christopher0016 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 45 λεπτά πριν, logistoulis είπε όχι, γιατί το έξοδο σου μειώνει και την εφόρια , θες έξοδα αλλά αυτό προϋποθέτει να δηλώνεις τα έσοδά σου αν μιλάμε τώρα για ένα ταξί που θα κόψει μες στη μέρα ένα Ζ 40 ευρώ και θα φέρει και 40 ευρώ πετρέλαιο , τότε ναι για οποιοδήποτε έξοδο και αν μιλάμε επιπλέον είτε είναι μαστοριλίκι είτε είναι κάποια παροχή υπηρεσίας είναι έξοδο καθαρό (που δεν πάει ακριβώς έτσι και για τον φπα γιατί ένα ταξί ακόμα και αν βγει στο τέλος με ζημιές είναι πολύ δύσκολο να βγει πιστωτικό σε αυτό το κομμάτι) αλλά αν όλα είναι όπως πρέπει κανονικά ο φπα δεν σε αφορά, δεν έχει νόημα να μιλάς για φπα εξόδων σε μια επιχείρηση το τι θα κάνει κανείς στο τέλος με το κράτος που τον γδέρνει είναι άλλο θέμα Ναι για να εχεις εξοδα πρεπει να εχεις εσοδα. Οτι καλυπτεις καποια εξοδα δεν σημενει οτι δεν μετρας την εφορια ιδια εφορια θα εχει καποιος με 35 κ τον χρονο με καποιον με 9 κ δηλωθεν τζιρο;? Οχι φυσικα. Αμα δεν θελεις να χρωστας πρεπει να βαζεις στα εξοδα σου και το κοστος της εφοριας οπως πχ και το κοστος αντικαταστασης αυτοκινητου Το προβλημα ειναι η αυξημενη φορολογια που εχουμε αναλογικα ειναι με τους μισθους που παιρνουμε. Ο πελατης πληρωνει το φπα και ο οδηγος δινει το φπα και πληρωνει με το παραπανω την εφορια. Γενικευω λιγο τωρα αλλα οκ. Το ταξι στην ελλαδα δεν ειναι ακριβο συγκριτικα με αλλες χωρες της Ε.Ε πχ μια διαδρομη τον 10€ στην γερμανια θα ειχε 19€ στην αγγλια 29€ Φαινεται ακριβο γιατι ο μισθος εδω ειναι χαμηλος . Δυστηχως εδω το ιδιο το κρατος επιτρεπει να κυκλοφορουν ταξι 20ετιας++ κατι που θεωρω μεγαλο φαουλ για την εικονα προς τα εξω και την υπηρεσια του ταξι. Το καλο ειναι οτι τα τελευταια χρονια λογο κρισης οι οδηγοι εχουν πιο προσεγμενα οχηματα καθαρα. Στα 10 ταξι 2 θα ειναι βρωμικα. Οσοι πιστευουν οτι το ταξι σημερα ειναι οπως πριν 10 15 χρονια κανουν λαθος. Οι πελατες εχουν απαιτησεις σημερα. Πολλες φορες δεν σταματησανε τον μπροστινο μου αλλα εμενα γιατι ο μπροστινος ειχε παλιο οχημα. Οπως οφειλει οδηγος να σας προσφερει μια καλη υπηρεσια -διαδρομη εχοντας καθαρο οχημα ακολουθοντας της οδηγιες(οχι διαταγες οπως διαβασα πιο πανω διαταγες στο σκυλακι σας ) για το πια διαδρομη θα ακολουθησει να μην καπνιζει κτλπ.κτλπ ετσι οφειλεται και εσεις να σεβεστε τον χωρο να μην εχετε τρελες απαιτησεις να μην ανοιγετε την πορτα για να αποβιβαση ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ δεν φταιει σε κατι ριξετε πχ τον.μηχανοβιο επειδη ειστε ζωα. Οπως θελετε να σας φερθουν καλα το ιδιο υσχει και για εσας. Επειδη καποιος δεν σας φερθηκε καλα αυτο δεν δικαιλογει να ειστε γαιδουρια σε οσους ειναι κυριοι.
kage Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Τραβα σε x γραφεια διαχειρισης airbnb /hotels και κανε transports... Μεσα απο τρανσπορτς μπορεις να δινεις φυλλαδια για τα tours που κανεις στην πολη...βρες που πανε ολοι και φτιαξε παρομοιο φυλλαδιο:p Αν πανε ολα καλα μετα φτιαχνεις κ tripadvisor και fb page για transports και city tours Το 2003 2004 για ολυμπιακους αγωνες εδωσαν μαυρα 10χιλ.σε επιταγες για να ανανεωσουν τον στολο τους οι περιοχες που φιλοξενουσαν αγωνες...ενω τους χάρισαν φραγκα ηταν τοσο απληστοι ακομη και τοτε(ερεαν τα χ100ευρα ανα ημερα) που αγορασαν φτηνιαρικα αυτοκ. Μετα απο καποια χρονια λεει το κρατος στις χ πόλεις βαζουμε οριο 15χρονια..πεταγετε η κυβερνηση λεει θα σας φτιαξουμε εμεις ψηφιστε μας...18 /21 στις πολεις και 24 ετη στην επαρχια...οπου να ναι θα κυκλοφορουν αυτοκ.φαση Κουβας.. Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου 2019 από kage
Narayan Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 18 ώρες πριν, christakos07 είπε Εντάξει το ότι σου αρέσει εσένα, δε σημαίνει ότι είναι και εφικτό. Ο στόλος των διαθέσιμων ταξί από την beat έχει μειωθεί, γιατί τους συμφέρει περισσότερο να λειτουργούν αυτόνομα. Αντίστοιχα στην uber δεν υπήρχε τέτοια δυνατότητα. Είναι προτιμότερο το σύστημα να διαχειρίζεται την κατανομή, παρά ο εκάστοτε χρήστης. Στην Uber πριν ξεκινήσει η κούρσα σου εμφανίζει το προφίλ του οδηγού που θα σε πάρει. Οπότε αν είναι κάποιος τραγικός με 2 ή 3 αστέρια ακυρώνεις και σου βγάζει άλλον. Και επειδή οι οδηγοί του Uber φοβούνται τις αξιολογήσεις, φροντίζουν όλοι να είναι άψογοι στις υπηρεσίες τους. Δεν θυμάμαι στα εκατοντάδες Uber που έχω πάρει σε πολλές χώρες να είμαι έστω και μία φορά δυσαρεστημένος. Σε ταξί στην Ελλάδα, πολλές φορές. Δεν είναι αστοιχείωτος ο συσχετισμός μεταξύ φόβου αρνητικής αξιολόγησης και παροχής ικανοποιητικών υπηρεσιών. 1
DrFreeman Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2019 5 minutes ago, Narayan said: Στην Uber πριν ξεκινήσει η κούρσα σου εμφανίζει το προφίλ του οδηγού που θα σε πάρει. Οπότε αν είναι κάποιος τραγικός με 2 ή 3 αστέρια ακυρώνεις και σου βγάζει άλλον. Και επειδή οι οδηγοί του Uber φοβούνται τις αξιολογήσεις, φροντίζουν όλοι να είναι άψογοι στις υπηρεσίες τους. Δεν θυμάμαι στα εκατοντάδες Uber που έχω πάρει σε πολλές χώρες να είμαι έστω και μία φορά δυσαρεστημένος. Σε ταξί στην Ελλάδα, πολλές φορές. Δεν είναι αστοιχείωτος ο συσχετισμός μεταξύ φόβου αρνητικής αξιολόγησης και παροχής ικανοποιητικών υπηρεσιών. Οχι μόνο σχετίζονται άμεσα, αλλά είναι βασικό κίνητρο για τη βελτίωση των υπηρεσιών. Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε. 1
georgeadams Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Στις 19/9/2019 στις 9:15 ΠΜ, Narayan είπε Και επειδή οι οδηγοί του Uber φοβούνται τις αξιολογήσεις, φροντίζουν όλοι να είναι άψογοι στις υπηρεσίες τους. Δεν θυμάμαι στα εκατοντάδες Uber που έχω πάρει σε πολλές χώρες να είμαι έστω και μία φορά δυσαρεστημένος. Σε ταξί στην Ελλάδα, πολλές φορές. Δεν είναι αστοιχείωτος ο συσχετισμός μεταξύ φόβου αρνητικής αξιολόγησης και παροχής ικανοποιητικών υπηρεσιών. Αν θυμάμαι καλά (από άρθρο που είχα διαβάσει πριν 1+ χρόνο), το Uber κόβει τους οδηγούς που έχουν κάτω από 4 αστέρια. Αυτό δείχνει πως έχουν πληθώρα οδηγών και δεν τους πειράζει να κόψουν κάποιους. Από όσα διαβάζω εδώ, το αντίθετο συμβαίνει με την Beat: δεν έχουν αρκετούς οδηγούς ταξί για να καλύψουν τη ζήτηση. Οπότε, δεν φοβούνται οι ταξιτζήδες μην τους κόψει η Beat, η Beat φοβάται μην της φύγουν. 2
logistoulis Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 45 λεπτά πριν, ciyo είπε Το ταξί στην Ελλάδα είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ. ΣΤΑΤΑΤΙΣΤΕ να συγκρίνετε με Γερμανία. Θα συγκρίνεις με Βουλγαρία Σερβία Πολωνία και Σκόπια. Πρέπει επιτέλους να αφήσουν ελεύθερο το Uber , μόνο έτσι θα έχουμε φθηνές μεταφορές. Και δε με νοιάζει καθόλου τι θα γίνουν οι ταρίφες μετά. το ταξί έχει πανάκριβα έξοδα για μένα πολύ καλά έκαναν και έκοψαν την uber, ήταν αθέμιτος ανταγωνισμός προς τα ταξί όπως αντίστοιχα είναι και τα airbnb στα ξενοδοχεία, από την άλλη στα airbnb δεν βρέθηκαν και δεν είναι εύκολο να βρεθούν πατήματα ώστε να τα κόψουν (συν ότι ήθελαν να ξελασπώσουν υποτίθεται κόσμο , αν και το κακό που κάνουν είναι μεγαλύτερο), αλλά στα uber πολύ καλά έκαναν Επεξ/σία 20 Σεπτεμβρίου 2019 από logistoulis 3
Ukforthemoment Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Υπάρχουν και άλλου τρόποι μετακίνησης αν το ταξί είναι ακριβό.Παντού το ταξί είναι είδος πολυτελείας.Απλά σε εμάς τα ΜΜΜ είναι χάλια ενώ σε άλλα κράτη κάνεις την δουλειά σου άνετα. 1
logistoulis Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Μόλις τώρα, ciyo είπε αποψη σου. εγω αδιαφορω για το τι θα κανουν οι ταριφες. Εμενα με νοιαζει να πηγαινω ΦΘΗΝΑ απο σημειο Α σε Β, οπως κανω σε τοσες χωρες στο εξωτερικο. καλά κάνεις και έχεις την άποψή σου, αλλά καλό είναι οι απόψεις να είναι τεκμηριωμένες δέχομαι βέβαια το επιχείρημα ότι σε νοιάζει η πάρτη σου, αλλά δεν είναι λογικό 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, georgeadams είπε Αν θυμάμαι καλά (από άρθρο που είχα διαβάσει πριν 1+ χρόνο), το Uber κόβει τους οδηγούς που έχουν κάτω από 4 αστέρια. Αυτό δείχνει πως έχουν πληθώρα οδηγών και δεν τους πειράζει να κόψουν κάποιους. Από όσα διαβάζω εδώ, το αντίθετο συμβαίνει με την Beat: δεν έχουν αρκετούς οδηγούς ταξί για να καλύψουν τη ζήτηση. Οπότε, δεν φοβούνται οι ταξιτζήδες μην τους κόψει η Beat, η Beat φοβάται μην της φύγουν. Όπως και να έχει πάντως, το ζουμί για εμένα ως πελάτη είναι πως η παρεχόμενη υπηρεσία της ΒΕΑΤ έχει υποβαθμιστεί. Και εκτός του να ξέρω οτι υπάρχει ένας έλεγχος της διαδρομής και του κόστους, δεν έχει πλέον καμία άλλη διαφορά απο το να πάρω κλασικό ταξί απο το δρόμο. Το αν έχει η ίδια πρόβλημα με τον αριθμό των οδηγών, είναι δικό της θέμα, όχι δικό μας. Ας γίνει πιο ελκυστική για τα ταξί, ας αλλάξει τιμολόγηση, ας τους βάλει 6 μήνες τσάμπα να τους γλυκάνει, δε ξερω. Το να κάνει τα χατίρια των συνδικαλιστών δεν είναι βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Αυτό που υποθέτω πως έγινε είναι οι συνδικαλιστές να την απείλησαν οτι θα χάσει κι άλλους οδηγούς και για αυτό να έκανε πίσω στις απαιτήσεις τους, θυμήσου τις κορώνες του Θύμιου οτι οι ταξιτζήδες είναι σαν πουτάνες σε βιτρίνα στη ΒΕΑΤ 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 6 λεπτά πριν, logistoulis είπε το ταξί έχει πανάκριβα έξοδα για μένα πολύ καλά έκαναν και έκοψαν την uber, ήταν αθέμιτος ανταγωνισμός προς τα ταξί όπως αντίστοιχα είναι και τα airbnb στα ξενοδοχεία, από την άλλη στα airbnb δεν βρέθηκαν και δεν είναι εύκολο να βρεθούν πατήματα ώστε να τα κόψουν (συν ότι ήθελαν να ξελασπώσουν υποτίθεται κόσμο , αν και το κακό που κάνουν είναι μεγαλύτερο), αλλά στα uber πολύ καλά έκαναν Επειδή οι ταξιτζήδες πλήρωσαν once upon a time μια πανάκριβη άδεια, δεν σημαίνει πως αιωνίως δε πρέπει να αλλάξει το καθεστώς στις μετακινήσεις. Επίσης το AirBnb καθόλου αθέμιτος ανταγωνισμός δεν είναι, απλά χαλάει τη σούπα των ξενοδοχείων. Ίσα ίσα που έδωσε αξία σε πολύ υποβαθμισμένες περιουσίες. Το μόνο που έχει το κράτος να κάνει είναι να απλοποιήσει τη νομοθεσία για το επάγγελμα, απο ένα ποσό και πάνω επαγγελματικό ΑΦΜ και φορολόγηση με τους κανονικούς συντελεστές. 5 λεπτά πριν, ciyo είπε δεν με νοιαζει η παρτη μου. Με νοιαζει ολοι στην ελλαδα να μπορουν να εχουν φθηνη μεταφορα. Και με τα βρωμο ταξι που εχουμε, με τους βρομύλους που καπνιζουν και δε σταματανε να μιλανε, δεν θα εχουμε ποτε ΦΘΗΝΗ μετακινηση. η BEAT ειναι ενα ημιμετρο. Μονο με μεταφορες ΙΧ θα γινει δουλεια, δηλαδη με εταιριες τυπου Uber. Πρεπει οι επαγγελματιες να φυγουν απτην μεση. ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ταφιραδες!!!! Δε διαφωνώ αλλά ας πάμε έστω στο ημίμετρο γιατί προς το παρόν έχουμε πάρει πορεία προς τα πίσω πάλι...
logistoulis Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Επειδή οι ταξιτζήδες πλήρωσαν once upon a time μια πανάκριβη άδεια, δεν σημαίνει πως αιωνίως δε πρέπει να αλλάξει το καθεστώς στις μετακινήσεις. Επίσης το AirBnb καθόλου αθέμιτος ανταγωνισμός δεν είναι, απλά χαλάει τη σούπα των ξενοδοχείων. Ίσα ίσα που έδωσε αξία σε πολύ υποβαθμισμένες περιουσίες. Το μόνο που έχει το κράτος να κάνει είναι να απλοποιήσει τη νομοθεσία για το επάγγελμα, απο ένα ποσό και πάνω επαγγελματικό ΑΦΜ και φορολόγηση με τους κανονικούς συντελεστές. Δε διαφωνώ αλλά ας πάμε έστω στο ημίμετρο γιατί προς το παρόν έχουμε πάρει πορεία προς τα πίσω πάλι... Δεν είναι μόνο η άδεια το θέμα, εισφορές για παράδειγμα θεωρείς ότι είναι ίδιες;
skiabox Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 15 λεπτά πριν, logistoulis είπε το ταξί έχει πανάκριβα έξοδα για μένα πολύ καλά έκαναν και έκοψαν την uber, ήταν αθέμιτος ανταγωνισμός προς τα ταξί όπως αντίστοιχα είναι και τα airbnb στα ξενοδοχεία, από την άλλη στα airbnb δεν βρέθηκαν και δεν είναι εύκολο να βρεθούν πατήματα ώστε να τα κόψουν (συν ότι ήθελαν να ξελασπώσουν υποτίθεται κόσμο , αν και το κακό που κάνουν είναι μεγαλύτερο), αλλά στα uber πολύ καλά έκαναν Ενας γιος ταξιτζή μου έλεγε ότι είναι η πιο κερδοφόρα επιχείρηση με διαφορά.
logistoulis Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, skiabox είπε Ενας γιος ταξιτζή μου έλεγε ότι είναι η πιο κερδοφόρα επιχείρηση με διαφορά. Με διαφορά σίγουρα δεν είναι Αν είσαι καλός στη δουλειά σου βέβαια βγάζεις χρήμα αυτό είναι αλήθεια, αλλά θέλει αρκετή ικανότητα η συγκεκριμένη από όσο μπορώ να ξέρω
christopher0016 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 14 λεπτά πριν, ciyo είπε δεν με νοιαζει η παρτη μου. Με νοιαζει ολοι στην ελλαδα να μπορουν να εχουν φθηνη μεταφορα. Και με τα βρωμο ταξι που εχουμε, με τους βρομύλους που καπνιζουν και δε σταματανε να μιλανε, δεν θα εχουμε ποτε ΦΘΗΝΗ μετακινηση. η BEAT ειναι ενα ημιμετρο. Μονο με μεταφορες ΙΧ θα γινει δουλεια, δηλαδη με εταιριες τυπου Uber. Πρεπει οι επαγγελματιες να φυγουν απτην μεση. ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ταφιραδες!!!! Το παραληρημα του τσιπη Πως να παμε μπροστα οταν υπαρχουν τυποι σαν και του λογο σου που τους νοιαζει.μονο η παρτυ τους. Παρε ΜΜΜ αμα δεν σου αρεσει το ταξι Και εισητηριο να μην χτυπησεις θα σε παει τσαμπα οπως θες Η αλλιως πεζο 2
christopher0016 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 4 λεπτά πριν, logistoulis είπε Με διαφορά σίγουρα δεν είναι Αν είσαι καλός στη δουλειά σου βέβαια βγάζεις χρήμα αυτό είναι αλήθεια, αλλά θέλει αρκετή ικανότητα η συγκεκριμένη από όσο μπορώ να ξέρω Φιλε δεν έχουν ιδεα νομιζουν οτι βγαζεις πολλα λεφτα οταν διαβαζεις παραληρηματα σαν του ciyo δεν ειναι να απορεις γιατι ειμαστε σε αυτη την κατασταση
Προτεινόμενες αναρτήσεις