Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους. 

Δευτέρα θα πάω το αμάξι σε ένα συνεργείο (ξανά) για να δω τι έχει ακριβώς. 

Μιλάμε για Hyundai atos prime 2002 μοντέλο 

Το προβλημα έχει ως εξής:

Όταν ζοριστεί ακούγεται ένα κρα κρα κρα κρα. Αυτό θα γίνει σε οτιδήποτε έχει σχέση με ανηφόρα η ευθεία όταν δεν έχει τις ανάλογες στροφές κατά την διάρκεια που θα αλλάξω ταχύτητα και θα πατήσω γκάζι. Δεν ακούγεται μόνο όταν το παω λίγο πιο γρήγορα.

Όταν το είχα πάει μου είχε πει ο εκάστοτε μηχανικός δεν μπορώ να στο πειράξω διότι δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα και μου είπε ότι δεν μπορω να αλλάξω κάτι αν δεν είναι με σιγουριά. 

Εχθές όμως το παράκανε. Εννοείται θα τον πάω σε άλλον μιας και δεν είμαι από εδώ (Ρόδος σεζόν). 

Πάει σε κανενός το μυαλό για το τι μπορεί να έχει; Είμαι ανάμεσα σε συμπλέκτη και μπεκ με όσα διάβασα. Ρωτάω πιο πολύ διότι δεν έχω ιδέα και να μην με πιάσουν λαλακα 😁

Στο αμάξι άλλαξα στα 120.000 ιμάντες και τους 3.

Τώρα έχει 122.000.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Ποτε αρχισε να στο κάνει;Μηπως δεν το έχουν χρονίσει σωστα;

Μέσα Ιουνίου αρχές Ιουλίου. Όταν πήρα το αμάξι δούλευε ρολόι.! Μετά ο κύριος είχε κάνει να το πω κομψά μια παγαποντια είχε αδειάσει τα λάδια ναι παρακαλώ και όταν τα τσέκαρα ήταν άδεια και το χειρότερο όλων το πήγαινα χωρίς λάδια 3-4 μέρες και έτσι από ενδιαφέρον έριξα μια ματιά σε πάραφλου και σε αυτό και είδα ότι ήταν άδειο το λάδι και το ξανά γέμισα. Στο πρέπον όριο που το έχει. Για αυτό έχω και την τρομάρα πλέον και δεν μπορώ να εμπιστευτώ κανέναν στο νησί 

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, JohnConstantine είπε

Καλημέρα σε όλους. 

Δευτέρα θα πάω το αμάξι σε ένα συνεργείο (ξανά) για να δω τι έχει ακριβώς. 

Μιλάμε για Hyundai atos prime 2002 μοντέλο 

Το προβλημα έχει ως εξής:

Όταν ζοριστεί ακούγεται ένα κρα κρα κρα κρα. Αυτό θα γίνει σε οτιδήποτε έχει σχέση με ανηφόρα η ευθεία όταν δεν έχει τις ανάλογες στροφές κατά την διάρκεια που θα αλλάξω ταχύτητα και θα πατήσω γκάζι. Δεν ακούγεται μόνο όταν το παω λίγο πιο γρήγορα.

Όταν το είχα πάει μου είχε πει ο εκάστοτε μηχανικός δεν μπορώ να στο πειράξω διότι δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα και μου είπε ότι δεν μπορω να αλλάξω κάτι αν δεν είναι με σιγουριά. 

Εχθές όμως το παράκανε. Εννοείται θα τον πάω σε άλλον μιας και δεν είμαι από εδώ (Ρόδος σεζόν). 

Πάει σε κανενός το μυαλό για το τι μπορεί να έχει; Είμαι ανάμεσα σε συμπλέκτη και μπεκ με όσα διάβασα. Ρωτάω πιο πολύ διότι δεν έχω ιδέα και να μην με πιάσουν λαλακα 😁

Στο αμάξι άλλαξα στα 120.000 ιμάντες και τους 3.

Τώρα έχει 122.000.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Γνωρίζεις εάν έχει μηχανικές βαλβίδες ή υδραυλικές ;

Στη ράμπα στο ανέβασε να γινει έλγχος στο σύστημα διεύθυνσης ;

Μπέκ σε τόσα λίγα χιλιόμετρα το θεωρώ απίθανο .

Το αμάξι είναι μόνο βενζίνη ; Όταν εννοεύσες μπέκ μου πήγε το μυαλό στα μπέκ εφόσον διαθέτει σύστημα υγραερίου Lpg.

Συμπλέκτη δέν έχεις αλλάξει μέχρι τώρα ;

 

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, JohnConstantine είπε

Μέσα Ιουνίου αρχές Ιουλίου. Όταν πήρα το αμάξι δούλευε ρολόι.! Μετά ο κύριος είχε κάνει να το πω κομψά μια παγαποντια είχε αδειάσει τα λάδια ναι παρακαλώ και όταν τα τσέκαρα ήταν άδεια και το χειρότερο όλων το πήγαινα χωρίς λάδια 3-4 μέρες και έτσι από ενδιαφέρον έριξα μια ματιά σε πάραφλου και σε αυτό και είδα ότι ήταν άδειο το λάδι και το ξανά γέμισα. Στο πρέπον όριο που το έχει. Για αυτό έχω και την τρομάρα πλέον και δεν μπορώ να εμπιστευτώ κανέναν στο νησί 

Αφου δεν κόλλησε  η μηχανή τι να πω;Επρεπε να του κάνεις φασαρία,το λιγότερο!

 Mπας και έχουν αδειάσει τα υδραυλικά ωστήρια;Υπάρχει μια διαδικασία να ξαναγεμίσουν,νομίζω μαρσαρεις μέχρι τις 3000σαλ για 45 δευτερόλεπτα.Αλλά δεν είμαι και σίγουρος.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, JohnConstantine είπε

Καλημέρα σε όλους. 

Δευτέρα θα πάω το αμάξι σε ένα συνεργείο (ξανά) για να δω τι έχει ακριβώς. 

Μιλάμε για Hyundai atos prime 2002 μοντέλο 

Το προβλημα έχει ως εξής:

Όταν ζοριστεί ακούγεται ένα κρα κρα κρα κρα. Αυτό θα γίνει σε οτιδήποτε έχει σχέση με ανηφόρα η ευθεία όταν δεν έχει τις ανάλογες στροφές κατά την διάρκεια που θα αλλάξω ταχύτητα και θα πατήσω γκάζι. Δεν ακούγεται μόνο όταν το παω λίγο πιο γρήγορα.

Όταν το είχα πάει μου είχε πει ο εκάστοτε μηχανικός δεν μπορώ να στο πειράξω διότι δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα και μου είπε ότι δεν μπορω να αλλάξω κάτι αν δεν είναι με σιγουριά. 

Εχθές όμως το παράκανε. Εννοείται θα τον πάω σε άλλον μιας και δεν είμαι από εδώ (Ρόδος σεζόν). 

Πάει σε κανενός το μυαλό για το τι μπορεί να έχει; Είμαι ανάμεσα σε συμπλέκτη και μπεκ με όσα διάβασα. Ρωτάω πιο πολύ διότι δεν έχω ιδέα και να μην με πιάσουν λαλακα 😁

Στο αμάξι άλλαξα στα 120.000 ιμάντες και τους 3.

Τώρα έχει 122.000.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Αν δεν βλεπεις διαφορα στις επιδοσεις δεν πρεπει να ειναι απο την λειτουργια του μοτερ..

Εσυ απο που καταλαβαινεις να ερχεται ο ηχος?

Δημοσ.

Βάζεις καλής ποιότητας λάδι, κάνε μερικά χιλιόμετρα και εξαφανίστηκε. Είναι απο τις βαλβίδες, επειδή ο άλλος το άφησε χωρίς λάδι. (Hint: το έπαθα πριν λίγο καιρό)

Δημοσ.
3 ώρες πριν, meletis_m είπε

Γνωρίζεις εάν έχει μηχανικές βαλβίδες ή υδραυλικές ;

Στη ράμπα στο ανέβασε να γινει έλγχος στο σύστημα διεύθυνσης ;

Μπέκ σε τόσα λίγα χιλιόμετρα το θεωρώ απίθανο .

Το αμάξι είναι μόνο βενζίνη ; Όταν εννοεύσες μπέκ μου πήγε το μυαλό στα μπέκ εφόσον διαθέτει σύστημα υγραερίου Lpg.

Συμπλέκτη δέν έχεις αλλάξει μέχρι τώρα ;θα σε

Δεν γνωρίζω για το πρώτο. Δεν το ανέβασε απλά το έκανε μια βόλτα για λίγο μαζί μου. Ναι μόνο βενζίνη. Συμπλέκτη όχι δεν έχω αλλάξει ακόμα. Δεν οδηγαω και πολλά χρόνια της μητέρας μου ήταν το αμάξι 🙂

3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Αφου δεν κόλλησε  η μηχανή τι να πω;Επρεπε να του κάνεις φασαρία,το λιγότερο!

 Mπας και έχουν αδειάσει τα υδραυλικά ωστήρια;Υπάρχει μια διαδικασία να ξαναγεμίσουν,νομίζω μαρσαρεις μέχρι τις 3000σαλ για 45 δευτερόλεπτα.Αλλά δεν είμαι και σίγουρος.

Θα το τσεκάρω αυτό που μου λες φίλε μου. Τουλάχιστον θα το αναφέρω 

2 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Αν δεν βλεπεις διαφορα στις επιδοσεις δεν πρεπει να ειναι απο την λειτουργια του μοτερ..

Εσυ απο που καταλαβαινεις να ερχεται ο ηχος?

Από κάτω από την μηχανή  ακούγεται προς τα δεξιά αν δεν κάνω λάθος 

2 ώρες πριν, Agmourk είπε

Βάζεις καλής ποιότητας λάδι, κάνε μερικά χιλιόμετρα και εξαφανίστηκε. Είναι απο τις βαλβίδες, επειδή ο άλλος το άφησε χωρίς λάδι. (Hint: το έπαθα πριν λίγο καιρό)

Αγορασα V40 της Έκο. Ζήτησα το καλύτερο τους. Νομίζω έκανα καλά η λάθος; 

29 λεπτά πριν, dtzgr είπε

Δες και τη βάση μηχανής την κάτω.

Θα του το πω άμα είναι στον καινούργιο 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, dtzgr είπε

Δες και τη βάση μηχανής την κάτω.

Αν ηταν απο καποια βαση θα το καταλαβαινε και στο ξεκινημα.. Μηπως απο κανενα ημιαξονιο..

9 λεπτά πριν, JohnConstantine είπε

11 ευρώ νομίζω 

Πηγαινε σε εναν ανοιχτο χωρο κοψε τερμα το τιμονι και κανε κυκλους.. Αν δεν ακουσεις τιποτα στην αρχη μετα δωσε περισσοτερο γκαζι να δεις αν θα σου βγαλει καποιον θορυβο..

  • Thanks 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Αν ηταν απο καποια βαση θα το καταλαβαινε και στο ξεκινημα.. Μηπως απο κανενα ημιαξονιο..

Πηγαινε σε εναν ανοιχτο χωρο κοψε τερμα το τιμονι και κανε κυκλους.. Αν δεν ακουσεις τιποτα στην αρχη μετα δωσε περισσοτερο γκαζι να δεις αν θα σου βγαλει καποιον θορυβο..

Οκ φίλε μου. Θα το κάνω πιο βραδάκι. Έχω αυτό το χώρο!!! Θα σε ενημερώσω 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, JohnConstantine είπε

Όταν ζοριστεί ακούγεται ένα κρα κρα κρα κρα. Αυτό θα γίνει σε οτιδήποτε έχει σχέση με ανηφόρα η ευθεία όταν δεν έχει τις ανάλογες στροφές κατά την διάρκεια που θα αλλάξω ταχύτητα και θα πατήσω γκάζι. Δεν ακούγεται μόνο όταν το παω λίγο πιο γρήγορα.

μου θυμίζει  αυτό που κάνει το  αβανς όταν έχει φύγει  από το ακριβές σημείο ανάφλεξης Ίσως και μπιλιοφοροι

Επεξ/σία από hp8

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...