Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή διακρίνω μια «άγνοια κίνδυνου νεανικότητας» πριν σου απαντήσω θα σου πω πρώτα κάποια πράγματα τα οποία ίσως -λέω ξανά ίσως- σε βοηθήσουν στην απόφαση σου.

Η μοτοσυκλέτα δεν είναι επικίνδυνη είναι όμως ευάλωτη και αυτό έχει σοβαρό αντίκτυπο στον αναβάτη της.

Δεν έχω προκαλέσει ποτέ μα ποτέ κανένα ατύχημα μέχρι και σήμερα με κανένα μέσον, όμως αν και οδηγούσα από παιδί μηχανάκια όλων των τύπων και των κυβικών κι έχω ταξιδέψει πολύ με αυτά πλέον δεν τα επιθυμώ.

Αφορμή για την απόφαση μου αυτή στάθηκαν δύο απανωτά σχεδόν τροχαία -δίχως καμία δική μου υπαιτιότητα- η εγκατάλειψη μου στο δρόμο σαν ζώο από τον έναν οδηγό και φυσικά οι τραυματισμοί μου.  

Δεν θα μπω σε άλλες λεπτομέρειες δεν έχει νόημα, αλλά σκέψου πως κάποιοι απλά σε περιμένουν να γυρίσεις σπίτι σου και τελικά όσο μα όσο προσεκτικός και να είσαι εσύ, υπάρχει κάποιος άλλος δίπλα σου που δεν είναι. Προτιμώ λοιπόν να έχω μια υποτυπώδη προστασία από λαμαρίνες και αερόσακους, παρά να είμαι εντελώς εκτεθειμένος.

 

Στις 19/9/2019 στις 1:13 ΠΜ, Ihavetheanswers είπε

Είναι επικίνδυνο;

Είναι περισσότερο ένα ακούσιο θύμα (η μηχανή ή ο οδηγός της) παρά επικίνδυνη.

Θα το προτιμούσατε από ΜΜΜ για Αθήνα ή Θεσσαλονίκη (αν είχατε δίπλωμα και δικό σας μηχανάκι ήδη);

Η Θεσσαλονίκη δεν έχει καν δίκτυο ΜΜΜ αφού το μόνο που σε εξυπηρετεί είναι το λεωφορείο. Η Αθήνα από την άλλη έχει όλες τις επιλογές αλλά και πάλι δεν θα το προτιμούσα πλέον.

Μιλάμε για αποστάσεις μέχρι 15 λεπτά με μηχανάκι, σε δρόμους με όριο ταχύτητας έως 50 χλμ/ώρα (που έτσι και αλλιώς είναι σχετικά κοντά στην μέγιστη ταχύτητα σε αυτά τα κυβικά).

Το περπάτημα ούτε που σου περνάει από το μυαλό; Οι αποστάσεις αυτές είναι μηδενικές.

Σε θέμα καιρού (βροχή, χιόνι, πάγος) πως συγκρίνεται με τα ΜΜΜ;

Δεν υπάρχει καμία σύγκριση εδώ. Δοκίμασε να οδηγήσεις σε δυο ρόδες ειδικά στον πάγο (σχήμα λόγου είναι μην το επιχειρήσεις καν) και τα λέμε ξανά.

Για να πω εγώ μερικά θετικά: γλυτώνεις το στρίμωγμα, όταν έχει ζέστη σίγουρα γλυτώνεις το λιώσιμο των ΜΜΜ, πας πιο γρήγορα στον προορισμό σου και χωρίς μετεπιβίβαση, δεν είσαι όρθιος οπότε σίγουρα είσαι πιο ξεκούραστος 

Επειδή και εμένα δεν μου αρέσει το στρίμωγμα καθόλου, αν δεν θέλω να πάρω ΜΜΜ ή θα περπατήσω ή θα πάρω ταξί. Η ζέστη από την άλλη, σε καμία περίπτωση δεν είναι περισσότερο υποφερτή με το μηχανάκι. Ακόμα χειρότερα μάλιστα θα έλεγα πως είναι, εκτός αν θεωρείς πως είναι σωστό να οδηγείς δυο ρόδες (ανεξαρτήτου κυβισμού) με μαγιό π.χ όπως κάνουν πολλοί. Τώρα για το πόσο πιο γρήγορα θα πας στον προορισμό σου, αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, πρώτος και κυριότερος είναι να φτάσεις σε αυτόν.

Και αρνητικά: βρέχεσαι, κρυώνεις και είναι πιο επικίνδυνο από τα Μέσα 

Ξέχασες το μεγαλύτερο αρνητικό και αυτό είναι τα αυξημένα ποσοστά ατυχημάτων.

 

Διάβασε αν θες και το pdf:  Ανάλυση επικινδυνότητας οδηγών ΙΧ και δικύκλων στην Ελλάδα.

 

[…] τα δίκυκλα, και ιδιαίτερα οι μοτοσυκλέτες εμφανίζουν αυξημένη επικινδυνότητα σε σχέση με τα επιβατικά οχήματα για όλες τις κατηγορίες ηλικίας, αποτέλεσμα το οποίο επιβεβαιώνεται γενικά από τη διεθνή βιβλιογραφία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η κατηγορία των μοτοσυκλετών, η οποία εμφανίζει την υψηλότερη επικινδυνότητα, αλλά και την πιο αυξημένη επικινδυνότητα των νέων και ηλικιωμένων οδηγών σε σχέση με τους υπόλοιπους οδηγούς.  Παράλληλα, τα δίκυκλα, και ιδιαίτερα οι μοτοσυκλέτες  >50  κ.ε εμφανίζουν ιδιαίτερα αυξημένη επικινδυνότητα σε σχέση με τα ΙΧ, τόσο εντός όσο και εκτός κατοικημένης περιοχής. […]

[…] Στην Ελλάδα οι οδηγοί δικύκλων παρουσιάζουν αυξημένη επικινδυνότητα σε σχέση με τους οδηγούς ΙΧ, ενώ η διαφορά είναι ιδιαίτερα έντονη όσον αφορά στους οδηγούς δικύκλων >50 κ.ε. (έως και 10 φορές πιο επικίνδυνοι). Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι ο συνδυασμός νέων οδηγών και δικυκλιστών αντιστοιχεί σε πολύ υψηλούς δείκτες επικινδυνότητας (έως και 25 φορές πιο επικίνδυνοι). Η επικινδυνότητα τόσο των νέων οδηγών όσο και των οδηγών δικύκλων είναι αυξημένη εντός κατοικημένης περιοχής σε σχέση με τους οδηγούς ΙΧ, […]

 

Και ρίξε και μια ματιά στο νήμα αυτό:  https://www.insomnia.gr/forums/topic/712016-καλοκαίρι-και-ατυχήματα

 

Επεξ/σία από A10B
  • Like 2
Δημοσ.
14 ώρες πριν, A10B είπε

Επειδή διακρίνω μια «άγνοια κίνδυνου νεανικότητας» πριν σου απαντήσω θα σου πω πρώτα κάποια πράγματα τα οποία ίσως -λέω ξανά ίσως- σε βοηθήσουν στην απόφαση σου.

Η μοτοσυκλέτα δεν είναι επικίνδυνη είναι όμως ευάλωτη και αυτό έχει σοβαρό αντίκτυπο στον αναβάτη της.

Δεν έχω προκαλέσει ποτέ μα ποτέ κανένα ατύχημα μέχρι και σήμερα με κανένα μέσον, όμως αν και οδηγούσα από παιδί μηχανάκια όλων των τύπων και των κυβικών κι έχω ταξιδέψει πολύ με αυτά πλέον δεν τα επιθυμώ.

Αφορμή για την απόφαση μου αυτή στάθηκαν δύο απανωτά σχεδόν τροχαία -δίχως καμία δική μου υπαιτιότητα- η εγκατάλειψη μου στο δρόμο σαν ζώο από τον έναν οδηγό και φυσικά οι τραυματισμοί μου.  

Δεν θα μπω σε άλλες λεπτομέρειες δεν έχει νόημα, αλλά σκέψου πως κάποιοι απλά σε περιμένουν να γυρίσεις σπίτι σου και τελικά όσο μα όσο προσεκτικός και να είσαι εσύ, υπάρχει κάποιος άλλος δίπλα σου που δεν είναι. Προτιμώ λοιπόν να έχω μια υποτυπώδη προστασία από λαμαρίνες και αερόσακους, παρά να είμαι εντελώς εκτεθειμένος.

Διάβασε αν θες και το pdf:  Ανάλυση επικινδυνότητας οδηγών ΙΧ και δικύκλων στην Ελλάδα.

[…] τα δίκυκλα, και ιδιαίτερα οι μοτοσυκλέτες εμφανίζουν αυξημένη επικινδυνότητα σε σχέση με τα επιβατικά οχήματα για όλες τις κατηγορίες ηλικίας, αποτέλεσμα το οποίο επιβεβαιώνεται γενικά από τη διεθνή βιβλιογραφία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η κατηγορία των μοτοσυκλετών, η οποία εμφανίζει την υψηλότερη επικινδυνότητα, αλλά και την πιο αυξημένη επικινδυνότητα των νέων και ηλικιωμένων οδηγών σε σχέση με τους υπόλοιπους οδηγούς.  Παράλληλα, τα δίκυκλα, και ιδιαίτερα οι μοτοσυκλέτες  >50  κ.ε εμφανίζουν ιδιαίτερα αυξημένη επικινδυνότητα σε σχέση με τα ΙΧ, τόσο εντός όσο και εκτός κατοικημένης περιοχής. […]

[…] Στην Ελλάδα οι οδηγοί δικύκλων παρουσιάζουν αυξημένη επικινδυνότητα σε σχέση με τους οδηγούς ΙΧ, ενώ η διαφορά είναι ιδιαίτερα έντονη όσον αφορά στους οδηγούς δικύκλων >50 κ.ε. (έως και 10 φορές πιο επικίνδυνοι). Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι ο συνδυασμός νέων οδηγών και δικυκλιστών αντιστοιχεί σε πολύ υψηλούς δείκτες επικινδυνότητας (έως και 25 φορές πιο επικίνδυνοι). Η επικινδυνότητα τόσο των νέων οδηγών όσο και των οδηγών δικύκλων είναι αυξημένη εντός κατοικημένης περιοχής σε σχέση με τους οδηγούς ΙΧ, […]

Και ρίξε και μια ματιά στο νήμα αυτό:  https://www.insomnia.gr/forums/topic/712016-καλοκαίρι-και-ατυχήματα

 

Ιδιαιτέρως, @Ihavetheanswers κράτησε αυτό:

 

Αναφορά σε κείμενο

Τώρα για το πόσο πιο γρήγορα θα πας στον προορισμό σου, αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, πρώτος και κυριότερος είναι να φτάσεις σε αυτόν.

 

Δημοσ.
17 ώρες πριν, A10B είπε

Επειδή διακρίνω μια «άγνοια κίνδυνου νεανικότητας» πριν σου απαντήσω θα σου πω πρώτα κάποια πράγματα τα οποία ίσως -λέω ξανά ίσως- σε βοηθήσουν στην απόφαση σου.

Η μοτοσυκλέτα δεν είναι επικίνδυνη είναι όμως ευάλωτη και αυτό έχει σοβαρό αντίκτυπο στον αναβάτη της.

Δεν έχω προκαλέσει ποτέ μα ποτέ κανένα ατύχημα μέχρι και σήμερα με κανένα μέσον, όμως αν και οδηγούσα από παιδί μηχανάκια όλων των τύπων και των κυβικών κι έχω ταξιδέψει πολύ με αυτά πλέον δεν τα επιθυμώ.

Αφορμή για την απόφαση μου αυτή στάθηκαν δύο απανωτά σχεδόν τροχαία -δίχως καμία δική μου υπαιτιότητα- η εγκατάλειψη μου στο δρόμο σαν ζώο από τον έναν οδηγό και φυσικά οι τραυματισμοί μου.  

Δεν θα μπω σε άλλες λεπτομέρειες δεν έχει νόημα, αλλά σκέψου πως κάποιοι απλά σε περιμένουν να γυρίσεις σπίτι σου και τελικά όσο μα όσο προσεκτικός και να είσαι εσύ, υπάρχει κάποιος άλλος δίπλα σου που δεν είναι. Προτιμώ λοιπόν να έχω μια υποτυπώδη προστασία από λαμαρίνες και αερόσακους, παρά να είμαι εντελώς εκτεθειμένος.

Διάβασε αν θες και το pdf:  Ανάλυση επικινδυνότητας οδηγών ΙΧ και δικύκλων στην Ελλάδα.

[…] τα δίκυκλα, και ιδιαίτερα οι μοτοσυκλέτες εμφανίζουν αυξημένη επικινδυνότητα σε σχέση με τα επιβατικά οχήματα για όλες τις κατηγορίες ηλικίας, αποτέλεσμα το οποίο επιβεβαιώνεται γενικά από τη διεθνή βιβλιογραφία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η κατηγορία των μοτοσυκλετών, η οποία εμφανίζει την υψηλότερη επικινδυνότητα, αλλά και την πιο αυξημένη επικινδυνότητα των νέων και ηλικιωμένων οδηγών σε σχέση με τους υπόλοιπους οδηγούς.  Παράλληλα, τα δίκυκλα, και ιδιαίτερα οι μοτοσυκλέτες  >50  κ.ε εμφανίζουν ιδιαίτερα αυξημένη επικινδυνότητα σε σχέση με τα ΙΧ, τόσο εντός όσο και εκτός κατοικημένης περιοχής. […]

[…] Στην Ελλάδα οι οδηγοί δικύκλων παρουσιάζουν αυξημένη επικινδυνότητα σε σχέση με τους οδηγούς ΙΧ, ενώ η διαφορά είναι ιδιαίτερα έντονη όσον αφορά στους οδηγούς δικύκλων >50 κ.ε. (έως και 10 φορές πιο επικίνδυνοι). Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι ο συνδυασμός νέων οδηγών και δικυκλιστών αντιστοιχεί σε πολύ υψηλούς δείκτες επικινδυνότητας (έως και 25 φορές πιο επικίνδυνοι). Η επικινδυνότητα τόσο των νέων οδηγών όσο και των οδηγών δικύκλων είναι αυξημένη εντός κατοικημένης περιοχής σε σχέση με τους οδηγούς ΙΧ, […]

Και ρίξε και μια ματιά στο νήμα αυτό:  https://www.insomnia.gr/forums/topic/712016-καλοκαίρι-και-ατυχήματα

μπορουσες να βαλεις μικροτερη γραμματοσειρα,οπως επισης να διαλεξεις πιο εκνευριστικο χρωμα.......

για τον νηματοθετη,η επιλογη 50 κυβικων για πολη,ειναι η καλυτερη.ειναι ικανα αργο,και οσο χρειαζεται δυνατο για να μετακινησε χωρις κινδυνο.αν κρατας τις αποστασεις σου και μενεις στην σωστη λωριδα,και δεν κανεις προσπερασεις,το ρισκο πεφτει αρκετα.ειμαι  με 50αρακι εδω και 5ετια και μολις χτες καρφωθικα πισω απο οχημα λογω αποστασης ασφαλειας.και ακριβως λογο μικρων ταχυτητων,η ζημια ηταν μονο στον εγωισμο μου και ενα γιαουρτι που σκορπισε......με ενα nsr 250 που μετακινουμαν χρονια πριν,οι στουκες ηταν καθημερινο φαινομενο σχεδον.50αρακι και σωθηκα.......

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dollyyy19 είπε

μπορουσες να βαλεις μικροτερη γραμματοσειρα,οπως επισης να διαλεξεις πιο εκνευριστικο χρωμα.......

για τον νηματοθετη,η επιλογη 50 κυβικων για πολη,ειναι η καλυτερη.ειναι ικανα αργο,και οσο χρειαζεται δυνατο για να μετακινησε χωρις κινδυνο.αν κρατας τις αποστασεις σου και μενεις στην σωστη λωριδα,και δεν κανεις προσπερασεις,το ρισκο πεφτει αρκετα.ειμαι  με 50αρακι εδω και 5ετια και μολις χτες καρφωθικα πισω απο οχημα λογω αποστασης ασφαλειας.και ακριβως λογο μικρων ταχυτητων,η ζημια ηταν μονο στον εγωισμο μου και ενα γιαουρτι που σκορπισε......με ενα nsr 250 που μετακινουμαν χρονια πριν,οι στουκες ηταν καθημερινο φαινομενο σχεδον.50αρακι και σωθηκα.......

Τώρα με συγχωρείς, και χωρίς να θέλω να κάνω το δικηγόρο κανενός, είναι αυτά επιχειρήματα σοβαρά ώστε να πειστεί ο οποιοσδήποτε να πάρει μηχανάκι;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, charilaos είπε

Τώρα με συγχωρείς, και χωρίς να θέλω να κάνω το δικηγόρο κανενός, είναι αυτά επιχειρήματα σοβαρά ώστε να πειστεί ο οποιοσδήποτε να πάρει μηχανάκι;

το κυριοτερο επιχειρημα για να παρεις 50αρακι,ειναι το οτι κερδαεις απειρο χρονο, παρκαρεις ΑΚΡΙΒΩΣ μπροστα στο σημειο που σε ενδιαφερει,καιει ελαχιστα,και η συντηρηση ειναι λιγο ακριβοτερη απο ποδηλατο....τα επιχειρηματα τυπου"οι μοτοσυκλετιστες (το 50αρακι ΔΕΝ ειναι μοτοσυκλετα)ειναι οι κυριοι δωρητες οργανων στις ΗΠΑ",ειναι στην ιδια κατηγορια με ρητα τυπου οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται.....

Επεξ/σία από dollyyy19
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, dollyyy19 είπε

το κυριοτερο επιχειρημα για να παρεις 50αρακι,ειναι το οτι κερδαεις απειρο χρονο, παρκαρεις ΑΚΡΙΒΩΣ μπροστα στο σημειο που σε ενδιαφερει,καιει ελαχιστα,και η συντηρηση ειναι λιγο ακριβοτερη απο ποδηλατο....τα επιχειρηματα τυπου"οι μοτοσυκλετιστες (το 50αρακι ΔΕΝ ειναι μοτοσυκλετα)ειναι οι κυριοι δωρητες οργανων στις ΗΠΑ",ειναι στην ιδια κατηγορια με ρητα τυπου οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται.....

Εάν αυτό συμπέρανες από τα παραπάνω λυπάμαι, κρίμα.

Εμμένω στη θέση μου ότι το κύριο, το βασικό πρόβλημα είναι η νοοτροπία. Δηλαδή η οδική και όχι η οδηγική παιδεία:

Οδηγοί (με την αυστηρή έννοια του όρου) έτσι και αλλιώς δεν είναι κανείς μας. Το ότι μεταφέρουμε τους εαυτούς μας από το σημείο Α στο σημείο Β σε μια ζούγκλα δε μας κάνει αυτόματα και ικανούς οδηγούς. Το πρόβλημα είναι ότι καλοί συνάνθρωποι, στο δρόμο, δεν είμαστε.

Ο @A10B γράφει για τη δική του εμπειρία και προτρέπει να μην πάθει κάποιος άλλος τα ίδια. Ποστάρει και έρευνα του ΕΜΠ που είναι και δημοσιευμένη στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας και εσύ γράφεις τώρα...φιλοσοφίες για δωρητές οργάνων.

Εάν νομίζεις ότι το κέρδος χρόνου, η εύκολη εύρεση πάρκινγκ, η κατανάλωση, η οικονομική συντήρηση είναι επιχειρήματα πιο πάνω από την ακαιρεότητά σου, σε μία χώρα που όπως προείπα ΔΕΝ είναι έτοιμη πνευματικά για δίτροχα μιας και δεν υπάρχει σεβασμός στους δρόμους από όλους ανεξαιρέτως, τότε καλή συνέχεια.

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, dollyyy19 είπε

μπορουσες να βαλεις μικροτερη γραμματοσειρα,οπως επισης να διαλεξεις πιο εκνευριστικο χρωμα.......

για τον νηματοθετη,η επιλογη 50 κυβικων για πολη,ειναι η καλυτερη.ειναι ικανα αργο,και οσο χρειαζεται δυνατο για να μετακινησε χωρις κινδυνο.αν κρατας τις αποστασεις σου και μενεις στην σωστη λωριδα,και δεν κανεις προσπερασεις,το ρισκο πεφτει αρκετα.ειμαι  με 50αρακι εδω και 5ετια και μολις χτες καρφωθικα πισω απο οχημα λογω αποστασης ασφαλειας.και ακριβως λογο μικρων ταχυτητων,η ζημια ηταν μονο στον εγωισμο μου και ενα γιαουρτι που σκορπισε......με ενα nsr 250 που μετακινουμαν χρονια πριν,οι στουκες ηταν καθημερινο φαινομενο σχεδον.50αρακι και σωθηκα.......

Πηγαία και υποδειγματική η ευγένεια σας η οποία ενισχύει την πλήρη και απόλυτα τεκμηριωμένη επιστημονική σας θεωρία και θα διαμορφώσει το μέλλον των οδηγών όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, charilaos είπε

Εάν αυτό συμπέρανες από τα παραπάνω λυπάμαι, κρίμα.

Εμμένω στη θέση μου ότι το κύριο, το βασικό πρόβλημα είναι η νοοτροπία. Δηλαδή η οδική και όχι η οδηγική παιδεία:

Οδηγοί (με την αυστηρή έννοια του όρου) έτσι και αλλιώς δεν είναι κανείς μας. Το ότι μεταφέρουμε τους εαυτούς μας από το σημείο Α στο σημείο Β σε μια ζούγκλα δε μας κάνει αυτόματα και ικανούς οδηγούς. Το πρόβλημα είναι ότι καλοί συνάνθρωποι, στο δρόμο, δεν είμαστε.

Ο @A10B γράφει για τη δική του εμπειρία και προτρέπει να μην πάθει κάποιος άλλος τα ίδια. Ποστάρει και έρευνα του ΕΜΠ που είναι και δημοσιευμένη στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας και εσύ γράφεις τώρα...φιλοσοφίες για δωρητές οργάνων.

Εάν νομίζεις ότι το κέρδος χρόνου, η εύκολη εύρεση πάρκινγκ, η κατανάλωση, η οικονομική συντήρηση είναι επιχειρήματα πιο πάνω από την ακαιρεότητά σου, σε μία χώρα που όπως προείπα ΔΕΝ είναι έτοιμη πνευματικά για δίτροχα μιας και δεν υπάρχει σεβασμός στους δρόμους από όλους ανεξαιρέτως, τότε καλή συνέχεια.

αραγες,καταλαβες οτι στην ερευνα  την οποια επικαλεισαι, διαχωριζουν τα 50αρακια  εμφανως ,απο ολα τα μεγαλυτερα δικυκλα??τι σχεση εχει η εμπειρια του αλλουνου?και εγω εγραψα οτι επι 5ετια δεν επαθα τπτ.....την δικη μου εμπειρια γιατι δεν την λαμβανεις υποψην?οπως και οσων η εμπειρια ειναι θετικη με τα 50αρακια?δυο μετρα και δυο σταθμα??

5 ώρες πριν, A10B είπε

Πηγαία και υποδειγματική η ευγένεια σας η οποία ενισχύει την πλήρη και απόλυτα τεκμηριωμένη επιστημονική σας θεωρία και θα διαμορφώσει το μέλλον των οδηγών όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως.

τρομαρα σου,θελεις και ευγενεια(καλα να ειναι ο περιηγητης που επιτρεπει μεγεθυνση,αλλιως δεν θα διαβαζα την εξυπναδα σου)......θελεις ευγενεια εσυ που δεν σεβεσαι κανεναν αλλο και γραφεις με την μικροτερη γραμματοσειρα που βρισκεις(ω ναι,εχει και μικροτερες,ψαξε),παλι καλα που αλλαξες το χρωμα.αληθεια,σε ειπε κανεις οτι χρεωνεσαι το μελανι ?διοτι  εχω νεα,ουτε χρεωνουν,ουτε μελανι υπαρχει.και πιστεψε με,για να γινει ενα ατυχημα,εχουν κανει σφαλμα και οι δυο οδηγοι.........

  • Like 1
Δημοσ.

Όσοι σου απάντησαν είναι άτομα που δεν οδηγούν μηχανάκι γιατί είναι επικίνδυνο όπως λένε..! 

Θα μπω σε φόρουμ με ελικόπτερα,  μπορεί να μην είμαι πιλότος αλλά έχω άποψη η οποία είναι σωστή! 

Σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι η κατάσταση είναι τραγική! 

Τέλος θα πω ότι κατά την γνώμη μου τα 50cc είναι λίγα. Μόνο αν μιλάμε για πολύ κοντινές διαδρομές θα είσαι οκ. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...