suffocater Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 https://www.voria.gr/article/geranos-sikoni-diploparkarismena-stin-odo-dodekanisou-foto--vid Έβλεπα τώρα αυτο το βίντεο σε αυτό το αρθρο, και μου δημιουργηθηκε η εξής απορία: Εφόσον το αυτοκινητο ήταν σταθμευμένο,λογικά είχε χειρόφρενο. Ετσι όπως το βλέπω,αφότου το σηκώνει,φαίνεται να κυλάει στις πίσω ρόδες. Όμως δεν θα επρεπε να ειναι μπλοκαρισμένες οι ρόδες? Επίσης,και εφόσον το αυτοκίνητο ειναι πισωκίνητο, πέρα απ το χειρόφρενο,αν έχεις αφήσει και ταχύτητα,επίσης δεν θα ειναι μπλοκαρισμένοι οι τροχοί?
zx1234r Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Το χειρόφρενο πιάνει στις μπροστινές ρόδες (γιαυτό και αν βάλεις χειρόφρενο ενώ είσαι σε ανηφόρα, το αυτοκίνητο σηκώνεται ελαφρώς στην πίσω μεριά). Επίσης η ταχύτητα, μπλοκάρει τον δίσκο των ταχυτήτων απο το να κινηθεί αντίροπα, δηλαδή αν βάλεις όπισθεν τον εμποδίζεις να κινηθεί μπροστά άρα περιορίζεις την κίνηση. Δεν μπλοκάρουν οι ρόδες. Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου 2019 από zx1234r
jniki10 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 15 λεπτά πριν, zx1234r είπε Το χειρόφρενο πιάνει στις μπροστινές ρόδες (γιαυτό και αν βάλεις χειρόφρενο ενώ είσαι σε ανηφόρα, το αυτοκίνητο σηκώνεται ελαφρώς στην πίσω μεριά). Επίσης η ταχύτητα, μπλοκάρει τον δίσκο των ταχυτήτων απο το να κινηθεί αντίροπα, δηλαδή αν βάλεις όπισθεν τον εμποδίζεις να κινηθεί μπροστά άρα περιορίζεις την κίνηση. Δεν μπλοκάρουν οι ρόδες. Το χειρόφρενο νομίζω ανέκαθεν λειτουργεί στις πίσω ρόδες! 3
haris_216 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Το χειρόφρενο, στα περισσότερα αυτοκίνητα, πιάνει στο πίσω τροχούς. Σε ελάχιστες* εξαιρέσεις πιάνει στους μπροστά. Γι' αυτό και μπορείς να "παίξεις" με χειροφρενιές πράγμα που δεν θα ήταν εφικτό αν έπιανε τους μπροστά. *Μία από τις εξαιρέσεις το Citroen GS (οκ ξέρω ότι μιλάω για αρχαία ιστορία της αυτοκίνησης ) όπου εκτός από το ότι έπιανε τους μπροστά τροχούς είχε και ξεχωριστά τακάκια για το χειρόφρενα. 4
Γιάννης Platano Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Καταλαβα πως μου το ειχαν σηκωσει το 2007 καινουργιο civic Εγραψαν μαλιστα και σημειωμα οτι ελεγε οτι στην παραλαβη ειχε γρατζουες αλλα ατυχησαν.Ηταν μονο 3 μηνων και δεν ειχε προλαβει να κανει .
Conan2046 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δεν βάζουν κάτι σαν πατίνια στους πίσω τροχούς όπου παραμένουν σταθεροί χωρίς να κινούνται; Με επιφύλαξη. 1
mezger Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Ενδιαφέρουσα η απορία! Έχει ένας τύπος ένα καλό κανάλι όπου ανεβάζει βίντεο με αυτοκίνητα που σηκώνουν από το parking της εταιρίας τους. Δες σε αυτό το βίντεο πως παίρνουν ένα 4x4 που έχει μέσα ταχύτητα, πρώτα μπαίνει από κάτω (λογικά να δει αν μπορεί να αποσυνδέσει κάτι), και μετά κάνει κανονικότατη διάρρηξη για να βάλει νεκρά. Και εδώ βλέπουμε τι γίνεται όταν δεν δίνεται κανένα απολύτως f*ck - οι ιδιωτικές εταιρίες λογικά θα το αποφεύγουν, οι τροχαίοι μπορεί και να μην έχουν τέτοια κωλύματα.
haris_216 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, suffocater είπε https://www.voria.gr/article/geranos-sikoni-diploparkarismena-stin-odo-dodekanisou-foto--vid Έβλεπα τώρα αυτο το βίντεο σε αυτό το αρθρο, και μου δημιουργηθηκε η εξής απορία: Εφόσον το αυτοκινητο ήταν σταθμευμένο,λογικά είχε χειρόφρενο. Ετσι όπως το βλέπω,αφότου το σηκώνει,φαίνεται να κυλάει στις πίσω ρόδες. Όμως δεν θα επρεπε να ειναι μπλοκαρισμένες οι ρόδες? Επίσης,και εφόσον το αυτοκίνητο ειναι πισωκίνητο, πέρα απ το χειρόφρενο,αν έχεις αφήσει και ταχύτητα,επίσης δεν θα ειναι μπλοκαρισμένοι οι τροχοί? Στην Ελλάδα, οι γερανοί της τροχαίας απλά "δένουν" τους μπροστινούς τροχούς με αυτό που φαίνεται στο βίντεο σαν δαγκάνα, το σηκώνουν και το τραβάνε. Αφού βέβαια έχουν τοποθετήσει στους πίσω τροχούς κάτι σαν 4τροχα τρόλει που σηκώνουν τον τροχό και μετά το όχημα κινείται πάνω στους τροχούς αυτού του "καροτσιού". Αυτή η προσέγγιση βέβαια έχει τον περιορισμό ότι μπορεί να μαζέψει οχήματα που είναι σχετικά "ελεύθερα". Δηλαδή έχουν περιθώριο μπροστά και πίσω για να μπει ο γερανός. Σε άλλες χώρες τα πράγματα είναι πιο δύσκολα για τους παρανομούντες αφού μπορούν να τους μαζέψουν το όχημα από πιο δύσκολα σημεία. Τέτοιο παράδειγμα είναι η Βοσνία όπου μια χαρά μπορούν να σου το σηκώσουν ακόμα και ανάμεσα σε άλλα σταθμευμένα, αν εσύ είσαι σε σημείο που απαγορεύεται (ράμπα πεζοδρομίου, είσοδο κτηρίου, κλπ). Το παραπάνω είδος γερανού ονομάζεται pauk (αράχνη) για προφανείς λόγους και είναι πραγματικά πολύ λίγα τα μέρη που δεν θα μπορούσε να σηκώσει κάποιο παράνομα παρκαρισμένο όχημα Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου 2019 από haris_216 1
KoreanW Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 στην Ελλάδα άμα παει η οδική να σηκώσει αυτοκίνητο με ιμάντες, μπορεί να σου δώσει να υπογράψεις χαρτί για αποποίηση ευθύνης από πιθανές ζημιές άραγε η ευθύνη ποιόν βαρύνει γενικότερα, όπως εδώ με το παράνομο παρκάρισμα;
Ukforthemoment Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, suffocater είπε https://www.voria.gr/article/geranos-sikoni-diploparkarismena-stin-odo-dodekanisou-foto--vid Έβλεπα τώρα αυτο το βίντεο σε αυτό το αρθρο, και μου δημιουργηθηκε η εξής απορία: Εφόσον το αυτοκινητο ήταν σταθμευμένο,λογικά είχε χειρόφρενο. Ετσι όπως το βλέπω,αφότου το σηκώνει,φαίνεται να κυλάει στις πίσω ρόδες. Όμως δεν θα επρεπε να ειναι μπλοκαρισμένες οι ρόδες? Επίσης,και εφόσον το αυτοκίνητο ειναι πισωκίνητο, πέρα απ το χειρόφρενο,αν έχεις αφήσει και ταχύτητα,επίσης δεν θα ειναι μπλοκαρισμένοι οι τροχοί? Γιατί λογικά να είχε χειρόφρενο;Δεν τραβάνε όλοι χειρόφρενο.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Moderators Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 1 hour ago, haris_216 said: *Μία από τις εξαιρέσεις το Citroen GS (οκ ξέρω ότι μιλάω για αρχαία ιστορία της αυτοκίνησης ) όπου εκτός από το ότι έπιανε τους μπροστά τροχούς είχε και ξεχωριστά τακάκια για το χειρόφρενα. Θυμάμαι την αντίδρασή μου όταν είχα τραβήξει χειρόφρενο σε μία Xantia ενός φίλου. (obviously μπροστά έπιανε και σε αυτόν)
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 1 hour ago, mezger said: Ενδιαφέρουσα η απορία! Έχει ένας τύπος ένα καλό κανάλι όπου ανεβάζει βίντεο με αυτοκίνητα που σηκώνουν από το parking της εταιρίας τους. Δες σε αυτό το βίντεο πως παίρνουν ένα 4x4 που έχει μέσα ταχύτητα, πρώτα μπαίνει από κάτω (λογικά να δει αν μπορεί να αποσυνδέσει κάτι), και μετά κάνει κανονικότατη διάρρηξη για να βάλει νεκρά. Και εδώ βλέπουμε τι γίνεται όταν δεν δίνεται κανένα απολύτως f*ck - οι ιδιωτικές εταιρίες λογικά θα το αποφεύγουν, οι τροχαίοι μπορεί και να μην έχουν τέτοια κωλύματα. Μακάρι να είχαμε κι εμείς τέτοιο καθετώς με ιδιώτες γερανούς.
zio10 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 3 ώρες πριν, haris_216 είπε Το χειρόφρενο, στα περισσότερα αυτοκίνητα, πιάνει στο πίσω τροχούς. Σε ελάχιστες* εξαιρέσεις πιάνει στους μπροστά. Γι' αυτό και μπορείς να "παίξεις" με χειροφρενιές πράγμα που δεν θα ήταν εφικτό αν έπιανε τους μπροστά. *Μία από τις εξαιρέσεις το Citroen GS (οκ ξέρω ότι μιλάω για αρχαία ιστορία της αυτοκίνησης ) όπου εκτός από το ότι έπιανε τους μπροστά τροχούς είχε και ξεχωριστά τακάκια για το χειρόφρενα. Και πήγαινε και με τρεις ρόδες! Αυτό δεν είναι; 3 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Καταλαβα πως μου το ειχαν σηκωσει το 2007 καινουργιο civic Εγραψαν μαλιστα και σημειωμα οτι ελεγε οτι στην παραλαβη ειχε γρατζουες αλλα ατυχησαν.Ηταν μονο 3 μηνων και δεν ειχε προλαβει να κανει . Σε αποζημίωσαν δηλαδή; Πως απόδειξες ότι δεν είχε γρατσουνιές;
haris_216 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, zio10 είπε Και πήγαινε και με τρεις ρόδες! Αυτό δεν είναι; Αυτό 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα