tobindax Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Κάθε ~5-10 λεπτά πέφτει μια σταγόνα βαλβολίνη. Δεν θα ήταν τραγικό το πρόβλημα εάν δεν είχε και καθαρά πλακάκια από κάτω, πέρα από το ότι μπορεί να ξεμείνεις από βαλβολίνη σε μερικούς μήνες και να σου διαλυθεί το κιβώτιο. Επαγγελματίας υποθέτει ότι η παλιά είχε γίνει "γράσο" και τώρα βρήκε ευκαιρία η καθαρή καινούργια να εκμεταλλευτεί ελαττώματα στη σύνδεση των μερών (κάτι το οποίο μου ακούγεται λογικό). Για να μην πολυλογούμε, επειδή κοστίζει εκατοντάδες ευρώ το λύσιμο του κιβωτίου (επειδή ενημερώθηκα ότι μόνο έτσι γίνεται ολοκληρωμένη δουλειά), υπάρχει κάτι προσωρινό αλλά σχετικά ασφαλές που μπορεί να γίνει; π.χ. κάποιο υγρό που βοηθάει χωρίς να ενοχλεί, ή καλύτερο σφίξιμο του κιβωτίου. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2019 από tobindax
gia_nnis Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Περιμενε καποιο καιρο μηπως και μειωθει-ισως και σταματησει.. αλλιως https://www.skroutz.gr/s/13621344/Mannol-Σφραγιστικό-διαρροών-Σασμάν-180ml.html
Ukforthemoment Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 7 λεπτά πριν, tobindax είπε Κάθε ~5-7 λεπτά πέφτει μια σταγόνα βαλβολίνη. Δεν θα ήταν τραγικό το πρόβλημα εάν δεν είχε και καθαρά πλακάκια από κάτω, πέρα από το ότι μπορεί να ξεμείνεις από βαλβολίνη σε μερικούς μήνες και να σου διαλυθεί το κιβώτιο. Επαγγελματίας υποθέτει ότι η παλιά είχε γίνει "γράσο" και τώρα βρήκε ευκαιρία η καθαρή καινούργια να εκμεταλλευτεί ελαττώματα στη σύνδεση των μερών (κάτι το οποίο μου ακούγεται λογικό). Για να μην πολυλογούμε, επειδή κοστίζει εκατοντάδες ευρώ το λύσιμο του κιβωτίου (επειδή ενημερώθηκα ότι μόνο έτσι γίνεται ολοκληρωμένη δουλειά), υπάρχει κάτι προσωρινό αλλά σχετικά ασφαλές που μπορεί να γίνει; π.χ. κάποιο υγρό που βοηθάει χωρίς να ενοχλεί, ή καλύτερο σφίξιμο του κιβωτίου. Απο που χάνει;Απο την τάπα αποστράγγισης;Απο την τάπα γεμίσματος;Απο την εξαέρωση;Απο τις κούπες των μπιλιοφόρων;Απο πλευρά του συμπλέκτη; ΚΑθόλου λογικό δεν είναι αυτό που σου είπε.Η παλιά που την έβγαλε δεν είδε πόσο παχιά ήταν;Ασε που η βαλβολίνη νομίζω μόνο πιο λεπτή γίνεται,δεν καίγεται για να χοντρύνει. Υπάρχει υγρό της liqui moly για αναζωογόνηση τσιμουχων κλπ
tobindax Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 2 λεπτά πριν, gia_nnis είπε Περιμενε καποιο καιρο μηπως και μειωθει-ισως και σταματησει.. αλλιως https://www.skroutz.gr/s/13621344/Mannol-Σφραγιστικό-διαρροών-Σασμάν-180ml.html Ευχαριστώ. Μόλις τώρα είχα googlαρει ότι υπάρχουν προσθετικά λαδιού (αυτό φαίνεται να είναι επίσης προσθετικό). Το μόνο μου με ανησυχεί είναι αν όντως κάνει τη δουλειά.
gia_nnis Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, tobindax είπε Ευχαριστώ. Μόλις τώρα είχα googlαρει ότι υπάρχουν προσθετικά λαδιού (αυτό φαίνεται να είναι επίσης προσθετικό). Το μόνο μου με ανησυχεί είναι αν όντως κάνει τη δουλειά. Εννοειται οτι δεν χανει απο τις ταπες..?
tobindax Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Απο που χάνει;Απο την τάπα αποστράγγισης;Απο την τάπα γεμίσματος;Απο την εξαέρωση;Απο τις κούπες των μπιλιοφόρων;Απο πλευρά του συμπλέκτη; ΚΑθόλου λογικό δεν είναι αυτό που σου είπε.Η παλιά που την έβγαλε δεν είδε πόσο παχιά ήταν;Ασε που η βαλβολίνη νομίζω μόνο πιο λεπτή γίνεται,δεν καίγεται για να χοντρύνει. Υπάρχει υγρό της liqui moly για αναζωογόνηση τσιμουχων κλπ Καλύτερο/διαφορετικό το liqui moly από το παραπάνω που έγινε linked; Μη νομίζεις και γω παρόμοιες ανησυχίες έχω περί την πολυπλοκότητας των πιθανών προβλημάτων (οπότε επιπρόσθετα και ανησυχώ αν αυτά τα προσθετικά κάνουν τη δουλειά). 1 λεπτό πριν, gia_nnis είπε Εννοειται οτι δεν χανει απο τις ταπες..? Ο επαγγελματίας που άλλαξε τις βαλβολίνες είναι απόλυτα σίγουρος ότι θέλει λύσιμο και κοίταγμα εις βάθος έτσι, οπότε αμφιβάλλω ότι είναι κάτι τόσο απλό. ..αν και, δε θα με χαλούσε να ελέγξω και μόνος μου (αν είναι κάτι πολύ απλό, π.χ. τάπα ή η χρήση ενός απλού προσθετικού). Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2019 από tobindax
thanasisxask Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Όταν κάνεις μια εργασία και έχεις κάποιο πρόβλημα θα τσεκάρεις τα τελευταία πράγματα που έγιναν στο αυτοκίνητο, είναι νόμος αυτό! Το να βάλεις πρόσθετα και διάφορα άλλα τέτοια είναι άτοπο για την ώρα, γιατί το αυτοκίνητο, πριν αλλαχτούν οι βαλβολινες δεν είχε πρόβλημα. Πήγαινε συνεργείο σηκώστε το αμάξι και βρείτε που είναι η διαρροή. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2019 από thanasisxask
primeragt Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 42 λεπτά πριν, tobindax είπε Καλύτερο/διαφορετικό το liqui moly από το παραπάνω που έγινε linked; Μη νομίζεις και γω παρόμοιες ανησυχίες έχω περί την πολυπλοκότητας των πιθανών προβλημάτων (οπότε επιπρόσθετα και ανησυχώ αν αυτά τα προσθετικά κάνουν τη δουλειά). Ο επαγγελματίας που άλλαξε τις βαλβολίνες είναι απόλυτα σίγουρος ότι θέλει λύσιμο και κοίταγμα εις βάθος έτσι, οπότε αμφιβάλλω ότι είναι κάτι τόσο απλό. ..αν και, δε θα με χαλούσε να ελέγξω και μόνος μου (αν είναι κάτι πολύ απλό, π.χ. τάπα ή η χρήση ενός απλού προσθετικού). Βρηκε δηλαδη ο μαστορας "κρακ" στο σασμαν πισω απο "χελωνα"? Γιατι για να χανει θα ειναι ειτε απο καποια τσιμουχα που μπορει να θελει αλαγη ή απο την ταπα/ες αλλαγης. Τι σκατα θελει να λυσει το σασμαν για να δει?
tobindax Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Είπε ότι χάνει γενικά και ότι αυτό φαινόταν ήδη πριν την αλλαγή (φαντάζομαι με πολύ αμυδρά σημάδια "γράσου") και ότι μετά την αλλαγή καθάρισε και χάνει πιο εύκολα. Δε νομίζει να γνωρίζει ακριβώς το σημείο διαρροής διότι είπε είναι γενικά θέμα πλάκας μετάλλου και πλάκας μετάλλου και τσιμούχας μεταξύ τους (για αυτό και θεωρεί ολοκληρωμένη δουλειά το να ανοίξει να δει καλύτερα το πρόβλημα). Είμαι διακριτικά αισιόδοξος για τα υγρά-πρόσθετα διότι δε χάνει ακραία, μόνο μια σταγόνα κάθε 5-10 λεπτά (τουλάχιστον στην αρχή). ΥΓ. Πιθανολογώ έτσι που τα λέει ότι μάλλον αλλαγή τσιμούχας αρκεί, κατά μεγάλη πιθανότητα. Επίσης κάτι τέτοιο κάνει τα προσθετικά πιθανόν να πιάσουν γιατί τις παλιές τσιμούχες διαφημίζουν ότι βελτιώνουν. 10 λεπτά πριν, thanasisxask είπε Όταν κάνεις μια εργασία και έχεις κάποιο πρόβλημα θα τσεκάρεις τα τελευταία πράγματα που έγιναν στο αυτοκίνητο, είναι νόμος αυτό! Το να βάλεις πρόσθετα και διάφορα άλλα τέτοια είναι άτοπο για την ώρα, γιατί το αυτοκίνητο, πριν αλλαχτούν οι βαλβολινες δεν είχε πρόβλημα. Πήγαινε συνεργείο σηκώστε το αμάξι και βρείτε που είναι η διαρροή. 9 λεπτά πριν, primeragt είπε Βρηκε δηλαδη ο μαστορας "κρακ" στο σασμαν πισω απο "χελωνα"? Γιατι για να χανει θα ειναι ειτε απο καποια τσιμουχα που μπορει να θελει αλαγη ή απο την ταπα/ες αλλαγης. Τι σκατα θελει να λυσει το σασμαν για να δει? Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2019 από tobindax
Ukforthemoment Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Συγνωμη αλλα για επαγγελματίας οι δικαιολογίες που σου λέει είναι για τα πανηγύρια!Δεν ανοίγουν το σασμάν για να δουν απο που χάνει αφού απο έξω θα χάνει,στα σωθικά τι θα δει;Ακόμα και η τσιμούχα απο την μεριά του βολάν/συμπλέκτη απο έξω αλλάζει.Το πλένει καλά και κοιτάει απο που θα τρέξει.Δεν πας και αλλού λέω εγω να σου ρίξουν μια ματιά; 3
tobindax Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε Συγνωμη αλλα για επαγγελματίας οι δικαιολογίες που σου λέει είναι για τα πανηγύρια!Δεν ανοίγουν το σασμάν για να δουν απο που χάνει αφού απο έξω θα χάνει,στα σωθικά τι θα δει;Ακόμα και η τσιμούχα απο την μεριά του βολάν/συμπλέκτη απο έξω αλλάζει.Το πλένει καλά και κοιτάει απο που θα τρέξει.Δεν πας και αλλού λέω εγω να σου ρίξουν μια ματιά; Λογικό είναι αυτό που λες αλλά υπάρχει πάντα η πιθανότητα να γνωρίζει την τσιμούχα που φταίει αλλά να είναι τόσο εκτενής η χρήση της που να είναι γενικά μικρής αξίας το "από κει χάνει". Ή αλλαγή τσιμούχας θα θέλει σε τέτοια περίπτωση ή τουλάχιστον να βελτιώσει κανένα προσθετικό την τσιμούχα.
Klausx Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Είδες διαφορά στις αλλαγές ταχυτήτων με το καινούριο λάδι; Είσαι σίγουρος ότι είναι βαλβολινες και όχι λάδι κινητήρα; Γενικά ανάλογα και το σασμάν δεν αδειάζουν μέχρι τέρμα κάτω όποτε τα περί γράσου λίγο δύσκολο.
tobindax Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, Klausx είπε Είδες διαφορά στις αλλαγές ταχυτήτων με το καινούριο λάδι; Είσαι σίγουρος ότι είναι βαλβολινες και όχι λάδι κινητήρα; Γενικά ανάλογα και το σασμάν δεν αδειάζουν μέχρι τέρμα κάτω όποτε τα περί γράσου λίγο δύσκολο. Το συνεργείο είναι κάθετο ότι είναι βαλβολίνες. Στις ταχύτητες είδα αρχικά ότι έμπαινε ευκολότερα η όπισθεν (δυσκολευόταν να μπει προηγουμένως) το οποίο υποψιάζομαι είναι λόγω αλλαγής του λαδιού της μετά από ~δεκαετία κοντά. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2019 από tobindax
tyf Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 θελει σηκωμα το αμαξι και τσεκαρισμα απο που χανει. μπορει να ειναι τσιμουχα ημιαξονιου η του μπριστιρεκ που στοιχιζουν 5 ευρω και δεν χρειαζεται να κατεβει σασμαν . 1
tobindax Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Άκουσα κάποιες ιστορίες τρόμου για το θέμα. Τα προσθετικά ίσως "ξεχειλώσουν" τις παλιές τσιμούχες τόσο που να κάνουν ακόμα χειρότερο το πρόβλημα. Βέβαια ίσως είναι τρομοκρατία από επαγγελματίες. Το πιθανότερο "κακό" που υποθέτω ότι γίνεται είναι ότι πολλές φορές απλά δεν αρκεί ως λύση. 20 ώρες πριν, tyf είπε θελει σηκωμα το αμαξι και τσεκαρισμα απο που χανει. μπορει να ειναι τσιμουχα ημιαξονιου η του μπριστιρεκ που στοιχιζουν 5 ευρω και δεν χρειαζεται να κατεβει σασμαν . Δηλαδή απλά πλένεις με νερό και σαπούνι το σασμάν και βλέπεις αφού το στεγνώσεις αν κάπου βγει μια σταγόνα και τρέχει; Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου 2019 από tobindax
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα