korakios Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 4 ώρες πριν, batig0al είπε Αν αυτό συμβεί, είναι κάτι στο στυλ 1 στις 1000 και 1 φορά στα 5 χρόνια οπότε όλα τα ωφέλη της οδήγησης του ποδηλάτου υπερτερούν κατά πολύ ένα μικρό πρόστιμο. 10000 ευρώ και ένα έτος φυλάκισης δεν υπερτερούν . αν ήταν κανα 50-100ρικο οκ , τώρα όμως δεν είναι να σου κάτσει στραβή μου ήρθε απάντηση απο το μεταφορών οτι προωθήθηκε σε συγκεκριμένο άτομο . Δεν ξέρω καν τι σημαίνει και αν θα πάρω απάντηση (είχα ρωτήσει για την περίπτωση που κάποιοι ήδη έχουν αγοράσει ηλεκτρικό εδώ και χρόνια αλλά δεν υπάρχει δυνατότητα πιστοποίησης) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ilzals Δημοσ. 14 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2021 Στις 7/3/2021 στις 9:27 ΜΜ, g_kor06 είπε Καλησπέρα, Σκέφτομαι σοβαρά να πάρω & εγώ το D4S μέσω EU Banggood , πιστευώ ότι τα 550 περιπου που κοστίζει αποτελεί μια VFM πρόταση... Μπορείς να δώσεις κάποιες update εντυπώσεις σου απο την μέχρι στιγμής χρήση του ?? Φίλε συμβουλή μου μη κανεις βήμα με αγορά από Κίνα .Το έψαξα αρκετά 24 ώρα ,ότι βγάζει η fiido είναι παράνομο στην Ελλάδα και στην ΕΕ, υπάρχει ο σχετικός νομος ,Επισης πρέπει να είσαι τυχερός τι κομμάτι θα σου κάτσει γιατί αρκετά έχουν προβληματα μπες YouTube να δεις .Σε περίπτωση βλαβης 1 χρόνο δίνουν εγγύηση και 6 μήνες για την μπαταρία .Φυσικα περιμένεις να σου στείλουν τα υλικά και τα βάσεις μόνο σου .Αν πας σε ηλεκτρικο πάρε από Ελλάδα με την επιδότησης θα είσαι οκ νομικα και θα έχεις 2 χρονια εγγύηση . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Philippe Δημοσ. 16 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Από όσο μελέτησα το οριστικό κείμενο του νόμου για την Μικροκινητικότητα, δεν μου φαίνεται ότι άλλαξε τίποτα ουσιώδες συγκριτικά με το νομοσχέδιο, ενώ πολλά από αυτά υπήρχαν και στον ισχύοντα Κ.Ο.Κ. Από μια πρώτη ανάγνωση, ξεχώρισα ορισμένα σημεία. Αν κανείς τα έχει κατανοήσει καλύτερα, ας βοηθήσει να τα ξεδιαλύνουμε. Ελαφρά Ηλεκτρικά (ΕΠΗΟ) - Στα ΕΠΗΟ περιλαμβάνονται μόνο πατίνια, rollers, skateboards, segways και διάφορα αναπηρικά, τα οποία όταν έχουν μέγιστη ταχύτητα 6Km/h θεωρούνται πεζοί και όταν 25Km/h ισοδυναμούν με ποδήλατα. Ηλεκτρικά (μοτο)ποδήλατα - Έχουμε το "μηχανοκίνητο ποδήλατο" (L1e-A), που περιγράφεται ως ποδήλατο με μοτέρ έως 1000W, η λειτουργία του οποίου σταματάει στα 25Km/h. - Εάν η ταχύτητα του ηλεκτρικού δικύκλου είναι πάνω από 25Km/h και μέχρι 45Km/h, θεωρείται μοτοποδήλατο L1e-B, ενώ πάνω και από 45Km/h υπάγεται πλέον στις "μοτοσικλέτες". - Και τα δύο (Α+Β) δυστυχώς θεωρούνται μοτοποδήλατα, όπως τα 50cc. Ποδήλατα με ηλεκτρική υποβοήθηση - Λογίζονται σαν τα συμβατικά ποδήλατα - Μπορούν να υποβοηθούνται με ηλεκτροκινητήρα 250W, που σβήνει στα 25Km/h. - Δεν επιτρέπεται να έχουν χειρόγκαζο. - Πληρούν το πρότυπο ΕΛΟΤ και διαθέτουν CE, αλλιώς λογίζονται ως μοτοποδήλατα. - 10000€ και 1 έτος φυλάκιση εάν είναι πειραγμένο μέχρι 50Km/h, ομοίως εάν η μετατροπή του ποδηλάτου δεν πληροί το πρότυπο ΕΛΟΤ. Στις 13/3/2021 στις 8:27 ΜΜ, korakios είπε 10000 ευρώ και ένα έτος φυλάκισης δεν υπερτερούν. Είχα ρωτήσει για την περίπτωση που κάποιοι ήδη έχουν αγοράσει ηλεκτρικό εδώ και χρόνια αλλά δεν υπάρχει δυνατότητα πιστοποίησης. Οι ποινές αυτές αφορούν σε συμβατικά ποδήλατα που έβαλαν κιτ ηλεκτροκίνησης και είτε είναι πάνω από 250W ή 25Km/h ή δεν μπορούν να πάρουν έστω και τώρα πιστοποίηση. Για τους υπόλοιπους που έχουν αγοράσει έτοιμα ηλεκτρικά χωρίς πιστοποίηση, δεν έχει αυτές τις ποινές αλλά "το όχημα λογίζεται ως μοτοποδήλατο και επιβάλλονται οι κυρώσεις* που προβλέπονται από τον ν. 2696/99 για την κυκλοφορία του μοτοποδηλάτου και τον εξοπλισμό του αναβάτη". Πάντως στο άρθρο 26 γράφει ότι τα ΕΠΗΟ που "τεκμηριωμένα εισήχθησαν στη Χώρα πριν τη δημοσίευση του παρόντος, με μέγιστη σχεδιαστική ταχύτητα άνω των 25Km/h, δύναται να κυκλοφορήσουν" εφόσον η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 25Km/h. Στις μεταβατικές διατάξεις (άρθρο 31) μιλάει πάλι μόνο για ΕΠΗΟ, όπου επιβάλλει την προσαρμογή τους με ευθύνη του κατόχου. Μήπως ήθελε να συμπεριλάβει και τα ηλεκτρικά ποδήλατα εδώ; Από την άλλη, ακόμη και "προσαρμογή" να κάναμε, χωρίς CE κλπ πάλι ως μοτοποδήλατα θα θεωρούνταν σύμφωνα με τον νόμο. * Για κυκλοφορία χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας: φυλάκιση 1 έως 6 μηνών και τουλάχιστον 50.000 δρχ (150€) ή 300€ (υπ' όψιν ότι για συμβατικά ποδήλατα το πρόστιμο είναι 10.000δρχ αφού και τα απλά ποδήλατα οφείλουν να φέρουν πινακίδες κανονικά). Χωρίς άδεια οδήγησης: 1 ως 3 μήνες φυλάκιση και 200€ τουλάχιστον. Χωρίς κράνος: 350€. Χωρίς ασφάλιση: 250€ Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2021 από Philippe 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 16 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 16/3/2021 στις 1:46 ΠΜ, Philippe είπε Οι ποινές αυτές, έτσι όπως το γράφει, μάλλον αφορούν σε συμβατικά ποδήλατα που έβαλαν κιτ ηλεκτροκίνησης. Σαν εμένα δηλαδή 😁 Στις 16/3/2021 στις 1:46 ΠΜ, Philippe είπε - Μπορούν να υποβοηθούνται με ηλεκτροκινητήρα 250W, που σβήνει στα 25Km/h. - Δεν επιτρέπεται να έχουν χειρόγκαζο. μπορούνε , αλλά μέχρι 6χλμ/ώρα τελική Το θέμα είναι τι παίζει με πιστοποίηση αν δεν έχεις τίποτα απο χαρτιά αγοράς (πχ έχω 5ετία πλέον) Γράφει σ.24 : "προσκομίζεται εναλλακτικά πιστοποιητικό από διαπιστευμένο, από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης, φορέα, ως προς το πρότυπο ασφαλείας ΕΛΟΤ EN 15194" Ποιος είναι ο φορέας ???!!!! Στις 16/3/2021 στις 1:46 ΠΜ, Philippe είπε Στις μεταβατικές διατάξεις (άρθρο 31) μιλάει πάλι μόνο για ΕΠΗΟ, όπου επιβάλλει την προσαρμογή τους με ευθύνη του κατόχου. Μήπως ήθελε να συμπεριλάβει και τα ηλεκτρικά ποδήλατα εδώ; ΕΠΗΟ είναι και τα ηλεκτρικά ποδήλατα . (edit:τελικά δεν είναι) 3. Ε.Π.Η.Ο. που έχουν διατεθεί ή πωλούνται μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος και προκειμένου να επιτρέπε- ται η κυκλοφορία τους μετά τη θέση του σε ισχύ, προ- σαρμόζονται στις απαιτήσεις του νόμου με ευθύνη του κατόχου ή του οικονομικού φορέα, αντίστοιχα. Ποία είναι η ευθύνη ,ωέο ???!!!! Επεξ/σία 17 Μαρτίου 2021 από korakios 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Philippe Δημοσ. 16 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2021 4 λεπτά πριν, korakios είπε μπορούνε , αλλά μέχρι 6χλμ/ώρα τελική Όχι δεν ρωτούσα Αντέγραφα από το νόμο.. Τα pedelecs εννοεί, στα οποία ο κινητήρας δουλεύει μέχρι τα 25χαω. Αυτά μόνο τα θεωρεί ισότιμα με τα συμβατικά ποδήλατα. 10 λεπτά πριν, korakios είπε ΕΠΗΟ είναι και τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Μακάρι να ήταν, γιατί τότε όλα τα παλιά θα επιτρέπονταν αρκεί να μην τα πήγαινες πάνω από 25 με ευθύνη σου (αυτή την ευθύνη εννοεί), αλλά δεν νομίζω. Μόνο τα πατίνια κλπ είναι ΕΠΗΟ, το γράφει στους ορισμούς ξεκάθαρα. Τα ηλεκτρικά ποδήλατα είναι από "ποδήλατα" (μόνο τα pedelecs) έως "μοτοσικλέτες" (όσα πιάνουν πάνω από 45χαω). Μεγαλύτερο πακέτο τρώμε εμείς που ενώ πληρούμε τα κριτήρια των 250W και 25Km/h, δεν μπορούμε να αποκτήσουμε πιστοποίηση και άρα μας θεωρεί "μοτοποδήλατα". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 16 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2021 13 λεπτά πριν, Philippe είπε Μακάρι να ήταν, γιατί τότε όλα τα παλιά θα επιτρέπονταν αρκεί να μην τα πήγαινες πάνω από 25 με ευθύνη σου (αυτή την ευθύνη εννοεί), αλλά δεν νομίζω. Μόνο τα πατίνια κλπ είναι ΕΠΗΟ, το γράφει στους ορισμούς ξεκάθαρα. έχεις δίκαιο Επίσης τα 10 χιλιάρικα πρόστιμο είναι σε περίπτωση που έχει κάποιος πειράξει τον κόφτη και δεν έχει και το πιστοποιητικό ΕΛΟΤ EN 15194 Αλλά σίγουρα δεν απαγορεύει το χειρόγκαζο ,απλά το περιορίζει στα 6χλμ αφού το λέει καθαρά Άρθρο 29 Κυκλοφορία ποδηλάτων με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση 1. Τα ποδήλατα τα οποία μπορούν να υποβοηθούνται με ηλεκτροκινητήρα σύμφωνα με το άρθρο 2 του ν. 2696/1999 (Α ́ 57): α) δεν επιτρέπεται να διαθέτουν εγκατεστημένο μηχα- νισμό ή εγκατάσταση μηχανισμού που να τα θέτει σε κα- θεστώς αυτόνομης κίνησης, δηλαδή, χωρίς τη χρήση πο- δωστήριων (πεντάλ), μέσω του ηλεκτροκινητήρα, εκτός της περίπτωσης που ο μηχανισμός απενεργοποιείται ό- ταν η ταχύτητα του οχήματος υπερβεί τα 6 χλμ./ώρα Άσχετα με αυτά ,εγώ και πιστεύω και άλλοι ,που δεν έχουμε χαρτιά θα είμαστε με το άγχος του 10ρικου σε περίπτωση γκαντεμιάς .... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Philippe Δημοσ. 16 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2021 Αυτό που γράφει για τα 6χλμ δεν είναι ακριβώς χειρόγκαζο.. στο δικό μου (CMS) τα 6χλμ είναι ένα κουμπάκι που σε βοηθάει να ανέβεις την ράμπα του υπογείου και να βγεις από το γκαράζ (κουβαλώντας το 20κιλο ποδήλατο με τα πόδια). Το 10ρικο είναι όπως το λες α) pedelec [και μόνον] με πειραγμένο κόφτη ή β) απλό ποδήλατο που έκανε μετατροπή αλλά δεν πληροί κανένα πρότυπο. Εσύ αν είσαι στην (β) περίπτωση όντως έχεις ένα ρίσκο μετά το 3μηνο. Αλλά και εμείς με τα κινέζικα, εφόσον δεν έχουμε πιστοποίηση, δεν έχουμε πολλές επιλογές. Τη μόνη λύση που βλέπω για εμάς τους τελευταίους την πρότεινα την προηγούμενη βδομάδα: εφόσον υπάρχει δίπλωμα, βγάζεις με 50€ μια ασφάλιση ποδηλάτου, φοράς και κράνος (μηχανής ίσως) και τότε τους απομένει να μας γράψουν μόνο για πινακίδες, που στο φινάλε ούτε τα απλά ποδήλατα δεν έχουν (= επιχείρημα για τον τροχονόμο ή το δικαστήριο). Θα έλεγα να βγάζαμε πινακίδες μοτοποδηλάτου και ας μην τις φοράμε, αλλά αμφιβάλλω αν θα μας βγάλουν χωρίς πιστοποιήσεις. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
boogieboy Δημοσ. 16 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2021 Γεια σας. Ύστερα από πολύ ψάξιμο στην ελληνική αγορά και αφού συνειδητοποίησα ότι δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα διαθέσιμο από τις επιλογές μου αποφάσισα την αγορά από εξωτερικό. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει με ποιο τρόπο καταθέτεις τα δικαιολογητικά επιδότησης όταν η αγορά ηλεκτρικού ποδηλάτου γίνεται από Γερμανία π.χ; Επικοινώνησα με την αρμόδια αρχή και μου είπαν να προσκομίσω στον πωλητή μεταφρασμένα τα έγγραφα προς συμπλήρωση. Πως μπορώ να στείλω μία υπεύθυνη δήλωση ελληνικής μορφής αναφερόμενη σε ΚΥΑ κτλ κτλ και να τη συμπληρώσουν στη Γερμανία; Έχει κάνει κάποιος/α τη διαδικασία; Υπάρχει κάποιο παράδειγμα; Συγνώμη αν έχει ήδη σχολιαστεί το θέμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ilzals Δημοσ. 17 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2021 Στις 16/3/2021 στις 5:02 ΜΜ, boogieboy είπε Γεια σας. Ύστερα από πολύ ψάξιμο στην ελληνική αγορά και αφού συνειδητοποίησα ότι δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα διαθέσιμο από τις επιλογές μου αποφάσισα την αγορά από εξωτερικό. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει με ποιο τρόπο καταθέτεις τα δικαιολογητικά επιδότησης όταν η αγορά ηλεκτρικού ποδηλάτου γίνεται από Γερμανία π.χ; Επικοινώνησα με την αρμόδια αρχή και μου είπαν να προσκομίσω στον πωλητή μεταφρασμένα τα έγγραφα προς συμπλήρωση. Πως μπορώ να στείλω μία υπεύθυνη δήλωση ελληνικής μορφής αναφερόμενη σε ΚΥΑ κτλ κτλ και να τη συμπληρώσουν στη Γερμανία; Έχει κάνει κάποιος/α τη διαδικασία; Υπάρχει κάποιο παράδειγμα; Συγνώμη αν έχει ήδη σχολιαστεί το θέμα. Αγορά από εξωτερικό δεν θα βρεις άκρη θα έχεις πρόβλημα και είναι μεγάλο ρίσκο για να πάρεις την επιδότηση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 17 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2021 Στις 16/3/2021 στις 4:11 ΠΜ, Philippe είπε Το 10ρικο είναι όπως το λες α) pedelec [και μόνον] με πειραγμένο κόφτη ή β) απλό ποδήλατο που έκανε μετατροπή αλλά δεν πληροί κανένα πρότυπο. Εσύ αν είσαι στην (β) περίπτωση όντως έχεις ένα ρίσκο μετά το 3μηνο. Αλλά και εμείς με τα κινέζικα, εφόσον δεν έχουμε πιστοποίηση, δεν έχουμε πολλές επιλογές. 10. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί η εγκατάσταση σε συμβατικό ποδήλατο του άρθρου 2 του ν. 2696/1999 «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» (Α ́ 57), η- λεκτροκινητήρας που δεν πληροί τις τεχνικές προδια- γραφές και απαιτήσεις της περ. δ ́ της παρ. 1, επιβάλλο- νται στον υπαίτιο αυτού πρόστιμο δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ και ένα (1) έτος φυλάκισης. Πάμε να δούμε τη δ' δ) πληρούν τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές του ευρωπαϊκού προτύπου ασφαλείας προϊόντος ΕΛΟΤ EN 15194 ή αντικατάστασής του, Κοινώς πιάνει όλους που δεν έχουν το ΕΛΟΤ . Βασικά δεν νομίζω ποτέ να γράψουν ποδήλατο έτσι στα καλά καθούμενα, απλά δεν είναι κανα 50ρικο το πρόστιμο... Είμαι περίεργος , εδώ μπορούν να βοηθήσουν και άλλοι που πήραν μέσω επιδότησης ποδήλατα , έχουν αυτοκόλλητο ΕΛΟΤ και δήλωση που να αναφέρεται σε αυτή ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Philippe Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Σωστά, το 10 το καλό πιάνει όλους όσους έχουν κάνει εγκατάσταση, σε συμβατικό ποδήλατο, ηλεκτροκινητήρα που δεν πληροί το ΕΛΟΤ. Επιπλέον όσους έχουν ηλεκτρικό ποδήλατο (250W, 25χαώ, χωρίς γκάζι) που πληροί το ΕΛΟΤ, αλλά το πειράξουν να πιάνει έως 50χαώ. Τι στοίχημα ότι σε 3 μήνες που θα λήξει το μορατόριουμ θα γράφουν αβέρτα, τουλάχιστον για ένα διάστημα; Επιπλέον, αν πέσει κανένας πάνω σου, δεν θα μπορείς να βρεις το δίκιο σου. Στις 17/3/2021 στις 11:27 ΜΜ, korakios είπε Είμαι περίεργος , εδώ μπορούν να βοηθήσουν και άλλοι που πήραν μέσω επιδότησης ποδήλατα , έχουν αυτοκόλλητο ΕΛΟΤ και δήλωση που να αναφέρεται σε αυτή ? Για πείτε ρε παιδιά οι καινούργιοι, τι χαρτιά έχετε; Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2021 από Philippe 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
driver4 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Πω πω τι μπλέξιμο..., @Philippeκοίτα τι σκαρφίστηκαν όταν 250000 αυτοκίνητα πέρυσι δεν είχαν ασφάλεια & όπου γυρίσεις, πιτσιρικάδες με κομμένες εξατμίσεις κάνουν σούζες...τόσα χρόνια νομοταγής, κράνος στην μηχανή, ασφάλειες παντού, car & μηχανή πρέπει να δούμε πως θα είμαστε καλυμμένοι...σε λίγο θα ζητήσουν να φοράμε δερμάτινα με το ποδηλατάκι... Επεξ/σία 18 Μαρτίου 2021 από driver4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Philippe Δημοσ. 19 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Εναρμόνιση με την ευρωπαϊκή νομοθεσία βλέπεις... το περιμέναμε ότι κάποια στιγμή δεν θα την γλυτώναμε 😛 Πάντως είδα ότι υπάρχει και στις άλλες χώρες μια ασάφεια γύρω από τα L1e-A. Ποιος ο λόγος ύπαρξης αυτής της ξεχωριστής κατηγορίας, αφού έχει τις ίδιες ακριβώς υποχρεώσεις με τα μοτοποδήλατα (δίπλωμα, κράνος, ασφάλιση, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ); Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2021 από Philippe 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2021 Εγώ δεν έχω καταλάβει το ακριβώς θα ισχύσει. Κάποιος που έχει ποδήλατο πάνω από 250w έτοιμο ή μετατροπή και θέλει να το κυκλοφορεί χωρίς άγχος τι πρέπει να κάνει; Δίπλωμα για μηχανάκι και ασφάλεια; Αυτό που είπαν ότι με δίπλωμα αυτοκινήτου θα μπορείς να οδηγήσεις μηχανάκι 125 κυβικών έχει εφαρμογή και στα ηλεκτρικά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Philippe Δημοσ. 19 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Αν είσαι 27 χρόνων και είτε έχεις δίπλωμα αυτοκινήτου επί 6 χρόνια και κάνεις 5 μαθήματα ή το έχεις επί 4 χρόνια αλλά έχεις και δίπλωμα μοτοποδηλάτου επί 4 χρόνια (χωρίς μαθήματα), τότε δικαιούσαι να οδηγείς μοτοσικλέτες Α1 εντός επικράτειας. Το Α1 περιλαμβάνει μέχρι 125cc ή 11KW, εφόσον 0.1KW/Kg. Αν έχεις μετατροπή όπως εσύ, κινδυνεύεις με πρόστιμο 10 χιλιάρικα και 1 έτος φυλάκιση! Τις υπάρχουσες μετατροπές ειδικά, σε εξαναγκάζει να τις παροπλίσεις*. Εγώ αυτό έχω καταλάβει από το ΦΕΚ. Δεν σώζεται ούτε με δίπλωμα, ούτε με τίποτα Οι υπόλοιποι που είτε είναι πάνω από 250W ή πάνω από 25Km/h ή έχουν χειρόγκαζο ή δεν έχουν πιστοποιήσεις, θεωρούνται μοτοποδήλατα όπως τα 50αράκια. Στη θεωρία πάντα, γιατί στην πράξη μπορεί και να μην περπατήσει η όλη φάση με τους ελέγχους. * Εκτός αν είσαι μετατροπή 250/25 και μπορείς να πάρεις έστω και τώρα πιστοποίηση από τον εγκαταστάτη. Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2021 από Philippe 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα