Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικά Ποδήλατα


fogeo933

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, phanispal είπε

Θα τις προτιμούσα πιο ζόρικες, ειδικά την έκτη, ώστε να μπορώ να κινηθώ και πιο γρήγορα με πετάλι.

Όταν δίνω φουλ γκάζι, ζήτημα αν μπορώ να πάω πιο γρήγορα κάνοντας και πετάλι μαζί.

Και με το δικό μου που είναι χωρίς ταχύτητες, ισχύει το ίδιο. Αν η μπαταρία δεν έχει πέσει κάτω από 50%, με φουλ γκάζι δύσκολα κάνω πετάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, phanispal είπε

Αναρωτιέμαι γιατί επέλεξα το shifting version βασικά.

Εγώ θα το επέλεγα, αλλά δεν είχε βγει τότε που το είχα πάρει. Στις ανηφόρες, δύσκολα τα βγάζω πέρα χωρίς υποβοήθηση. Εσύ μπορείς να μην χρησιμοποιήσεις καθόλου το μοτερ.

Δυο φορές μου έτυχε να μείνω με μπαταρία, και πήρα το ποδήλατο στο χέρι (κουβαλάω και τσάντα με αρκετό βάρος). Και δεν ήταν και καμιά μεγάλη ανηφόρα, η Κολοκοτρώνη στο κέντρο ήταν 😛

Επεξ/σία από johnykim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει, πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει, ή πόσες φορές/μέρες το έχεις χρησιμοποιήσει ώστε να μείνεις δύο φορές από μπαταρία;

Αυτό στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μπορείς να το αποφύγεις με συχνότερη φόρτιση, ακόμα και καθημερινή.

Μοναδική περίπτωση που μπορώ να σκεφτώ που μπορεί να σε αφήσει, είναι να κάνεις υποχρεωτικά μεγάλες διαδρομές, π.χ. για να πας στη δουλειά.

Εντάξει, απ' τη μία ας έχεις την επιλογή και αχρείαστη να 'ναι, απ' την άλλη είναι 50€ διαφορά για κάτι που ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΤΕ χρειαστείς, συν ότι έχεις ένα περισσότερο πολύπλοκο σύστημα μετάδοσης με ό,τι αυτό συνεπάγεται, συν ότι δεν έχεις τη βάση για το κινητό που την ήθελα πολύ

Επεξ/σία από phanispal
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαχαχ, ήμουν σίγουρος ότι θα πεις για τη βάση του κινητού! Δεν γνώριζα ότι η shifting version δεν έχει.

600+km συνολικά.Κάνω 18 χιλιόμετρα κάθε μέρα (9+9), μόνο για τη δουλειά + ό, τι άλλο μπορεί να προκύψει. Κάθε μέρα το φορτίζω, αλλά την πάτησα και τις 2 φορές, για το αν γίνει η φόρτιση στο τέλος της δεύτερης διαδρομής ή της τρίτης. Τώρα δεν το ρισκάρω, το φορτίζω όταν έχω επιλογή , εκτός αν έχω 4/4 ένδειξη στη μπαταρία.

Επεξ/σία από johnykim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η τρίτη διαδρομή πώς πραγματοποιείται την ίδια μέρα;

Υποθέτω ότι εννοείς κάτι σαν Πήγαινε-Έλα-Πήγαινε στη δουλειά, άρα το δεύτερο πήγαινε, άρα ~27 χιλιόμετρα. Δηλαδή αντί να το φορτίσεις όταν γυρίσεις απ' τη δουλειά, να το φορτίσεις την επόμενη μέρα όταν φτάσεις στη δουλειά. Εκεί ναι, το ρισκάρεις να μείνεις αν πηγαίνεις αποκλειστικά με χειρόγκαζο.

 

Επεξ/σία από phanispal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι, ακριβώς αυτό (δεν πραγματοποιείται  την ίδια μέρα) . Ή η περίπτωση που το έχω φορτίσει στη δουλειά, πάω σπίτι, την επόμενη ξανά δουλειά και εκεί μπορεί να επιλέξω να κάνω και τρίτη διαδρομή καθώς κατηφορίζω στην επιστροφή και με φτάνει η μπαταρία. Με την δικιά σου περίπτωση δεν με φτάνει, γιατί στο να πάω δουλειά, έχω ανηφόρα.

Επεξ/σία από johnykim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΚ, αλλά με καθημερινή φόρτιση μειώνεις στο ελάχιστο τον κίνδυνο του να μείνεις από μπαταρία, άρα και του να χρειαστείς πιο εύκολες ταχύτητες.

Κάτι άλλο τώρα, επειδή σκοπεύω να είναι το κύριο μεταφορικό μου μέσο για τη δουλειά και το χειμώνα.

Ακόμα και στην Αττική που είναι ο πλέον άνυδρος νομός της χώρας, 10-20 φορές το χρόνο θα χρειαστεί να γίνω λούτσα.

Πρώτον, έτσι και ρίξει έστω και για λίγη ώρα έντονη βροχή στην Αθήνα, έχουμε πλημμύρες και λιμνάζοντα νερά. Κάνει να μπει το μοτέρ και τα γρανάζια στο νερό;

Δεύτερον, έχετε υπόψη κανά αδιάβροχο της προκοπής;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, phanispal είπε

ΟΚ, αλλά με καθημερινή φόρτιση μειώνεις στο ελάχιστο τον κίνδυνο του να μείνεις από μπαταρία, άρα και του να χρειαστείς πιο εύκολες ταχύτητες.

Κάτι άλλο τώρα, επειδή σκοπεύω να είναι το κύριο μεταφορικό μου μέσο για τη δουλειά και το χειμώνα.

Ακόμα και στην Αττική που είναι ο πλέον άνυδρος νομός της χώρας, 10-20 φορές το χρόνο θα χρειαστεί να γίνω λούτσα.

Πρώτον, έτσι και ρίξει έστω και για λίγη ώρα έντονη βροχή στην Αθήνα, έχουμε πλημμύρες και λιμνάζοντα νερά. Κάνει να μπει το μοτέρ και τα γρανάζια στο νερό;

Δεύτερον, έχετε υπόψη κανά αδιάβροχο της προκοπής;

Απ' ότι διάβασα από μια απάντηση στο gearbest:

Αναφορά σε κείμενο

 

"Does this product have any kind of water resistance on its electronic parts? Or will it fry once I drive it over a puddle of water; Or maybe, could it withstand some light rain?

    Hello Angelos,
    Thanks for your inquiry.

    Electric bicycle waterproof level ip54; can withstand normal light rain, but it is not recommended to use rain for a lοng time; wading height should not exceed 10cm. "

 

link: https://www.gearbest.com/electric-bikes/pp_009283690215.html

Προσωπικά, θα το χρησιμοποιούσα σε ψιχάλισμα, αλλά θα το απέφευγα σε κανονική βροχή ή πόσο μάλλον σε μεγάλη μπόρα.Ακόμα και να αντέχει το ποδήλατο από πλευράς αδιαβροχοποίησης, θα είναι αρκετά επικίνδυνο όταν θα σε βρέχουν οι διπλανοί, ακόμα και να αποφεύγεις εσύ τις λακούβες.

Θα ήθελα να μάθω και εγώ πάντως για το πόσο αντέχει από κάποιον που το έχει δοκιμάσει σε βροχή.

Μου είχε φύγει πριν μερικές μέρες ο πίσω λασπωτήρας και σήμερα τον έβαλα πάλι. Προσέξτε τον λίγο, γιατί μου είχε φύγει η βίδα στο μπροστινό σημείο (όχι οι πλαϊνές), και μπλόκαρε ο τροχός στο ξεκίνημα. Τώρα επειδή έχασα τη βίδα, έβαλα tie wrap και είναι μια χαρά.

Επεξ/σία από johnykim
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, σε μεγάλη μπόρα στην τελική το φορτώνω σε ταξί.

Αν δε βρέχει δυνατά και έχω αδιάβροχο, λογικά θα το τολμήσω, απλά θα προσέχω όσο μπορώ να μη μπαίνω στις λίμνες.

Με το wading height should not exceed 10cm είναι σα να σου λέει να μη μπει το μοτόρι στο νερό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μέτρησα το μοτερ, και ξεκινά από τα ~16 εκ. Οπότε, εγώ καταλαβαίνω, να μην το πας σε κανέναν χείμαρρο που να μπαίνει και παραμένει το ποδήλατο μέσα στο νερό.Αυτό θα εννοεί με τα 10 εκ.

Επεξ/σία από johnykim
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα!

Δοκίμασα τον παρακάτω οδηγό για το ξεκλείδωμα των 25km:

http://techcat.ca/threads/how-to-remove-speed-limit-samebike-lo26-fiido-d1-unlock-40km-h-top-speed-chinese-electric-bikes.283/#XenForo

Δοκίμασα στην αρχή με το ένα φρένο, μετά με τα δύο, και τέλος, επειδή δεν είδα διαφορά,τον τρόπο με το  max speed. Για το Fiido, πηγαίνετε στο 5:18 στο βίντεο.

Οι εντυπώσεις μου είναι ότι με μπαταρία 50-60%, έπιανα σε ευθεία περίπου 27-28km. Νομίζω υπάρχει μια αύξηση,  αλλά θα σας πω καλύτερα εντυπώσεις με full μπαταρία. Όποιος θέλει το δοκιμάζει (και με δικιά του ευθύνη, δεν ξέρω αν έχει σχέση με εγγυήσεις κλπ).

 

Screenshot_1.png

Επεξ/σία από johnykim
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα ότι αν καταφέρεις να το ξεκλειδώσεις, μετά δε μπορείς να το επαναφέρεις, ή είναι αρκετά δύσκολο.

Επίσης ρώτησα και σε ένα ελληνικό unboxing/review στο YouTube, και μου απάντησε ο reviewer ότι θα έχω προβλήματα αν το κάνω.

Εγώ ψήνομαι να το δοκιμάσω, αλλά πριν κάνω οτιδήποτε θέλω να πάρω πρώτα ταχύμετρο για να δω τι πιάνω τώρα και να αποκλείσω πιθανό placebo effect.

Επίσης, αν τώρα πιάνει 27 (κάτι τέτοια έχω δει σε διάφορα ευρωπαϊκά reviews) και μετά πιάνει π.χ. μόνο 29, ε μάλλον δεν έχει και τόσο νόημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για 1-2 χιλιόμετρα πιστεύω κι εγώ δεν αξίζει... αλλά από την άλλη δεν χάνεις και κάτι. Αλλά αν το κάνει κάποιος γιατί είναι πρόβλημα να μη μπορεί να το κάνει όπως ήταν; Καίει πιο πολύ μπαταρία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι διάβασα για υπερθέρμανση του μοτέρ ή/και του ελεγκτή, αλλά δεν ξέρω αν ισχύει.

Το να αυξηθεί η κατανάλωση αν όντως πηγαίνεις πιο γρήγορα λογικό μου ακούγεται πάντως.

Να ρωτήσω, φοράει ελαστικά 16x1.95. Αν θες να τα αλλάξεις, πρέπει οπωσδήποτε να είναι x1.95; Και τι είναι το 1.95; Το προφίλ/ύψος του ελαστικού, το πλάτος του ή το πλάτος της ζάντας;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...