Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, zio10 είπε

 

Σε αποζημίωσαν δηλαδή; Πως απόδειξες ότι δεν είχε γρατσουνιές;

Δεν μου εκαναν ζημια..Εινια παγια τακτικη να γραφουν ετσι .Ηταν οταν οι αγροτες απο Κρητη ειχαν ερθει με τα τρακτερ στον Πειραια . Για "ανταμοιβη" ο τοτε διοικητης τροχαιας Καλλιθεας που του τα ειπα μου εδωσε τις πινακιδες σε 3 μερες αντι για 20 που εγραφε η κλιση .Φυσικα πληρωσα την κλιση σε εφορια και το ιδιωτικο παρκινγ που συνεργαζοταν η τροχαια και ειχαν παει το αυτοκινητο με τον γερανο.

  • Like 1
Δημοσ.
10 minutes ago, zio10 said:

Φοβερό, το είχα δει 4-5 χρονών και μου έχει μείνει!

επειδή είχα περάσει και από αυτό το αυτοκίνητο, ναι είναι έτσι,

μέχρι που μπορεί να κλάταρε το λάστιχο και το αμάξι τέρμα φορτωμένο και δεν είχες τρόπο να καταλάβεις και πήγαινες κανονικά ταξίδι...

δες εδώ

το αστείο είναι ότι μόνο τα 4 δισκόφρενα ήξερα που είχε

τόσα χρόνια που το οδηγούσα και δεν είχα καταλάβει αν είχε χωριστά τακάκια για τα δισκόφρενα, αν είχε δηλαδή δεν τα άλλαξα ποτέ

 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, KoreanW είπε

το αστείο είναι ότι μόνο τα 4 δισκόφρενα ήξερα που είχε

τόσα χρόνια που το οδηγούσα και δεν είχα καταλάβει αν είχε χωριστά τακάκια για τα δισκόφρενα, αν είχε δηλαδή δεν τα άλλαξα ποτέ

Λογικό είναι. Στα άλλα τα αυτοκίνητα αισθανόμαστε τη φθορά αφού πιάνουν στα "κανονικά" πίσω φρένα (δίσκους ή ταμπούρα) τα οποία και φθείρονται από τη χρήση τους ως φρένα (όχι από το χειρόφρενο).

Στο συγκεκριμένο όχημα που έχει ξεχωριστά τακάκια για το χειρόφρενο, από τι να φθαρούν; Αφού τραβάς χειρόφρενο σε στάση και άρα απλά σφίγγουν πάνω στο δίσκο. Και βέβαια από τη στιγμή που "πιάνουν" στους μπροστινούς δίσκους δεν βολεύει να "παίζεις" με το χειρόφρενο και άρα να τους φθείρεις ;)

Κι εγώ, αν και είχα στην καβάτζα τακάκια, δεν τα άλλαξα ποτέ αφού ποτέ δεν είχαν φθαρεί. Όταν κάποια στιγμή ψιλοαισθάνθηκα ότι ίσως θέλουν αλλαγή ήταν η στιγμή που δόθηκε το αυτοκίνητο στην πρέσα (εννοείται πως ακόμα σκέφτομαι αν έπρεπε να το κρατήσω) και μου έμειναν τα τακάκια (και κάνα δυο άλλα πράγματα) απλά για να θυμάμαι :(

Επεξ/σία από haris_216
Δημοσ.
1 minute ago, haris_216 said:

η στιγμή που δόθηκε το αυτοκίνητο στην πρέσα (εννοείται πως ακόμα σκέφτομαι αν έπρεπε να το κρατήσω)

κρίμα λέω κι εγώ τώρα, υποτίθεται πως είχα και ιδιωτικό χώρο

όμως τότε που με είχε τρελάνει στις ζημιές, σιχτίριζα τρελά

τώρα που το θυμάμαι, τώρα το εκτιμώ πόσο προηγμένο αυτοκίνητο ήταν (εκτός από τις αναμνήσεις που κουβαλούσε)

.

τα τακάκια εννοείται δεν φθείρονταν αφού δεν τρίβονταν για να φαγωθούν, έπιαναν μόνο τη στιγμή που μάγκωναν σε στάση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, KoreanW είπε

κρίμα λέω κι εγώ τώρα, υποτίθεται πως είχα και ιδιωτικό χώρο

όμως τότε που με είχε τρελάνει στις ζημιές, σιχτίριζα τρελά

τώρα που το θυμάμαι, τώρα το εκτιμώ πόσο προηγμένο αυτοκίνητο ήταν (εκτός από τις αναμνήσεις που κουβαλούσε)

Ζημιές πολλές δεν μπορώ να πω ότι είχα, καθώς ψιλοπιάνει το χέρι μου. Σίγουρα οι γάλλοι έκαναν ότι μπορούσαν για να είναι ο κινητήρας όσο πιο μπερδεμένος γίνεται και να κοιτάς άλλα αμάξια και να νομίζεις ότι τους λείπουν εξαρτήματα :)

Μεγάλο θέμα είχα μόνο με τις σκουριές κυρίως στο κάτω μέρος των πορτών (εύκολο) και χαμηλά στο πορτμπαγκάζ (πιο δύσκολο σημείο).

Μετά που το έδωσα πέτυχα και μία φάση στη Γαλλία με ένα που είχε τον wankel κινητήρα (birotor) αλλά και αυτό μου "ξέφυγε" για πρακτικούς ($$$) λόγους.

Αλλά μάλλον καλύτερα να σταματήσουμε εδώ αφού πιο off-topic δεν γίνεται και θα μας δείρουν.:)

Επεξ/σία από haris_216
Δημοσ.

Τυχαινει   να     εχουν  περασει   αρκετα   αυτοκινητα   απ  τα   χερια   μου   και   σχεδον   ολα   τα   σιτροεν   με   υδροπνευματικη  αναρτηση.

Αν   δειτε  στις   φωτογραφιες   που  βαλατε   οι   3   τροχοι   ειναι   μια   παραμυθα   του   τοτε   προμοσιον...

Ναι   στεκοταν   και   αντε   να   πηγαιναν   100-200μ   το  πολυ   γιατι   υπηρχε   η  περιπτωση   να   καταστραφουν   οι  "μπουκαλες"   της

υδροπνευματικης  καθοτι   ειναι   τερματισμενα   στην  πανω   σκαλα   που   ειναι   μονο   για   να   αλλαζεις   λαστιχο!

Ανεβαζες  λοιπον   στην   πανω   σκαλα   και   εβαζες   εναν   σταθερο   πασαλο   στην  θεση   του   κλασικου   γρυλου   και   μετα  κατεβαζες

την   αναρτηση   και   ο  τροχος   ηταν  στον  αερα   για   ξεβιδωμα!!!!

Επισης   στους   3  τροχους   στεκοντουσαν   μονο   αν  εβγαζες   πισω   τροχο   γιατι   το  πισω   μεταξονιο   τους   ηταν   πολυ

μικροτερο   και   σχηματιζε   καλυτερο   τριγωνο   με  τους   μπροστα.

Απο   την   ID19   του   65   εως   την  DS23ie   (βατραχος)  του   74  και  συνεχεια   με    GS-GSX-GSX2-GSA   ΚΑΙ  CX  2,0  KAI   2,5 TURBO   αλλα  και  η   περιβοητη   SM!!!

Με   τον   κινητηρα   2,7   αλλα  και   3,0   της   μαζερατι!

Μαλιστα   ο  βατραχος   επιανε   με   μηχανικες   δαγκανες   στα   μπροστινα  δισκοφρενα   και   εμπαινε   με   πενταλ   αριστερα   των   κανονικων   πενταλ.

Σε   περιπτωση   δε   που   παθαινε   ζημια   το   υδροπνευματικο   συστημα   (εχανες   αναρτησεις-υδραυλικο  τιμονι-φρενα) το   λειτουργουσες   ως 

κανονικο   ποδοφρενο!

Μπορω   να  σας   πω   τα   παντα   γι  αυτα   τα   αυτοκινητα.

Να   φανταστειτε   οτι   ειχαν   μεγαλη   σκαλα   που   ακολουθουσε   το   τιμονι   απο  το  71!

Τα   δε   φρενα   δεν  ειχαν   τρομπες   αλλα   διακοπτες   υψηλης   πιεσης  που  ανοιγαν  πιεση  στις   σιαγονες.

Πολλα   μοντελα   μαλιστα   δεν  ειχαν   πενταλ   φρενου   αλλα   λαστιχενια   φουσκα!

spacer.png

Επισης   για   αλλαγη   πισω   ελαστικου   στον  βατραχο   εβγαζες   το  πισω   φτερο!

Μονο   με  ενα   μπουλονι!!!

Σορυ  για   το  οφτοπικ   αλλα   καλο  ειναι  να   μαθαινουν  οι   νεοτεροι....

 

 

Και  μαλιστα   απο   ενα   σημειο   και  μετα   εφταναν   τις   90   μοιρες   για   να   βλεπεις   πιο   μπροστα   στις   στροφες...

Βεβαια   εμεις   οι   αλητηριοι   πιτσιρικαδες   τα  χρησιμοποιουσαμε   για   μπανιστηρι   στα   λιμανακια   βουλιαγμενης...:P

 

 

  • Like 2
Δημοσ.

Εννοείται πως η 3ροδη φάση ήταν για το promotion και όπως σωστά ειπώθηκε, μόνο με βγαλμένη την πίσω μπορούσε να πάει λίγο. Η μπροστινή έπρεπε υποχρεωτικά να είναι στη θέση της, έστω και σκασμένη.

Η κεντρική όμως ιδέα του όλου concept ήταν ότι ακόμα και με ξαφνικό κλατάρισμα (μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για εποχές προ tubeless ελαστικών) οποιουδήποτε τροχού αλλά και σε οποιαδήποτε ταχύτητα (οκ, δεν πήγαιναν και με 250!!!) δεν θα σε έβγαζε εκτός δρόμου. Μας είχε συμβεί στην οικογένεια, μία στον πατέρα μου και δύο σε μένα (ειδικά η δεύτερη με αρκετή ταχύτητα) όπου πήραμε χαμπάρι το "λάστιχο" από το side effects (πχ δεν τραβούσε το αυτοκίνητο).

  • Like 1
Δημοσ.

Ακριβως!

Εμενα   μου   κλαταρε   μπροστινο   αριστερο  με   100χλμ   και   το  καταλαβα   επειδη   μου   αναβαν   οι   απεναντι   τα  φωτα!!!!

Απιστευτος   σχεδιασμος   στο   θεμα   κρατημα, ανεση, φρενα  και  γενικοτερα   ισορροπια.

Δημοσ.

η ουσία είναι ότι το αμάξι είχε αυτορρυθμιζόμενη ανάρτηση και δυνητικά πήγαινε με κυριολεκτικά 3 ρόδες

ας πούμε αντίθετα, ότι σε οποιοδήποτε συμβατικό αυτοκίνητο με ελατήρια, μόλις βγάλεις τη μια ρόδα πέφτει στο έδαφος

αυτό δεν θα το καταφέρεις ποτέ σε ένα κοινό αμάξι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...