Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Μπορούσες να το αγοράσεις απο μαγαζί και αν ήταν λάθος νούμερο θα στο άλλαζε.Ασε που αν δεν είναι καλής ποιότητας θα φαγωθεί όταν το ζορίσεις.

Μην ανησυχείς, οι κινέζοι ενίοτε πουλάνε ακριβώς τα ίδια που θα βρεις και εδώ, δεν είναι όλοι οι κινέζοι το ίδιο αν ξέρεις να ψάχνεις.

Δε μένω σε μεγάλη πόλη οπότε ότι και να πάρω έχει τουλάχιστον 2.50 ευρώ καπέλο και 2 μέρες περίμενε.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tobindax είπε

 

Τώρα ή έφταιγε όντως η τάπα πλήρωσης ή έτυχε να "πήξει" η φλάτζα/τσιμούχα που έσταζε ή τέλειωσε η βαλβολίνη :lol: (αμφιβάλλω, πάνω από 150-250γρ αποκλείεται να έχασε συνολικά).

Τώρα το λάδι μηχανής προφανώς άσχετο θέμα μάλλον είναι. Ίσως έχει χαλάσει η φλάτζα του κινητήρα οπότε good luck with that, δεν το φτιάχνω αν δεν χειροτερέψει. Επίσης είχα παραγεμίσει τη μηχανή με λάδι την προηγούμενη φορά αλλά μου είπε έβγαλε το παραπανίσιο λάδι όταν άλλαξε το φίλτρο. Ο "μετρητής"(σύρμα) το δείχνει να μην είναι πάνω από το κανονικό αλλά είναι ελάχιστα πριν το max. Ελπίζω να είναι λάδι σχετιζόμενο με την προηγούμενή μου βλακεία να βάλω 250-350ml παραπάνω από ότι πρέπει αλλά έχει φύγει το περίσσιο πάνω από βδομάδα το οποίο με ανησυχεί.

 

 

Είχες διαρροή και όταν εσφιξες δεν έλεγξες στάθμη;Απλά θα ξεβίδωνες τελείως την τάπα και θα έβαζες το δαχτυλο σου μέσα.

Παραπάνω λάδι στην μηχανή;Δεν έλεγχες την στάθμη;

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...