MakeGreeceSexyAgain Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Καλησπέρα guys, Έχετε ιδέα αν επιτρέπεται ένας οδηγός ταξί να έχει δικό του website, Facebook page, Instagram, app whatever για να προωθεί συγκεκριμένα τον εαυτό του ως ταξιτζή; Διευκρινίζω ότι μιλάμε για οδηγό και όχι ιδιοκτήτη.
Kostasspil Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Δε βλεπω κατι κακο σ αυτο. Νομικα ας απαντησει καποιος καταλληλος 3
DrLo Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, MakeGreeceSexyAgain είπε Καλησπέρα guys, Έχετε ιδέα αν επιτρέπεται ένας οδηγός ταξί να έχει δικό του website, Facebook page, Instagram, app whatever για να προωθεί συγκεκριμένα τον εαυτό του ως ταξιτζή; Διευκρινίζω ότι μιλάμε για οδηγό και όχι ιδιοκτήτη. Για site δε το συζητάμε. Γιατί να απαγορεύεται ? Δικό του είναι το site - ό,τι θέλει το κάνει Για τα social, αν και ποτέ κανείς ποτε δεν έχει διαβάσει τους όρους, πάλι γιατί να απογορευεται? Γι αυτό ακριβώς το λόγο φτιάχθηκαν τα site αυτά. Θα ήταν σαν να ακυρώναν όλο το business model τους. 1
NikosKallithea Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Ελευθερία εχουμε οπου θέλει διαφημίζεται, το θεωρώ και έξυπνο για ταξιτζή Μπράβο του 1
Ukforthemoment Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, MakeGreeceSexyAgain είπε Καλησπέρα guys, Έχετε ιδέα αν επιτρέπεται ένας οδηγός ταξί να έχει δικό του website, Facebook page, Instagram, app whatever για να προωθεί συγκεκριμένα τον εαυτό του ως ταξιτζή; Διευκρινίζω ότι μιλάμε για οδηγό και όχι ιδιοκτήτη. Για ποιο λόγο να απαγορεύεται κάτι τέτοιο; 1
xrhstosiak Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 υπάρχουν πάρα πολλές σχετικές ιστοσελίδες, κυρίως για τους τουρίστες που ψάχνουν συγκεκριμένα δρομολόγια πχ Κατάκολο - ολυμπία τώρα αν είναι για αθηνα μέσα δεν ξέρω πόσο αποδοτικό μπορεί να είναι, αλλά γιατί οχι; 1
christopher0016 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Εννοειται μπορει να διαφημισει της υπηρεσιες του δεν υπαρχει κατι που να του το απαγορευει . Δεν νομιζω να του αποδοσει , καλυτερα να επενδυσει σε εφαρμογες ραδιο ταξι και exlusive υπηρεσιες οπως το beat hotel taxiplon hotel sevice κ μπιζνες. Ετσι θα κανει δουλεια απο τα social δεν. 2
MakeGreeceSexyAgain Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Κατ' αρχάς σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! Ξέρω γω... είναι περίεργη κλίκα το σύστημα των ταξιτζίδων και λέγαμε μην έχει κανά θέμα. @christopher0016 το beat δε φτουράει (προς το παρόν) Θεσσαλονίκη. Τα υπόλοιπα θα τα κοιτάξω. Ράδιοταξι αν κατάλαβα καλά πρέπει να αποφασίσει να βάλει ο ιδιοκτήτης. Υπάρχουν ορισμένοι πελάτες από ότι μου έχει πει που κάνουν αρκετά τακτικά συγκεκριμένες διαδρομές και θέλουν να έχουν "τον ταξιτζή τους". Οπότε λέγαμε αν έχει website, social (whatever) και φαίνεται λίγο πιο μοντέρνος και οργανωμένος, ίσως χτυπάει πιο εύκολα τέτοιους πελάτες. Το να στήσεις ένα wordpress, fb, ig και κανα google my business είναι 1 μέρα δουλειά και χωρίς κόστος. Και ένας να έρθει που λέει ο λόγος, κέρδος είναι Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2019 από MakeGreeceSexyAgain 4
christopher0016 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Για θεσσαλονικη δεν εχω ιδεα τι γινεται εκει Αθηνα δουλευει πολυ το beat . Μπες στο πιο γνωστο μεγαλυτερο ραδιο ταξι της πολης σου Βγαλε καρτες να δινεις στους πελατες απο οτι καταλαβα τωρα ξεκινας για αρχη μαθε τους δρομους και το πως να κινησε και σιγα σιγα θα βρεις τον τροπο δουλειας σου . Δεν εχεις να χασεις κατι με το να ασχοληθεις με τα social media Εδω στην αθηνα πιστευω και εκει ετσι θα ειναι οσα πιο πολλα χιλιομετρα κανεις τοσο μεγαλυτερη εισπραξη θα εχεις. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2019 από christopher0016 1
vamvakoolas Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 αυτο εχει ξεκινησει ηδη. Παντως οσο και σοσιαλ μιντια και ινφλουενσερ ταξιτζης εισαι αν δεν παρεχεις τα παρακατω... αστο (τουλαχιστον για μενα): πεντακαθαρο οχημα (χωρις οσμες και σαπιο εσωτερικο) ησυχια ομαλη οδηγηση σεβασμος στις εντολες του πελατη για τη διαδρομη ευγενεια τροποι πληρωμης (και με καρτα) 3
Narayan Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Από τη στιγμή που το Taxibeat αφαίρεσε την δυνατότητα επιλογής οδηγού, προφανώς επειδή κάποιοι "επαγγελματίες" δεν θέλουν να βελτιωθούν και έκαναν παράπονα όταν μειώθηκαν οι κούρσες, πιστεύω πως η ατομική προβολή κάθε σωστού οδηγού είναι μονόδρομος για όσους δίνουν σημασία στις λεπτομέρειες που αναφέρθηκαν στο παραπάνω post. Για το site, θα πρότεινα να γίνει και ένα υποτυπώδες SEO ώστε να βγαίνει στην πρώτη-δεύτερη σελίδα των αποτελεσμάτων του Google. 3
christakos07 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 39 λεπτά πριν, Narayan είπε Από τη στιγμή που το Taxibeat αφαίρεσε την δυνατότητα επιλογής οδηγού, προφανώς επειδή κάποιοι "επαγγελματίες" δεν θέλουν να βελτιωθούν και έκαναν παράπονα όταν μειώθηκαν οι κούρσες, πιστεύω πως η ατομική προβολή κάθε σωστού οδηγού είναι μονόδρομος για όσους δίνουν σημασία στις λεπτομέρειες που αναφέρθηκαν στο παραπάνω post. Για το site, θα πρότεινα να γίνει και ένα υποτυπώδες SEO ώστε να βγαίνει στην πρώτη-δεύτερη σελίδα των αποτελεσμάτων του Google. Η επιλογή οδηγού σε ένα σύστημα που είναι κορεσμένο από χρήστες, χωρίς ταυτόχρονη αύξηση των οδηγών, είναι αδύνατη.
DrFreeman Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 hours ago, christakos07 said: Η επιλογή οδηγού σε ένα σύστημα που είναι κορεσμένο από χρήστες, χωρίς ταυτόχρονη αύξηση των οδηγών, είναι αδύνατη. Δε θα το έλεγα. Οσες φορές είχε χρειαστεί να χρησιμοποιήσω το taxibeat τα χρόνια (2010-2016) που ημουν στην Αθήνα, μου άρεσε πολύ η δυνατότητα επιλογής του οδηγού από συγκεκριμένη λίστα παρακείμενων (βάσει GPS) με ανάλυση των παρεχόμενων υπηρεσιών αλλά και της βαθμολογίας τους από άλλους χρήστες. Η μόνη ομάδα που ενοχλούσε αυτή η δυνατότητα ήταν οι παλαίουρες ταρίφες με τα χρέπια και τις κακές υπηρεσίες - χωρίς καμία διάθεση αξιολόγησης. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2019 από DrFreeman typos 10 2
christakos07 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, DrFreeman είπε Δε θα το έλεγα. Οσες φορές είχε χρειαστεί να χρησιμοποιήσω το taxibeat τα χρόνια (2010-2016) που ημουν στην Αθήνα, μου άρεσε πολύ η δυνατότητα επιλογής του οδηγού από συγκεκριμένη λίστα παρακείμενων (βάσει GPS) με ανάλυση των παρεχόμενων υπηρεσιών αλλά και της βαθμολογίας τους από άλλους χρήστες. Η μόνη ομάδα που ενοχλούσε αυτή η δυνατότητα ήταν οι παλαίουρες ταρίφες με τα χρέπια και τις κακές υπηρεσίες - χωρίς καμία διάθεση αξιολόγησης. Εντάξει το ότι σου αρέσει εσένα, δε σημαίνει ότι είναι και εφικτό. Ο στόλος των διαθέσιμων ταξί από την beat έχει μειωθεί, γιατί τους συμφέρει περισσότερο να λειτουργούν αυτόνομα. Αντίστοιχα στην uber δεν υπήρχε τέτοια δυνατότητα. Είναι προτιμότερο το σύστημα να διαχειρίζεται την κατανομή, παρά ο εκάστοτε χρήστης. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2019 από christakos07
DrFreeman Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 2 minutes ago, christakos07 said: Εντάξει το ότι σου αρέσει εσένα, δε σημαίνει ότι είναι και εφικτό. Ο στόλος των διαθέσιμων ταξί από την beat έχει μειωθεί, γιατί τους συμφέρει περισσότερο να λειτουργούν αυτόνομα. Αντίστοιχα στην uber δεν υπήρχε τέτοια δυνατότητα. Είναι προτιμότερο το σύστημα να διαχειρίζεται την κατανομή, παρά ο εκάστοτε χρήστης. Τι πάει να πει "επειδή αρέσει σε σένα"; Υπάρχει πελάτης που δε θέλει επιλογές και πληροφόρηση για να επιλέξει την καλύτερη δυνατή υπηρεσία βάσει αξιολόγησης; Πως είναι καλύτερο το σημερινό χύμα μοντέλο; 6 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις