CyberCr33p Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 9 ώρες πριν, ciyo είπε Παιδιά δε καταλαβαίνετε τα βασικά. Για να βγει η Ελλάδα από τον βούρκο θέλει άνοιγμα επαγγελμάτων και φιλελεύθερες μεταρρύθμισεις. Όσο κρατάς φαρμακοποιους , ταρίφες , φορτηγά κλπ κλπ κλειστά επαγγέλματα, τόσο οι νέοι θα φεύγουν στο εξωτερικό και οι μόνες επιλογές για όσους μένουν θα είναι να δουλεύουν ντιλιβερι. Όταν θα ανοίξουν θα επαγγέλματα θα υπάρχει και πτώση του κόστους. Η Ελλάδα από την κρίση και για πολλά χρόνια ακόμα θα είναι μια φτωχή χώρα , οπότε και οι υπηρεσίες που θα προσφέρει θα πρέπει να είναι φθηνές , γι'αυτό λέω μη κάνετε σύγκριση κόστους με σοβαρές χώρες όπως Αγγλία και Γερμανία. Ο ανεργος και ο φτωχός έχουν μόνο να κερδίσουν όταν θα ανοίξουν τα επαγγελματα. Φτηνές υπηρεσίες με υψηλή φορολογία δεν πάνε μαζί όμως. 1
christopher0016 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, gthe είπε Τα ταξι στο uk που σηκώνεις το χέρι σου και τα σταματάς είναι τα black taxis και όντως είναι κλειστό επάγγελμα με τα συγκεκριμένου είδους οχήματα. Πέρα από αυτά υπάρχουν προφανώς πολλές εταιρίες private hires με τις εφαρμογές τους που μισθώνεις όχημα. Προσωπικά στο uk δεν εχω πάρει ποτέ το πρώτο, μόνο ιδιωτικής εταιρείας. Τώρα στην Ελλάδα.... Ταξί και τσιγάρο, απλά μεσαιωνικό και απαράδεκτο (αν και για να είμαι ειλικρινής νομίζω έχει αραιώσει). Ίσως η μοναδική χώρα της Ευρώπης που θα το δεις! Έξτρα χρέωση για βαλίτσες, αεροδρόμιο κτλ.... Οτι να ναι (λες και την βαλίτσα σου θα την φας), βρώμικα ταξί ή βρώμικοι οδηγοί στους 40 βαθμούς... Απαράδεκτο. Και αυτό που κλέβουν τουε καημένους τουρίστες τραγικό. Και μου έχει τύχει μόνο στην Πολωνία και εμένα. Τα κόμιστρα γενικά είναι φτηνά, αλλα προφανώς και οι μισθοί μας χαμηλοί Εγω παρατηρω ολο και πιο καθαρα ταξι και οδηγους ενταξει υπαρχουν παλιας κοπης που εχουν θεμα.με την καθαριοτητα και τον κλιματισμο . Προσωπικα δεν μπορω την βρωμια της ασχημες οσμες και την ζεστη το καλοκαιρι βαραει υπερωρια το a/c απορω πως μπορουν αλλοι να δουλευουν χωρις κλιμα για να γλυτωσουν μερικα ευρω καυσιμα... παντως μου τυχαινουν συχνα πελατες που ζεχνουν νεαρης ηλικιας κιολας να εχεις αρωματακι κλιμα και να μην αντεχεις την μποχα του αλλου να σε αναγκαζει με 50.βαθμους να ανογεις το παραθυρο για να μην μυριζεις την απλησιααα.. Η το χειροτερο να εχει καυσωνα και να σου λεει να κλεισεις το κλιμα γιατι δεν το μπορει.... μετα λετε τι τραβατε απο τους ταξιτζηδες ρωτηστε εναν νορμαλ απο αυτους τι τραβαει απο τους πελατες.
christopher0016 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, ciyo είπε οτι δεν εξελίσσετε, πεθαίνει. Ετσι, σιγα σιγα, οι καλύτερες υπηρεσίες και ΠΙΟ ΦΘΗΝΕΣ θα σας πεταξουν στα άγραφα της ιστορίας, μαζι με την τσιγαριλα σας, τις σαπιοκοιλιες σας και το στυλακι ξερολας που εχετε ολοι Εχεις σαλταρει εσυ δεν εξηγηται αλλιως σε κερναω κουρσα μεχρι το χαιδαρι λεωφ. Αθηνων 374 σε αφηνω σε καλα χερια. Ε και που εισαι ολα τζαμπα θα τα εχεις.εκει! Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2019 από christopher0016 2
Super Moderators Thresh Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 13 hours ago, Fubar.gr said: Ειδικά στο Λονδίνο, μέχρι και το όχημα είναι συγκεκριμένων προδιαγραφών και το φτιάχνει μία μόνο εταιρία: https://en.wikipedia.org/wiki/Conditions_of_Fitness Γμστ, μέχρι και το Fake Taxi αυτό το όχημα έχει...
Conan2046 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 13 ώρες πριν, ciyo είπε Η Ελλάδα δεν είναι ούτε θα γίνει ΗΒ. Η χώρα μας είναι χρεοκοπημένη και από πάνω έχει το ευρώ που την κάνει αδύναμη να ασκήσει οικονομική πολιτική. Η χώρα μας είναι πανάκριβη για τον τουρισμό και θα δείτε τι κλάμα θα πέσει του χρόνου το καλοκαίρι όταν οι γείτονες μας θα είναι γεμάτοι, ακριβώς γιατί έχουν φθηνό νόμισμα. Βασικά δεν έχουμε πρόβλημα από έλλειψη τουριστών, πιο πολύ πρόβλημα υπερτουρισμού έχουμε και ας φανώ αιρετικός. Μια χαρά αριθμός τουριστών επισκέπτεται την Ελλάδα, εδώ δεν μπορούμε να βρούμε σπίτια όσοι θέλουμε να νοικιάσουμε με το airbnb, και όσοι θέλουν να την επισκεφτούν θα το κάνουν. Αν τώρα ο σκοπός μας είναι να μαζέψουμε όσους κοιτάζουν να ξοδέψουν τα λιγότερα δυνατόν χρήματα κάπου νομίζω ότι έχουμε λάθος. Να επιστρέψω στο θέμα του Ταξί, εγώ διαφωνώ όποιος θέλει να βγαίνει στους δρόμους και να προσφέρει τέτοιες υπηρεσίες. Αρκετή κίνηση έχουμε στους δρόμους ήδη, άσε που έτσι κάποιοι θα βγάζουν το "χαρτζηλίκι" τους αλλά άλλοι δεν θα μπορούν να βγάζουν αξιοπρεπές εισόδημα από την δουλειά τους. Κατά την γνώμη μου αυτό που πρέπει να γίνει είναι να αλλάξει το καθεστώς των αδειών. Συγκεκριμένος αριθμός αδειών αλλά η άδεια να ανήκει στο κράτος/περιφέρεια/δήμο και ο ιδιώτης να πληρώνει ένα αντίτιμο ανά έτος και επειδή προφανώς έχει κάνει μια επένδυση για την αγορά του οχήματος να έχει δικαίωμα να την ανανεώνει κάθε χρόνο εφ' όσον καταβάλλει το αντίτιμο. Αλλά εφ' όσον δεν θέλει να συνεχίσει την δουλειά και δεν την ανανεώσει δεν θα μπορεί να την μεταβιβάσει. Το κράτος/περιφέρεια/δήμος θα την χορηγεί σε άλλο άτομο. 1
Fubar.gr Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Conan2046 είπε Να επιστρέψω στο θέμα του Ταξί, εγώ διαφωνώ όποιος θέλει να βγαίνει στους δρόμους και να προσφέρει τέτοιες υπηρεσίες. Αρκετή κίνηση έχουμε στους δρόμους ήδη, άσε που έτσι κάποιοι θα βγάζουν το "χαρτζηλίκι" τους αλλά άλλοι δεν θα μπορούν να βγάζουν αξιοπρεπές εισόδημα από την δουλειά τους. Η κίνηση στους δρόμους είναι και ένας απο τους βασικότερους λόγους που τα ταξί παγκοσμίως περιορίζονται σε αριθμό μέσω κάποιου συστήματος αδειών, ενώ ταυτόχρονα απαγορεύονται τα "πειρατικά" ταξί. Σε κάποιες πόλεις μάλιστα αυτό ισχύει πρίν βγούν τα αυτοκίνητα, απο τις εποχές που τα ταξί ήταν άμαξες με άλογα. 100+ χρόνια μετά, ξανα-ανακαλύπτουμε το αυτονόητο: Uber and Lyft finally admit they’re making traffic congestion worse in cities 1
Conan2046 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 40 λεπτά πριν, ciyo είπε αυτος ειναι ο στοχος, οι μεταφορες δεν θα ειναι πλεον επαγγελμα. θα μπορει ο καθενας να κανει αυτη τη δουλεια και να εχει χαρτζιλικι, αλλος για 2 ωρες τη μερα αλλος για 4. Ο στόχος ποιών;
DrFreeman Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 3 hours ago, ciyo said: η νεες τεχνολογιες καταργουν επαγγελματα. με την σημερινη τεχνολογια τα ταξι υπαρχουν ακομα επειδη υπαρχει η συντεχνια τους. με την καταργηση του επαγγελματος αυτου οι μετακινησεις θα γινουν ευκολοτερες , καλυτερες και φθηνοτερες ο μονος λογος που υπαρχετε ακομα, ειναι γιατι η πολιτικοι φοβουντε να τα βαλουν μαζι σας. Οι υπηρεσεις σας ειναι χαλια και ακριβες. Πολυ συντομα τα ταξι θα ειναι επαγγελμα του παρελθοντος. Ο καθενας με το ΙΧ του θα εχει ενα κινητο με gps, και θα παιρνει κουρσες μεσα απο αυτο. Aυτό ακριβώς πήγε να γίνει με την Uber και την πετάξαν έξω από την αγορά άρον άρον... 1
zx1234r Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Offtopic: Είμαι κέντρο ενα βράδυ με την κοπέλα μου και δεν έχω δεδομένα για να καλέσω beat οπότε στέκομαι κλασσικά πεζοδρόμιο. Μπαίνω στον πρώτο ελεύθερο και καθόμαστε πίσω. Η μπόχα έσπαγε το φράγμα της πραγματικότητας και η κοπέλα μου δεν χωρούσε να κάτσει γιατί ο οδηγός είχε κυριολεκτικά ξαπλώσει. Του ζήτησα ευγενικά να κάνει λίγο μπροστά και αφού έκανε τρεις γρκιμάτσες και 4 ουφ το μετακίνησε τρία χιλιοστά. Το τσιγάρο φυσικά στο ένα χέρι με τα παράθυρα κλειστά γιατί εξω έκανε κρύο. Στο ταμπλό ανάμεσα στην θέση του οδηγού και του συνοδηγού είχε ένα 10άρι τάμπλετ με δέκτη τηλεόρασης όπου έπαιζε μία σειρά, απο πάνω είχε ένα κινητό για gps και το δικό του κινητό ακριβώς δίπλα και έπαιζε youtube τέρμα κλαρίνο. Της κάνω της δικιάς μου νόημα να κάνει υπομονή γιατί είχε αρχίσει να τα παίρνει, εξάλλου δεν θέλαμε παραπάνω απο 10 λεπτά για να φτάσουμε. Και εκεί που στρίβει στο στενό μας και σταματάει να μας αφήσει, γέρνει λίγο δεξιά και αμολάει την πιο εκκωφαντική και βρωμερή κλανιά που έχω μυρίσει και ακούσει ποτέ μου. "Συγγνώμη παιδιά αλλά έχω πρόβλημα με το στομάχι μου σήμερα"Δεν πρόλαβα να μιλήσω γιατί τον περιέλαβε η δικιά μου η οποία είχε κοκκινήσει απο τα νεύρα της. Αυτά απο μένα. Σόρυ για το οφφτοπικ αλλά ήθελα να το μοιραστώ. Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2019 από zx1234r 2
Ntinaras Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 5 λεπτά πριν, zx1234r είπε Offtopic: Είμαι κέντρο ενα βράδυ με την κοπέλα μου και δεν έχω δεδομένα για να καλέσω beat οπότε στέκομαι κλασσικά πεζοδρόμιο. Μπαίνω στον πρώτο ελεύθερο και καθόμαστε πίσω. Η μπόχα έσπαγε το φράγμα της πραγματικότητας και η κοπέλα μου δεν χωρούσε να κάτσει γιατί ο οδηγός είχε κυριολεκτικά ξαπλώσει. Του ζήτησα ευγενικά να κάνει λίγο μπροστά και αφού έκανε τρεις γρκιμάτσες και 4 ουφ το μετακίνησε τρία χιλιοστά. Το τσιγάρο φυσικά στο ένα χέρι με τα παράθυρα κλειστά γιατί εξω έκανε κρύο. Στο ταμπλό ανάμεσα στην θέση του οδηγού και του συνοδηγού είχε ένα 10άρι τάμπλετ με δέκτη τηλεόρασης όπου έπαιζε μία σειρά, απο πάνω είχε ένα κινητό για gps και το δικό του κινητό ακριβώς δίπλα και έπαιζε youtube τέρμα κλαρίνο. Της κάνω της δικιάς μου νόημα να κάνει υπομονή γιατί είχε αρχίσει να τα παίρνει, εξάλλου δεν θέλαμε παραπάνω απο 10 λεπτά για να φτάσουμε. Και εκεί που στρίβει στο στενό μας και σταματάει να μας αφήσει, γέρνει λίγο δεξιά και αμολάει την πιο εκκωφαντική και βρωμερή κλανιά που έχω μυρίσει και ακούσει ποτέ μου. "Συγγνώμη παιδιά αλλά έχω πρόβλημα με το στομάχι μου σήμερα"Δεν πρόλαβα να μιλήσω γιατί τον περιέλαβε η δικιά μου η οποία είχε κοκκινήσει απο τα νεύρα της. Αυτά απο μένα. Σόρυ για το οφφτοπικ αλλά ήθελα να το μοιραστώ. Τον πληρωσατε? Αν ναι, καλα να παθετε, θα τα κανει και στους επομενους. 1
polaki Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 20/9/2019 στις 1:39 ΜΜ, ProponitisTouKanape είπε Επειδή οι ταξιτζήδες πλήρωσαν once upon a time μια πανάκριβη άδεια, δεν σημαίνει πως αιωνίως δε πρέπει να αλλάξει το καθεστώς στις μετακινήσεις. Επίσης το AirBnb καθόλου αθέμιτος ανταγωνισμός δεν είναι, απλά χαλάει τη σούπα των ξενοδοχείων. Ίσα ίσα που έδωσε αξία σε πολύ υποβαθμισμένες περιουσίες. Το μόνο που έχει το κράτος να κάνει είναι να απλοποιήσει τη νομοθεσία για το επάγγελμα, απο ένα ποσό και πάνω επαγγελματικό ΑΦΜ και φορολόγηση με τους κανονικούς συντελεστές. Δεν είναι τόσο απλό το θέμα και σίγουρα δεν θα το λύσουμε εδώ εμείς στο insomnia. Κατ'αρχήν για τα ταξί. Έχεις δίκιο ότι πληρώσανε μια πανάκριβη άδεια. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ once upon a time, είναι στο πολύ κοντινό παρελθόν, ακόμα και σήμερα. Οι άδειες από το ΚΡΑΤΟΣ δεν ήταν πανάκριβες. Δίνονταν με ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ κόστος, πανάκριβες ΓΙΝΟΝΤΑΝ γιατί μεταπωλούνταν από μένα σε σένα, όταν στο παρελθόν δεν βγαίνανε άλλες απτο κράτος. Αν κάνω λάθος, ας με διορθώσει κάποιος πιο γνώστης. Στο σημείο αυτό εγώ είμαι μαζί σου. Πήραν ένα ΡΙΣΚΟ όπως παίρνω εγώ για να ανοίξω μαγαζάκι, πολλές φορές ΣΑΦΩΣ μεγαλύτερου κόστους από μία άδεια ταξί, σε όποιο χοροχρόνο και αν την έβγαλα. Άρα αφού πήρα ρίσκο, ας πρόσεχα. Από κει και πέρα το θέμα του Uber ηταν ότι δεν γίνεται ο κάθε πικραμένος άνεργος να παίρνει το Yarisάκι του και να κάνει κούρσες. Γιατί ΔΕΝ είναι επαγγελματίας, και άρα ΚΟΒΕΙ απ'τον επαγγελματία. Δεν μπορώ ΕΓΩ να κάνω τον ΛΟΓΙΣΤΗ μέσω μιας πλατφόρμας λογιστών, επειδή έκατσα 5 βράδια και διάβαζα Λογιστική 1ου εξαμήνου, δεν είμαι επαγγελματίας, δεν έχω άδεια εξάσκησης επαγγέλματος, END OF STORY, τόσο απλά. Ούτε μπορώ να ανοίξω φαρμακείο, επειδή έτσι μου ήρθε όταν δεν είμαι από τις κατάλληλες σπουδές. H UBER στην Ελλάδα με βάση το πλαίσιο της Ελλάδας ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΕΜΕΙΝΕ ΑΝΟΙΚΤΗ ΟΣΟ ΕΜΕΙΝΕ. Ήταν παράνομη απ΄την ΠΡΩΤΗ μέρα. Το αν το πλαίσιο ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξει ή όχι, αυτό ναι είναι υπό συζήτηση. Αλλά έχουμε δει κυβερνήσεις να πέφτουν από πιο απλά ζητήματα, δεν υπήρχε καμία περίπτωση καμία κυβέρνηση να χαλάσει το χατίρι των ταξιτζήδων, ΔΥΣΤΥΧΩΣ. Φεύγοντας απ'την Uber, κάτι αντίστοιχο και για το AirBnB. Τώρα βέβαια αρχίζει και μπαίνει ένα πλαίσιο, και πληρώνουν φόρους. Το καλό είναι ότι οι εξυπνάκηδες με τα χρέπια για σπίτια πλέον πληρώνουν φόρο, άρα πρέπει να χρεώνουν και το αντίστοιχο αυξημένο κόστος αλλιώς δεν έχει νόημα να τα έχουν στην πλατφόρμα. Το οποίο τί σημαίνει? Ότι σιγά σιγά η αγορά θα ΚΡΑΤΗΣΕΙ αυτά τα ακίνητα που πραγματικά αξίζουν, και θα ξεράσει τα χρεπάκια που υπάρχουν διάσπαρτα πολύ απλά γιατί το value for money θα είναι μηδέν. Και πολύ καλά θα κάνει. Και έτσι όλοι αυτοί οι εξυπνάκηδες που αναφέρω, είτε θα αναγκαστούν να κάνουν ανακαίνιση για να βελτιώσουν την ποιότητα παροχής (μαγκιά τους και μπράβο τους) ή απλά θα γυρίσουν με την ουρά στα σκέλια στην μακροχρόνια μίσθωση, που καταντήσαμε μέσα σε 2 χρόνια να μπαίνεις spitogato και xe και να βάζεις όριο τα 400€ ενοίκιο μαξ για 50 τετραγωνικά σε οποιαδήποτε περιοχή της Αθήνας ακόμα και στις πιο ξεπεσμένες... και να σου βγαίνουν μόνο 2 διαμερίσματα χρέπια για να μείνεις... Έγιναν μάγκες οι του Νέου Κόσμου (τυχαία αλλά όχι και τόσο τυχαία περιοχή) και χρεώνουν πιο ακριβά από Κηφισιά πλέον... επειδή Κηφισιά δεν παίζει airbnb (ο τουρίστας θέλει κέντρο και παραλία, δεν θα πάει βόρεια). Και καλά κάνουν στην τελική, αν τόσο το κοστολογούν... το θέμα είναι ότι αν δεν το έχουν ΠΕΝΑ, ποιός θα μείνει.. ΥΓ: Όχι δεν είμαι καθόλου αριστερών πεποιθήσεων, θα έλεγα τελείως το αντίθετο, φουλ υπέρ της ελεύθερης αγοράς και οικονομίας. Αλλά τέτοιες δραστικές αλλαγές δεν μπορούν να γίνουν από τη μία στιγμή στην άλλη, ούτε φυσικά να "τιμωρηθούν" νόμιμοι επαγγελματίες επειδή υπάρχει "ελεύθερη" αγορά. Ελεύθερη σε νομικά ΠΛΑΙΣΙΑ ναι, άλλο το ένα, άλλο το παράνομο... Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2019 από polaki
Ntinaras Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 6 λεπτά πριν, polaki είπε Δεν είναι τόσο απλό το θέμα και σίγουρα δεν θα το λύσουμε εδώ εμείς στο insomnia. Κατ'αρχήν για τα ταξί. Έχεις δίκιο ότι πληρώσανε μια πανάκριβη άδεια. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ once upon a time, είναι στο πολύ κοντινό παρελθόν, ακόμα και σήμερα. Οι άδειες από το ΚΡΑΤΟΣ δεν ήταν πανάκριβες. Δίνονταν με ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ κόστος, πανάκριβες ΓΙΝΟΝΤΑΝ γιατί μεταπωλούνταν από μένα σε σένα, όταν στο παρελθόν δεν βγαίνανε άλλες απτο κράτος. Αν κάνω λάθος, ας με διορθώσει κάποιος πιο γνώστης. Στο σημείο αυτό εγώ είμαι μαζί σου. Πήραν ένα ΡΙΣΚΟ όπως παίρνω εγώ για να ανοίξω μαγαζάκι, πολλές φορές ΣΑΦΩΣ μεγαλύτερου κόστους από μία άδεια ταξί, σε όποιο χοροχρόνο και αν την έβγαλα. Άρα αφού πήρα ρίσκο, ας πρόσεχα. Από κει και πέρα το θέμα του Uber ηταν ότι δεν γίνεται ο κάθε πικραμένος άνεργος να παίρνει το Yarisάκι του και να κάνει κούρσες. Γιατί ΔΕΝ είναι επαγγελματίας, και άρα ΚΟΒΕΙ απ'τον επαγγελματία. Δεν μπορώ ΕΓΩ να κάνω τον ΛΟΓΙΣΤΗ μέσω μιας πλατφόρμας λογιστών, επειδή έκατσα 5 βράδια και διάβαζα Λογιστική 1ου εξαμήνου, δεν είμαι επαγγελματίας, δεν έχω άδεια εξάσκησης επαγγέλματος, END OF STORY, τόσο απλά. Ούτε μπορώ να ανοίξω φαρμακείο, επειδή έτσι μου ήρθε όταν δεν είμαι από τις κατάλληλες σπουδές. H UBER στην Ελλάδα με βάση το πλαίσιο της Ελλάδας ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΕΜΕΙΝΕ ΑΝΟΙΚΤΗ ΟΣΟ ΕΜΕΙΝΕ. Ήταν παράνομη απ΄την ΠΡΩΤΗ μέρα. Το αν το πλαίσιο ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξει ή όχι, αυτό ναι είναι υπό συζήτηση. Αλλά έχουμε δει κυβερνήσεις να πέφτουν από πιο απλά ζητήματα, δεν υπήρχε καμία περίπτωση καμία κυβέρνηση να χαλάσει το χατίρι των ταξιτζήδων, ΔΥΣΤΥΧΩΣ. Φεύγοντας απ'την Uber, κάτι αντίστοιχο και για το AirBnB. Τώρα βέβαια αρχίζει και μπαίνει ένα πλαίσιο, και πληρώνουν φόρους. Το καλό είναι ότι οι εξυπνάκηδες με τα χρέπια για σπίτια πλέον πληρώνουν φόρο, άρα πρέπει να χρεώνουν και το αντίστοιχο αυξημένο κόστος αλλιώς δεν έχει νόημα να τα έχουν στην πλατφόρμα. Το οποίο τί σημαίνει? Ότι σιγά σιγά η αγορά θα ΚΡΑΤΗΣΕΙ αυτά τα ακίνητα που πραγματικά αξίζουν, και θα ξεράσει τα χρεπάκια που υπάρχουν διάσπαρτα πολύ απλά γιατί το value for money θα είναι μηδέν. Και πολύ καλά θα κάνει. Και έτσι όλοι αυτοί οι εξυπνάκηδες που αναφέρω, είτε θα αναγκαστούν να κάνουν ανακαίνιση για να βελτιώσουν την ποιότητα παροχής (μαγκιά τους και μπράβο τους) ή απλά θα γυρίσουν με την ουρά στα σκέλια στην μακροχρόνια μίσθωση, που καταντήσαμε μέσα σε 2 χρόνια να μπαίνεις spitogato και xe και να βάζεις όριο τα 400€ ενοίκιο μαξ για 50 τετραγωνικά σε οποιαδήποτε περιοχή της Αθήνας ακόμα και στις πιο ξεπεσμένες... και να σου βγαίνουν μόνο 2 διαμερίσματα χρέπια για να μείνεις... Έγιναν μάγκες οι του Νέου Κόσμου (τυχαία αλλά όχι και τόσο τυχαία περιοχή) και χρεώνουν πιο ακριβά από Κηφισιά πλέον... επειδή Κηφισιά δεν παίζει airbnb (ο τουρίστας θέλει κέντρο και παραλία, δεν θα πάει βόρεια). Και καλά κάνουν στην τελική, αν τόσο το κοστολογούν... το θέμα είναι ότι αν δεν το έχουν ΠΕΝΑ, ποιός θα μείνει.. ΥΓ: Όχι δεν είμαι καθόλου αριστερών πεποιθήσεων, θα έλεγα τελείως το αντίθετο, φουλ υπέρ της ελεύθερης αγοράς και οικονομίας. Αλλά τέτοιες δραστικές αλλαγές δεν μπορούν να γίνουν από τη μία στιγμή στην άλλη, ούτε φυσικά να "τιμωρηθούν" νόμιμοι επαγγελματίες επειδή υπάρχει "ελεύθερη" αγορά. Ελεύθερη σε νομικά ΠΛΑΙΣΙΑ ναι, άλλο το ένα, άλλο το παράνομο... Με εξαιρεση τα επαγγελματα υγειας (η οπου αλλου τιθεται θεμα ασφαλειας), ποιος ο λογος να εχεις κλειστα επαγγελματα? Δηλαδη εγω γιατι να μη μπορω να κανω λογιστικη δουλεια αμα δεν εχω πτυχιο λογιστη? Οπως ειμαι και φωτογραφος χωρις να εχω πτυχιο φωτογραφιας. Με βαση τη τελευταια παραγραφο σου, βλεπω οτι εισαι της νοοτροπιας "ελευθερη αγορα μονο οταν με συμφερει αλλιως να επεμβει το κρατος" Οπως αλλωστε και οι ταξιτζηδες, οταν καποιος τους πει εισαι πολυ ακριβος αυτοι θα απαντησουν αν δεν σ αρεσει να πας με τα ποδια.
Whargoul Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 44 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Δηλαδη εγω γιατι να μη μπορω να κανω λογιστικη δουλεια αμα δεν εχω πτυχιο λογιστη? Επειδή σε περίπτωση που τα κάνεις σκατά, και βρεθεί ο άλλος στα καλά καθούμενα να χρωστάει τα μαλλιά της κεφαλής του, πρέπει να έχεις ένα επίσημο χαρτί/άδεια που να δείχνει ότι γνώριζες το αντικείμενο, νόμους κλπ, και να είσαι νομικά πλήρως υπόλογος για τις πράξεις σου και να υποστείς τις συνέπειες εσύ. Με κάποιο τρόπο πρέπει να ξεχωρίζει ο τσαρλατάνος/απατεώνας από πριν, για να μην τρέχουμε όλοι συνεχώς στα δικαστήρια για απάτη. Δες το ανάποδα, πως εσύ, γνωρίζεις ότι εγώ, που έχω μια ταμπέλα "λογιστής", "νηπιαγωγός", "οδηγός", "δάσκαλος φυσικής", "γυμναστής", ξέρω τι κάνω και δεν γράφω απλά βλακείες? Οι σύγχρονες κοινωνίες, με αυτές που συγκρίνεται συνεχώς, στο εξωτερικό έτσι, και στο εξωτερικό αλλιώς, έχουν αυστηρά κριτήρια στο τι δικαιούται να κάνει ο καθένας, τι υπηρεσίες μπορεί να προσφέρει στους άλλους, με μεγάλο liability για τις πράξεις τους, ελέγχους από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ώστε να εξασφαλίσουν τα λιγότερα δυνατό προβλήματα (νομικά και μη), και να υπάρχει μια εμπιστοσύνη μεταξύ της κοινωνίας ώστε να γίνονται τα πράγματα σωστά και γρήγορα. Μην μπερδεύεται το "ανοικτό επάγγελμα" με τo να μπορεί να προσφέρει ο καθένας έτσι στα καλά καθούμενα μια υπηρεσία, χωρίς τις απαραίτητες πιστοποιημένες γνώσεις ή/και το νομικό liability για τις πράξεις του ή/και χωρίς εργαλεία/μηχανήματα κάποιων Α προδιαγραφών ή/και την απαραίτητη ασφάλεια ώστε ο πελάτης να είναι πλήρως καλυμμένος σε περίπτωση ατυχήματος/λάθους ή/και 1002 άλλα πράγματα. + Είναι μια μεγάλη αλυσίδα. Δεν μπορείς έτσι στα καλά καθούμενα να φέρνεις ένα γυαλιστερό κρίκο της αλυσίδας και να τον βάλεις σε ένα διαλυμένο σχοινί, και να περιμένεις ότι με αυτό θα τραβήξεις βαπόρι. Το ίδιο πράγμα, δεν μπορείς να έχεις "σε μια νύχτα" υπηρεσίες στυλ UBER, όποιος θέλει παίρνει το αμάξι του για μεταφορές τρίτων, ισάξιες και ασφαλείς με "τις άλλες αναπτυγμένες χώρες που φέρνουμε σαν παράδειγμα", σε μια χώρα που λείπουν τα νομικά πλαίσια, οι οδηγοί παίρνουν τα διπλώματα νύχτα, περνά από KTEO και zastava με 3 τροχούς, τα αμάξια πιο αρχαία από τον πελάτη, ο κόσμος έχει οδηγική συμπεριφορά καθυστερημένου μπαμπουινου (τυχαία χώρα, δεν φταίω για τυχών συσχετισμούς), με αποτέλεσμα οι θάνατοι λόγω τροχαίων να είναι στο όριο της γενοκτονίας. 3
Ntinaras Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 15 ώρες πριν, Whargoul είπε Επειδή σε περίπτωση που τα κάνεις σκατά, και βρεθεί ο άλλος στα καλά καθούμενα να χρωστάει τα μαλλιά της κεφαλής του, πρέπει να έχεις ένα επίσημο χαρτί/άδεια που να δείχνει ότι γνώριζες το αντικείμενο, νόμους κλπ, και να είσαι νομικά πλήρως υπόλογος για τις πράξεις σου και να υποστείς τις συνέπειες εσύ. Με κάποιο τρόπο πρέπει να ξεχωρίζει ο τσαρλατάνος/απατεώνας από πριν, για να μην τρέχουμε όλοι συνεχώς στα δικαστήρια για απάτη. Δες το ανάποδα, πως εσύ, γνωρίζεις ότι εγώ, που έχω μια ταμπέλα "λογιστής", "νηπιαγωγός", "οδηγός", "δάσκαλος φυσικής", "γυμναστής", ξέρω τι κάνω και δεν γράφω απλά βλακείες? Οι σύγχρονες κοινωνίες, με αυτές που συγκρίνεται συνεχώς, στο εξωτερικό έτσι, και στο εξωτερικό αλλιώς, έχουν αυστηρά κριτήρια στο τι δικαιούται να κάνει ο καθένας, τι υπηρεσίες μπορεί να προσφέρει στους άλλους, με μεγάλο liability για τις πράξεις τους, ελέγχους από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ώστε να εξασφαλίσουν τα λιγότερα δυνατό προβλήματα (νομικά και μη), και να υπάρχει μια εμπιστοσύνη μεταξύ της κοινωνίας ώστε να γίνονται τα πράγματα σωστά και γρήγορα. Μην μπερδεύεται το "ανοικτό επάγγελμα" με τo να μπορεί να προσφέρει ο καθένας έτσι στα καλά καθούμενα μια υπηρεσία, χωρίς τις απαραίτητες πιστοποιημένες γνώσεις ή/και το νομικό liability για τις πράξεις του ή/και χωρίς εργαλεία/μηχανήματα κάποιων Α προδιαγραφών ή/και την απαραίτητη ασφάλεια ώστε ο πελάτης να είναι πλήρως καλυμμένος σε περίπτωση ατυχήματος/λάθους ή/και 1002 άλλα πράγματα. + Είναι μια μεγάλη αλυσίδα. Δεν μπορείς έτσι στα καλά καθούμενα να φέρνεις ένα γυαλιστερό κρίκο της αλυσίδας και να τον βάλεις σε ένα διαλυμένο σχοινί, και να περιμένεις ότι με αυτό θα τραβήξεις βαπόρι. Το ίδιο πράγμα, δεν μπορείς να έχεις "σε μια νύχτα" υπηρεσίες στυλ UBER, όποιος θέλει παίρνει το αμάξι του για μεταφορές τρίτων, ισάξιες και ασφαλείς με "τις άλλες αναπτυγμένες χώρες που φέρνουμε σαν παράδειγμα", σε μια χώρα που λείπουν τα νομικά πλαίσια, οι οδηγοί παίρνουν τα διπλώματα νύχτα, περνά από KTEO και zastava με 3 τροχούς, τα αμάξια πιο αρχαία από τον πελάτη, ο κόσμος έχει οδηγική συμπεριφορά καθυστερημένου μπαμπουινου (τυχαία χώρα, δεν φταίω για τυχών συσχετισμούς), με αποτέλεσμα οι θάνατοι λόγω τροχαίων να είναι στο όριο της γενοκτονίας. Η τελευταια παραγραφος ειναι ακριβως πως ειναι ο μεσος ταξιτζης και το μεσο ταξι...
logistoulis Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, Ntinaras είπε Δηλαδη εγω γιατι να μη μπορω να κανω λογιστικη δουλεια αμα δεν εχω πτυχιο λογιστη? Σιγά το κλειστό επάγγελμα, οποισδήποτε με οικονομικό πτυχίο (ούτε καν οικονομικό πτυχίο αρκεί να είναι από οικονομικό πανεπιστήμιο) παίρνει άδεια Από κει και πέρα εσύ που μπορεί να καταλήξεις και φυλακα αν πας σε κάποιον που έχει απλά μια ταμπέλα έξω από το γραφείο του καλό είναι να σου εξασφαλίζεται από την πολιτεία έστω και στο ελάχιστο ότι ο άλλος ξέρει τι κάνει, που δε σου εξασφαλίζει τίποτα σοβαρό το πτυχίο σου λέω εγώ, αλλά το συγκεκριμένο ζήτημα είναι έτσι κι αλλιώς πιο σοβαρό από ότι ήδη αντιμετωπίζεται ώστε να μιλάμε για επιπλέον "απελευθέρωση". μπορεί να σε καταστρέψει χειρότερα από κακό γιατρό και δεν έχει βεβαίως σχέση με τις φωτογραφίες Και ο επαγγελματίας οδηγός αντίστοιχα οφείλει να έχει αλλά κριτήρια, δεν σημαινει ότι επειδή όλοι οδηγούμε μπορούμε όλοι να είμαστε επαγγελματίες Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από logistoulis
Προτεινόμενες αναρτήσεις