txcellas Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Τον τελευταίο χρόνο εκανα με τη μηχανή κανα 2500χλμ και ειχα σκοπο στα 5000χλμ να κανω το σέρβις. Ολα αυτα τα χλμ σε ένα χρόνο μεσα. Πιστευετε οτι επειδη περασε ενας χρονος ειναι το σωστό να κανω ασχέτως που δεν έπιασα τ όριο των 5000 που ειχα; Η μηχανή κινείται καθημερινά για μικρές αποστάσεις και τα λάδια και ολα ειναι εξαιρετικά.
meletis_m Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 13 λεπτά πριν, txcellas είπε Τον τελευταίο χρόνο εκανα με τη μηχανή κανα 2500χλμ και ειχα σκοπο στα 5000χλμ να κανω το σέρβις. Ολα αυτα τα χλμ σε ένα χρόνο μεσα. Πιστευετε οτι επειδη περασε ενας χρονος ειναι το σωστό να κανω ασχέτως που δεν έπιασα τ όριο των 5000 που ειχα; Η μηχανή κινείται καθημερινά για μικρές αποστάσεις και τα λάδια και ολα ειναι εξαιρετικά. Τα λάδια έχουν ζοριστει περισσότερο εάν έκανες τα 2500 χιλιομετρα σε ανοιχτό δρόμο. Εγώ τουλάχιστον θα άλλαζα λάδια κινητήρα και φίλτρο λαδιού. Δεν γνωρίζω από μοτοσυκλέτες για το εάν έχουν φίλτρο λαδιού . Τι περιλαμβάνει η συντήρηση;
bill999r Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Κάθε χρόνο απαραίτητα αλλαγή λαδιών. Εγώ φαντάσου αυτό το χρόνο ζήτημα να έκανα 1000 χλμ αλλά θα τα αλλάξω γτ χάνουν τις ιδιότητες λόγω χρόνου
txcellas Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Καλως παιδες και εγώ αυτής της άποψης ημουν. Ευχαριστώ!
kage Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) -έχει να κάνει με το γεγονός πως η υγρασία και η ατμοσφαιρική ρύπανση περνάει μέσα στα κάρτερ, μέσα στο κύκλωμα των φρένων και μέσα στο κύκλωμα ψύξης, διαβρώνοντάς τα και καταστρέφοντας τις δυνατότητές τους να λιπάνουν σωστά τον κινητήρα, να τον ψύχουν σωστά και φυσικά να φρενάρουν σωστά τη μοτοσυκλέτα μας. (Μιλαει και για αντιψυκτικο,υγρο φρενων) -Στις μοτοσυκλέτες το λάδι είναι πολύ λιγότερο (1,5 έως 3 λίτρα το πολύ) και λιπαίνει ταυτόχρονα το κιβώτιο ταχυτήτων και τον συμπλέκτη (εκτός φυσικά από τα “ξηροκάμπανα” που οι δίσκοι του συμπλέκτη είναι έξω από τα κάρτερ. -υψηλοστροφες μηχανες vs χαμηλοστροφα αυτοκ Τωρα αν ειναι μτχ με πολλα κμ και ο επομενος αγοραστης κανει συχνα αλλαγες κτλ.η ζημια εχει γινει ηδη... Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου 2019 από kage
christopher0016 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, txcellas είπε Τον τελευταίο χρόνο εκανα με τη μηχανή κανα 2500χλμ και ειχα σκοπο στα 5000χλμ να κανω το σέρβις. Ολα αυτα τα χλμ σε ένα χρόνο μεσα. Πιστευετε οτι επειδη περασε ενας χρονος ειναι το σωστό να κανω ασχέτως που δεν έπιασα τ όριο των 5000 που ειχα; Η μηχανή κινείται καθημερινά για μικρές αποστάσεις και τα λάδια και ολα ειναι εξαιρετικά. Αφου την κινεις καθημερινα δεν θα εχεις καποιο προβλημα σιγα. Αλλαξε τα παντως γιατι περασε ενας χρονος . Αλλαξε και φιλτρο και εισαι οκ. Καθε 2 χρονια αλλαγη υγρα φρενων και παραφλου εαν ειναι υγροψυκτο Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου 2019 από christopher0016 1
tobindax Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΡΑΙΤΙΚΟ, ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ. Απλά στην Ελλάδα οι βενζινάδες είναι τεμπέληδες+άσχετοι και έμαθαν οι Έλληνες ότι αλλαγή λαδιών σημαίνει απλά "πετάω μαύρο υγρό σε πηγάδι και αγοράζω 50 ευρώ λάδι"(που κοστίζει 12 αν το πάρεις μόνος). Άσε που είναι πρακτικά τζάμπα Από 2.5 ευρώ μέχρι 4 είναι (τα "καλά").
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα