Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, phanispal είπε

Κάπου είχα δει να αναφέρεται ότι μικρή/μεσαία/μεγάλη υποβοήθηση έχουν ταχύτητες 10-15-20 km/h αντίστοιχα.

Δεν ξέρω πόσο μπορεί να βοηθήσει το πετάλι. Απ' ότι έχω καταλάβει, αν πιάσεις τη μέγιστη ταχύτητα της κάθε σκάλας, σταματάει να λειτουργεί το μοτέρ, αφού πας ήδη πιο γρήγορα.

Οπότε το ερώτημα μάλλον είναι πόσο γρήγορα μπορείς να πας με πετάλι σε ευθεία, κάτι που είναι σχετικό νομίζω, και εξαρτάται από παράγοντες όπως το βάρος του αναβάτη, η πίεση βστα ελαστικά, η ποιότητα του οδοστρώματος κ.ά..

Κι αυτό εξαρτάται από τους παραπάνω παράγοντες, αλλά και απ' το πόσο συχνά θα ξεκινάς-σταματάς.

Με τέρμα γκάζι και φουλ φορτισμένο νομίζω θα είσαι στο όριο των 20 χιλιομέτρων, που το βλέπω δύσκολο.

Οπότε μάλλον σπας τις διαφορές σε 5χλμ με μέτρια βοήθεια και πεντάλ και 5 φουλ γκάζι το ίδιο στον γυρισμό και είσαι σίγουρα μέσα στα όρια. 110kg είμαι δηλαδή στα όρια του ποδηλάτου (σκοπεύω να χάσω 🤔)

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για φουλ γκάζι χωρίς καθόλου πετάλι το βλέπω δύσκολο να βγάζει 20 χιλιόμετρα.

Με πετάλι θεωρώ πως τα έχεις.

Μιλάμε για διαδρομή χωρίς σταματήματα; 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, phanispal είπε

Για φουλ γκάζι χωρίς καθόλου πετάλι το βλέπω δύσκολο να βγάζει 20 χιλιόμετρα.

Με πετάλι θεωρώ πως τα έχεις.

Μιλάμε για διαδρομή χωρίς σταματήματα; 

Στο 80% σταθερή διαδρομή

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/9/2019 στις 9:59 ΜΜ, phanispal είπε

Δε γινόταν κι αλλιώς απ' τη στιγμή που δήλωσα τη διεύθυνση της δουλειάς, κάπως έπρεπε να γυρίσω σπίτι 

Εν τάχει θετικές οι πρώτες εντυπώσεις, δεν είναι τελείως ψευτιά, μένει να δούμε πόσο θα κρατήσει η μπαταρία και το μοτέρ.

Ίσως είναι λίγο πιο γρήγορο απ' ότι είχα στο μυαλό μου, παράλληλα όμως θα το ήθελα λίγο ακόμα. Γύρω στα 40 km/h ας πούμε για να είμαι πιο άνετος σε δρόμους που περνούν δίπλα σου αυτοκίνητα με μεγαλύτερη ταχύτητα.

Σε ανηφόρες με ήπια κλίση ζορίζεται περισσότερο απ' όσο νόμιζα, και δεν είμαι και βαρύς, γύρω στα 71-72 κιλά είμαι.

Έχει αυτοκόλλητο D2S και πάνω στο ποδήλατο τελικά, όχι μόνο έξω απ' το κουτί, ενώ παρήγγειλα το D2 Shifting Version. Εν τω μεταξύ στο Gearbest τουλάχιστον οι τιμές έχουν ανέβει πολύ, πάλι καλά που δεν περίμενα.

Ξενέρωσα γιατί το πήγα επιτόπου σε μεγάλο κατάστημα με ποδήλατα και αξεσουάρ και δεν έβγαλα άκρη.

Για το κοντέρ μου είπαν ότι δεν μπαίνει παρά μόνο με πατέντα, επειδή δεν έχουν ακτίνες οι ζάντες.

Για τον καθρέπτη μου έδειξαν έναν πολύ μικρό ο οποίος μπαίνει βιδωτός στο τιμόνι, διαφορετικά θα πρέπει να τρυπήσω τα χερούλια, σύμφωνα με εκείνους πάντα.

Όσο αφορά το κοντέρ η λύση είναι απλή και φτηνή απλά θα περιμένεις ....Θα πάρεις ένα ενσύρματο ταχύμετρο από Ebay  (αλλιως από Ελληνικά μαγαζιά με 10-15ευρω) 

 

...Και φυσικά αυτό που σου είπαν για την ζάντα ήταν επιεικώς μπούρδα...

 

και για καθρεφτες φυσικα δεν χρειαζεται κανενα τρυπημα....

https://www.gearbest.com/bicycle-mirror-_gear/

 

 

 

 

20190930_142007-2016x1134.jpg

20190930_141947-2016x1134.jpg

Επεξ/σία από anergos13
  • Like 4
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, anergos13 είπε

Όσο αφορά το κοντέρ η λύση είναι απλή και φτηνή απλά θα περιμένεις ....Θα πάρεις ένα ενσύρματο ταχύμετρο από Ebay  (αλλιως από Ελληνικά μαγαζιά με 10-15ευρω) 

...Και φυσικά αυτό που σου είπαν για την ζάντα ήταν επιεικώς μπούρδα...

και για καθρεφτες φυσικα δεν χρειαζεται κανενα τρυπημα....

https://www.gearbest.com/bicycle-mirror-_gear/

20190930_142007-2016x1134.jpg

20190930_141947-2016x1134.jpg

Μια έξυπνη λύση είναι για κοντέρ να χρησιμοποιηθεί το smartphone πάντως και δεν χρειάζεται να τοποθετείς και να αγοράζεις εχτρα εξοπλισμό

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, babble tribe είπε

Μια έξυπνη λύση είναι για κοντέρ να χρησιμοποιηθεί το smartphone πάντως και δεν χρειάζεται να τοποθετείς και να αγοράζεις εχτρα εξοπλισμό

προσωπικα δεν εβαζα πανω σε βαση κινητο ....ειδικα οταν αυτο στοιχιζει αρκετες εκατονταδες ευρω...

γιατι να διακυνδυνεψω εστω και στο ελαχιστο....

με κοστος 2 καφεδων κανεις ανετα την δουλεια σου αξιοπιστα ...και με ενα καρο στατιστικα για οποιον την  ψαχνει  & περαιτερω...😀

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, anergos13 είπε

προσωπικα δεν εβαζα πανω σε βαση κινητο ....ειδικα οταν αυτο στοιχιζει αρκετες εκατονταδες ευρω...

γιατι να διακυνδυνεψω εστω και στο ελαχιστο....

με κοστος 2 καφεδων κανεις ανετα την δουλεια σου αξιοπιστα ...και με ενα καρο στατιστικα για οποιον την  ψαχνει  & περαιτερω...😀

Ίσως και smartwatch ως την καλύτερη επιλογή

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, babble tribe είπε

Ίσως και smartwatch ως την καλύτερη επιλογή

εχω φιλε μου και δυστυχως δεν βολευει....να γυριζεις τον καρπο συνεχεια και σε καποιες φασεις να αφηνεις το τιμονι....

με το ταχυμετρο τα βλεπεις Ολα μπροστα στα ματια σου....

  • Like 1
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, anergos13 είπε

Όσο αφορά το κοντέρ η λύση είναι απλή και φτηνή απλά θα περιμένεις ....Θα πάρεις ένα ενσύρματο ταχύμετρο από Ebay  (αλλιως από Ελληνικά μαγαζιά με 10-15ευρω) 

...Και φυσικά αυτό που σου είπαν για την ζάντα ήταν επιεικώς μπούρδα...

και για καθρεφτες φυσικα δεν χρειαζεται κανενα τρυπημα....

https://www.gearbest.com/bicycle-mirror-_gear/

20190930_142007-2016x1134.jpg

20190930_141947-2016x1134.jpg

Μα κι εμένα παράξενο μου φάνηκε ότι πρέπει να είναι ακτινωτή η ζάντα και όχι να έχει μπράτσα.

Πάντως ενώ κοιτούσα κάτι οικονομικά Ventura, μου είπαν ότι τους τα επιστρέφουν ως μη αξιόπιστα, και μου είπαν να πάω σε Sigma.

Άρα οποιοδήποτε ενσύρματο μου κάνει έτσι;

Τώρα για τον καθρέπτη, όπως είπα νωρίτερα σήμερα, δεν ξέρω πού θα χωρέσουν όλα αυτά. Και άντε πες τη βάση κινητού δεν τη βάζω. Πίσω φώτα με φλας θέλω οπωσδήποτε. Πού θα χωρέσει μαζί με το κοντέρ και καθρέπτη;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, phanispal είπε

Μα κι εμένα παράξενο μου φάνηκε ότι πρέπει να είναι ακτινωτή η ζάντα και όχι να έχει μπράτσα.

Πάντως ενώ κοιτούσα κάτι οικονομικά Ventura, μου είπαν ότι τους τα επιστρέφουν ως μη αξιόπιστα, και μου είπαν να πάω σε Sigma.

Άρα οποιοδήποτε ενσύρματο μου κάνει έτσι;

Τώρα για τον καθρέπτη, όπως είπα νωρίτερα σήμερα, δεν ξέρω πού θα χωρέσουν όλα αυτά. Και άντε πες τη βάση κινητού δεν τη βάζω. Πίσω φώτα με φλας θέλω οπωσδήποτε. Πού θα χωρέσει μαζί με το κοντέρ και καθρέπτη;

τα inbike ειναι τιμιο κινεζικο και κανει μια χαρα την δουλεια και αξιοπιστα....το εχω τσεκαρει για την  ακριβεια...

και το εχει παρει πολυς κοσμος στο εξωτερικο....

ενσυρματο οπωσδήποτε και μονο με το D2S....γιατι ειμαι παθων....

πηρα ασυρματο και ο δεκτης μολις ανοιξεις το μοτερ απ το διακοπτη ...γινεται καποια παρεμβολη και το ταχυμετρο δεν  μετραει  ----  οποτε μακρια!!

καθρεφτης ειναι οντως δυσκολο να μπει ...και αν μπει ενας που ισως χωραει θα ηταν αυτης της λογικης....

https://www.gearbest.com/other-accessories/pp_009223826302.html?wid=1433363

για λαμπακι στυλ φλας...

https://www.ebay.com/itm/64LED-Bicycle-Bike-Taillight-Automatic-Direction-Indicator-MTB-Bike-Warning-Lamp/142978875111?hash=item214a347ee7:g:4nQAAOSwWW5bxvbL 

πχ

Επεξ/σία από anergos13
Δημοσ.

Στο ξεκίνημα επειδή ζορίζεται αρκετά η μπαταρία καλό είναι να ξεκινάμε με πετάλι και μετά να δίνουμε γκάζι, όχι γκάζι από στάση.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, zio10 είπε

Στο ξεκίνημα επειδή ζορίζεται αρκετά η μπαταρία καλό είναι να ξεκινάμε με πετάλι και μετά να δίνουμε γκάζι, όχι γκάζι από στάση.

Ισχύει, αλλά άλλη χάρη έχει να φεύγεις με γκάζι σκέτο σαν σκουτερας! 😁

  • Like 1
Δημοσ.

anergos, αυτό το φως με φλας έχω δεί κι εγώ, αλλά θα το πάρω από εδώ, βαριέμαι να μπλέκω με eBay για τέτοια ποσά.

Και καθρέπτη κάτι τέτοιο έχω στο μυαλό μου, απλά ο Gatsoulis δεν είχε τέτοιον εκεί, αλλά έναν άλλον που έμπαινε με τρύπημα στο χερούλι.

7 λεπτά πριν, zio10 είπε

Στο ξεκίνημα επειδή ζορίζεται αρκετά η μπαταρία καλό είναι να ξεκινάμε με πετάλι και μετά να δίνουμε γκάζι, όχι γκάζι από στάση.

Πολύ πιθανό να ισχύει αυτό που λες, το έχεις διαβάσει κάπου όμως; 

4 λεπτά πριν, johnykim είπε

Ισχύει, αλλά άλλη χάρη έχει να φεύγεις με γκάζι σκέτο σαν σκουτερας! 😁

Ξέρεις (ξέρεις λογικά) πόσοι ψαρώνουν στα φανάρια που βλέπουν να ξεκινάω χωρίς πετάλι;

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, johnykim είπε

Ισχύει, αλλά άλλη χάρη έχει να φεύγεις με γκάζι σκέτο σαν σκουτερας! 😁

Γενικά πάντως θεωρω προσωπικά ότι ως ποδήλατο καλό είναι να κανουμε πεταλ (με υποβοηθηση οκ) και οπου υπαρχει ζορι να γυριζουμε το γκαζι ....οσο χρειαζεται....

Νομίζω ότι όσοι παίζουν κυρίως με το γκαζι ...Και ελάχιστα με το πέταλ...Καλύτερα ίσως θα ήταν να κοίταζαν κάποιο ηλεκτρικό σκούτερ....

Δημοσ.

Να πω την αλήθεια, κι εγώ ενώ είχα στο μυαλό μου ότι θα πηγαίνω σχεδόν αποκλειστικά με γκάζι, πολλές φορές κάνω πετάλι ασυναίσθητα.

Πολύ ακριβά τα ηλεκτρικά σκούτερ, αυτά κοιτούσα αρχικά.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...