geo9419 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2019 Θα ηθελα μια βοηθεια για ενα θέμα που αντιμετωπίζω σχετικά με το website μου και εχει σχεση με το DNS setting. Αποφασισα να αλλαξω webhosting και να παω σε καποιο καινουργιο. Το site μου λειτουργει αψογα στον παλιό απλως θελω να παω σε καποιον καλύτερο webhosting (καλυτερες τιμες, υπηρεσιες κτλ). Κανω την μεταφορά του wordpress website μου με duplicator και ολα πηγαινουν μια χαρά εκτός από ενα προβλημα με το email μου. Επειδη χρησιμοποιώ εξωτερικό web email(zoho.com) μεσω smtp οταν κανω test email μου βγαζει λάθος "535 Incorrect authentication data" και στελνει στο mailbox μου "Mailer-Demon - Mail delivery failed: returning message to sender" O admin του webhosting μου λεει πως φταιει η ρύθμιση του DNS μου. Εχω βαλει στα συννημένα το αρχειο του DNS οπως ειναι στο cloudflare. To μονο που αλλαζω ειναι τις IP address ωστε να δειχνουν το καινουργιο server. Πρεπει να αλλαξω και τιποτα αλλο ωστε να λειτουργησει?
techartware Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Φαντάζομαι είχες κάνει κάνει verify στο zoxo τον server σου με το txt record, τώρα που μεταφέρθηκες σε άλλον server ίσως πρέπει να επαληθεύσεις ότι το zoxo σε θεωρεί ακόμα owner του domain. Γενικά μπορείς να ελέγξεις πχ εδώ ή και εδώ τα διάφορα records και να δεις τι βγάζει λάθος. Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2019 από techartware
geo9419 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) To verify το ειχα κανει οταν ειχα συνδεσει το webmail του zoho με το domain. Τα διαγνωστικά που ετρεξα βγαζουν τα εξης αποτελεσματα. (συννημένα) Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2019 από geo9419
geo9419 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2019 Εστειλα mail στο zoho την Παρασκευη και λογικά θα απαντησουν Δευτερα.
kormos Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2019 16 ώρες πριν, geo9419 είπε Θα ηθελα μια βοηθεια για ενα θέμα που αντιμετωπίζω σχετικά με το website μου και εχει σχεση με το DNS setting. Αποφασισα να αλλαξω webhosting και να παω σε καποιο καινουργιο. Το site μου λειτουργει αψογα στον παλιό απλως θελω να παω σε καποιον καλύτερο webhosting (καλυτερες τιμες, υπηρεσιες κτλ). Κανω την μεταφορά του wordpress website μου με duplicator και ολα πηγαινουν μια χαρά εκτός από ενα προβλημα με το email μου. Επειδη χρησιμοποιώ εξωτερικό web email(zoho.com) μεσω smtp οταν κανω test email μου βγαζει λάθος "535 Incorrect authentication data" και στελνει στο mailbox μου "Mailer-Demon - Mail delivery failed: returning message to sender" O admin του webhosting μου λεει πως φταιει η ρύθμιση του DNS μου. Εχω βαλει στα συννημένα το αρχειο του DNS οπως ειναι στο cloudflare. To μονο που αλλαζω ειναι τις IP address ωστε να δειχνουν το καινουργιο server. Πρεπει να αλλαξω και τιποτα αλλο ωστε να λειτουργησει? Η IP που φαίνεται είναι από τον παλιό ή το νέο σερβερ? Θα πρέπει να γίνει εκ νέου αλλαγή και σε SPF, DKIM
techartware Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Το DMARC βασίζεται στο SPF και στο DKIM. Το SPF δείχνει εντάξει οπότε αφού βγάζει 'No DMARC Record found' πρέπει να διορθώσεις το DKIM record. Φαντάζομαι ότι μπορείς να παράγεις το DKIM και από το control panel του zoxo με αυτές τις οδηγίες. ή ακολουθώντας αυτές τις οδηγίες, να στείλεις email στο [email protected] και να το ζητήσεις εκ νέου εξηγώντας ότι άλλαξες server. Στο control panel του zoxo τι σου βγάζει για το dkim και γενικότερα δείχνει κάποιο πρόβλημα? Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2019 από techartware
geo9419 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2019 To DKIM δεν το χρησιμοποιουσα καθόλου και το control panel του zoho μου εβγαζε ενα θαυμαστικό στα settings αλλά αυτό δεν επηρέαζε καθολου την λειτουργία των email. Τον τελευταιο χρόνο το ενεργοποιησα και το εβαλα στο dns του cloudflare και εξαφανιστικε το θαυματικό και δειχνει ολα ενταξει. Αυτο μηνυμα απο το διαγνωστικό του smtp plugin "Port 587 can be used for SMTP to smtp.zoho.com. Warning: connected to co.uk instead of zoho.com.
techartware Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2019 στο plugin έχεις για smtp server το smtp.zoho.com ή το smtp.zoho.eu ?
kormos Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2019 Στις 15/9/2019 στις 3:29 ΜΜ, geo9419 είπε Εστειλα mail στο zoho την Παρασκευη και λογικά θα απαντησουν Δευτερα. 18 ώρες πριν, geo9419 είπε To DKIM δεν το χρησιμοποιουσα καθόλου και το control panel του zoho μου εβγαζε ενα θαυμαστικό στα settings αλλά αυτό δεν επηρέαζε καθολου την λειτουργία των email. Τον τελευταιο χρόνο το ενεργοποιησα και το εβαλα στο dns του cloudflare και εξαφανιστικε το θαυματικό και δειχνει ολα ενταξει. Αυτο μηνυμα απο το διαγνωστικό του smtp plugin "Port 587 can be used for SMTP to smtp.zoho.com. Warning: connected to co.uk instead of zoho.com. Τι σου απάντησαν τελικά σήμερα...? Τους κάλεσες ή αναμένεις πότε θα λάβεις (απάντηση) email?
geo9419 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2019 Στο smtp.zoho.com. Εχω δοκιμάσει και το smtp.zoho.eu αλλά τίποτα. Δεν μου απάντησαν ακομα μεσω email. Εκανα αιτηση την Παρασκευή και στο mailgun οποτε εαν δεν βρω ακρη με το zoho θα παω σε αυτους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα