Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 28/5/2022 στις 4:11 ΜΜ, Bitbit είπε

οι πράξεις σου έχουν ένα θεματάκι

Έχεις δίκιο. Εκ παραδρομής έβαλα ένα μηδενικό παραπάνω. 😛

Χοντρικά τον μήνα 400km θα είναι η απόσταση που θα διανύω.

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα έχουμε κάποια άποψη για αυτό το ποδήλατο; 

Το θέλω για περίπου 30 χλμ τη μέρα 

https://www.vodafone.gr/eshop/syskeues-axesouar/axesouar-gadgets/gadgets/nilox-electric-bikeniloxj5-26black/p-126864/

Με επίδοση βγαίνει 320 ευρώ πιο κάτω 

 

Εντωμεταξύ έχω ποδήλατο ideal ergomax πολύ καλό treking με 28αρες ζάντες Και σκέφτομαι αν αξίζει να του βάλω καποιο κιτ χωρίς επιδότηση και να το μετατρέψω σε ηλεκτρικό (αν γίνεται) 

Επεξ/σία από alan boy
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχτές πέτυχα και ένα κομμάτι εδώ 

https://www.amazon.es/dp/B09X1GNXZK/ref=redir_mobile_desktop?_encoding=UTF8&psc=1&ref_=ox_sc_act_image_1&smid=A50K4JWEP6PYQ

Αλλά δεν ξέρω αν έχει τελωνείο 

Νομίζω πωλητής δεν είναι το Amazon 

Επεξ/σία από alan boy
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα .. Ψάχνω για αγορά ηλεκτρικού ποδηλάτου  στο οποίο θα μετακινούμε 7 χιλιόμετρα να πάω στη δουλειά μου και 7 να γυρίσω σπίτι. Το πρόβλημα μου είναι ότι βρίσκομαι σε βουνό με υψόμετρο 250 μετρα πράγμα που σημαίνει ότι τα 3 χιλιόμετρα στο γύρισμα θα είναι ανηφόρα. Τι μου προτινετε ποδήλατο με απλή υποβοήθηση η και με χειρογκαζο; 

Δημοσ.
Στις 28/6/2022 στις 4:17 ΜΜ, nicksoti είπε

Καλημέρα,

Προτείνω να μετατρέψεις το ideal. 

Υπάρχει κάποιο μαγαζί Αθήνα που να κανει τέτοια μετατροπή; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, alan boy είπε

Υπάρχει κάποιο μαγαζί Αθήνα που να κανει τέτοια μετατροπή; 

Καλύτερα μόνος σου με κάποιο κινέζικο κιτ. Αν δεν υπερβάλεις σε watts και μείνεις στα 250 δεν νομίζω να τίθεται θέμα ασφάλειας. Βλέπω ότι το ergomax βγαίνει και σε ηλεκτρικό, οπότε μπορείς να πάρεις μια ιδέα.

Εγώ στο δικό μου ποδήλατο προτίμισα αυτοσχέδιο κιτ τριβής για λόγους βάρους (1kg σύνολο) και κόστους. Ουσιαστικά κιτ ηλεκτρικού πατινιού και προσάρμοσα το ασύρματο τηλεχειριστήριο στο τιμόνι Αλλά είναι λίγο δύσκολο στην τοποθέτηση - ρύθμιση ανάλογα το ποδήλατο. Αν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο ευχαρίστως να σου δώσω πληροφορίες μέσω PM. Αν και για τα χιλιόμετρα που γράφεις, πας καλύτερα σε  wheel hub motor kit.

Βέβαια και το Nilox που έχεις στον σύνδεσμο μια χαρά φαίνεται. Να σου πω, προτιμώ ποδήλατα δίχως αναρτήσεις. Χάνεις την αίσθηση του ποδηλάτου, πολύ επιπλέον βάρος, χώρια που στα φτηνά η ποιότητα της ανάρτησης είμαι σίγουρος ότι θα πάσχει. Όταν ένα decent πιρούνι με ανάρτηση έχει 500€, καταλαβαίνεις τι γίνεται αν 1000 κάνει όλο το ηλεκτρικό ποδήλατο...

Βέβαια, στα fat bikes όπως του φίλου παραπάνω ίσως δεν είναι τόσο παρατηρήσιμο μιας και την περισσότερη "δουλειά" την κάνει το ελαστικό.

19 ώρες πριν, dream21 είπε

Καλησπέρα .. Ψάχνω για αγορά ηλεκτρικού ποδηλάτου  στο οποίο θα μετακινούμε 7 χιλιόμετρα να πάω στη δουλειά μου και 7 να γυρίσω σπίτι. Το πρόβλημα μου είναι ότι βρίσκομαι σε βουνό με υψόμετρο 250 μετρα πράγμα που σημαίνει ότι τα 3 χιλιόμετρα στο γύρισμα θα είναι ανηφόρα. Τι μου προτινετε ποδήλατο με απλή υποβοήθηση η και με χειρογκαζο; 

Το πρόβλημα στα περισσότερα συστήματα pedal assist είναι ότι τις 1ες δύσκολες πεταλιές δεν βοηθούν, οπότε αν σταματήσεις στην ανηφόρα μετά τραβάς ζόρι στην εκκίνηση. Ειδικά αν έχεις "ξεμείνει" σε κάποιο μικρό γρανάζι πίσω λόγω κακής εκτίμισης - ξαφνικής ανάγκης στάσης.

Συνεπώς το χειρόγκαζο είναι πολύ πιο ευέλικτο για τέτοιες καταστάσεις.

Επεξ/σία από nicksoti
  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, nicksoti είπε

Το πρόβλημα στα περισσότερα συστήματα pedal assist είναι ότι τις 1ες δύσκολες πεταλιές δεν βοηθούν, οπότε αν σταματήσεις στην ανηφόρα μετά τραβάς ζόρι στην εκκίνηση. Ειδικά αν έχεις "ξεμείνει" σε κάποιο μικρό γρανάζι πίσω λόγω κακής εκτίμισης - ξαφνικής ανάγκης στάσης.

Συνεπώς το χειρόγκαζο είναι πολύ πιο ευέλικτο για τέτοιες καταστάσεις.

Απλός στο χειρόγκαζο χάνω την επιδότηση σωστά; Το δίπλωμα μηχανής θα χρειάζεται να το έχω επάνω λογικά λόγο ότι θέλει δίπλωμα ; έχεις κανένα μοντέλο-μαρκα να μου προτείνεις ανεξάρτητου μπάτζετ; 

Ευχαριστώ 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, dream21 είπε

έχεις κανένα μοντέλο-μαρκα να μου προτείνεις ανεξάρτητου μπάτζετ; 

Ευχαριστώ 

'Οχι, γιατί πέραν του ότι είναι άπειρα κάθε αναβάτης έχει διαφορετικές ανάγκες, σωματότυπο κλπ.

Έτσι κι αλλιώς κατά 99% σε κανα 2 χρόνια θα έχεις αλλάξει το μισό ποδήλατο. Α ένα λίγο πιο μεγάλο γρανάζωμα, α να ένα ωραίο τιμονάκι carbon, α τα γκριπς δεν με βολεύουν να πάρω άλλα, α μια καλύτερη σέλα, καλύτερα λάστιχα, φώτα... σου μιλώ από προσωπική εμπειρία.

Το ιδανικό για μένα είναι να πάρεις μόνο σκελετό, στις διαστάσεις και στα χαρακτηριστικά που θες. Όχι one size fits all. Εκεί μην λυπηθείς τα χρήματα. Και μετά 1-1 τα υπόλοιπα. Εϊναι φτηνά. Και το πας σε έναν ποδηλατά να στα μοντάρει. Θα είναι ακριβώς όπως το θες, μοναδικό.

Αν το αποφασίσεις, σε ξέχωρα ανταλλακτικά ξέρω να σου πω.

Επεξ/σία από nicksoti
  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, nicksoti είπε

'Οχι, γιατί πέραν του ότι είναι άπειρα κάθε αναβάτης έχει διαφορετικές ανάγκες, σωματότυπο κλπ.

Έτσι κι αλλιώς κατά 99% σε κανα 2 χρόνια θα έχεις αλλάξει το μισό ποδήλατο. Α ένα λίγο πιο μεγάλο γρανάζωμα, α να ένα ωραίο τιμονάκι carbon, α τα γκριπς δεν με βολεύουν να πάρω άλλα, α μια καλύτερη σέλα, καλύτερα λάστιχα, φώτα... σου μιλώ από προσωπική εμπειρία.

Το ιδανικό για μένα είναι να πάρεις μόνο σκελετό, στις διαστάσεις και στα χαρακτηριστικά που θες. Όχι one size fits all. Εκεί μην λυπηθείς τα χρήματα. Και μετά 1-1 τα υπόλοιπα. Εϊναι φτηνά. Και το πας σε έναν ποδηλατά να στα μοντάρει. Θα είναι ακριβώς όπως το θες, μοναδικό.

Αν το αποφασίσεις, σε ξέχωρα ανταλλακτικά ξέρω να σου πω.

Ok εάν αποφασίσω να το φτιάξω κομμάτι κομμάτι  θα σου στείλω μήνυμα :) 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα στην παρέα.

Εχω ένα παλιό ideal pro rider (μιλάμε 30ετίας+) αλλά την δουλειά του την ψιλοκάνει. Νομίζω έχει 28άρη τροχό (χωρίς να είμαι σίγουρος)

Δεδομένου πως η βενζίνη έχει εκτοξευτεί, λέω να το κάνω με κάποιο κιτ ηλεκτρικό και να αυξήσω την χρήση του και καθημερινά πλέον απο και προς την εργασία που δεν υπερβαίνει τα 5 χλμ καθημερινά και οι λίγες ανηφόρες δεν είναι με τεράστια κλίση, βγαίνουν και εύκολα με πετάλι. Είμαι αρκετά βαρύς όμως στα 120 κιλά και 2 μέτρα σχεδόν, οπότε υπολογίστε και αυτό.

Σκεφτόμουν κανα φτηνό κιτ μπροστινού τροχού, απλά για την υποβοήθηση, αλλά δεν θα έλεγα και όχι σε κάτι καλύτερο. Απλά έχω πελαγώσει επειδή κυριολεκτικά βρίσκω εκατοντάδες μάρκες και τύπους και δεν ξέρω ποιος είναι πιο αξιόπιστος και πιο ιδανικός για τις ανάγκες μου. 250watt; 500; 1000; Στα 36volt; στα 48; Σε άλλα;

Περιορισμός διπλώματος δεν υπάρχει. Έχω μοτοσυκλέτας (σε περίπτωση που χρειάζεται).

Τώρα αν κάποιο είναι (τεχνικώς παράνομο) για μετατροπή προτείνετε το πάραυτα και θα δω τι θα κάνω. (απλά αναφέρετε το για να ξέρω που πάω να μπλέξω)

Αν μπορείτε να με παραπέμψετε σε κάποια λινκ απο καταστήματα Ευρώπης κυρίως, θα το εκτιμούσα. Επίσης όσο πιο απλό στην τοποθέτηση, τόσο το καλύτερο.

 

Ευχαριστώ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, highpriest είπε

 

Δεδομένου πως η βενζίνη έχει εκτοξευτεί, λέω να το κάνω με κάποιο κιτ ηλεκτρικό και να αυξήσω την χρήση του και καθημερινά πλέον απο και προς την εργασία που δεν υπερβαίνει τα 5 χλμ καθημερινά και οι λίγες ανηφόρες δεν είναι με τεράστια κλίση, βγαίνουν και εύκολα με πετάλι. Είμαι αρκετά βαρύς όμως στα 120 κιλά και 2 μέτρα σχεδόν, οπότε υπολογίστε και αυτό.

 

 

5χλμ; τέλεια. Λέω τέλεια γιατί μπορείς να φτιάξεις μια μπαταρία 10s2p (ή 12s2p για τα 48v) με ποιοτικά 18650 στοιχεία, πχ molicel 26a το λιγότερο, με μεγάλο ρεύμα εκφόρτισης, με κόστος κάπου στο 100άρικο και βάρος στο κιλό. Μην σου πω ακόμα και 1p με 21700 στοιχεία και ακόμα χαμηλότερο κόστος και βάρος. Δεν χρειάζεσαι τα 10 και 15 Ah του εμπορίου. Για κιτ, αφού τα ψιλοκαταφέρνεις και μόνο με πεντάλ, πιστεύω και ένα οποιοδήποτε κινέζικο θα κάνει δουλειά, ακόμα και 250w. Εγώ που είμαι 110 κιλά, έχω δοκιμάσει και τούρκικo RKS 36βολτο 250W και για τον τρόπο που πάω μου φάνηκε μια χαρά. Δεν ξέρω μόνο στον καύσωνα και παρατεταμένες ανηφόρες τι γίνεται. To πολύ-πολύ βάζεις και ένα λίγο μικρότερο γρανάζι εμπρός αν δεις και ζορίζεται.

Προσοχή μόνο χρειάζεται στην επιλογή του τροχού του κιτ. Δεν ξέρω τι έχει το ποδήλατό σου, απλά σιγουρέψου να έχει ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις με τους υπάρχοντες τροχούς διότι μπορεί να χρειαστείς να αλλάξεις και λάστιχο, ή ακόμα χειρότερα και ολόκληρο τον άλλο τροχό κατόπιν.  Ή να πλέξεις ξανά τροχό. Καλύτερα να ρωτήσεις διαστάσεις σε ISO, καθώς και εσωτερικό πάχος ζάντας, ώστε να σιγουρευτείς. Τα Bafang πάντως θεωρούνται τα καλύτερα κινέζικα μοτέρ.

Τέλος, θα σου πρότεινα κιτ πίσω τροχού μαζί με torque arm για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, μιας και είσαι και βαρύς. Ειδικά αν πας σε κάτι δυνατό. Το μπροστινό του ποδηλάτου σου δεν είναι σχεδιασμένο να μεταφέρει ροπή. Αν το προτιμήσεις για την ευκολία εγκατάστασης, μαζι σου, μείνε όμως στα 250W καλύτερα.

Επεξ/σία από nicksoti
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nicksoti είπε

5χλμ; τέλεια. Λέω τέλεια γιατί μπορείς να φτιάξεις μια μπαταρία 10s2p (ή 12s2p για τα 48v) με ποιοτικά 18650 στοιχεία, πχ molicel 26a το λιγότερο, με κόστος κάπου στο 100άρικο και βάρος στο κιλό. Μην σου πω ακόμα και 1p με 21700 στοιχεία και ακόμα χαμηλότερο κόστος και βάρος. Δεν χρειάζεσαι τα 10 και 15 Ah του εμπορίου. Για κιτ, αφού τα ψιλοκαταφέρνεις και μόνο με πεντάλ, πιστεύω και ένα οποιοδήποτε κινέζικο θα κάνει δουλειά, ακόμα και 250w. Εγώ που είμαι 110 κιλά, έχω δοκιμάσει και τούρκικo RKS 36βολτο 250W και για τον τρόπο που πάω μου φάνηκε μια χαρά. Δεν ξέρω μόνο στον καύσωνα και παρατεταμένες ανηφόρες τι γίνεται. To πολύ-πολύ βάζεις και ένα λίγο μικρότερο γρανάζι εμπρός αν δεις και ζορίζεται.

Προσοχή μόνο χρειάζεται στην επιλογή του τροχού του κιτ. Δεν ξέρω τι έχει το ποδήλατό σου, απλά σιγουρέψου να έχει ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις με τους υπάρχοντες τροχούς διότι μπορεί να χρειαστείς να αλλάξεις και λάστιχο, ή ακόμα χειρότερα και ολόκληρο τον άλλο τροχό κατόπιν.  Ή να πλέξεις ξανά τροχό. Καλύτερα να ρωτήσεις διαστάσεις σε ISO, καθώς και εσωτερικό πάχος ζάντας, ώστε να σιγουρευτείς. Τα Bafang πάντως θεωρούνται τα καλύτερα κινέζικα μοτέρ.

Για τον τροχό, ή 26 είναι ή 28. Θα δω σίγουρα πριν παραγγείλω. Δεν με προβληματίζει τόσο αυτό. Ένα τσεκάρισμα είναι.

Για την μπαταρία χρήσιμο αυτό που λες, αλλά να μην χρειάζεται και κάθε μέρα φόρτιση. Δηλαδή θα προτιμούσα κάποια μεγαλύτερης χωρητικότητας, και να φορτίζω μια φορά στις 5 μέρες πχ.

Επίσης χρήσιμο και αυτό για τα bafang. 182 μάρκες βρήκα ως τώρα, και όλες έχουν τις ίδιες πάνω κάτω κριτικές! Χαμός! 

Τώρα για τα watt, έχω έναν ενδοιασμό αν θα φτάνουν τα 250 για το βάρος μου. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο και το ότι το ποδήλατο έχει ανάρτηση μπροστά και δεν είναι σταθερό. Λογικά θα χάνω κάποια ταχύτητα απο εκεί. Το καταλαβαίνω και στο πετάλι, η ανάρτηση βυθίζεται και μου κόβει ταχύτητα. Άκρως εκνευριστικό για χρήση στον δρόμο. Οπότε καλύτερα να δώσω κατι πάραπανω και να τα καταφέρνει στα σίγουρα, παρά να τα κουτσοκαταφέρνει.

 

Τέλος, λέω για χρήση σε μπροστινό τροχό. Θα είχα κάποια πλεονεκτήματα αν διάλεγα για πίσω τροχό ή μια απο τα ίδια;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, highpriest είπε

Για τον τροχό, ή 26 είναι ή 28. Θα δω σίγουρα πριν παραγγείλω. Δεν με προβληματίζει τόσο αυτό. Ένα τσεκάρισμα είναι.

Για την μπαταρία χρήσιμο αυτό που λες, αλλά να μην χρειάζεται και κάθε μέρα φόρτιση. Δηλαδή θα προτιμούσα κάποια μεγαλύτερης χωρητικότητας, και να φορτίζω μια φορά στις 5 μέρες πχ.

Επίσης χρήσιμο και αυτό για τα bafang. 182 μάρκες βρήκα ως τώρα, και όλες έχουν τις ίδιες πάνω κάτω κριτικές! Χαμός! 

Τώρα για τα watt, έχω έναν ενδοιασμό αν θα φτάνουν τα 250 για το βάρος μου. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο και το ότι το ποδήλατο έχει ανάρτηση μπροστά και δεν είναι σταθερό. Λογικά θα χάνω κάποια ταχύτητα απο εκεί. Το καταλαβαίνω και στο πετάλι, η ανάρτηση βυθίζεται και μου κόβει ταχύτητα. Άκρως εκνευριστικό για χρήση στον δρόμο. Οπότε καλύτερα να δώσω κατι πάραπανω και να τα καταφέρνει στα σίγουρα, παρά να τα κουτσοκαταφέρνει.

 

Τέλος, λέω για χρήση σε μπροστινό τροχό. Θα είχα κάποια πλεονεκτήματα αν διάλεγα για πίσω τροχό ή μια απο τα ίδια;

26άρηδες και 28άρηδες δεν είναι όλοι οι ίδιοι. Στα ποδήλατα αναφέρονται στο περίπου στην εξωτερική συνολική διάσταση, μαζί με το λάστιχο, αλλά υπάρχουν 10άδες 26άρηδες διαφορετικοί. Κλασσικές διαστάσεις είναι 700c, 650B. Αλλά σου λέω, iso διαστάσεις ελαστικού και καθάρισες. Πχ 26 ιντσ'ων, για λάστιχο iso 37-590. 

Μπαταρία, αφού θα φτιάξεις κιτ, βάζεις ό'τι θες. Για 5 χιλιόμετρα την ημέρα, εμπειρικά σου λέω μια 5Αh όπως σου γράφω θα σε βγάζει 3-4 μέρες άνετα, εκτός κι αν βαριέσαι και κάνεις ελάχιστο πεντάλ. Κάνεις τις πράξεις και αποφασίζεις.

Πράγματι, αναρτήσεις, σέλες με ελατήρια κλπ κλπ "ρουφούν" ενέργεια και εκνευρίζουν στις δυνατές πεταλιές, ενώ προσθέτουν και βάρος. Ειδικά εάν είναι "της σειράς". Αν πληρώσεις ποιοτικά, αλλάζει. Καλύτερα βγάλτα αν έχεις και βάλε ένα νούμερο μεγαλύτερο λάστιχο. Αν οδηγείς σαν ποδηλάτης. Αν όχι, τότε χρειάζονται γιατί παραμονεύουν χαντάκια...

Για το πλεονέκτημα του πίσω τροχού, σου έγραψα, ο σκελετός εκεί μπορεί να φέρει ροπές καλυτερα. 

Γενικά επειδή σε βλέπω και αμφιταλαντεύεσαι. Εγραψες ότι βγάζεις τις ανηφορίτσες και με σκέτο πεντάλ. Σωστά;

Αν αρχίσεις, α να βάλω μεγάλη μπαταρία, α να βάλω μεγάλο μοτέρ και στο μπροστινό που είναι εύκολο κλπ, το ένα φέρνει το άλλο. Μεγαλύτερες ταχύτητες, άλλες δυνάμεις. Θα καταλήξεις να αλλάξεις και πιρούνι, και φρένα ίσως, και λάστιχα και και. Και το ποδηλατάκι σου θα γίνει 2πλάσιο βάρος και θα με θυμηθείς όταν θα το βάζεις σπίτι, το παίρνεις στις διακοπές κλπ.

Καθαρά για μετακίνηση υπάρχει και η λύση ενός μεταχειρισμένου παπιού. Οικονομικά συμφέρει σε σχέση με οποιοδήποτε e-bike.

Επεξ/σία από nicksoti
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...