Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικά Ποδήλατα


fogeo933

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, tomhalm είπε

καλημέρα, υπάρχει καποιος που έχει τις ημερομηνίες πως εξελίχθηκε η διαδικασία στο κινούμαι ηλεκτρικά (θα προτιμούσα στη 2η αλλά και στην 1η δεν πειράζει) μέχρι την ώρα που πηρε το ποδήλατο ή που πηρε τα λεφτά. ευχαριστώ.

Βαριέμαι να μπω στη πλατφόρμα για να τις δω ακριβώς αλλά εγώ έκανα το πρώτο βήμα με μια τυχαία επίσημη προσφορά αμέσως μόλις ξεκίνησε ο πρώτος κύκλος τις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη του 2020, μετά πήρα το ebike τον Φεβρουάριο και έκανα τροποποιητική για το σωστό ebike, την αποδέχτηκαν σχετικά γρήγορα μετά από κάποιες εβδομάδες. Το τελικό στάδιο που καταθέτεις αποδείξεις και τα πάντα, το είχα ετοιμάσει τον ~Μάρτιο άλλα δεν είχα πατήσει σωστά την τελική υποβολή οπότε περίμενα τζάμπα ~5 μήνες, μετά το πήρα χαμπάρι και τα υπέβαλα, μετά από ~3 μήνες τα είχαν εγκρίνει και είχα πάρει τα λεφτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

είμαι στο στάδιο της υπουργικής απόφασης… έστειλα την 1η αίτηση 18/11 και πήρα την επιβεβαιώση 22/2 ότι τα χαρτιά μου είναι οκ… αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι να προλάβω το καλοκαίρι… δε ξέρω σε ποιο στάδιο θα μπορώ να το αγοράσω (επίσης επειδή θα παρω ποδήλατο μοντέλο του 23 φοβάμαι μην καθυστερήσω κι άλλο)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά επειδη είμαι παντελώς άσχετος με το κομμάτι «ηλεκτρικό ποδήλατο» θα ήθελα την άποψη σας / βοήθεια σας. 
Σε μια κλήρωση  κέρδισα ενα ηλεκτρικό πατίνι το όποιο  δεν με βολεύει και δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσω, όποτε  ήρθα σε επικοινωνία  με το κατάστημα που ήταν ο προμηθευτής  του κερδισμένου πατίνι που    να ρωτήσω εάν υπάρχει η δυνατότητα  να το κρατήσει πίσω και να βάλω την οποία  διαφορά  στο  να πάρω ενα ηλεκτρικό ποδήλατο.

Το κερδισμένο πατίνι είναι αυτο

 https://e-bakosis.gr/e-shop/patinia/lgp-8-5/

Το κραταει και σε συνδυασμό με 40% κρατική επιδότηση για ηλεκτρικό  ποδήλατο μου δίνεται η  δυνατότητα να πάρω ενα ηλεκτρικό ποδήλατο σε αρκετά  προσιτή τιμη. Τα ποδήλατα που έχει στο e-shop.gr  του  καταστήματος είναι τα παρακάτω

https://e-bakosis.gr/e-shop/?filters=product_cat[27]
Ποια η άποψη σας;

 

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Pwpwpw είπε

Παιδιά επειδη είμαι παντελώς άσχετος με το κομμάτι «ηλεκτρικό ποδήλατο» θα ήθελα την άποψη σας / βοήθεια σας. 
Σε μια κλήρωση  κέρδισα ενα ηλεκτρικό πατίνι το όποιο  δεν με βολεύει και δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσω, όποτε  ήρθα σε επικοινωνία  με το κατάστημα που ήταν ο προμηθευτής  του κερδισμένου πατίνι που    να ρωτήσω εάν υπάρχει η δυνατότητα  να το κρατήσει πίσω και να βάλω την οποία  διαφορά  στο  να πάρω ενα ηλεκτρικό ποδήλατο.

Το κερδισμένο πατίνι είναι αυτο

 https://e-bakosis.gr/e-shop/patinia/lgp-8-5/

Το κραταει και σε συνδυασμό με 40% κρατική επιδότηση για ηλεκτρικό  ποδήλατο μου δίνεται η  δυνατότητα να πάρω ενα ηλεκτρικό ποδήλατο σε αρκετά  προσιτή τιμη. Τα ποδήλατα που έχει στο e-shop.gr  του  καταστήματος είναι τα παρακάτω

https://e-bakosis.gr/e-shop/?filters=product_cat[27]
Ποια η άποψη σας;

 

Low cost και low quality είναι όλες οι επιλογές. Ως τη καλύτερη επιλογή αυτό που τουλάχιστον έχει ενσωματωμένη τη μπαταρία και είναι χωρίς ανάρτηση μπροστά που σε αυτό το επίπεδο είναι καλύτερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, batig0al είπε

Low cost και low quality είναι όλες οι επιλογές. Ως τη καλύτερη επιλογή αυτό που τουλάχιστον έχει ενσωματωμένη τη μπαταρία και είναι χωρίς ανάρτηση μπροστά που σε αυτό το επίπεδο είναι καλύτερα.

Αυτο δεν με βολευει καθολου , κοιταγα για τα παρακατω που εχουν πιο ανετη/ορθια θεση οδηγησης και ειναι και πιο ανετα στο ανεβα κατεβα λογο σχεδιασης καθως το ποδι παιρναει και απο μπροστα, και  επισης ειναι και το στυλ του ποδηλατου ειναι τετοιου που παιρνει σχαρα και καλαθακι πραγμα που επισης βολευει για να κουβαλω κανενα πραγμα ευκολοτερο (πχ 1-2 σακουλες απο σουπερ μαρκετ, ενα τσαντακι κτλ)

Αυτα κοιταγα:

1) https://e-bakosis.gr/e-shop/ποδήλατα/mj1/

2) https://e-bakosis.gr/e-shop/ποδήλατα/mb6-rks/

3) https://e-bakosis.gr/e-shop/ποδήλατα/xt-1/

Πιστευεις δεν αξιζει ο κοπος να ασχοληθω με κανενα απο αυτα, τσαμπα χρηματα θα δωσω?

Το πλεονεκτημα της ενσωματομενης μπαταριας πιο ειναι? Επισης παρατηρησα οτι αυτο που προτεινες ως καλυτερη επιλογη εχει και τα λιγοτερα ah στην μπαταρια, αυτο ειναι καλο ?Εγω τα ειχα για αρνητικο. Ειμαι εντελως ασχετος!

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/3/2023 στις 5:27 ΜΜ, Pwpwpw είπε

Αυτο δεν με βολευει καθολου , κοιταγα για τα παρακατω που εχουν πιο ανετη/ορθια θεση οδηγησης και ειναι και πιο ανετα στο ανεβα κατεβα λογο σχεδιασης καθως το ποδι παιρναει και απο μπροστα, και  επισης ειναι και το στυλ του ποδηλατου ειναι τετοιου που παιρνει σχαρα και καλαθακι πραγμα που επισης βολευει για να κουβαλω κανενα πραγμα ευκολοτερο (πχ 1-2 σακουλες απο σουπερ μαρκετ, ενα τσαντακι κτλ)

Αυτα κοιταγα:

1) https://e-bakosis.gr/e-shop/ποδήλατα/mj1/

2) https://e-bakosis.gr/e-shop/ποδήλατα/mb6-rks/

3) https://e-bakosis.gr/e-shop/ποδήλατα/xt-1/

Πιστευεις δεν αξιζει ο κοπος να ασχοληθω με κανενα απο αυτα, τσαμπα χρηματα θα δωσω?

Το πλεονεκτημα της ενσωματομενης μπαταριας πιο ειναι? Επισης παρατηρησα οτι αυτο που προτεινες ως καλυτερη επιλογη εχει και τα λιγοτερα ah στην μπαταρια, αυτο ειναι καλο ?Εγω τα ειχα για αρνητικο. Ειμαι εντελως ασχετος!

Μη περιμένεις πολλές απόψεις, το thread έχει χαμηλή συμμετοχή, όπως και γενικά τα forums.

Κατάλαβα τι λες, και τα τρία αυτά είναι παρόμοια σαν specs οπότε δεν μπορεί να γίνει σύγκριση. Αν τα έχει το κατάστημα να τα δοκιμάσεις, πάρε αυτό που σου ταιριάζει καλύτερα από μέγεθος. Επίσης αν είσαι σε πόλη με πολλά ποδηλατάδικα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα), κάνε επισκέψεις να δεις πολλά ηλεκτρικά όλων των τιμών, να μιλήσεις με τους πωλητές και ιδανικά να κάνεις βόλτα όσα περισσότερα μπορείς για να δεις στη πράξη τι γίνεται. Προφανώς μη πιστεύεις όλα όσα σου λένε, πωλητές είναι άρα και χαμηλής αξιοπιστίας η τεράστια πλειονότητα τους, ειδικά μόλις σε κόψουν άσχετο.

Σε όλα τα ποδήλατα μπορείς να βάλεις σχάρες, καλαθάκια κτλ. για κουβάλημα με aftermarket εξαρτήματα αλλά σίγουρα για έναν αρχάριο είναι πιο βολικό και φθηνό να τα έχει το ποδήλατο απευθείας.

Κανένας που να ασχολείται με ποδήλατα δεν έχει σε εκτίμηση τέτοιου είδους ποδήλατα supermarket ή/και φθηνά ebikes... αλλά οποιοδήποτε ποδήλατο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν εισαγωγικό. Ξεκινάς και στη πορεία κρίνεις πόσο σε βολεύει, αν σε τραβάει η ποδηλασία κτλ. Το τι ποδήλατο αξίζει εξαρτάται αποκλειστικά από τον χρήστη του, τι θα κάνει τώρα με αυτό και τι σκοπεύει να κάνει στο μέλλον. Υπάρχουν άνθρωποι με στόλο πολλών ακριβών ποδηλάτων που κάνουν ελάχιστη ποδηλασία, υπάρχουν και άλλοι με ένα πάμφθηνο ποδήλατο που κάνουν άπειρα χιλιόμετρα. Άλλο να το χρισιμοποιείς για ψώνια, άλλο να είναι καθημερινό μέσο μετακίνησης, άλλο να κάνεις βόλτα στην άσφαλτο τα Σ/Κ, άλλο να κάνεις βόλτα στο χώμα, άλλο να κάνεις πολυήμερα ταξίδια... αυτές είναι οι τέσσερις μεγάλες κατηγορίες είτε πρόκειται για ηλεκτρικό είτε για συμβατικό.

Τα συγκεκριμένα στις τιμές που είναι, 1000-1100€ δεν αξίζουν γιατί μπορείς με ίδια λεφτά να αγοράσεις καλύτερα από το εξωτερικό. Εσύ έχεις ειδικές συνθήκες με την ανταλλαγή του scooter συν την επιδότηση, αν σου βγαίνει πραγματικό κόστος 300€, δεν είναι και άσχημο για εισαγωγικό αν δεν θες να διαθέσεις €1200+ και αν όντως σκοπεύεις να κάνεις προσπάθεια να το εντάξεις στη ζωή σου.

Τα Amber (Ah) και τα Volt είναι χαρακτηριστικά της μπαταρίας, τα πολλαπλασιάζεις μεταξύ τους για να βρεις τη χωρητικότητα, εν προκειμένω 10 επί 36 = 360Wh. Χωρητικότητα είναι πόσο κρατάει η μπαταρία σε έναν πλήρη κύκλο, από 100% φορτισμένη στο 0%. Προφανώς το πόσο κρατάει, δεν εξαρτάται μόνο από τη χωρητικότητα, εξαρτάται από το επίπεδο υποβοήθησης στο μοτέρ, την απόδοση του ποδηλάτη, χαρακτηριστικά του ποδηλάτου (π.χ. λάστιχα), το συνολικό βάρος, τη κλίση του τερέν, τη ποιότητα του δρόμου, άνεμο, θερμοκρασία... Σαν γενικός κανόνας πάντως για το 95% των ebikes που είναι ~25 κιλά τη παρούσα στιγμή, κάτω από 400 κακό, ~500 μέτριο, ~600 καλό, 700+ πολύ καλό.

Αυτό που πρότεινα, όντως έχει 250Wh μπαταρία αλλά μοιάζει πιο πολύ με κανονικό ποδήλατο που σημαίνει ότι είναι πιο αποδοτικό. Για ψώνια όμως, έχεις δίκιο ότι δεν βολεύει. Η εξωτερική μπαταρία είναι ο οriginal τρόπος που φτιάχτηκαν τα ebikes, τα τελευταία χρόνια έχουν ενσωματωθεί στη διαγώνιο του σκελετού κάνοντας τη πιο φαρδιά. Το βασικό πλεονέκτημα είναι η αισθητική, έπονται το ότι είναι πιο δύσκολο να κλαπεί και ότι προστατεύεται περισσότερο από καιρό/φθορά. Τα μειονεκτήματα είναι ότι είναι ανεβάζει το κόστος του ebike, συνήθως δεν είναι αποσπώμενη οπότε δυσκολεύει τη φόρτιση και είναι πιο δύσκολο να αλλαχτεί/επιδιορθωθεί.

Επεξ/σία από batig0al
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, batig0al είπε

Μη περιμένεις πολλές απόψεις, το thread έχει χαμηλή συμμετοχή, όπως και γενικά τα forums.

Κατάλαβα τι λες, και τα τρία αυτά είναι παρόμοια σαν specs οπότε δεν μπορεί να γίνει σύγκριση. Αν τα έχει το κατάστημα να τα δοκιμάσεις, πάρε αυτό που σου ταιριάζει καλύτερα από μέγεθος. Επίσης αν είσαι σε πόλη με πολλά ποδηλατάδικα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα), κάνε επισκέψεις να δεις πολλά ηλεκτρικά όλων των τιμών, να μιλήσεις με τους πωλητές και ιδανικά να κάνεις βόλτα όσα περισσότερα μπορείς για να δεις στη πράξη τι γίνεται. Προφανώς μη πιστεύεις όλα όσα σου λένε, πωλητές είναι άρα και χαμηλής αξιοπιστίας η τεράστια πλειονότητα τους, ειδικά μόλις σε κόψουν άσχετο.

Σε όλα τα ποδήλατα μπορείς να βάλεις σχάρες, καλαθάκια κτλ. για κουβάλημα με aftermarket εξαρτήματα αλλά σίγουρα για έναν αρχάριο είναι πιο βολικό και φθηνό να τα έχει το ποδήλατο απευθείας.

Κανένας που να ασχολείται με ποδήλατα δεν έχει σε εκτίμηση τέτοιου είδους ποδήλατα supermarket ή/και φθηνά ebikes... αλλά οποιοδήποτε ποδήλατο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν εισαγωγικό. Ξεκινάς και στη πορεία κρίνεις πόσο σε βολεύει, αν σε τραβάει η ποδηλασία κτλ. Το τι ποδήλατο αξίζει εξαρτάται αποκλειστικά από τον χρήστη του, τι θα κάνει τώρα με αυτό και τι σκοπεύει να κάνει στο μέλλον. Υπάρχουν άνθρωποι με στόλο πολλών ακριβών ποδηλάτων που κάνουν ελάχιστη ποδηλασία, υπάρχουν και άλλοι με ένα πάμφθηνο ποδήλατο που κάνουν άπειρα χιλιόμετρα. Άλλο να το χρισιμοποιείς για ψώνια, άλλο να είναι καθημερινό μέσο μετακίνησης, άλλο να κάνεις βόλτα στην άσφαλτο τα Σ/Κ, άλλο να κάνεις βόλτα στο χώμα, άλλο να κάνεις πολυήμερα ταξίδια... αυτές είναι οι τέσσερις μεγάλες κατηγορίες είτε πρόκειται για ηλεκτρικό είτε για συμβατικό.

Τα συγκεκριμένα στις τιμές που είναι, 1000-1100€ δεν αξίζουν γιατί μπορείς με ίδια λεφτά να αγοράσεις καλύτερα από το εξωτερικό. Εσύ έχεις ειδικές συνθήκες με την ανταλλαγή του scooter συν την επιδότηση, αν σου βγαίνει πραγματικό κόστος 300€, δεν είναι και άσχημο για εισαγωγικό αν δεν θες να διαθέσεις €1200+ και αν όντως σκοπεύεις να κάνεις προσπάθεια να το εντάξεις στη ζωή σου.

Τα Amber (Ah) και τα Volt είναι χαρακτηριστικά της μπαταρίας, τα πολλαπλασιάζεις μεταξύ τους για να βρεις τη χωρητικότητα, εν προκειμένω 10 επί 36 = 360Wh. Χωρητικότητα είναι πόσο κρατάει η μπαταρία σε έναν πλήρη κύκλο, από 100% φορτισμένη στο 0%. Προφανώς το πόσο κρατάει, δεν εξαρτάται μόνο από τη χωρητικότητα, εξαρτάται από το επίπεδο υποβοήθησης στο μοτέρ, την απόδοση του ποδηλάτη, χαρακτηριστικά του ποδηλάτου (π.χ. λάστιχα), το συνολικό βάρος, τη κλίση του τερέν, τη ποιότητα του δρόμου, άνεμο, θερμοκρασία... Σαν γενικός κανόνας πάντως για το 95% των ebikes που είναι ~25 κιλά τη παρούσα στιγμή, κάτω από 400 κακό, ~500 μέτριο, ~600 καλό, 700+ πολύ καλό.

Αυτό που πρότεινα, όντως έχει 250Wh μπαταρία αλλά μοιάζει πιο πολύ με κανονικό ποδήλατο που σημαίνει ότι είναι πιο αποδοτικό. Για ψώνια όμως, έχεις δίκιο ότι δεν βολεύει. Η εξωτερική μπαταρία είναι ο οriginal τρόπος που φτιάχτηκαν τα ebikes, τα τελευταία χρόνια έχουν ενσωματωθεί στη διαγώνιο του σκελετού κάνοντας τη πιο φαρδιά. Το βασικό πλεονέκτημα είναι η αισθητική, έπονται το ότι είναι πιο δύσκολο να κλαπεί και ότι προστατεύεται περισσότερο από καιρό/φθορά. Τα μειονεκτήματα είναι ότι είναι ανεβάζει το κόστος του ebike, συνήθως δεν είναι αποσπώμενη οπότε δυσκολεύει τη φόρτιση και είναι πιο δύσκολο να αλλαχτεί/επιδιορθωθεί.

Σε ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση. Προφανως εξαιτίας του πατίνιου+ την επιδότηση γίνετε η ιστορία που σημαίνει ότι τα συγκεκριμένα ποδήλατα  στην περίπτωση μου δεν θα ξεπεράσουν το 350αρι. Επίσης έχει αρχίζει και γυρίζει στο μυαλό μου και η περίπτωση ενός  μικρού ηλεκτρικού σκούτερ αντί του ηλεκτρικού ποδηλάτου για τις καθημερινές κοντινές αστικές μου μετακινήσεις. Το πατίνι το  κέρδισα στην κλήρωση για να με βάλει  σε έξοδα τελικά μου φαίνεται😂

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσο εύκολο είναι να φέρεις ένα ηλεκτρικό ποδήλατο από το εξωτερικό; Εννοώ φυσικά χωρίς επιδότηση, γιατί εμένα δε μου γεμίζει το μάτι κανένα που κυκλοφορεί Ελλάδα. Φυσικά εννοώ για αυτά που μπορείς να πάρεις επιδότηση.
Προτιμώ να δώσω 1000-1100€ περίπου να πάρω από εξωτερικό κάτι πολύ καλύτερο, παρά να πάρω κάτι με 800€ πχ από Ελλάδα (μιλάμε το ποσό που καθαρά θα δώσω μαζί με επιδότηση).

Πχ έχω δει αρκετά στην gogobest, τα οποία τα στέλνουν από Ευρωπαϊκή αποθήκη. Αλλά επειδή δεν έχω διαβάσει καλά πράγματα για την σελίδα αυτή είπα να ρωτήσω μπας και ξέρει κανείς. Ο ενδοιασμός μου (πέρα από το αν όντως τα στέλνουν και μάλιστα τους χρόνους που αναφέρουν) είναι αν όντως δεν περνάνε τελωνείο.

Εννοείται πως το ηλεκτρικό ποδήλατο που θα φέρω θα το δηλώσω κανονικά με ότι προβλέπεται από τον νόμο (λόγω του ότι δεν έχει τις προδιαγραφές να κυκλοφορήσει νόμιμα χωρίς μια διαδικασία όπως πινακίδες, άδεια κλπ), και εννοείται δίπλωμα για μηχανάκι έχω ώστε να μπορώ να το κυκλοφορώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα βοηθούσε επίσης μια αναλυτική αναφορά στην διαδικασία που χρειάζεται για να δηλώσεις το ποδήλατο (που, πως και με τι χαρτιά αναλυτικά), όπως επίσης και κάποια στοιχεία για από που να αγοράσουμε (πχ fiido που βλέπω, πλέον δεν έρχονται εδώ).

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, w95chris είπε

Πόσο εύκολο είναι να φέρεις ένα ηλεκτρικό ποδήλατο από το εξωτερικό; Εννοώ φυσικά χωρίς επιδότηση, γιατί εμένα δε μου γεμίζει το μάτι κανένα που κυκλοφορεί Ελλάδα. Φυσικά εννοώ για αυτά που μπορείς να πάρεις επιδότηση.
Προτιμώ να δώσω 1000-1100€ περίπου να πάρω από εξωτερικό κάτι πολύ καλύτερο, παρά να πάρω κάτι με 800€ πχ από Ελλάδα (μιλάμε το ποσό που καθαρά θα δώσω μαζί με επιδότηση).

Πχ έχω δει αρκετά στην gogobest, τα οποία τα στέλνουν από Ευρωπαϊκή αποθήκη. Αλλά επειδή δεν έχω διαβάσει καλά πράγματα για την σελίδα αυτή είπα να ρωτήσω μπας και ξέρει κανείς. Ο ενδοιασμός μου (πέρα από το αν όντως τα στέλνουν και μάλιστα τους χρόνους που αναφέρουν) είναι αν όντως δεν περνάνε τελωνείο.

Εννοείται πως το ηλεκτρικό ποδήλατο που θα φέρω θα το δηλώσω κανονικά με ότι προβλέπεται από τον νόμο (λόγω του ότι δεν έχει τις προδιαγραφές να κυκλοφορήσει νόμιμα χωρίς μια διαδικασία όπως πινακίδες, άδεια κλπ), και εννοείται δίπλωμα για μηχανάκι έχω ώστε να μπορώ να το κυκλοφορώ.

Από τα μεγαλύτερα sites όπως bike-discount, bike24, chainreactioncycles, wiggle είναι πανεύκολο, σαν να αγοράζεις οτιδήποτε. Το αγοράζεις online και στο στέλνουν σε μια μεγάλη κούτα και μετά εσύ έχεις μόνο να βιδώσεις τιμόνι και πετάλια. Τελωνείο και επιπλέον χρεώσεις δεν υπάρχουν, από Ε.Ε. δεν υπήρχαν ποτέ, από Αγγλία τα μεγάλα sites το γράφουν ότι δεν θα υπάρξουν έξτρα χρεώσεις.

Η επιδότηση συμπεριλαμβάνει όλες τις αγορές από Ε.Ε., απλά αυτή η διαδικασία απαιτεί έξτρα γραφειοκρατία. Δεν το γράφω μόνο βάσει του ΦΕΚ, το έκανα προσωπικά με επιτυχία.

Για μένα όταν υπάρχει τόσο περιορισμένο budget όπως ~1000€, το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι είναι αν είναι όντως η σωστή επιλογή να αγοραστεί ηλεκτρικό ποδήλατο έναντι συμβατικού. Τα ηλεκτρικά είναι υπερτιμημένα, πρακτικά ~800€ "κοστίζει" μόνο το σύστημα μοτέρ+μπαταρία, οπότε περισσεύουν ελάχιστα για τα υπόλοιπα κομμάτια του ποδηλάτου (σκελετός, μηχανικά μέρη, περιφερειακά). Από την άλλη, στα συμβατικά, με το ίδιο budget παίρνεις κάτι αξιοπρεπές, π.χ. αυτό στα 850€ που έχει προοπτικές να το λιώνει για δεκαετίες. Για παρόμοια specs σε ηλεκτρικό, χρειάζονται 2.000€ και εκεί σε 3; 5; 7; χρόνια χρήσης, το σύστημα μοτέρ/μπαταρία μάλλον θα πεθάνει και το κόστος επισκευής θα είναι τέτοιο που θα είναι προτιμότερο να αγοραστεί νέο. Αν κάποιος έχει χάλια φυσική κατάσταση και για οποιοδήποτε λόγο (σώμα, θέληση) δεν μπορεί να τη βελτιώσει, τότε το φθηνό ebike στέκει. Αλλιώς, είναι προτιμότερο να φάει κάποιος την ήττα 3-6 μήνες βελτιώνοντας τη φυσική του κατάσταση ή να κάνει οικονομία κάποιους μήνες και να αυξήσει το budget του. Προφανώς αν κάποιος έχει έστω και μέτρια φυσική κατάσταση, δεν τίθεται καν συζήτηση, πάλι θα ζοριστεί 1-2 μήνες μέχρι να μάθει το σώμα του αλλά μετά δεν θα τα βλέπει καν τα φθηνά ηλεκτρικά.

Δεν έχω εντρυφήσει σε sites τύπου gogobest αλλά νομίζω πως η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, σίγουρα δεν είναι απάτες αλλά και για να δίνουν τόσο καλό το value for money, το quality control είναι μέτριο οπότε υπάρχει ένα μικρό ρίσκο να μπλέξεις.

Δήλωση ebike εκτός Ε.Ε. προδιαγραφών που τυπικά απαιτεί πινακίδα και λοιπά γραφειοκρατικά, δεν έχω ιδέα, προσωπικά δεν θα έμπαινα σε τέτοια διαδικασία γιατί τη θεωρώ άχρηστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά να κάνω μια ερωτηση σχετικά με την αίτηση για το κινούμαι ηλεκτρικά 2 αν γνωρίζει κανεις. Εχθές πήρα ένα ηλεκτρικό ποδήλατο και σήμερα έκανα την αιτηση. Στο κατάστημα που ρώτησα μου είπανε να ανεβάσω αρχικά την ταυτότητα μου και την προσφορα  του ποδηλάτου που δωσανε και όταν εγκριθεί η επιδότηση του ποσού που αιτούμαι τότε να ανεβάσω και τα υπόλοιπα χαρτιά ( υπεύθυνη δήλωση με γνήσιο της υπογραφής, απόδειξη αγοράς κτλ) και το έκανα έτσι.

Όταν έκανα ομως την αιτηση παρατήρησα  ότι είχε και επιλογη να ανεβάσω αν ηθελα και αλλα πράγματα (πχ την υπεύθυνη δήλωση κτλ) αλλα δεν τα είχε υποχρεωτικά όπως τα πρώτα δυο ( ταυτότητα-προσφορά),  επειδη το έχω αγοράσει ήδη και ουσιαστική  τα έχω ήδη ολά τα χαρτιά  μήπως θα ηταν καλύτερα να τα ανέβαζα ολα από το πρώτο βήμα; 

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Τώρα τελευταία το ποδήλατο στα ξαφνικά σταματάει, ενώ έχει ακόμη μπαταρία και μάλιστα το καντράν είναι φωτεινό. Το έχει κάνει 3 φορές μέχρι στιγμής. Δεν έχω αντιληφθεί εάν το κάνει όταν ζορίζεται σε ανηφόρες (πλέον θα το προσέξω). Εάν κλείσω τον διακόπτη της μπαταρίας και μετά από λίγο τον ξαναανοίξω φτιάχνει. Το έχει πάθει κανείς άλλος; Να είναι το μοτέρ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...