Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γνωρίζει κανείς, αν σε περίπτωση διακοπής της σύνδεσης, είτε λόγω λήξης συμβολαίου είτε λόγω αίτησής μου, αν μπορώ να κρατήσω το αριθμό της τηλεφωνικής μου σύνδεσης, μέχρι την επανασύνδεση είτε με την ίδια εταιρεία είτε με άλλη;

Δημοσ.

Μπορείς να το μεταφέρεις και σε εταιρεία voip με χρέωση αν θυμάμαι καλά από 1€

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχήν δεν λήγει κανένα συμβόλαιο, εκτός αν ζητήσεις ρητώς την διακοπή του. Αυτό που λήγει είναι η περίοδος δέσμευσης και μετά μετατρέπεται σε αορίστου (αν δεν διακόψεις, ανανεώσεις ή κάνεις φορητότητα).

Σε περίπτωση οριστικής διακοπής, ο αριθμός γυρίζει* στον πάροχο που ανήκει σύμφωνα με το εθνικό σχέδιο αριθμοδότησης και παραμένει στο ράφι για διάστημα 6 μηνών. Αν μέσα σε αυτό το διάστημα θέλεις πάλι να τον ενεργοποιήσεις, έχεις δικαίωμα μόνο σε αυτόν τον πάροχο, ειδάλλως μετά το 6μηνο ο αριθμός μπορεί να αποδοθεί σε άλλον πελάτη.

* Π.χ. το γεωγραφικό φάσμα 210xxxxxxx ανήκει στον ΟΤΕ. Σε οποιονδήποτε πάροχο κι αν είσαι συνδρομητής, με την διακοπή της σύνδεσης ο αριθμός αυτόματα μεταφέρεται στον ΟΤΕ και μόνον σε αυτόν πλέον μπορεί να ενεργοποιηθεί πάλι (είτε από σένα είτε από άλλον πελάτη του).

Αν θέλεις να τον κρατήσεις για πάντα, καλύτερη λύση είναι φορητότητα σε ένα VoIP πάροχο. Φθηνότερη επιλογή είναι η Omnivoice με κόστος 3€/6μηνο.

Επεξ/σία από jkoukos
  • Like 1
Δημοσ.

Φυσικά συμβαίνει και αυτό. Όπως έγραψα ο αριθμός είναι διαθέσιμος και απλά μπορεί να μην έχει δοθεί σε κάποιον άλλον πελάτη.

Πριν από χρόνια που είχα ISDN, εκτός του κεφαλικού έπαιζα και με 2 MSN που στην πορεία καταργήθηκαν. Σήμερα το ένα από αυτά είναι διαθέσιμο, αλλά όχι το άλλο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...