Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Kamil είπε

Καλησπέρα , ως νεος οδηγος ενδιαφέρομαι για την αγορα ενος αυτοκινήτου 1100-1400 κυβικα. Βλεπω οτι κυκλοφορούν πολλα σαξοραλλα και Peugeot 206 στο 1500-2000€ . Αξιζουν ως πρωτο αυτοκίνητο; Με γνώμονα οτι είμαι φοιτητής και τα λεφτά για απρόσμενες ζημιες περιορισμένα.  

Το μπατζετ περιοριζεται κοντα στα 2.500€  διότι χρειάζονται λεφτα και για την ασφαλεια μεταβίβαση κλπ

Σε αυτα τα χρηματα παιρνεις οτι ειναι σε καλυτερη μηχανικη κατασταση.. 

Η χρυση τομη για μενα να κοιταζες σε picanto 1.1(καταναλωση) αλλα και παλι δυσκολο να βρεις κατι σωστο σε αυτα τα χρηματα..  Αν ειναι προσεγμενο με ολα τα service και το saxo 1.1 δεν ειναι ασχημο.. με την εννοια δεν θα το μετανιωσεις..

 

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Kamil είπε

Καλησπέρα , ως νεος οδηγος ενδιαφέρομαι για την αγορα ενος αυτοκινήτου 1100-1400 κυβικα. Βλεπω οτι κυκλοφορούν πολλα σαξοραλλα και Peugeot 206 στο 1500-2000€ . Αξιζουν ως πρωτο αυτοκίνητο; Με γνώμονα οτι είμαι φοιτητής και τα λεφτά για απρόσμενες ζημιες περιορισμένα.  

Το μπατζετ περιοριζεται κοντα στα 2.500€  διότι χρειάζονται λεφτα και για την ασφαλεια μεταβίβαση κλπ

     Το Saxo και το 106 είναι ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο , αρχική σχεδίαση της Peugeot διότι η Citroen δεν είχε τέτοιο αυτοκίνητο στην γκάμα της , οπότε άλλαξε λίγο η λαμαρινοδουλεια και το 106 ονομάστηκε Saxo . Είναι γερές κατασκευές , έχουν μια αδυναμία γύρω από τα ηλεκτρικά τους , το κυριότερο ζήτημα είναι η απουσία δεσίματος στο αμάξωμα , όπου υπάρχει μόνον μία περιφερειακή ζώνη γύρω από το κεντρικό κομμάτι του αμαξώματος , εκεί που βρίσκεται η κεντρική πλαϊνή κολώνα , άλλωστε γι αυτό είναι και σχετικά ελαφρές σε βάρος κατασκευές με καλή αναλογία κιλών στον ιππο . Χρειάζεται δεσίματα στο αμάξωμα αν πρόκειται να δουλέψουν με 16αρια μοτέρ . Αν όχι , το 1100 είναι το προτιμότερο μοτέρ για νορμάλ χρήση σε αντίθεση με το 8αβαλβιδο 1.4 . 

Δημοσ.

206, 1100, 12/01 το πήρα 2ο χέρι το 2007 (και με γυρισμένα χλμ όπως αποδείχτηκε μετά) και με έβγαλε ως το 2017 σχεδόν απροβλημάτιστα.

Εμφανίσιμο μικρό αυτοκίνητο, με ωραίο εσωτερικό και οικονομικό στη χρήση. Τώρα το έχει ένας δευτερανηψιός μου, 20 χρονών παιδί και του βγάζει το λάδι,

Δημοσ.

To Peugeot 206 είναι μοντέλο που παράγεται από το 1998.

Το Peugeot 106 (και το Citroen Saxo είναι ένας rebadged κλώνος) είναι μοντέλο 28 ετών (!) , λανσαρίστηκε το 1991.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, KoreanW είπε

To Peugeot 206 είναι μοντέλο που παράγεται από το 1998.

Το Peugeot 106 (και το Citroen Saxo είναι ένας rebadged κλώνος) είναι μοντέλο 28 ετών (!) , λανσαρίστηκε το 1991.

Καλα δε νωμιζω κανενας να μιλαει για το πρωτο 106 με τα 8βαλβιδα μοτερ. Αυτα ακομα και αρχες 2000 ηταν σπανια. Εγω θα κοιταζα μεταξη αυτων το 206 με το 1,6αρι μοτερ με τα 110. Ωραιο αμαξι σαυτη την εκδοση και καλη καταναλωση σε σχεση με αποδοση.

Δημοσ.

Πρώτο αμαξι να παρεις ενα αμαξι που αν τρακάρεις να ζησεις να παρεις και δεύτερο. 

Το  Saxo νομιζω ειναι εντελως απαράδεκτο στον τομεα ασφάλεια. 

Δημοσ.

To 106 το είχα σα φοιτητής 1.3 το πρώτο rallye, ωραίο ευχάριστο αμαξάκι που αν και πολύ πιο αργό από το punto gt ήταν γρήγορο σπαρτιατικό εσωτερικό και ελαφρύ, με τρομάζει η ιδέα αυτού του αυτοκινήτου σε χέρια απείρου οδηγού, αλλά είναι από τα αμάξια που σου δίνουν την δυνατότητα να μάθεις, δυστυχώς με το τόσο μικρό μεταξόνιο και χαμηλό βάρος σε συνδυασμό με την ιπποδύναμη που έχει θέλει σταθερό χέρι και σύνεση, δεν συγχωρεί λάθος στο τιμόνι και δαγκώνει, αν το χάσεις σχεδόν δεν έρχεται με τίποτα ενώ τα φρένα του είναι μέτρια σε σχέση με οποιαδήποτε σύγχρονο αμάξι, και το σασμάν από μέτριο έως απαράδεκτο όπως και στα περισσότερα pug

Τώρα πως βρέθηκε στα χέρια μου ας πούμε ότι οι γονείς μου τότε δεν κατάλαβαν τι ακριβώς έπαιρνα, το 1.4 μακράν ευκολότερο, γενικά παθητική ασφάλεια είναι ανέκδοτο ενώ αν περιμένει κάποιος ανοικτές καμπές στην εθνικη. τέρμα γκάζι και κράτημα τραίνο ούτε καν

Κάνει για καρτοπιστες όπως τα Μέγαρα και μικρές επαρχιακές διαδρομές που άπαξ και τις πας όπως πρέπει τις νοσταλγείς για πάντα όπως έκανα εγώ απόψε....

  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, phanispal είπε

1-2 ώρες να κυκλοφορήσεις έξω, θα δεις πόσα 106, πόσα Saxo και πόσα Starlet κυκλοφορούν.

Έτσι θα καταλάβεις τι παίζει με την αξιοπιστία.

Αφραγκια λέγεται όχι αξιοπιστία 😁

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, TakhsJB είπε

Αφραγκια λέγεται όχι αξιοπιστία 😁

Η τσιγκουνια ειναι μαγκια! Τα λεει ο jumbo!!!

Εγω συμφωνω οτι αυτα τα παλια ιαπωνικα δεν εχουν καμια ασφαλεια.. αλλα για ολους τα οικονομικα δεν ειναι το ιδιο..

Ολοι προτεινουν και κρινουν.. αλλα δουλεια δεν δινει κανενας!!! 

Τη saxo:

 

Δημοσ.

Μαζευε λεφτα για να ανεβεις στα 4-5 χιλιαρικα και παρε τοτε αυτοκινητο πιο συγχρονο με το οποιο δε θα κινδυνευσεις τοσο πολυ σε ατυχημα. Ολο και καποιος θα βρεθει στη φοιτητοπαρεα να καλυφθεις μεχρι τοτε.

  • Thanks 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Kamil είπε

Καλησπέρα , ως νεος οδηγος ενδιαφέρομαι για την αγορα ενος αυτοκινήτου 1100-1400 κυβικα. Βλεπω οτι κυκλοφορούν πολλα σαξοραλλα και Peugeot 206 στο 1500-2000€ . Αξιζουν ως πρωτο αυτοκίνητο; Με γνώμονα οτι είμαι φοιτητής και τα λεφτά για απρόσμενες ζημιες περιορισμένα.  

Το μπατζετ περιοριζεται κοντα στα 2.500€  διότι χρειάζονται λεφτα και για την ασφαλεια μεταβίβαση κλπ

Ελα εκλεισες.. οπως εισαι! https://www.car.gr/23926918-toyota-corolla-g6#modal

Δημοσ.

Από 1997 έως 2005 είχα σάξο 1100 (καινούριο). Οι παρατηρήσεις μου, αδυνατος κινητήρας ροπές σε υψηλές στροφές, αγκωμαχουσες να πιάσεις ταχύτητα και άμα ήσουν φορτωμένος σερνωσουν. Απουσία abs και αερόσακοι νομίζω μόνο 2 και φτωχος εξοπλισμος γενικά. Το κυριότερο δε μειονέκτημα για μένα και το οποίο ήταν ο λόγος να το δώσω ήταν τα φρένα. Πολύ αδύναμα φρένα...σε κάθε απότομο φρενάρισμα τρομάζες να σταματήσεις το αυτοκίνητο ειδικά άμα ησουν γεμάτος και πήγαινες με κάποια ταχύτητα οι καρδιακοί παλμοί χτυπούσαν κόκκινο όταν ήθελες να φρενάρεις. Επίσης τα τακάκια λόγο της πολύ μικρής επιφάνειας και επειδη δισκόφρενα είχε μόνο μόνο μπροστά (ταμπούρα είχε πίσω) φαγωνονταν πολύ γρήγορα και καθε 18-20000 χλμ ήθελε καινούρια τακάκια. Ανάρτηση τραμπολίνο , πίσω νομίζω είχε σούστα αντί ελατηριο. Τα ίδια πράγματα ισχύουν και το 106 που είναι αδέλφια και για το clio εκείνης της εποχής μιας και τέτοιο αυτοκίνητο είχε η γυναίκα μου και ζητήσαμε για τα προηγουμενα αυτοκίνητα μας. Σαν εμφάνιση όμορφο το σάξο ακόμη και σήμερα, αν σε ενδιαφέρει πολύ δες για 1400 μπας και από θέμα πέδησης είναι πιο βελτιωμένο.

  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...