Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, I shit you not αλλά σήκωσα το αυτοκίνητο με το ταπεινό μου γρυλάκι και τα τετράποδά του και η τάπα αποστράγγισης του λαδιού πάνω στο κιβώτιο ήταν έτοιμη να βγει.

uBbwXsX.png

Γύριζε εύκολα με το χέρι χωρίς πολύ τριβή λες και κάποιος ξέχασε να τη σφίξει. Με 3-4 γυρίσματα φαίνεται ότι θα μπορούσε να φύγει εντελώς.

Είχε κάτι σταγόνες ακριβώς από κάτω της το οποίο είναι ..ενθαρρυντικό αλλά υπήρχαν 3-4 σταγόνες στο κατώτερο σημείο, κοντά στην ένωση μηχανής και κιβωτίου.

Επειδή μπορεί να είναι άσχετο δεν λέω ότι είναι αυτό αλλά ελπίζω να ήταν αυτό και τα άλλα σημεία απλά να "πιτσιλίζονταν" κατά την κίνηση.

Εν πάση περιπτώσει όταν πάω στο συνεργείο θα τον ρωτήσω αν είχε πειράξει την τάπα.

Επεξ/σία από tobindax
  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tobindax είπε

Λοιπόν, I shit you not αλλά σήκωσα το αυτοκίνητο με το ταπεινό μου γρυλάκι και τα τετράποδά του και η τάπα αποστράγγισης του λαδιού πάνω στο κιβώτιο ήταν έτοιμη να βγει.

uBbwXsX.png

Γύριζε εύκολα με το χέρι χωρίς πολύ τριβή λες και κάποιος ξέχασε να τη σφίξει. Με 3-4 γυρίσματα φαίνεται ότι θα μπορούσε να φύγει εντελώς.

Είχε κάτι σταγόνες ακριβώς από κάτω της το οποίο είναι ..ενθαρρυντικό αλλά υπήρχαν 3-4 σταγόνες στο κατώτερο σημείο, κοντά στην ένωση μηχανής και κιβωτίου.

Επειδή μπορεί να είναι άσχετο δεν λέω ότι είναι αυτό αλλά ελπίζω να ήταν αυτό και τα άλλα σημεία απλά να "πιτσιλίζονταν" κατά την κίνηση.

Εν πάση περιπτώσει όταν πάω στο συνεργείο θα τον ρωτήσω αν είχε πειράξει την τάπα.

Εσύ δεν είπες ότι άλλαξες βαλβολίνες;Απο που θα τις άδειαζε;Αλλά καλο κουμάσι και ο μηχανικός που θα άνοιγε το σασμάν!!!

Βρες άλλο μαστορα!

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Εσύ δεν είπες ότι άλλαξες βαλβολίνες;Απο που θα τις άδειαζε;Αλλά καλο κουμάσι και ο μηχανικός που θα άνοιγε το σασμάν!!!

Βρες άλλο μαστορα!

Όταν λέω DIY μέχρι να σβήσει ο ήλιος κάτι ξέρω. Εν πάση περιπτώσει δεν ξέρω αν είναι επίτηδες ή αμέλεια, είχα στο μυαλό μου μήπως και αδειάζουν και με άλλο τρόπο, δεν ξέρω.

Δεν έχω το κατάλληλο εργαλείο να το σφίξω (ακόμα;) αλλά την έσφιξα με μια πένσα πολύ ελαφρά (όχι πολύ γιατί δεν ξέρω αν η τάπα είναι ευαίσθητη με λάθος εργαλείο).

Ελπίζω να μη μιλάω για άλλη τάπα. Αυτή πάντως ήταν:

 qlN4Zv6.png

 

Επεξ/σία από tobindax
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, tobindax είπε

Λοιπόν, I shit you not αλλά σήκωσα το αυτοκίνητο με το ταπεινό μου γρυλάκι και τα τετράποδά του και η τάπα αποστράγγισης του λαδιού πάνω στο κιβώτιο ήταν έτοιμη να βγει.

uBbwXsX.png

Γύριζε εύκολα με το χέρι χωρίς πολύ τριβή λες και κάποιος ξέχασε να τη σφίξει. Με 3-4 γυρίσματα φαίνεται ότι θα μπορούσε να φύγει εντελώς.

Είχε κάτι σταγόνες ακριβώς από κάτω της το οποίο είναι ..ενθαρρυντικό αλλά υπήρχαν 3-4 σταγόνες στο κατώτερο σημείο, κοντά στην ένωση μηχανής και κιβωτίου.

Επειδή μπορεί να είναι άσχετο δεν λέω ότι είναι αυτό αλλά ελπίζω να ήταν αυτό και τα άλλα σημεία απλά να "πιτσιλίζονταν" κατά την κίνηση.

Εν πάση περιπτώσει όταν πάω στο συνεργείο θα τον ρωτήσω αν είχε πειράξει την τάπα.

 

Στις 18/9/2019 στις 2:31 ΜΜ, gia_nnis είπε

Εννοειται οτι δεν χανει απο τις ταπες..?

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, gia_nnis είπε

 

Που να'ξερα μέχρι να το σηκώσω. Αλλά κάτσε να δούμε, μπορεί να είναι σύμπτωση και όντως να χάνει αλλού.

Ελπίζω προφανώς να ήταν αυτό και τα άλλα κατώτερα σημεία απλά να πιτσιλίζονταν ή να μεταφερόταν.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, tobindax είπε

Όταν λέω DIY μέχρι να σβήσει ο ήλιος κάτι ξέρω. Εν πάση περιπτώσει δεν ξέρω αν είναι επίτηδες ή αμέλεια, είχα στο μυαλό μου μήπως και αδειάζουν και με άλλο τρόπο, δεν ξέρω.

Δεν έχω το κατάλληλο εργαλείο να το σφίξω (ακόμα;) αλλά την έσφιξα με μια πένσα πολύ ελαφρά (όχι πολύ γιατί δεν ξέρω αν η τάπα είναι ευαίσθητη με λάθος εργαλείο).

Ελπίζω να μη μιλάω για άλλη τάπα. Αυτή πάντως ήταν:

 qlN4Zv6.png

Να πας να κανεις σαματα..!!!

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Να πας να κανεις σαματα..!!!

Κάτσε να δούμε. Πάντα υπάρχει η πιθανότητα βλακείας + του να υπάρχει όντως πρόσθετο πρόβλημα.

Δημοσ.

φιλε μου κανενα προσθετο δεν θα σου κλεισει ρωγμη.

κοιτα να το φτιαξεις σωστα. η βλακεια ειναι οτι η βαλβολινη δεν φαινεται ευκολα. πρεπει να το δει πολυ προσεκτικα.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Αμέσως μετά από αλλαγή να στάζει = κατά 99% η τάπα ήταν. Τα άλλα είναι διαστημικές επιστήμες που πολύ σπάνια (ως ποτέ) ισχύουν στην καθημερινή περίπτωση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πως ψάχνω - με αξιοπιστία - τι εργαλείο θέλω για αυτή την τάπα (να το έχω για το μέλλον); Αρκεί το παραπάνω spec που αναφέρει "16Χ150";

28 λεπτά πριν, dtzgr είπε

Αμέσως μετά από αλλαγή να στάζει = κατά 99% η τάπα ήταν. Τα άλλα είναι διαστημικές επιστήμες που πολύ σπάνια (ως ποτέ) ισχύουν στην καθημερινή περίπτωση.

Ελπίζω και γω να είναι έτσι.

Επεξ/σία από tobindax
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς το κακό σενάριο φαίνεται να επιβεβαιώνεται. Το αυτοκίνητο πρέπει να είχε χτυπήσει κάποτε από κάτω και να είχε διαλύσει μέρος των ενώσεων από ότι μου είπε (το χτύπημα το κατάλαβε με το μάτι).

Η τάπα που βρήκα δεν ήταν της αποστράγγισης αλλά του γεμίσματος. Της αποστράγγισης ήταν όντως σφιγμένη και σφίξαμε και του γεμίσματος.

Ακόμα ελπίζω να υπήρχε σχέση με την τάπα γεμίσματος (αλλά δεν το βλέπω πιθανό) ή να σταματήσει να στάζει από μόνο του.

Ίσως χρησιμοποιήσω εκείνο το ενισχυτικό λαδιού για τις τσιμούχες αλλά το φοβάμαι μήπως τα κάνει χειρότερα.

Επεξ/σία από tobindax
Δημοσ.

Πολύ το μπερδεύεις το πράγμα χωρίς να χρειάζεται γιατί τα πράγματα είναι απλά.Έσφιξες την τάπα;Κοίταξες αν στάζει;Φυσικά και μπορεί να έσταζε απο την πανω τάπα!!Αν δεν βρεις απο που στάζει δεν θα βάλεις το πρόσθετο.Πχ δεν θα σταματήσει να τρέχει απο ταπα αν βάλεις το πρόσθετο.

Τον έκραξες που την ξέχασε ασφιγκτη την τάπα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Πολύ το μπερδεύεις το πράγμα χωρίς να χρειάζεται γιατί τα πράγματα είναι απλά.Έσφιξες την τάπα;Κοίταξες αν στάζει;Φυσικά και μπορεί να έσταζε απο την πανω τάπα!!Αν δεν βρεις απο που στάζει δεν θα βάλεις το πρόσθετο.Πχ δεν θα σταματήσει να τρέχει απο ταπα αν βάλεις το πρόσθετο.

Τον έκραξες που την ξέχασε ασφιγκτη την τάπα;

Τη σφίξαμε, ελπίζω να βοηθήσει αλλά είναι σίγουρος ότι δεν πρόκειται διότι είναι σίγουρος ότι βλέπει με το μάτι ότι έχει χτυπήσει το αυτοκίνητο από κάτω και θεωρεί ότι αποκλείεται να μην είναι αυτό.

Δεν φαίνεται πονηρός, αν λέει κάτι λάθος δε φαίνεται να είναι από πονηριά. Το πιθανότερο είναι να έχει δίκιο και εάν σταματήσει τώρα να μην είναι λόγω τάπας.

Είπε ότι αν έφταιγε η τάπα θα φαίνονταν κυρίως αναθυμιάσεις και όχι πολύ τρέξιμο λαδιού. Το θεωρώ πιθανό διότι μετά το ελαφρό σφίξιμό μου με την πένσα την προηγούμενη μέρα, φαίνεται κάποια σταγονίδια λαδιού να επέστρεψαν στο άλλο κατώτατο σημείο αν και δεν είναι σίγουρο ότι είναι άσχετα.

ΥΓ. Δεν τείνω να κράζω κόσμο (εκτός και αν είναι κανένα ανώνυμο τρολάρισμα στο ίντερνετ) διότι θεωρώ μικρό το πλεονέκτημα το να έρθω σε πόλεμο. Και τα λεφτά σου να σε νοιάζουν μόνο, συνήθως θα τα πάρεις ευκολότερα με ηρεμία και αν δε σ'αρέσει κάποιος πας αλλού.

Επεξ/σία από tobindax
  • Like 1
Δημοσ.

Το 9 είναι η τάπα αποστράγγισης, το καταλαβαίνεις γιατι βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο. Η τάπα πλήρωσης βρίσκεται κάπου στο μέσο του κιβωτίου, μάλλον είναι το 12.

Γεμίζεις λάδι μέχρι να αρχίσει να τρέχει και το κλείνεις.

Το κλειδί είναι κάτι τέτοιο https://www.shopen.gr/index.php/gr/auto-ergaleia-allagi-ladion-kleidi-tetragono-8-10mm-eksoplismos-sunergeiou-xltools-300102.html

Κάποια γαλλικά αυτοκίνητα είχαν τετράγωνες τάπες και για τα λάδια του κινητήρα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μυστήρια πράγματα, τώρα σταμάτησε να τρέχει (για ~2 μέρες τίποτα κάτω) και βλέπω σχεδόν στην άλλη αντίστοιχη και αριστερή πλευρά (το σασμάν είναι στα δεξιά όπως βλέπεις το αυτοκίνητο από μπροστά) να τρέχει δειλά-δειλά λάδι κινητήρα τώρα, το οποίο μάλλον σταματάει όταν κρυώνει αρκετά η μηχανή.

Τώρα ή έφταιγε όντως η τάπα πλήρωσης ή έτυχε να "πήξει" η φλάτζα/τσιμούχα που έσταζε ή τέλειωσε η βαλβολίνη :lol: (αμφιβάλλω, πάνω από 150-250γρ αποκλείεται να έχασε συνολικά).

Τώρα το λάδι μηχανής προφανώς άσχετο θέμα μάλλον είναι. Ίσως έχει χαλάσει η φλάτζα του κινητήρα οπότε good luck with that, δεν το φτιάχνω αν δεν χειροτερέψει. Επίσης είχα παραγεμίσει τη μηχανή με λάδι την προηγούμενη φορά αλλά μου είπε έβγαλε το παραπανίσιο λάδι όταν άλλαξε το φίλτρο. Ο "μετρητής"(σύρμα) το δείχνει να μην είναι πάνω από το κανονικό αλλά είναι ελάχιστα πριν το max. Ελπίζω να είναι λάδι σχετιζόμενο με την προηγούμενή μου βλακεία να βάλω 250-350ml παραπάνω από ότι πρέπει αλλά έχει φύγει το περίσσιο πάνω από βδομάδα το οποίο με ανησυχεί.

Στις 22/9/2019 στις 12:22 ΠΜ, Fubar.gr είπε

Το 9 είναι η τάπα αποστράγγισης, το καταλαβαίνεις γιατι βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο. Η τάπα πλήρωσης βρίσκεται κάπου στο μέσο του κιβωτίου, μάλλον είναι το 12.

Γεμίζεις λάδι μέχρι να αρχίσει να τρέχει και το κλείνεις.

Το κλειδί είναι κάτι τέτοιο https://www.shopen.gr/index.php/gr/auto-ergaleia-allagi-ladion-kleidi-tetragono-8-10mm-eksoplismos-sunergeiou-xltools-300102.html

Κάποια γαλλικά αυτοκίνητα είχαν τετράγωνες τάπες και για τα λάδια του κινητήρα.

Ίσως είναι το 12 αλλά δεν ξέρω γιατί είναι σίγουρα αυτό της φωτογραφίας που έβαλα αργότερα και φαίνεται να είναι όντως της πλήρωσης (εξάλλου μου έδειξε της αποστράγγισης και ήταν όντως χαμηλότερα).

Ναι, είναι σίγουρα τετράγωνο το κλειδί (και του λαδιού κινητήρα επίσης). Αν δεν κάνω λάθος είναι το 8mm γιατί μόνο αυτό googlάρω για το μοντέλο όταν το ψάχνω (παρήγγειλα ένα από κινέζους που θα κάνει βδομάδες γιατί είναι φτηνό αλλά δε νομίζω να το ξαναπειράξω για πολλές μέρες.

 

Επεξ/σία από tobindax

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...