Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
22 ώρες πριν, Kamil είπε

Καλησπέρα , ως νεος οδηγος ενδιαφέρομαι για την αγορα ενος αυτοκινήτου 1100-1400 κυβικα. Βλεπω οτι κυκλοφορούν πολλα σαξοραλλα και Peugeot 206 στο 1500-2000€ . Αξιζουν ως πρωτο αυτοκίνητο; Με γνώμονα οτι είμαι φοιτητής και τα λεφτά για απρόσμενες ζημιες περιορισμένα.  

Το μπατζετ περιοριζεται κοντα στα 2.500€  διότι χρειάζονται λεφτα και για την ασφαλεια μεταβίβαση κλπ

Μόνο YARIS πρώτης γενιάς. Φτηνό πια και αξιόπιστο. Ή Suzuki Swift, ή KIA Picanto (μόνο)

Τα saxo είχαν κακές επιδόσεις στην ασφάλεια, και σπάγανε τιμόνια, κατέληξε να τα δίνει η Σιτροέν σχεδόν τζάμπα (300 ευρώ το μήνα για τρία χρόνια άτοκα).

Να ξέρεις ότι μεταχειρισμένο είναι λαχείο, μπορεί να βγει τέλειο, μπορεί και να τρέχεις κάθε τρεις και λίγο στο συνεργείο.

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.
6 hours ago, teddy71 said:

Από 1997 έως 2005 είχα σάξο 1100 (καινούριο). Οι παρατηρήσεις μου,
1) αδυνατος κινητήρας ροπές σε υψηλές στροφές, αγκωμαχουσες να πιάσεις ταχύτητα και άμα ήσουν φορτωμένος σερνωσουν.
2) Απουσία abs και αερόσακοι νομίζω μόνο 2 και φτωχος εξοπλισμος γενικά.
3) Το κυριότερο δε μειονέκτημα για μένα και το οποίο ήταν ο λόγος να το δώσω ήταν τα φρένα. Πολύ αδύναμα φρένα...σε κάθε απότομο φρενάρισμα τρομάζες να σταματήσεις το αυτοκίνητο ειδικά άμα ησουν γεμάτος και πήγαινες με κάποια ταχύτητα οι καρδιακοί παλμοί χτυπούσαν κόκκινο όταν ήθελες να φρενάρεις.
4)Επίσης τα τακάκια λόγο της πολύ μικρής επιφάνειας και επειδη δισκόφρενα είχε μόνο μόνο μπροστά (ταμπούρα είχε πίσω) φαγωνονταν πολύ γρήγορα και καθε 18-20000 χλμ ήθελε καινούρια τακάκια.
5)Ανάρτηση τραμπολίνο , πίσω νομίζω είχε σούστα αντί ελατηριο. Τα ίδια πράγματα ισχύουν και το 106 που είναι αδέλφια και για το clio εκείνης της εποχής μιας και τέτοιο αυτοκίνητο είχε η γυναίκα μου και ζητήσαμε για τα προηγουμενα αυτοκίνητα μας. Σαν εμφάνιση όμορφο το σάξο ακόμη και σήμερα, αν σε ενδιαφέρει πολύ δες για 1400 μπας και από θέμα πέδησης είναι πιο βελτιωμένο.

1) Έκανα ουκ ολίγες φορές Αθήνα-Θεσσαλονίκη με Saxo 1.1 του 2001 το 2014. Αρκετές από αυτές φορτωμένος ένα σπίτι κυριολεκτικά, με 130 και a/c αναμμένο. Ναι δε βάζει φωτιά με 60 αλογάκια αλλά πας στα νόμιμα όρια μια χαρά.
2) Ποιο μικρό στα τέλη '90 είχε ABS και 4+ αερόσακους; Απαρίθμισέ μας σε παρακαλώ.
3) Τα φρένα ούτε μια φορά δε μου έχουν "μυρίσει", σε αντίθεση με άλλα μικρά αμαξάκια που μόλις τα οδηγήσεις λίγο πιο σβέλτα βρωμοκοπάει ο κόπος. Μήπως έιχε κάποιο πρόβλημα το δικό σου;
4) Τα τακάκια εξαρτώνται πάρα πολύ από τον τρόπο οδήγησης. Έχω δει ταξιτζή γνωστό να αλλάζει τακάκια στις 60000 αλλά και μερικοί φίλοι αλλάζουν και σε κάθε σέρβις (10000). Προσωπικά αλλάζω κάθε 25000, άρα τα 20000 για φθηνά και απλά τακάκια δεν μου φαίνονται τόσο άσχημα.
5) Φύλλα σούστας είχαν κάτι ντάτσουν αγροτικά το '85. Υστερούντες βραχίονες έχει και είναι ρυθμισμένο σαν κλασικό γαλλικό με προτεραιότητα την άνεση. Είναι ρυθμισμένο έτσι. 

Στα άκρως θετικά ότι λόγω πολύ μικρών προφυλαχτήρων και ικανού ύψους, δεν βρίσκεις πουθενά. Περνάω τα σαμαράκια και τους κακούς δρόμους με διπλάσια ταχύτητα από ό,τι με το δικό μου με την εργοστασιακή 18" :D 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

δεν είναι λογική αυτή

όχι μόνο ABS και 4 αερόσακους, αλλά και αυτόματο clima εύρισκες σε supermini τέλη 90

ό,τι και να λέμε, το 106/saxo ήταν μοντέλο του 1991, οπότε τέλη 90 ήταν γερασμένο ήδη, πολύ περισσότερο να μιλάμε για το 2019

Δημοσ.
6 ώρες πριν, teddy71 είπε

Από 1997 έως 2005 είχα σάξο 1100 (καινούριο). Οι παρατηρήσεις μου, αδυνατος κινητήρας ροπές σε υψηλές στροφές, αγκωμαχουσες να πιάσεις ταχύτητα και άμα ήσουν φορτωμένος σερνωσουν. Απουσία abs και αερόσακοι νομίζω μόνο 2 και φτωχος εξοπλισμος γενικά. Το κυριότερο δε μειονέκτημα για μένα και το οποίο ήταν ο λόγος να το δώσω ήταν τα φρένα. Πολύ αδύναμα φρένα...σε κάθε απότομο φρενάρισμα τρομάζες να σταματήσεις το αυτοκίνητο ειδικά άμα ησουν γεμάτος και πήγαινες με κάποια ταχύτητα οι καρδιακοί παλμοί χτυπούσαν κόκκινο όταν ήθελες να φρενάρεις. Επίσης τα τακάκια λόγο της πολύ μικρής επιφάνειας και επειδη δισκόφρενα είχε μόνο μόνο μπροστά (ταμπούρα είχε πίσω) φαγωνονταν πολύ γρήγορα και καθε 18-20000 χλμ ήθελε καινούρια τακάκια. Ανάρτηση τραμπολίνο , πίσω νομίζω είχε σούστα αντί ελατηριο. Τα ίδια πράγματα ισχύουν και το 106 που είναι αδέλφια και για το clio εκείνης της εποχής μιας και τέτοιο αυτοκίνητο είχε η γυναίκα μου και ζητήσαμε για τα προηγουμενα αυτοκίνητα μας. Σαν εμφάνιση όμορφο το σάξο ακόμη και σήμερα, αν σε ενδιαφέρει πολύ δες για 1400 μπας και από θέμα πέδησης είναι πιο βελτιωμένο.

Εγω ενα διαστημα ειχα του 01 το 1.1 60hp Κανενα παραπονο σε γκαζι,φρενα,αναρτηση.. Τα γαλλικα γερνουν αλλα δεν φευγουν..  Μηπως το συγκρινεις με φρενα Alfa romeo και επιδοσεις απο κανενα νευρικο 1.6!  Σιγουρα απο επιδοσεις σε σχεση με matiz-Atos ειναι πολυ ανωτερο οπως και στην καταναλωση!

Ροπες σε υψηλες στροφες σε 8v??? Μονο απο αυτο κρινεις με τα δικα σου γουστα..

Ενα σωστο μοτερ 8v παει ευχαριστα χαμηλομεσαια(αυτο που θελουμε εντος) και αν ξερεις απο οικονομικη οδηγηση πετυχαινεις πολυ καλη καταναλωση!

Δημοσ.

Και εγώ έχω κάνει αρκετά χλμ σε 106 1.1, από τα τελευταία που πουλήθηκαν. Το μοτέρ ήταν μια χαρά, για τα κυβικά του πήγαινε πολύ καλά και τραβούσε από χαμηλά θυμάμαι γιατί ούτως ή άλλως η πρώτη δεν έμπαινε και πολύ εύκολα. Τα φρένα ήταν λιγο τραγικά αλλά κυρίως σε αίσθηση, η αναρτήσεις μια χαρά και επειδή ήταν ψηλό το πήγαινα αρκετά σε εκτός δρόμου, οικονομικό σε συντήρηση, στα 165.000 που το δώσαμε ούτε συμπλέκτη δεν είχαμε αλλάξει παρά μόνο τον ιμάντα. Το μόνο του μείον ήταν ότι δεν είχε A/C και αυτό με ζόριζε αρκετές φορές και το βαρύ τιμόνι χωρίς υποβοήθηση αλλά αυτό συνηθίζεται.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το saxo/208  20ετίας είναι σαν τα παπάκια της δεκαετίας '80

μια χαρά φθηνά αλλά όταν το οδηγήσεις καταλαβαίνεις ότι κάποια στιγμή πρέπει να αγοράσεις πραγματικό αυτοκίνητο. (με τα παπάκια λέγαμε καλό αλλά κάποια στιγμή πρέπει να αγοράσουμε πραγματική μηχανή)

Τα 2.500 είναι πολύ περιοριστικά , ούτε μηχανάκι δεν βρίσκεις καλά-καλά σε αυτά τα λεφτά.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

το saxo/208  20ετίας είναι σαν τα παπάκια της δεκαετίας '80

μια χαρά φθηνά αλλά όταν το οδηγήσεις καταλαβαίνεις ότι κάποια στιγμή πρέπει να αγοράσεις πραγματικό αυτοκίνητο. (με τα παπάκια λέγαμε καλό αλλά κάποια στιγμή πρέπει να αγοράσουμε πραγματική μηχανή)

Τα 2.500 είναι πολύ περιοριστικά , ούτε μηχανάκι δεν βρίσκεις καλά-καλά σε αυτά τα λεφτά.

Και να εχεις και πραγματικα εσοδα!

  • Like 1
Δημοσ.
On 18/09/2019 at 14:46, Kamil said:

Το μπατζετ περιοριζεται κοντα στα 2.500€  διότι χρειάζονται λεφτα και για την ασφαλεια μεταβίβαση κλπ

Η ασφάλεια να κοστίζει ας πούμε 200 ευρώ, άλλα 200 ευρώ τα τέλη,  50 ευρώ το κτεο,  100 ευρώ η μεταβίβαση, απλόχερα τα βάζω, να βάλω και τη βενζίνη ένα πενηντάρικο :lol:

600 ευρώ βγαίνουν που τα αφαιρώ από τα 2,5 χιλιάρικα budget μένουν 1900 ευρώ

τί στο καλό παίρνουν αξία με το χρόνο τα supermini 3 δεκαετιών;

.

αν σε παίρνει έχει μια καλή ευκαιρία εδώ

https://www.car.gr/23993422-porsche-cayenne-585hp-1

αλλά είναι στον Πύργο να πας να το πάρεις

Δημοσ.

Στα 3000 πας σε yaris πρωτης γενιας(προσοχη στα εισαγωγης),starlet τελευταιας γενιας(ep91 καποια ειχαν και εχουν abs,a/c,ηλεκτρικα παραθυρα και αεροσακους),atos,clio(τα ηλεκτρικα του ειναι 50-50 απο μηχανικα ειναι κομπλε),opel corsa. Εχεις αρκετες επιλογες,αλλα θελει μπολικο ψαξιμο και με προσοχη.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 18/9/2019 στις 2:46 ΜΜ, Kamil είπε

Καλησπέρα , ως νεος οδηγος ενδιαφέρομαι για την αγορα ενος αυτοκινήτου 1100-1400 κυβικα. Βλεπω οτι κυκλοφορούν πολλα σαξοραλλα και Peugeot 206 στο 1500-2000€ . Αξιζουν ως πρωτο αυτοκίνητο; Με γνώμονα οτι είμαι φοιτητής και τα λεφτά για απρόσμενες ζημιες περιορισμένα.  

Το μπατζετ περιοριζεται κοντα στα 2.500€  διότι χρειάζονται λεφτα και για την ασφαλεια μεταβίβαση κλπ

Λοιπον κοιτα να δεις ποια ειναι η πραγματικοτητα.. Στα τοσα χρηματα θα βρεις ενα αυτοκινητο που λιγο-πολυ θα ζηταει..! Για μενα μην βιαστεις.. Να κοιταξεις να ειναι απο νοικοκυρη που να εχει αλλαξει πραγματα.. και οσο το δυνατον να κουβαλαει πιο λιγα χλμ.. πχ μεχρι 160000χλμ

Αν το βρεις και κοστιζει κατι παραπανω να τα δωσεις γιατι θα σου ερθει πιο οικονομικα!

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Saxo/106mk2   λανσαρίστηκε αρχές 1996. Το 106 πρώτης γενιάς που βγήκε το 1991 είναι διαφορετικό αυτοκίνητο...

Κάτοχος saxo 1.1  του 1997, σαν δευτερο αυτοκίνητο για μουλάρι-σουπερμαρκετ, παιδιά στο σχολείο κλπ είναι μια χαρά. Δεν θα το πρότεινα ως πρώτο κύριο αυτοκίνητο για κάποιον νέο οδηγό σήμερα, πάντως στρίβει και φρενάρει καλύτερα από στάρλετ.  Πάνω από 1200 ευρώ δεν αξίζει να δώσεις για ένα τέτοιο. Αν βρεις σε καλή κατάσταση για 1100 κοίτα να είναι πολλαπλού ψεκασμού και όχι μονοπόιντ. Στα χρήματα που κοιτάς (περί τις 2500 ευρώ) βρίσκεις και Polo , Fabia,Ibiza κ.α 2004 ΜΥ και μεταγενέστερα με ότι αυτό συνεπάγεται σε ασφάλεια κλπ. Επίσης όπως έχω γράψει πολλάκις , στο μπάτζετ που έχεις να διαθέσεις, σημασία έχει η κατάσταση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου προς αγορά αυτή καθεαυτή παρά η όποια "φήμη" περί κατασκευαστή και προέλευσης καθώς μιλάμε για αυτοκίνητο τουλάχιστον δεκαπενταετίας, συχνά ανεπιβεβαίωτου ιστορικού κλπ.

Επεξ/σία από nik0laus
Δημοσ.
3 ώρες πριν, KoreanW είπε

Η ασφάλεια να κοστίζει ας πούμε 200 ευρώ, άλλα 200 ευρώ τα τέλη,  50 ευρώ το κτεο,  100 ευρώ η μεταβίβαση, απλόχερα τα βάζω, να βάλω και τη βενζίνη ένα πενηντάρικο :lol:

600 ευρώ βγαίνουν που τα αφαιρώ από τα 2,5 χιλιάρικα budget μένουν 1900 ευρώ

τί στο καλό παίρνουν αξία με το χρόνο τα supermini 3 δεκαετιών;

.

αν σε παίρνει έχει μια καλή ευκαιρία εδώ

https://www.car.gr/23993422-porsche-cayenne-585hp-1

αλλά είναι στον Πύργο να πας να το πάρεις

Τα 2.500€ ειναι καθαρά για την αγορα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 minutes ago, Kamil said:

Τα 2.500€ ειναι καθαρά για την αγορα

τότε μπορείς να βρεις πολύ πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από το σκαρί 3 δεκαετιών που κοιτάς

απορώ δηλαδή το λόγο που βρήκες να ψάξεις για 106-saxo και να πετάξεις 2,5 χιλιάρικα

πρακτικά ακόμη και αυτοκίνητο μικρομεσαίο δεκαετίας βρίσκεις (το λέω για το vfm και μόνο)

https://www.car.gr/classifieds/cars/?sort=prd&significant_damage=f&price-to=<2500&offer_type=sale&condition=new&condition=used

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.
Στις 18/9/2019 στις 3:38 ΜΜ, tobindax είπε

Γενικά να ξέρεις τα αυτοκίνητα ...καταρρέουν μετά την 15ετία ακόμα και αν δεν έχουν >80,000 χιλ. .

Δεν πρέπει να χεις και τόση γνώση πάνω στα αυτοκίνητα.  Σε λίγους μήνες ενηλικιώνεται, 145.000χλμ, 3ος ιδιοκτήτης. Μόνο καθίσματα χρειάζεται. Αν είσαι τυπικός στα σέρβις και γνωρίζεις ότι το αυτοκίνητο αποτελείται από πολλά αναλώσιμα και όχι μόνο λάδια/φίλτρα τότε μπορεί να φτάσει πολλά χρόνια παραμένοντας σε μια αξιοπρεπή κατάσταση.

43767115120_ce4fcb5f6c_z.jpg

42192892230_e64a771736_k.jpg

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, nik0laus είπε

Saxo/106mk2   λανσαρίστηκε αρχές 1996. Το 106 πρώτης γενιάς που βγήκε το 1991 είναι διαφορετικό αυτοκίνητο...

Κάτοχος saxo 1.1  του 1997, σαν δευτερο αυτοκίνητο για μουλάρι-σουπερμαρκετ, παιδιά στο σχολείο κλπ είναι μια χαρά. Δεν θα το πρότεινα ως πρώτο κύριο αυτοκίνητο για κάποιον νέο οδηγό σήμερα, πάντως στρίβει και φρενάρει καλύτερα από στάρλετ.  Πάνω από 1200 ευρώ δεν αξίζει να δώσεις για ένα τέτοιο. Αν βρεις σε καλή κατάσταση για 1100 κοίτα να είναι πολλαπλού ψεκασμού και όχι μονοπόιντ. Στα χρήματα που κοιτάς (περί τις 2500 ευρώ) βρίσκεις και Polo , Fabia,Ibiza κ.α 2004 ΜΥ και μεταγενέστερα με ότι αυτό συνεπάγεται σε ασφάλεια κλπ. Επίσης όπως έχω γράψει πολλάκις , στο μπάτζετ που έχεις να διαθέσεις, σημασία έχει η κατάσταση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου προς αγορά αυτή καθεαυτή παρά η όποια "φήμη" περί κατασκευαστή και προέλευσης καθώς μιλάμε για αυτοκίνητο τουλάχιστον δεκαπενταετίας, συχνά ανεπιβεβαίωτου ιστορικού κλπ.

Θα ειχαν την ιδια συχνοτητα βλαβων.. κοστος ανταλλακτικων.. καταναλωση.. οπως πχ saxo και καποια ιαπωνικα.. και θα τα εδιναν τοσο???

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...