ειναι τα αλάρμ, ανάβω αλαρμ. Σημασία έχει να κάνω τη δουλειά μου και να μην ενοχλήσω την κυκλοφορία. Δε θα κάτσω να κάνω μάθημα ΚΟΚ με τον απο πίσω 2
Alxnks Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 ενα αλλο θεμα με τα φλας ειναι το εξης....κανονικα πρεπει να αναψεις φλας προς την μερια του δρομου που θα παρκαρεις. εσυ ανεβαινεις ομως στενο (μονοδρομο) και ως καλος και φιλοτιμος οδηγος θες να προειδοποιησεις νωρις τους απο πισω οτι ψαχνεις παρκινγκ (οπως γραφτηκε και παραπανω) κοιτωντας μπροστα προς ανιχνευση θεσης....ποιας μεριας φλας θα αναψεις; οεο; ενω με τα αλαρμ..αναβεις και προειδοποιεις εγκαιρα ακομα και στο σταδιο της ανιχνευσης θεσης, προς οποιαδηποτε μερια. τωρα αν μενεις σε τιποτα αγιους στεφανους και κανα χωριουδακι που παρκαρεις οπουδηποτε, χωρις ζορια, τοτε και τα φλας κανουν δουλεια, σε πυκνοκατοικημενες πολεις ομως που τη θεση σταθμευσης την ψαχνουμε με το κυαλι, τα αλαρμ ειναι καλυτερα για προειδοποιηση πιστευω.
phanispal Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 21 ώρες πριν, jmmys είπε Με την ιδια λογικη μπορει να πει ο αλλος οτι επειδη αναψες αλαρμ νομιζε οτι σταματησες λογω βλαβης η οτι θα κατεβασεις καποιον η οτι θα παρεις καποιον. Και τι έγινε; Θα του ζητήσει το λόγο επειδή δε μάντεψε σωστά;
pontez2 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Το φλας, ισχυει στο εξωτερικο σε πόλεις που δεν έχουν έντονο πρόβλημα παρκαρισματος οπως στην Ελλάδα. Υπάρχει η λογική του φλας, σε περιοχές που δεν ειναι "γειτονιές" με την ελληνική έννοια της λέξης. Ειναι προφανές πως αν στη πόλη του Βερολίνου, ανάψεις φλας για να παρκάρεις στην οδό Leuschnerdamm πχ, ο άλλος θα καταλάβει οτι θες να παρκάρεις. Αν βγάλεις φλας ομως για να παρκάρεις στην Ανδρεοπούλου πχ στη Θεσσαλονίκη, θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι. Ειναι προφανές οτι ο άλλος θα ειναι κολλημένος πίσω σου νομίζοντας πως πας να στριψεις. Ειδικά σε γειτονιές με κινηση. Το οτι κάτι ειναι νόμιμο, δεν σημαίνει οτι έχει υιοθετηθεί ομως. Διοτι δεν μπορει να υιοθετηθεί, δεν ειναι οτι θέλει ο καθένας να παρανομεί.
TzortzisJosh Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Εδώ στην Ελλάδα το 80% των οδηγών δεν ανάβουν φλας για να στρίψουν, θα ανάψουν στο παρκάρισμα; Για τον Έλληνα αλάρμ= θα σταματήσω να πάρω τσιγάρα, θα ανεβάσω/κατεβάσω άτομο, "ψάχνω παρκινγκ μην με πρίζετε, θα παρκάρω, οι ερμηνιές δεν έχουν τελειωμό. Προσωπικά, Θεσσαλονίκη παρκάρω ΠΑΝΤΑ με φλας, ποτέ δεν έχει υπάρξει πρόβλημα. Το Αλάρμ είναι σε περιπτώσεις ανάγκης, το λέει και η λέξη. 8 ώρες πριν, pontez2 είπε Διοτι δεν μπορει να υιοθετηθεί, δεν ειναι οτι θέλει ο καθένας να παρανομεί. 2 όψεις έχει το νόμισμα: Και είναι στο αίμα μας η παρανομία, όχι μόνο σχετικά με το θέμα φλας/αλαρμ, βγαίνοντας μια βόλτα σε Ελληνικό δρόμο, πολύ εύκολα μπορεί να διαπιστωθεί. Οι παλαιότεροι έχουν λανθασμένα μάθει πως στο παρκάρισμα το σωστό είναι το αλάρμ. Επίσης, είναι οι ίδιοι που δεν γνωρίζουν πως σε κυκλικό κόμβο, χωρίς σήμανση, προτεραιότητα έχει ο εισερχόμενος στον κόμβο.
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 5 ώρες πριν, TzortzisJosh είπε Εδώ στην Ελλάδα το 80% των οδηγών δεν ανάβουν φλας για να στρίψουν, θα ανάψουν στο παρκάρισμα; Για τον Έλληνα αλάρμ= θα σταματήσω να πάρω τσιγάρα, θα ανεβάσω/κατεβάσω άτομο, "ψάχνω παρκινγκ μην με πρίζετε, θα παρκάρω, οι ερμηνιές δεν έχουν τελειωμό. Προσωπικά, Θεσσαλονίκη παρκάρω ΠΑΝΤΑ με φλας, ποτέ δεν έχει υπάρξει πρόβλημα. Το Αλάρμ είναι σε περιπτώσεις ανάγκης, το λέει και η λέξη. 2 όψεις έχει το νόμισμα: Και είναι στο αίμα μας η παρανομία, όχι μόνο σχετικά με το θέμα φλας/αλαρμ, βγαίνοντας μια βόλτα σε Ελληνικό δρόμο, πολύ εύκολα μπορεί να διαπιστωθεί. Οι παλαιότεροι έχουν λανθασμένα μάθει πως στο παρκάρισμα το σωστό είναι το αλάρμ. Επίσης, είναι οι ίδιοι που δεν γνωρίζουν πως σε κυκλικό κόμβο, χωρίς σήμανση, προτεραιότητα έχει ο εισερχόμενος στον κόμβο. Για το τελευταίο φταιει ο κοκ που ειναι αναποδος. Δεν εχει νοημα να καθυστερεις οσους ειναι ηδη μεσα στο κομβο (αλλιως πιο το νοημα του) ενω σ αλλες χωρες ισχύει το αντίθετο
TzortzisJosh Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 3 ώρες πριν, Lezantas26 είπε Για το τελευταίο φταιει ο κοκ που ειναι αναποδος. Δεν εχει νοημα να καθυστερεις οσους ειναι ηδη μεσα στο κομβο (αλλιως πιο το νοημα του) ενω σ αλλες χωρες ισχύει το αντίθετο Το ποιος φταίει είναι άλλο θέμα, το νόημα είναι τι ορίζει ο νόμος και τι κάνουμε. Ίδια περίπτωση και η προτεραιότητα στους πεζούς. Ποτέ κανένας
ProponitisTouKanape Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 4 ώρες πριν, Lezantas26 είπε Για το τελευταίο φταιει ο κοκ που ειναι αναποδος. Δεν εχει νοημα να καθυστερεις οσους ειναι ηδη μεσα στο κομβο (αλλιως πιο το νοημα του) ενω σ αλλες χωρες ισχύει το αντίθετο Ναι αλλά σε αντίθεση με το παρκάρισμα και το φλας, αν σε αυτό το θέμα κάνεις του κεφαλιού σου θα προκαλέσεις ατύχημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα