Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, momentum είπε

Καλη τυχη με αυτο, πες μας πως πηγε τελικα! 😁

Σε χτεσινες συναλλαγες μου σε διαφορα καταστηματα με Αpple Pay->Revolut->NFC δεν μου ζητησε καποια εξτρα επιβεβαιωση για να ολοκληρωσω τις πληρωμες.

το ίδιο και σε monese kai google pay σε εμένα σήμερα.

13 ώρες πριν, cpc464 είπε

Με σχεδόν 10 έτη σε IT τραπεζών έχω μία απορία, δεν έφτανε ο κωδικός verified by visa / mastercard secure code?, επίσης θα μπορούσε να φτιαχτεί σύστημα που να μην επιτρέπει συναλλαγές χωρίς ειδική άδεια με βάση τον κωδικό χώρας συναλλαγής,  επίσης πώς θα υλοποιήσουν οι τράπεζες όλο αυτό το έργο?, εδώ τουλάχιστον μέχρι το 18 που είχα ακόμα επαφές ξέρω ότι ακόμα δούλευαν windows xp!!!, και όταν ρώτησα σαν πελάτης τι κάνουν σχετικά με την παύση υποστήριξης-ενημερώσεων ασφαλείας από την microsoft μου τα αναμάσαγαν.

Δεν τους μπορώ ποια, θα πηγαίνω να παίρνω το μηνιάτικο σαν τους παππούδες με το βιβλιάριο και θα κάνω όλες τις συναλλαγές μου cash.

Σε eurobank me masterpass είχα αγανακτήσει,μια φορά έκανες λάθος στον κωδικό και κλειδωνε η κάρτα.Ευτυχως το σταμάτησαν.

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, momentum είπε

Καλη τυχη με αυτο, πες μας πως πηγε τελικα! 😁

Σε χτεσινες συναλλαγες μου σε διαφορα καταστηματα με Αpple Pay->Revolut->NFC δεν μου ζητησε καποια εξτρα επιβεβαιωση για να ολοκληρωσω τις πληρωμες.

Εγώ κάνω σχεδόν όλες τις συναλλαγές με cash, μια χαρά πάει χρόνια τώρα :P

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, jmirko15 είπε

Εγώ κάνω σχεδόν όλες τις συναλλαγές με cash, μια χαρά πάει χρόνια τώρα :P

Καλα ναι ολοι μας καποτε, για ποσο ακομα ομως.

Τα πραγματα πανε εκει που πανε και πισω δεν γυρνανε, καλως ή κακως.

Δημοσ.
Στις 16/9/2019 στις 2:05 ΠΜ, vadou είπε

Αν εννοείς κάτι διαφορετικό από ηλεκτρονικό σύστημα πληρωμών, εξήγησέ μας τι εννοείς γιατί με αυτό που γράφεις στο πρώτο σου post, αυτό καταλαβαίνω.
Αν μιλάς για ηλεκτρονικές πληρωμές και διασύνδεση με την τράπεζα, λες μπαρούφες και όποιος σου είπε για "redirect", μπορείς να τον θεωρήσεις άσχετο και ενδεχομένως επικίνδυνο αν σου πουλάει τεχνικές συμβουλές.

Για να μαθαίνεις, άλλαξαν κάποια specifications στο σύστημα πληρωμών. Αν είσαι ιδιοκτήτης eshop και έχεις ηλεκτρονικό σύστημα πληρωμών σίγουρα θα σου ήρθε κάποιο ενημερωτικό email από την τράπεζα με την οποία συνεργάζεσαι μέσα στον Αύγουστο (αν όχι νωρίτερα). Αυτό συνεπάγεται πιθανές αλλαγές στην υλοποίηση της διασύνδεσης με την τράπεζα, ή με απλά λόγια μάλλον θα χρειαστεί να αλλάξει κάποια πράγματα στον κώδικα ο προγραμματιστής που σου έστησε το σύστημα.

Αν έχεις την απαίτηση το παραπάνω να γίνει τσάμπα ή με κάποιο μαγικό τρόπο να διορθωθεί μόνο του, μάλλον θα έχουν ήδη πέσει οι πωλήσεις σου κατακόρυφα, ειδικά αν οι πελάτες σου προτιμάνε τις ηλεκτρονικές πληρωμές, αφού θα τις κόβει η τράπεζα. ;)

Καταρχάς δεν μιλάω για τον εαυτό μου. Εγώ επειδή είμαι super duper wow τα έχω όλα στην εντέλεια. Πάρε 2 πραγματικά σενάρια: Γνωστός μου έχει ενα site κατασκευασμένο από την εταιρία «Wearerhebestdevs» αλλα δεν έχει σύστημα πληρωμών μέσω τράπεζας (e-commerce) . Δεύτερος γνωστός μου έχει ενα site κατασκευασμένο από την εταιρία «Wearerhebestdevs» λίγο μετά το Πάσχα.

και οι 2 λαμβάνουν μήνυμα Παρασκευή κατα τις 19:00 από την Wearerhebestdevs, «κύριε πελατάκο άλλαξαν τα συστήματά τραπεζών, αλλα εσεις δεν το πήρατε χαμπάρι είτε το αγνοήσατε και από αύριο το σάιτ σας δεν θα λειτουργεί. Πρέπει μέχρι το βράδυ να αποφασίσετε αν θα κάνουμε την αναβάθμιση που στοιχίζει 100  + φάπα.»

Ο πρώτος φυσικά το αγνόησε και ο δεύτερος εντελώς συμπτωματικά πήρε παραγγελία ημέρα Κυριακή και στο log η όπως αλλιώς λέγεται αυτό στην Cardlink έγραφε κάτι για 3DS αλλα δεν ήξερε να μου πει ακριβώς και μάλλον δεν είχε και σημασία.

Κακως από μέρους μου τους έβαλα όλους σε ενα τσουβάλι , γιατί ΝΑΙ , κάποια παλιά σάιτ πιθανόν να θέλουν αναβάθμιση, αλλα το να πρόσπαθεις να εκμεταλλευτείς την άγνοια του πελάτη σου και να του φας 100€ είναι λαμογιά.

Στις 15/9/2019 στις 11:23 ΜΜ, WebDevGr είπε

Αφού ξέρεις τι και πως στέλνει η σελίδα σου στην τράπεζα, καθώς τι και πως απαντάει η τράπεζα στην σελίδα σου, τότε τι τον θέλεις τον προγραμματιστή; 

Φτιάξτο μόνος σου!

Δες το κείμενο που έγραψα από πάνω.

Προσωπικα ζητώ συγνώμη αν σας προσέβαλα, αλλα φορτώνω εύκολα όταν αντιλαμβάνομαι άδικο.

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, agamoi-thytai είπε

Ο πρώτος φυσικά το αγνόησε και ο δεύτερος εντελώς συμπτωματικά πήρε παραγγελία ημέρα Κυριακή και στο log η όπως αλλιώς λέγεται αυτό στην Cardlink έγραφε κάτι για 3DS αλλα δεν ήξερε να μου πει ακριβώς και μάλλον δεν είχε και σημασία.

Για τον πρώτο δεν το συζητάμε, προφανώς δεν χρειάζεται κάτι. Ο δεύτερος ίσως χρειάζεται, ίσως και όχι.
Όπως έγραψε και ο billdanos παραπάνω, έβγαλε ανακοίνωση η Τράπεζα της Ελλάδος ότι παίρνει αναβολή η εφαρμογή των καινούριων απαιτήσεων στα ηλεκτρονικά συστήματα πληρωμών. Οπότε για αυτό το λόγο σίγουρα δεν είχε θέμα με την πληρωμή της παραγγελίας. Το αν θα έχει θέμα όταν πλέον εφαρμοστούν οι αλλαγές δε μπορώ να το ξέρω, είναι θέμα παρούσας υλοποίησης, καλό θα ήταν να τον ενημερώσεις να έχει το νου του τουλάχιστον.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...