Προς το περιεχόμενο

H Mercedes-Benz θα λανσάρει το πρώτο της E-Scooter στις αρχές της νέας χρονιάς


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, SilverMachine είπε

Απ οτι διαβαζω στην Ολλανδια τα διωξαν απ τις λωριδες ποδηλατων, στην Γερμανια κ την Γαλλια απ τα πεζοδρομια εντελως, στην Αμερικη αλλου απαγορευονται κ αλλου επιτρεπονται κ στην Αγγλια απαγορευονται εντελως απο παντου εκτος να το εχεις στο σπιτι σου. Επισης παντου υπαρχουν ορια ταχυτητας απο 15 εως 20 χτω. Δεν βλεπω να ειναι τοσο "ετοιμοι" κ αυτοι. 

Οδηγοντας μηχανες ολη μου την ζωη μπορω να πω με σιγουρια οτι αυτα τα σκουτερακια ειναι παντελως αντι-εργονομικα κ επιρρεπη σε ατυχηματα. Οι ροδες τους ειναι εντελως μικρες (γελια προσφυση- αστεια φρενα), τα ορια βαρους που σηκωνουν επικινδυνα (προς το ελαχιστο), η δυναμη τους πολυ μικρη (να κανουν μανουβρες αποφυγης), η γεωμετρια τους κυριολεκτικα απογοητευτικη κ η εργονομια της ολης κατασκευης εντελως κινεζια. Τα θεωρω "σκοτωστρες" (φυσικα ο καιρος θα αποδειξει αν εχω δικιο η οχι).

Απορω ομως- αμα θελουμε τοσο πια πολυ μια απλη μετακινηση με ηλεκτρικο μοτερ για εναν ανθρωπο, γιατι δεν μονταρουμε ποδηλατα? 

Σε οτι σας ανεφερα παραπανω τα ποδηλατα ειναι δωρο-Θεου σε συγκριση ! Ροδες απιστευτες εχουν, βαρος σηκωνουν πολυ πιο πολυ, τελεια εργονομια εχουν, δυναμη αναλογη του μοτερ που θα βαλεις (που σιγουρα σηκωνουν μεγαλυτερο), κ η γεωμετρια τους ειναι τρομαχτικη !!! Ο κοσμος τα γνωριζει ηδη, οι δρομοι τα γνωριζουν ηδη, οι οδηγοι μοτοσυκλετων μπορουν ανετα να μεταπηδησουν σε αυτα την ιδια μερα, υποδομη παραγωγης υπαρχει ηδη. Γιατι ξεκιναμε μια βλακια που καποτε την διναμε σε παιδακια δημοτικου να παιζουν κ δεν αναπτυσουμε την ηδη ετοιμη λυση ???!!! 

Κουβαλάς ευκολότερα το σκούτερ. Το ποδήλατο είναι ογκοδες. Και πιο βαρύ. Έχει μέλλον. Με κράνος ένδυση και τις ταχύτητες που πάει η παθητική ασφάλεια είναι σε καλά επίπεδα.

Και για να ορμούν οι μεγάλοι πα να πει ότι όχι απλά έχει μέλλον αλλά και πολύ δυνατό κιόλας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Δεν είναι σκούτερ, είναι πατίνια. 

Φάουλ όλη αυτή η μόδα, άκρως επικίνδυνα. Μακάρι να απαγορευτούν σύντομα σε όλη την Ευρώπη. 

Προτείνω επίσης να φυλακίζονται οι κατασκευαστές προληπτικά, πάραυτα 🤣

Χωρίς πλάκα τώρα, είναι μέχρι να φύγει σέντρα κανένας πάνω σε ενα τέτοιο απο κανα ΙΧ και να προκληθεί πατινοφοβεία  

Επεξ/σία από nekrik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουμε καμιά πληροφορία για το που θα γίνονται παράνομες κόντρες με πατίνια? 

Χωρίς πλάκα πάντως ήδη στο κέντρο τα κυκλοφορούν μες στη μέση του δρόμου, και επειδή είμαστε στο Ελλάντα δεν δίνουν σημασία σε φανάρια, σήματα κτλ.  Ζήτημα χρόνου είναι να τον κλαίει κάποιον η μάνα του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, leonproniknidis είπε

Κουβαλάς ευκολότερα το σκούτερ. Το ποδήλατο είναι ογκοδες. Και πιο βαρύ. Έχει μέλλον. Με κράνος ένδυση και τις ταχύτητες που πάει η παθητική ασφάλεια είναι σε καλά επίπεδα.

Και για να ορμούν οι μεγάλοι πα να πει ότι όχι απλά έχει μέλλον αλλά και πολύ δυνατό κιόλας. 

Για να ορμούν οι μεγάλοι σημαίνει ότι μπορεί να έχει μέλλον όσον αφορά το κέρδος, αλλά μέλλον με την έννοια της εύκολης και ασφαλούς μεταφοράς, όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Για να ορμούν οι μεγάλοι σημαίνει ότι μπορεί να έχει μέλλον όσον αφορά το κέρδος, αλλά μέλλον με την έννοια της εύκολης και ασφαλούς μεταφοράς, όχι.

Αν ήταν έτσι όλοι θα είχαν αυτοκίνητο. Βασικά όλα τα μέσα μεταφοράς είναι επικίνδυνα. Άλλα λιγότερο άλλα περισσότερο. Άλλα φτάνεις γρηγορότερα στην δουλειά σου άλλα κάνεις ώρες να φτάσεις από το μποτιλιάρισμα. Όταν υπάρχει η παιδεία η εμπειρία και η προσοχή έρχεται η χρυσή τομή. Το μόνο που λείπει από αυτά τα σκουτεράκια είναι λίγη δύναμη παραπάνω για να αυξηθεί η παθητική ασφάλεια. Δηλαδή όχι να βγάζει 150 km/h αλλά να βγάζει όσα βγάζει 20-30km/h αλλά ποιο γρήγορα.

Προσεκτική οδήγηση κρανάκι πάντα και σωστό ρουχισμό και είσαι μια χαρά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, SilverMachine είπε

Απ οτι διαβαζω στην Ολλανδια τα διωξαν απ τις λωριδες ποδηλατων, στην Γερμανια κ την Γαλλια απ τα πεζοδρομια εντελως, στην Αμερικη αλλου απαγορευονται κ αλλου επιτρεπονται κ στην Αγγλια απαγορευονται εντελως απο παντου εκτος να το εχεις στο σπιτι σου. Επισης παντου υπαρχουν ορια ταχυτητας απο 15 εως 20 χτω. Δεν βλεπω να ειναι τοσο "ετοιμοι" κ αυτοι. 

Οδηγοντας μηχανες ολη μου την ζωη μπορω να πω με σιγουρια οτι αυτα τα σκουτερακια ειναι παντελως αντι-εργονομικα κ επιρρεπη σε ατυχηματα. Οι ροδες τους ειναι εντελως μικρες (γελια προσφυση- αστεια φρενα), τα ορια βαρους που σηκωνουν επικινδυνα (προς το ελαχιστο), η δυναμη τους πολυ μικρη (να κανουν μανουβρες αποφυγης), η γεωμετρια τους κυριολεκτικα απογοητευτικη κ η εργονομια της ολης κατασκευης εντελως κινεζια. Τα θεωρω "σκοτωστρες" (φυσικα ο καιρος θα αποδειξει αν εχω δικιο η οχι).

Απορω ομως- αμα θελουμε τοσο πια πολυ μια απλη μετακινηση με ηλεκτρικο μοτερ για εναν ανθρωπο, γιατι δεν μονταρουμε ποδηλατα? 

