Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ειχα citroen ax του 94 αδελφακι του σαξο το προηγουμενο μοντελο δλδ.

Ειχα κανει παρα πολλα χιλιομετρα με το αχ 1.1 600 κιλα   σε ταξιδια ηταν σχετικα ανετο  για την κατηγορια του  σβελτο για τα cc του. Γενικα αξιοπιστο αυτπκινητο   το προβλημα στα  tu  moter  ειναι οτι εκαιγαν φλατζα ευκολα. Ανα 100κ χιλ.   Οταν μου εκαψε φλατζα ειπα θα το κρατησω μεχρι να τα φτυσει το μοτερ  για να του κανω μετατροπη σε 1.6   εβγαλε πολυ καιρο με καμενη φλατζα  μετακινησεις σε δρομους χωρις κινηση το μονο που ειχα κανει ειναι οτι του ειχα βραχυκυκλωσει το βενδιλατερ και δουλευε συνεχεια..  το μοτερ δεν ελεγε να τα φτυσει.. θα εβγαζε ακομη καιρο πιστευω.... αλλα οταν ειχα μαζεψει τα λεφτα κ ανταλακτικα εκανα την μετατροπη.  απο τα πρωτα μου αυτοκινητα το ΑΧ  μου ειχε προσφερει πολυ ωραιες στιγμες  και   καλυτερη οδηγηση απο το πρωτο μου αμαξι ενα τουοτα σταρλετ.

  • Like 1
  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 ώρες πριν, 1988panos2171 είπε

Δεν πρέπει να χεις και τόση γνώση πάνω στα αυτοκίνητα.

"ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝΤΕΧΕΙ!!!!1111 ΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΚΑΣ". Ξύπνα, δε μιλάμε για το δικό σου αυτοκίνητο αλλά για την αγορά μεταχειρισμένων γενικά.

Παγκοσμίως, αυτοκίνητα της δεκαετίας του 90 και πίσω είναι κίνδυνος θάνατος στην αγορά μεταχειρισμένων κατά μέσο όρο.

ΥΓ. Άσε που ζούμε και στην Ελλάδα που τα περισσότερα είναι παρατημένα σε γειτονιές μέσα στον καιρό για δεκαετίες.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Εγω ενα διαστημα ειχα του 01 το 1.1 60hp Κανενα παραπονο σε γκαζι,φρενα,αναρτηση.. Τα γαλλικα γερνουν αλλα δεν φευγουν..  Μηπως το συγκρινεις με φρενα Alfa romeo και επιδοσεις απο κανενα νευρικο 1.6!  Σιγουρα απο επιδοσεις σε σχεση με matiz-Atos ειναι πολυ ανωτερο οπως και στην καταναλωση!

Ροπες σε υψηλες στροφες σε 8v??? Μονο απο αυτο κρινεις με τα δικα σου γουστα..

Ενα σωστο μοτερ 8v παει ευχαριστα χαμηλομεσαια(αυτο που θελουμε εντος) και αν ξερεις απο οικονομικη οδηγηση πετυχαινεις πολυ καλη καταναλωση!

Δεν το κρίνω με κανένα άλφα Ρομέο ή κάποιο άλλο κρίνω βάση της 8ετης εμπειρίας με αυτό. Το αυτοκίνητο σε χαμηλομεσαιες στροφές σερνόταν. Και μια και ανέφερες και το ατος να πω ότι παραλληλα εκείνη την εποχή στην δουλειά είχαμε ατος, καλύτερη αίσθηση μου έδινε στο φρενάρισμα στην επιτάχυνση, στη ροπή του και γονάτιζε λιγότερο με το ac αναμμενο αλλά στους ανέμους ειδικά στους πλευρικούς ήταν ψυχοβγαλτης σαν καρυδότσουφλο πήγαινε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν σου έδινε καλύτερη αίσθηση το Atos σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο μάλλον κάποιο σοβαρό θέμα είχε το άλλο αυτοκίνητο. 

Επεξ/σία από NickTG
  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

Ας γραψω και εγω μια προσωπικη εμπειρια. Προσωπικο μου αυτοκινητο εδω και καποια χρονια ειναι ενα toyota starlet του 94,καλο,χρυσο,δεν σπαει δεν χαλαει δεν τσαλακωνει και αν εισαι φιλικος μαζι του στο γκαζι δεν καιει κιολας(οχι δεν ειναι turbo δυστυχως),το μονο που ειχα θεμα ηταν με τα φρενα του ηταν λιγο τεμπελικα για το γουστο μου.Αλλαξα δισκους σε τρυπητους και ενα ζευγαρι της προκοπης τακακια και ολα κομπλε.Για καποιο καιρο παλιοτερα οδηγουσα ενα micra 1200αρι του 2005,σβελτο αυτοκινητακι,ωραιος κινητηρας και εσωτερικο αλλα πολυ σφιχτο στο δρομο πραγμα που σε ταξιδι σε δρομους ταλαιπωρημενους σε κουραζει.Εχουν περασει απο τα χερια μου για ταξιδια(200+χλμ δηλαδη) opel vectra c 1,8(κτηνος αλλα παταγε γη),peugeot 107(πολυ καλο για πολη,και στο ταξιδι καλο αρκει να μην στην εδινε κανα καλο κυμα αερα,μετα τα 120 ψοφαγε και ηταν και σαν φτερο στον ανεμο),nissan pixo 1000αρι(απιστευτη εκπληξη,σταθερο και στριφτερο με χλμ,στα συν του πολυ εργονομικο μεσα αλλα ανυπαρκτο πορτ μπαγκαζ οπως και το 107,τα 155 της τελικης τα εβγαζε ανετα μετα εμπαινε ο κοφτης ενω ειχε κ αλλο περιθωριο ανετα),opel corsa c 2004 1000αρι 3κυλινδρο(συμπεριφορα πιο μεγαλου αυτοκινητου,ανεβαινα μπραλο για οσους γνωριζουν με 4η και aircon,καδενατος κινητηρας συμπαθητικος γραμμικος δεν βαζει φωτια στην ασφαλτο δεν σε θελει και μονιμα με το σασμαν αγκαλια.Ανετο σε ταξιδι,πολυ ωραια φρενα και απο οικονομια καυσιμου νομιζεις οτι εχει χαλασει η βελονα.Χωρους υπεραρκετους σε σχεση με το μεγεθος του)renault clio 1,4 sport 2002(κινητηρας energy αλεξισφαιρος,γκαζι μπολικο,στριψιμο δυνατο,τα ηλεκτρικα.......ασ'τα στις δεξιες αναβε το δεξι φως των φρενων στις αριστερες το λαμπακι της βενζινης παρολο που ηταν γεματο κατα τα αλλα κομπλε,χωροι ανετοι,εαν εισαι λατρης του στροφομετρου θα γινεις και πολυ καλος φιλος με τα βενζιναδικα.).Ολα τα παραπανω εχουν περασει απο τα χερια μου ειτε νοικιαρικα ειτε δικα μου/δανεικα για μηνα και πανω και για πολλα χλμ εκτος κυριος και εντος πολης.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλημέρα.

Στα 2.500 ευρώ, ξεκινάνε τα Toyota Yaris πρώτης γενιάς, τα οποία είναι αρκετά αξιόλογα. Επίσης, και τα Starlet 97-98 μπορείς να βρεις σε αυτά τα χρήματα που κάποιες εκδόσεις είχαν A/C, και πιο ελαφρύ τιμόνι.

Δημοσ.

Η γνώμη μου είναι πως τα σαξοραλα, επειδή τα οδηγούν κυρίως 20χρονα που συχνά τα "πατάνε" προκαλώντας και τις ανάλογες φθορές στον κινητήρα, δεν αξίζουν πλέον εν έτη 2019.

Τα μεταχειρισμένα πάντως στην Ελλάδα είναι ακριβά. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στα 2500 γιούρια ο άνθρωπος αγοράζει σωστό αυτοκίνητο, ούτε σαξόραλα ούτε στάρλετ ούτε λοιπούς ματρακάδες.

Προς τον ts,

μην κάνεις το λάθος και κοιτάς αυτοκίνητα που το μοντέλο τους λανσαρίστηκε τη δεκαετία πριν το 2000.

Έχει πληθώρα επιλογών σε αυτοκίνητα που δεν είναι ακριβοί κουβάδες. Με τα λεφτά που διαθέτεις, βρίσκεις ποικιλία από αξιόλογα μοντέλα.

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.

Οποιοδήποτε αυτοκίνητο παλιό μπορεί να σου βγάλει κάποιο σοβαρό πρόβλημα.

Σε αυτά τα χρήματα δες ίσως και κάποιο wv polo 6n2 μοντέλο 2000-2001. 1.4 16v 75 ή 101ps.

Έχει σίγουρα πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια από τα σαξόραλα

Προσωπικά έχω μείνει ευχαριστημένος με 270K χμλ μέχρι στιγμής.

Το βασικό όπως ειπώθηκε παραπάνω είναι να είναι σωστά συντηρημένο το αυτοκίνητο

Δημοσ.
2 ώρες πριν, NickTG είπε

Αν σου έδινε καλύτερη αίσθηση το Atos σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο μάλλον κάποιο σοβαρό θέμα είχε το άλλο αυτό. 

Tα είχες ποτέ στην κατοχή σου αυτά τα αυτοκίνητα..????

Δημοσ.
8 minutes ago, teddy71 said:

Tα είχες ποτέ στην κατοχή σου αυτά τα αυτοκίνητα..????

 

Είχα το Atos. 

Έχω οδηγήσει τα άλλα καθώς και αντίστοιχα άλλα. 

Ακόμα και το Uno που είχε φίλος ήταν καλύτερο από το Atos σαν αμάξι. 

Το μόνο καλό ήταν ότι το δώσαμε όσο το πήραμε σχεδόν 2 χρόνια μετά και με ένα τρακαρισμένο φτερό. 

Δημοσ.

https://www.ultimatespecs.com/car-comparator/4162,4333/Citroen-Saxo-vs-Hyundai-Atos.html

Όπως βλέπετε και στο συγκριτικό το ατος δίνει τη μέγιστη ροπή στις 3000στρ. Ενώ το σάξο στις 3800 οπότε η αισθηση μου ότι το ατος άρπαζε πιο γρήγορα από το σάξο επιβεβαιωνεται, ασχέτως ότι το σάξο είχε μεγαλύτερη τελική ταχύτητα.

Στο σάξο πάντως ότι έδειχνε το κοντέρ ήταν η πραγματική ταχύτητα, το ατος ψιλοχοντροεκλεβε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που βλέπω πάντως στο car.gr είναι ότι στα 2500 ευρώ παίρνει κανείς αμάξια και 10-15 ετών, μοντέλα δεκαετίας 2000+ με ό,τι συνεπάγεται σε ασφάλεια, αξιοπιστία, επιδόσεις, άνεση, συμπεριφορά, ποιότητα εσωτερικού,, χώρους, μοντέρνα σε εμφάνιση, μικρομεσαία έως μεσαία, σύγχρονα με εξοπλισμό, αξιοπρεπή και σίγουρα πιο αξιόπιστα από τα χρέπια 30-20 ετών

γιατί κάποιος να έχει το μαζοχισμό να αγοράσει ακριβό κουβαδάκι αρχαιολογίας, είναι απορίας άξιο

τα διάφορα saxo-106-starlet κλπ περισσότερο 'ισως και τα διάφορα atos-matiz κλπ  θα έπρεπε να είναι πλήρως απαξιωμένα, κοινώς για παλιοσίδερα και απόσυρση, σίγουρα όχι πάντως για ούτε τα μισά από τα 2500 ευρώ

 

Επεξ/σία από KoreanW

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...