Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 minute ago, Ukforthemoment said:

Στα τόσα λεφτά αγοράζει Ferrari σε όλα τα χρώματα. χαχα

pawned χαχα

να το διορθώσω γιατί θα το πάρει κανένας τοις μετρητοίς LOL

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με μια πρόχειρη αναζήτηση για Toyota Yaris ~2000 μοντέλο, έπεσε το μάτι μου σε αυτά τα 2:

~2500:

https://www.car.gr/23996177-toyota-yaris-vvti-1300

~3000

https://www.car.gr/24095561-toyota-yaris-vvti-1300-16v

Δυστυχώς πλέον τα βρίσκεις με πάνω από 200Κ km, που είναι και λογικό βέβαια. Απλά μια γεύση για το τι θα κοίταγα προσωπικά. Το πρώτο Yaris, πιστεύω είναι καλή περίπτωση.

 

Επεξ/σία από johnykim
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

βέβαια είναι από εταιρεία leasing και υποτίθεται το χτυπάς με προσφορά 2250ευρώ, kia ceed 3πορτο 173 χιλιάδες χλμ, θέλει και μαζέματα στο σαλόνι του, δεν ξέρω και τί τράκες αν έχει φάει όπως το κάθε μτχ άλλωστε

https://www.car.gr/19549326-kia-ceed-1-4cc-lx-sc1-109hp-3d

αλλά αυτό που θέλω να πω δεν είναι τόσο για το συγκεκριμένο αμάξι, όσο ότι τα 2500 ευρώ δεν είναι λεφτά για 106-atos κλπ, στα λεφτά αυτά βρίσκεις προτάσεις πολύ σοβαρότερες από τενεκέδες

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.

Όποιο αυτοκίνητο αποφασίσεις να πάρεις, ρώτησε τα παρακάτω:

1) Κατάσταση ελαστικών

2) Κατάσταση αμορτισερ

3) Αν χρειάζεται ή έχει αλλάξει πρόσφατα ιμάντα χρονισμού (αν έχει)

4) Αν χρειάζεται ή έχει αλλάξει πρόσφατα δίσκο πλατό του συμπλέκτη

Με αυτά, μπορείς να καταλάβεις αν η τιμή θα ανέβει. Αν φυσικά είσαι γνώστης, και γνωρίζεις άλλες τεχνικές λεπτομέρειες ακόμα καλύτερα.

Το αν έχει τρακάρισμα, σε παλιότερα αυτοκίνητα το ποσοστό είναι αρκετά μεγάλο, έστω για μικροτρακαρισμα. Το  "ατρακάριστο", δεν ξέρω πως το μεραφράζει ο καθένας, οπότε καλό είναι να τον ρωτήσεις, αλλά να στο επιβεβαιώσει σίγουρα ο μηχανικός. Υπάρχουν πχ. περιπτώσεις, που μπορεί να είχε κάποιο μικροτρακάρισμα ο πρώτος ιδιοκτήτης, και ο δεύτερος να μην το είχε εντοπίσει. Σε εσένα, σαν τρίτος αγοραστής μπορεί να σου πει ότι είναι ατρακάριστο και να το πιστεύει.

Καλή επιτυχία στην αγορά, και αν δεν βρίσκεις κάποιο αυτη τη στιγμή, μην βιαστείς (αν δεν το έχεις τρελή ανάγκη), κανόνιζε ραντεβού και δες τα από κοντά. Ευκαιρίες βγαίνουν, και συνήθως δεν μένουν για πολλές μέρες στις αγγελίες (δεν εννοώ τόσο στο οικονομικό ως ευκαιρία, αλλά στο καλό-συντηριμένο και ας είναι πιο ακριβό).

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα αυτοκίνητα είναι ολόκληρα συγκροτήματα εκατοντάδων τεχνολογιών. Φτάσαμε στο σημείο ώστε ακόμα και τα καλύτερα συνεργεία να μην μπορούν να κάνουν τέλεια εκτίμηση μεταχειρισμένου, ειδικά επειδή χρειάζεται να ξέρεις και από ηλεκτρονικά πλέον.

Υπάρχουν κάτι εταιρίες που ελέγχουν μεταχειρισμένα αλλά δεν αξίζουν αν είσαι για αυτοκίνητο <10.000 ευρώ. Δηλαδή πόσα 60άρικα ευρώ θα δώσεις μέχρι να βγει καλό;

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι λίγο DIY: Αγοράζεις ένα OBD2 για το κινητό (σχεδόν τζάμπα είναι) και ελέγχεις τον υπολογιστή του μόνος σου.

Μετά μαθαίνεις κάποια βασικά όπως έλεγχο για σκουριές, λάστιχα, διαρροές κτλ.

Το πρακτικά οικονομικό που μπορούν να κάνουν πολλοί είναι αν έχουν έμπιστο δικό τους συνεργείο, τον παίρνουν από το χεράκι και το κοιτάει ως ανεξάρτητος.

Αλλά γενικά, δεν θα εμπιστευόμουν απόλυτα κανέναν επαγγελματία. Τα αυτοκίνητα είναι γενικά ολόκληρες "πόλεις" τεχνολογιών, ειδικά τελευταία.

Επεξ/σία από tobindax
Δημοσ.
3 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Απλά όχι.

Προσωπικά το είχα για 7 χρόνια, δεύτερο χέρι, όπου το έφθασα στα 170,000χλμ (ενώ το πήρα με 45,000).

Για αυτοκίνητο πόλης, έως 90-100χλμ ήταν αξιοπρεπέστατο και με ωραία και άνετη θέση οδήγησης. Έκαιγε 6l/100 χλμ περίπου και αν εξαιρέσεις τα νορμάλ σερβις του (που δεν τα έκανα πάντα) κατάφερα και το πούλησα εύκολα στα 2500€. Για εμένα πρόκειται για αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο για νέο οδηγό, που δεν έχει χρήματα και δεν τρέχει γενικά.

Δημοσ.

@Kamil

δε ξέρω αν τέθηκε, 

που θα χρησιμοποιηθεί το όχημα? Άλλες οι συνθήκες στην Αθήνα, άλλες στην Καρδίτσα οπότε άλλες οι ανάγκες και παίζουν διαφορετικές επιλογές.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, KoreanW είπε

βέβαια είναι από εταιρεία leasing και υποτίθεται το χτυπάς με προσφορά 2250ευρώ, kia ceed 3πορτο 173 χιλιάδες χλμ, θέλει και μαζέματα στο σαλόνι του, δεν ξέρω και τί τράκες αν έχει φάει όπως το κάθε μτχ άλλωστε

https://www.car.gr/19549326-kia-ceed-1-4cc-lx-sc1-109hp-3d

αλλά αυτό που θέλω να πω δεν είναι τόσο για το συγκεκριμένο αμάξι, όσο ότι τα 2500 ευρώ δεν είναι λεφτά για 106-atos κλπ, στα λεφτά αυτά βρίσκεις προτάσεις πολύ σοβαρότερες από τενεκέδες

Χτυπημένο γύρω-γύρω+χαλασμένο σαλόνι+leasing (με μια πρώτη ματιά).

Αυτό αν ήταν καλοσυντηρημένο θα είχε σίγουρα 1500 πάνω! Τώρα το δίνουν τιμή να φεύγει από την μέση...

1 ώρα πριν, johnykim είπε

Όποιο αυτοκίνητο αποφασίσεις να πάρεις, ρώτησε τα παρακάτω:

1) Κατάσταση ελαστικών

2) Κατάσταση αμορτισερ

3) Αν χρειάζεται ή έχει αλλάξει πρόσφατα ιμάντα χρονισμού (αν έχει)

4) Αν χρειάζεται ή έχει αλλάξει πρόσφατα δίσκο πλατό του συμπλέκτη

Με αυτά, μπορείς να καταλάβεις αν η τιμή θα ανέβει. Αν φυσικά είσαι γνώστης, και γνωρίζεις άλλες τεχνικές λεπτομέρειες ακόμα καλύτερα.

Το αν έχει τρακάρισμα, σε παλιότερα αυτοκίνητα το ποσοστό είναι αρκετά μεγάλο, έστω για μικροτρακαρισμα. Το  "ατρακάριστο", δεν ξέρω πως το μεραφράζει ο καθένας, οπότε καλό είναι να τον ρωτήσεις, αλλά να στο επιβεβαιώσει σίγουρα ο μηχανικός. Υπάρχουν πχ. περιπτώσεις, που μπορεί να είχε κάποιο μικροτρακάρισμα ο πρώτος ιδιοκτήτης, και ο δεύτερος να μην το είχε εντοπίσει. Σε εσένα, σαν τρίτος αγοραστής μπορεί να σου πει ότι είναι ατρακάριστο και να το πιστεύει.

Καλή επιτυχία στην αγορά, και αν δεν βρίσκεις κάποιο αυτη τη στιγμή, μην βιαστείς (αν δεν το έχεις τρελή ανάγκη), κανόνιζε ραντεβού και δες τα από κοντά. Ευκαιρίες βγαίνουν, και συνήθως δεν μένουν για πολλές μέρες στις αγγελίες (δεν εννοώ τόσο στο οικονομικό ως ευκαιρία, αλλά στο καλό-συντηριμένο και ας είναι πιο ακριβό).

Από την εμπειρία μου..."ατρακάριστο" σε αμάξι δεκαετίας+ σημαίνει οτι δεν έχει χτύπημα που έχει πειράξει σασί. Τα μικροχτυπήματα δεν τα θεωρούν τρακάρισμα...

Ειδικά αν είσαι σε πόλη σου λέει μετά από τόσα χρόνια αποκλείεται να μην το έχεις τσιμπήσει κάπου.

 

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Gataros είπε

Προσωπικά το είχα για 7 χρόνια, δεύτερο χέρι, όπου το έφθασα στα 170,000χλμ (ενώ το πήρα με 45,000).

Για αυτοκίνητο πόλης, έως 90-100χλμ ήταν αξιοπρεπέστατο και με ωραία και άνετη θέση οδήγησης. Έκαιγε 6l/100 χλμ περίπου και αν εξαιρέσεις τα νορμάλ σερβις του (που δεν τα έκανα πάντα) κατάφερα και το πούλησα εύκολα στα 2500€. Για εμένα πρόκειται για αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο για νέο οδηγό, που δεν έχει χρήματα και δεν τρέχει γενικά.

Κάπου τα διπλάσια χρόνια της γυναίκας μου. Πρώτο χέρι. Θετικά και η κατανάλωση που αναφέρεις, και οι χώροι του.

Αλλά μηδενική πρόσφυση, φρένα λές και είναι bmx , υπερβολικά ευάλωτο σε ανέμους, το έχουμε διπλοπληρώσει παρά τα τακτά service.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 minutes ago, agnostos13 said:

Χτυπημένο γύρω-γύρω+χαλασμένο σαλόνι+leasing (με μια πρώτη ματιά).

Αυτό αν ήταν καλοσυντηρημένο θα είχε σίγουρα 1500 πάνω! Τώρα το δίνουν τιμή να φεύγει από την μέση...

Από την εμπειρία μου..."ατρακάριστο" σε αμάξι δεκαετίας+ σημαίνει οτι δεν έχει χτύπημα που έχει πειράξει σασί. Τα μικροχτυπήματα δεν τα θεωρούν τρακάρισμα...

Ειδικά αν είσαι σε πόλη σου λέει μετά από τόσα χρόνια αποκλείεται να μην το έχεις τσιμπήσει κάπου.

αν δε βρίσκεις kia ceed του 08 βρίσκεις ford focus, opel astra του 07, vw golf , honda civic, seat leon κτλ, δε θα κολλήσουμε σε αυτό

το νόημα είναι ότι βρίσκεις vfm , μικρομεσαίο-ασφαλές-σύγχρονο με λιγότερα χλμ

είναι κολοσιαία η διαφορά από το ποιοδήποτε saxoatosyaris που θα θέλει επίσης μαζέματα

το παράδειημα με το ceeed επομένως είναι ενδεικτικό, και πρώτος τόνισα αυτά που λες : το πουλάνε 2250 και με τα ρέστα από τα 2500 κάνεις τα μαζέματα

εκτός αν οι ματρακάδες των saxoatos είναι περισσότερο δέλεαρ

τα 2500 ευρώ είναι λεφτά για μτχ μικρομεσαίο 10-15 ευών, όχι για σαπιοτενεκέ τύπου atos,106 κλπ

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Από την εμπειρία μου..."ατρακάριστο" σε αμάξι δεκαετίας+ σημαίνει οτι δεν έχει χτύπημα που έχει πειράξει σασί. Τα μικροχτυπήματα δεν τα θεωρούν τρακάρισμα...

Ειδικά αν είσαι σε πόλη σου λέει μετά από τόσα χρόνια αποκλείεται να μην το έχεις τσιμπήσει κάπου.

Συμφωνώ, έτσι το θεωρούν οι περισσότεροι. Γενικά πάντως, δεν θα απέρριπτα αγγελία, αν δεν είχε τον όρο "ατρακάριστο".  Π.χ σε αυτοκίνητο που έχω αγοράσει, είχε πέσει μια μηχανή στο πορτ μπαγκαζ, δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα μετά την επισκευή του , και ο μηχανικός δεν μου απέτρεψε την αγορά.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Mi_ka είπε

@Kamil

δε ξέρω αν τέθηκε, 

που θα χρησιμοποιηθεί το όχημα? Άλλες οι συνθήκες στην Αθήνα, άλλες στην Καρδίτσα οπότε άλλες οι ανάγκες και παίζουν διαφορετικές επιλογές.

Οδηγηση μεσα σε πόλη και 1-2 τον μηνα ταξιδι 220 χλμ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Kamil είπε

Οδηγηση μεσα σε πόλη και 1-2 τον μηνα ταξιδι 220 χλμ

1-2 φορές τον μήνα 220χλμ εκτός πόλης?

Φίλε , 2.500ευρώ αυτοκίνητο εγώ θα το εμπιστευόμουν με το ζόρι μέσα στην πόλη , εθνική δεν θα έβγαινα. Οχι τόσο για την ασφάλεια (μπορείς να πηγαίνεις αργά) αλλά αν σε "πουλήσει" στην μέση της διαδρομής τι κάνεις? Ψάχνεις για γερανό?

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.
2 ώρες πριν, jgeorgiou είπε

1-2 φορές τον μήνα 220χλμ εκτός πόλης?

Φίλε , 2.500ευρώ αυτοκίνητο εγώ θα το εμπιστευόμουν με το ζόρι μέσα στην πόλη , εθνική δεν θα έβγαινα. Οχι τόσο για την ασφάλεια (μπορείς να πηγαίνεις αργά) αλλά αν σε "πουλήσει" στην μέση της διαδρομής τι κάνεις? Ψάχνεις για γερανό?

Σωστος ο φιλος αλλα υπενθυμισε κατι που δεν ειπαμε ολοι, φιλε μου οτι και να παρεις βαλε και μια οδικη καλου κακου.

Θα σου χρειαστει εκει που δεν θα το περιμενεις

Δημοσ.
9 ώρες πριν, teddy71 είπε

https://www.ultimatespecs.com/car-comparator/4162,4333/Citroen-Saxo-vs-Hyundai-Atos.html

Όπως βλέπετε και στο συγκριτικό το ατος δίνει τη μέγιστη ροπή στις 3000στρ. Ενώ το σάξο στις 3800 οπότε η αισθηση μου ότι το ατος άρπαζε πιο γρήγορα από το σάξο επιβεβαιωνεται, ασχέτως ότι το σάξο είχε μεγαλύτερη τελική ταχύτητα.

Στο σάξο πάντως ότι έδειχνε το κοντέρ ήταν η πραγματική ταχύτητα, το ατος ψιλοχοντροεκλεβε.

Ναι στα χαρτια δειχνει οτι ειναι οκ! αλλα στην πραγματικοτητα δεν το αντιπροσωπευει.. και εχω οδηγησει 2 Αtos.. το ενα πηγαινε λιγο χειροτερα επειδη του ειχαν βαλει ζαντες.. 

Τα χαρτια δεν τα εμπιστευομαι παντα.. Μονο το t.drive σου δειχνει!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...