Σε οτι σας ανεφερα παραπανω τα ποδηλατα ειναι δωρο-Θεου σε συγκριση ! Ροδες απιστευτες εχουν, βαρος σηκωνουν πολυ πιο πολυ, τελεια εργονομια εχουν, δυναμη αναλογη του μοτερ που θα βαλεις (που σιγουρα σηκωνουν μεγαλυτερο), κ η γεωμετρια τους ειναι τρομαχτικη !!! Ο κοσμος τα γνωριζει ηδη, οι δρομοι τα γνωριζουν ηδη, οι οδηγοι μοτοσυκλετων μπορουν ανετα να μεταπηδησουν σε αυτα την ιδια μερα, υποδομη παραγωγης υπαρχει ηδη. Γιατι ξεκιναμε μια βλακια που καποτε την διναμε σε παιδακια δημοτικου να παιζουν κ δεν αναπτυσουμε την ηδη ετοιμη λυση ???!!! 

Σωστος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, leonproniknidis είπε

Αν ήταν έτσι όλοι θα είχαν αυτοκίνητο. Βασικά όλα τα μέσα μεταφοράς είναι επικίνδυνα. Άλλα λιγότερο άλλα περισσότερο. Άλλα φτάνεις γρηγορότερα στην δουλειά σου άλλα κάνεις ώρες να φτάσεις από το μποτιλιάρισμα. Όταν υπάρχει η παιδεία η εμπειρία και η προσοχή έρχεται η χρυσή τομή. Το μόνο που λείπει από αυτά τα σκουτεράκια είναι λίγη δύναμη παραπάνω για να αυξηθεί η παθητική ασφάλεια. Δηλαδή όχι να βγάζει 150 km/h αλλά να βγάζει όσα βγάζει 20-30km/h αλλά ποιο γρήγορα.

Προσεκτική οδήγηση κρανάκι πάντα και σωστό ρουχισμό και είσαι μια χαρά. 

Φιλε δεν γνωριζεις απο δικυκλα μαλλον.... Με αυτα τα λαστιχα θες αλλα φρενα στα 30 χιλιομετα. Αλλα αν βαλεις αλλα φρενα θες αλλη γεωμετρια για να μην σκοτωθεις φρεναροντας. Αν αλλαξεις γεωμετρια μιλας για αλλο ειδος οχημα. Οπως ειπε κ ο φιλος- τα συγκεκριμενα ειναι ΠΑΤΙΝΙΑ ΜΕ ΜΟΤΕΡ. Σκουτερ ειναι οι βεσπες.

Μελλον μπορει να εχουν αλλα αυτο δεν λεει τιποτα οσον αφορα την ασφαλεια. Οπως λες κ εσυ, με την παιδεια ερχεται η ασφαλεια. Οκ. Τοτε γιατι να μην εντεινουμε την ποδηλατικη παιδεια που ηδη ξερουμε οτι ειναι ασφαλης? (κ δοκιμασμενη κατι αιωνες τωρα!) 

Μετα, το ποδηλατο (ακομα κ αυτο με μοτερ) ειναι πολυ πιο ΥΓΙΕΙΝΟ απ το πατινι. Μια πεταλια την διαδρομη να κανεις που λεει ο λογος, χανεις κιλα. Αντιθετα με τα πατινια μονο χοντρο κ@λο αναπτυσεις!! Κ οσο χοντραινει ο κ@λος, τοσο χαλαει η γεωμετρια του πατινιου κ γινεται πιο επικινδυνο !!! χαχαχα!!! (ο οδηγος του πατινιου ειναι καταδικασμενος δλδ ΛΟΛΟΛ!!!) 

Χωρις πλακα τωρα, οταν μιλας για ηλικιες 12-17 το "προσεκτικη οδηγηση" κ το "κρανακι" πανε περιπατο. Λες πραματα που ειναι απο αλλο πλανητη. Ισως σε καμια Ολλανδια (αν κ αμφιβαλω με ολους αυτους που εχουν παει εκει αν ισχυουν τα ιδια που ισχυαν πριν χρονια...). Αμερικη παντως ειναι σαν Ελλαδα στα δικυκλα (ισως κ χειροτερα). Ποια προσεκτικη οδηγηση κ εξοπλισμο λεμε λοιπον? Αν παλι εισαι 20 κ ανω, ΓΙΑΤΙ να παρεις ενα ΠΑΤΙΝΙ (????!!!!) κ οχι μοτοσυκλετα??? (η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ σκουτερ) 

Προσωπικα το βλεπω σαν περαστικη μοδα της δεκαετιας που θα ερθει, θα πουλησει, θα σκοτωθουν αρκετοι, θα απαγορευτει/περιοριστει κ θα εξαφανιστει στο τιποτα απ οπου ηρθε. Υπαρχουν λογοι ξερεις, που τοσα χρονια εχουμε μονο αυτοκινητα κ μοτοσυκλετες στους δρομους.... Ηρθαν κ τα τρικυκλα αμαξια κ φυγαν. Ηρθαν κ οι γουρουνες κ φυγαν. Ηρθαν κ τα τσοπερ κ φυγαν. Γιατι? Γιατι στην τελικη ΔΕΝ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ !!!! 

Ποση εμπειρια απο πατινι εχεις ομως αδερφε κ σου αρεσει τοσο? Μπας κ ξερεις πραγματα που δεν φανταζομαστε. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, momentum είπε

Και καπως ετσι το μαρκετινγ αποφασισε οτι εφεξης τα πατινια θα λεγονται σκουτερ! Πεταει ο γαιδαρος? Πεταει!

Μα ετσι τα λεγανε τα πατινια. Scooter.
Αλλο πραγμα τα roller skate και αλλο το skate board.
Ασχετως αν ολα εμεις τα λεμε πατινια
Κατι σαν τα μικιμαο

spacer.png

 

 

b9c710d1d7f0345db84ce6326bfe8f00.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα βγουν περιοδικό τύπου e-Scooter να μας λένε αν ειν για εκτός δρόμου, ποσό καλό κράτημα έχουν τα λάστιχα σε στεγνό κ βρεγμένο οδόστρωμα, κ τι αυτονομία θα έχουν, επισης και βαθμολογία!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έψαχνα τελευταία για ηλεκτρικό μέσο μετακίνησης και τελικά κατέληξα σε ηλεκτρικό ποδήλατο με 26" τροχούς κιολας.

Μου φαίνεται πολύ επικίνδυνο να κινούμαι σε δρόμους με κίνηση με τέτοιο πατίνι, ενώ με το ποδήλατο νιώθω κάπως πιο ασφαλής...

@voltmod αν θες άλλαξε στην πρώτη πρόταση το διεθνής σε διεθνή.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, zio10 είπε

Έψαχνα τελευταία για ηλεκτρικό μέσο μετακίνησης και τελικά κατέληξα σε ηλεκτρικό ποδήλατο με 26" τροχούς κιολας.

Μου φαίνεται πολύ επικίνδυνο να κινούμαι σε δρόμους με κίνηση με τέτοιο πατίνι, ενώ με το ποδήλατο νιώθω κάπως πιο ασφαλής...

@voltmod αν θες άλλαξε στην πρώτη πρόταση το διεθνής σε διεθνή.

Ναι άμα σε βγάλει ο άλλος σέντρα με το Cherokee θα σπάσεις μόνο μια μπάντα κόκκαλα αντί και για τις δυο. Γενικά δεν κάνει ούτε το ποδήλατο ούτε το πατίνι για Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, giotis1982 είπε

Ναι άμα σε βγάλει ο άλλος σέντρα με το Cherokee θα σπάσεις μόνο μια μπάντα κόκκαλα αντί και για τις δυο. Γενικά δεν κάνει ούτε το ποδήλατο ούτε το πατίνι για Ελλάδα.

Σίγουρα είναι επικίνδυνο και προσέχω όσο μπορώ. Απλά με το ποδήλατο νιώθω ότι φαίνομαι περισσότερο ας πούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...