Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, CarlitoGR είπε

https://www.plaisio.gr/smart-tech-gadgets/ilektrokinisi/ilektrika-podilata/egoboo-e-treck-grey-ilektriko-podilato_3776565?qId=c3b953aefa3510b20666731aa7feb9bf&qIx=products

Σκεφτόμουν η αυτό η το nilox x6 plus αλλά δεν έμπαινε στην επιδότηση.

 

 

 

 

Η τιμή αυτή είναι αφαιρούμενης της επιδότησης;

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τελικά το παλιό μου ideal ήθελε πολλές μετατροπές, επειδή ο τύπος του σκελετού ήταν πρακτικά αρχαίος. Ή έπρεπε να περιορίσω τις επιλογές μου ή να πάω σε κάτι νεότερο (που εδώ που τα λέμε χρειαζόταν)

Οπότε τσίμπησα ένα τέτοιο που το χρησιμοποιώ για την ώρα ως κανονικό ποδήλατο

https://www.orient-bikes.gr/my_way/

και σκέφτομαι να το κάνω ηλεκτρικό. Οποιος μπορεί να δώσει μια βοήθεια σχετικά κυρίως με κάποια μεγέθη που χρειάζονται επειδή δεν ξέρω πως τα βρίσκω, ούτε και τι σημαίνει το κάθε τι.

Αν πάω σε λύση hub, αυτό έχει τροχό 28'' με μπροστινό άνοιγμα 100mm και πίσω 135mm. Τέτοια βρίσκω, αλλά δεν ξέρω αν ταιριάζουν επειδή δείχνει στην φώτο τους ΜΤΒ ποδήλατα που έχουν διπλάσιο σε φάρδος ελαστικό που μάλλον δεν χωράει. Τι να ψάξω και τι διαστάσεις να ζητήσω ώστε να είμαι σίγουρος πως αυτό που θα έρθει θα ταιριάζει; 

Αν πάω σε λύση mid drive, ποιες είναι οι διαστάσεις στον οδηγό στα πηδάλια που πρέπει να τσεκάρω για να ταιριάξει;

Να πω εδώ πως η κύρια ανησυχία μου είναι να ταιριάξει το κιτ πάνω στο ποδήλατο. Η συνδεσμολογία δεν με ανησυχεί, εκείνο το κομμάτι το κατέχω επειδή έχω επαφή με τον χώρο της ηλεκτρονικής γενικότερα, αλλά και απο όσο είδα όλα τα κιτ έχουν λεπτομερείς οδηγίες.

Αν έχετε και κάποια πρόταση για κιτ πακέτο που θα ταιριάξει, βάλτε λινκ.

 

Ευχαριστώ!

Δημοσ.
15 ώρες πριν, zio10 είπε

Πολύ ωραίο, που είναι η μπαταρία;

Η μπαταρία είναι μέσα στον σκελετό.

16 ώρες πριν, john1987 είπε

Η τιμή αυτή είναι αφαιρούμενης της επιδότησης;

Όχι πληρώνεις 800€ στο πλαίσιο και μετά σου επιστρέφει το 40% από τα 800 μείον το 24% του Φ.Π.Α.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 26/7/2022 στις 4:03 ΜΜ, LuNaTiC είπε

Καλησπέρα,

Για να μην ψάχνω όλο το thread... Τελικά υπάρχει πλέον κάτι σε ηλεκτρικό scooter που να μην θέλει δίπλωμα?
Έχω πάρει 10 διαφορετικές εταιρίες και έχω πάρει φουλ διαφορετικές απαντήσεις.

Έαν το έχει ψάξει κάποιος ας δώσει αν μπορεί και συγκεκριμένα μοντέλα / εταιρίες !

Ευχαριστω εκ τον προτερων

Δεν υπάρχει σκουτερ όπως το εννοείς.

Πρακτικά αυτά που λένε σκουτερ χωρίς δίπλωμα είναι ποδήλατα με την μορφή σκουτερ, με υποβοήθηση πηδαλιού έως 250 watt, 25χλμ την ώρα τελική και χωρίς γκάζι στο χέρι.

Θα προτιμούσα ένα ηλεκτρικό ποδήλατο στην θέση σου. Αν μείνεις απο μπαταρία να πας με πηδάλι σαν άνθρωπος. Η εικόνα του να κάνει κάποιος πηδάλι στο σκουτερ αν μείνει απο μπαταρία, μου φαίνεται εξαιρετικά κουραστική. Συν το γεγονός πως ακόμη και με το μοτέρ για να πας πρέπει να κάνεις πηδάλι

Εδώ ένα τυχαίο site που δίνει και προδιαγραφές για το τι ακριβώς είναι αυτά τα "σκούτερ".

https://www.patinas.gr/scooter-xwris-diplwma

 

Οτιδήποτε άλλο που έχει γκάζι στο χέρι ή παραπάνω watt απο 250 και δεν έχει κόφτη στα 25χλμ/ώρα θεωρείται ή μοτοποδήλατο (που θες αντίστοιχο δίπλωμα) ή είναι εντελώς παράνομο για χρήση δρόμου (κάτι off road θηρία 5000-10000 watt)

Δημοσ.
6 ώρες πριν, CarlitoGR είπε

Η μπαταρία είναι μέσα στον σκελετό.

Όχι πληρώνεις 800€ στο πλαίσιο και μετά σου επιστρέφει το 40% από τα 800 μείον το 24% του Φ.Π.Α.

Για την εμφάνιση πολύ καλό, αν χρειαστεί να αλλαχτεί μόνο δεν ξέρω τι γίνεται.

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, zio10 είπε

Για την εμφάνιση πολύ καλό, αν χρειαστεί να αλλαχτεί μόνο δεν ξέρω τι γίνεται.

Νομίζω βγαίνει για να αλλαχτεί αλλά δεν είναι εύκολο έτσι ώστε να την παίρνεις μαζί σου για φόρτιση.

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχουν ... ή υπήρχαν κάποια μοντελάκια της EMW που πέρασαν για χωρίς δίπλωμα και είχαν κανονικά χειρόγκαζο και κόφτη στα 25χιλ... άλλο αν όλοι το βγάζανε και πήγαινε παραπάνω....

Κάτι παρόμοιο δεν υπάρχει πλέον ?
Ποδήλατο έχω 29αρι...όταν θελω να παω για ποδηλατο παω...το θεμα ειναι για το σκουτερακι για μετακινηση και απλες δουλείες

Δημοσ.

κανοντας πολλα χρονια ποδηλατο κ εχοντας αλλαξει παρα πολλα ποδηλατα με προσφατη αγορα ποδηλατου 1000w ενα πραγμα εχω να πω

αυτα τα 250w ειναι πεταμενα λεφτα για μενα ,ειναι βαρια κ ακριβα για το ουσιαστικο οφελος που σου παρεχουν

ειτε παιρνεις ενα απλο καλο ποδηλατο κ μαθαινεις να το ρολαρεις ειτε παιρνεις καποιο με μεγαλυτερο κινητηρα ωστε να εχεις καποια δυναμη υποβοηθησης αξιας λογου

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Neural_handshake είπε

κανοντας πολλα χρονια ποδηλατο κ εχοντας αλλαξει παρα πολλα ποδηλατα με προσφατη αγορα ποδηλατου 1000w ενα πραγμα εχω να πω

αυτα τα 250w ειναι πεταμενα λεφτα για μενα ,ειναι βαρια κ ακριβα για το ουσιαστικο οφελος που σου παρεχουν

ειτε παιρνεις ενα απλο καλο ποδηλατο κ μαθαινεις να το ρολαρεις ειτε παιρνεις καποιο με μεγαλυτερο κινητηρα ωστε να εχεις καποια δυναμη υποβοηθησης αξιας λογου

Εγώ πάλι που δεν κάνω πολλά χρόνια ποδήλατο θεωρώ ότι τα αξίζουν τα λεφτά τους γιατί εκεί που θα την χρειαστεις την υποβοήθηση πραγματικά σε βγάζει από την δυσκολία.

  • Like 2
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, CarlitoGR είπε

Εγώ πάλι που δεν κάνω πολλά χρόνια ποδήλατο θεωρώ ότι τα αξίζουν τα λεφτά τους γιατί εκεί που θα την χρειαστεις την υποβοήθηση πραγματικά σε βγάζει από την δυσκολία.

Έχοντας οδηγήσει και χειροποίητο με μόλις 500watt όμως με χειρόγκαζο, αλλά και test ride σε νόμιμο 250watt μόνο με υποβοήθηση χωρίς γκάζι, είναι η μέρα με τη νύχτα. Το 250άρι είναι πρακτικά ποδήλατο που αν χρειαστεί είναι σαν να έχεις κάποιον να σε τραβάει. Εκει που θα πήγαινες στην ευθεία με 10 χλμ/ώρα , πας 20χλμ/ώρα  με την ίδια δύναμη που βάζεις. Στα 25χλμ/ωρα σταματάει να σε βοηθάει.

Αυτά με το γκαζάκι όμως και τους μεγαλύτερους κινητήρες προσωπικά τα θεωρώ πιο VFM. Δεν είναι πως γίνονται μηχανάκια, παλι ποδήλατα είναι. Ούτε και οι ταχύτητες που αναπτύσουν είναι εξωπραγματικές αν δεν ανέβεις πάνω απο 1000 watt. Αλλά πλέον οι ανηφόρες γίνονται παιχνίδι και αν τύχει και δεν μπορείς να κάνεις πετάλι (πχ χτύπησες το πόδι σου, ή απλά κόπηκε η αλυσίδα), θα σε πάνε κούτσα κούτσα με 15-25χλμ/ώρα μόνο με γκαζάκι στο σπίτι σου. Τα νόμιμα αν κοπεί η αλυσίδα δεν κάνεις πετάλι, και αν δεν κάνεις πετάλι, δεν έχεις ηλεκτροκινητήρα.

 

Προσοχή, δεν μειώνω τα νόμιμα 250άρια που πραγματικά προσφέρουν υποβοήθηση και φαίνεται. Απλά θεωρώ πως για αυτό που προσφέρουν είναι πανάκριβα. Τα φτηνά έχουν πολύ φτηνά περιφερειακά και δεν τα βάζω καν στην εξίσωση.

Με ένα κιτάκι 600-700 ευρώ κάνεις το παλιό σου ποδηλατάκι τούμπανο με επώνυμα μέρη.

  • Like 1
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, highpriest είπε

Έχοντας οδηγήσει και χειροποίητο με μόλις 500watt όμως με χειρόγκαζο, αλλά και test ride σε νόμιμο 250watt μόνο με υποβοήθηση χωρίς γκάζι, είναι η μέρα με τη νύχτα. Το 250άρι είναι πρακτικά ποδήλατο που αν χρειαστεί είναι σαν να έχεις κάποιον να σε τραβάει. Εκει που θα πήγαινες στην ευθεία με 10 χλμ/ώρα , πας 20χλμ/ώρα  με την ίδια δύναμη που βάζεις. Στα 25χλμ/ωρα σταματάει να σε βοηθάει.

Αυτά με το γκαζάκι όμως και τους μεγαλύτερους κινητήρες προσωπικά τα θεωρώ πιο VFM. Δεν είναι πως γίνονται μηχανάκια, παλι ποδήλατα είναι. Ούτε και οι ταχύτητες που αναπτύσουν είναι εξωπραγματικές αν δεν ανέβεις πάνω απο 1000 watt. Αλλά πλέον οι ανηφόρες γίνονται παιχνίδι και αν τύχει και δεν μπορείς να κάνεις πετάλι (πχ χτύπησες το πόδι σου, ή απλά κόπηκε η αλυσίδα), θα σε πάνε κούτσα κούτσα με 15-25χλμ/ώρα μόνο με γκαζάκι στο σπίτι σου. Τα νόμιμα αν κοπεί η αλυσίδα δεν κάνεις πετάλι, και αν δεν κάνεις πετάλι, δεν έχεις ηλεκτροκινητήρα.

 

Προσοχή, δεν μειώνω τα νόμιμα 250άρια που πραγματικά προσφέρουν υποβοήθηση και φαίνεται. Απλά θεωρώ πως για αυτό που προσφέρουν είναι πανάκριβα. Τα φτηνά έχουν πολύ φτηνά περιφερειακά και δεν τα βάζω καν στην εξίσωση.

Με ένα κιτάκι 600-700 ευρώ κάνεις το παλιό σου ποδηλατάκι τούμπανο με επώνυμα μέρη.

Συμφωνώ στα περισσότερα από όσα λες.Στην περίπτωση μου ήθελα ένα ποδήλατο για βόλτες με την οικογένεια και αφού ένα αξιοπρεπές συμβατικό έβγαινε περίπου 600€ προτίμησα αυτό που μου βγαίνει τζάμπα.Βεβαια καθώς το δούλεψα κατάλαβα ότι δεν είναι μόνο για βόλτες αλλά μπορεί να με πάει κ μέχρι την δουλειά μου (12km) με άνεση κ παραλληλα να κάνω και την γυμναστηκη μου.

  • Like 1
Δημοσ.

Βλεπω τα ηλεκτρικα κ οντως τα σπαστα τυπου 250W ειτε απο εδω ειτε απεξω θα σου πανε 650ε με περιφερειακα τυπου σουπερ μαρκετ κ θεση οδηγησης για πυγμαιο 1,5 μετρο υψος.Ενω το βαρος τους στα 19 κιλα το ελαφρυτερο δε τα λες κ φορητα..

Απτην αλλη αν μπεις στο τρυπακι της μετατροπης με mid drive οπως λενε το πιο σωστο, θες ενα 500αρι για μοτερ κ κοντρολερ κ αλλο ενα 300αρι τουλαχ για τη μπαταρια.Το βαρος αλλο ενα 8αρι +τα 13-14 του τυπικου ποδηλατου που θα μπει 22 συνολο.

Τι απο τα δυο εχει πιο λογικη?Στο μεν σπαστο με ενα 600αρι ας πουμε καθαρισες στο δε οκ θα εχεις ενα σωστο ποδηλατο διχως παραχωρησεις στην οδηγηση.Δινεις ομως ετσι απλα ενα 800αρι-1000ρι  για "πειραματα"? Κ τα δυο ειναι θεοβαρα πλεον κ αποκλειεται η λεξη φορητοτητα για οσους μενουν πχ σε οροφο κ δεν εχουν ασανσερ εργοστασιου.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, magicnumbers είπε

Βλεπω τα ηλεκτρικα κ οντως τα σπαστα τυπου 250W ειτε απο εδω ειτε απεξω θα σου πανε 650ε με περιφερειακα τυπου σουπερ μαρκετ κ θεση οδηγησης για πυγμαιο 1,5 μετρο υψος.Ενω το βαρος τους στα 19 κιλα το ελαφρυτερο δε τα λες κ φορητα..

Απτην αλλη αν μπεις στο τρυπακι της μετατροπης με mid drive οπως λενε το πιο σωστο, θες ενα 500αρι για μοτερ κ κοντρολερ κ αλλο ενα 300αρι τουλαχ για τη μπαταρια.Το βαρος αλλο ενα 8αρι +τα 13-14 του τυπικου ποδηλατου που θα μπει 22 συνολο.

Τι απο τα δυο εχει πιο λογικη?Στο μεν σπαστο με ενα 600αρι ας πουμε καθαρισες στο δε οκ θα εχεις ενα σωστο ποδηλατο διχως παραχωρησεις στην οδηγηση.Δινεις ομως ετσι απλα ενα 800αρι-1000ρι  για "πειραματα"? Κ τα δυο ειναι θεοβαρα πλεον κ αποκλειεται η λεξη φορητοτητα για οσους μενουν πχ σε οροφο κ δεν εχουν ασανσερ εργοστασιου.

Προφανώς αυτοί που έχουν πρόβλημα παρκαρίσματος ή χώρου, θα πάνε σε κάποιο σπαστό. Οι επιλογές τους είναι συγκεκριμένες. 

Οι άλλοι όμως που θα πάνε σε ποδήλατο κανονικού μεγέθους έτοιμο με 250 watt στα 1200-1400 ευρώ, ίσως να έχουν μια καλύτερη επιλογή αγοράζοντας ένα ποιοτικό ποδήλατό στα 600 ευρώ και έναν δυνατό κινητήρα άλλα τόσα. Με τα ίδια λεφτά θα έχουν και ποιο ποιοτικό ποδήλατο αλλά και δυνατότερο και ίσως και πιο επώνυμο κινητήρα και μπαταρία.

Τέλος αυτό που λες για το mid drive έχεις δίκιο. Είναι το "πιο σωστό" όπως λένε οι περισσότεροι που γνωρίζουν, αλλά τελικά δεν ξέρω αν για έναν απλό χρήστη θα κάνει κάποια διαφορά για να δώσει 40% πάνω απο hub motor σύστημα. Είδα πολλές τεχνικές αναλύσεις και ναι υπερέχει, αλλά σε συγκεκριμένες συνθήκες και για συγκεκριμένα πράγματα. Κάποιος που θέλει ένα commuter για να πηγαινοέρχεται στις δουλειές του, μια χαρά δουλειά θα κάνει με οποιοδήποτε σύστημα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...