Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικά Ποδήλατα


fogeo933

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το δικο μου δε το εχω δοκιμασει ακομα γιατι εχω frame external fixation στο ποδι για αρκετο καιρο ακομα
αλλα αδερφη και γαμπρος που το δοκιμασαν ειπαν και οι δυο:
ΚΑΝΩ 50 χλμ ΑΝΕΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ!!!
Αλλα στα ισα, χωρις το +500 
εχοντας ΜΟΝΟ την απλη επιδοτηση δεν αξιζε τα λεφτα πιστευω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ίσως επειδή μπορεί να έχουν συνηθίσει με απλό ποδήλατο και όταν τους τα έσκασε η υποβοήθηση του μοτέρ να αισθάνθηκαν έτσι.

Εγώ πάντως το αντίθετο. Όσες φορές έχω δοκιμάσει να αφήσω το χειρόγκαζο και να το γυρίσω σε moped (πετάλι με υποβοήθηση), έφαγα μεγάλη ξενέρα. Ένιωθα λες και πήγαινα με 10km/h λιγότερα, και στην πραγματικότητα πήγαινα με 3-4.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, phanispal είπε

Ένιωθα λες και πήγαινα με 10km/h λιγότερα, και στην πραγματικότητα πήγαινα με 3-4.

Εξαρτάται την υποβοήθηση , πχ σε μένα πάει 19 (και 20 με ούριο άνεμο λόγω τσαντών που κόβουν αρκετά!) χωρίς γκάζι , μόνο με υποβοήθηση ,σε ανηφόρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιο έχεις εσύ;

Εμένα το Fiido σε ανηφόρα με πετάλι με το ζόρι να πιάσει 10km/h. Δε λέμε να δίνω πόνο μπας και πάω πιο γρήγορα, λέμε απλά να κάνω πετάλι για να σπρώχνει και το μοτέρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, phanispal είπε

Ποιο έχεις εσύ;

Εμένα το Fiido σε ανηφόρα με πετάλι με το ζόρι να πιάσει 10km/h. Δε λέμε να δίνω πόνο μπας και πάω πιο γρήγορα, λέμε απλά να κάνω πετάλι για να σπρώχνει και το μοτέρ.

Μετατροπή έχω κάνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνηθεία είναι νομίζω, έχω εδώ και ένα μήνα το D4S ξεκλειδωμένο και όντως ο συνδυασμός γκάζι+πετάλι σε κάνει να πηγαίνεις αρκετά γρήγορα αλλά τρώει και μπαταρία οπότε έχει να κάνει με την απόσταση που θες να κάνεις, πρόσφατα έκανα μερικές μεγάλες βόλτες συνολικά στα 45-50km η κάθε μια και αν το πήγαινα με γκάζι δε θα με έβγαζε καν στο γύρνα οπότε το mode 3 και πού και πού λίγο γκάζι νομίζω είναι το ιδανικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιος γνώστης έχει άποψη για αυτό (3200€ τελική τιμή) και αυτό (3000€); Αξίζουν ή η έκπτωση είναι μούφα;

Προφανώς με επιδότηση (800+500€ λόγω ειδικής κατηγορίας). Η χρήση του θα είναι καθημερινό πηγαινέλα στο κέντρο της Αθήνας 6+6χμ και μελλοντικά ίσως 11+11χμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα έλεγα ότι είναι γνώστης αλλά μου φαίνονται υπερβολικά τα λεφτά, δεν θα έδινα ποτέ τόσα για ηλεκτρικό ποδήλατο...

Για μένα είναι ένα εναλλακτικό και οικονομικό μέσο μετακίνησης, αν είναι να δίνουμε τόσα λεφτά αλλάζει το πράγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ δεν ξέρω γιατί κάποιος θα έδινε τόσα χρήματα για κάτι με πετάλια και δεν πάει σε ηλεκτρικό μηχανάκι (σαν τα κανονικά scooter).

Βέβαια το δεύτερο απαιτεί άδεια, ίσως και δίπλωμα για μηχανάκι. Αλλά νομίζω υπάρχουν και κάποια που δε χρειάζονται τίποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, batig0al είπε

Κάποιος γνώστης έχει άποψη για αυτό (3200€ τελική τιμή) και αυτό (3000€); Αξίζουν ή η έκπτωση είναι μούφα;

Προφανώς με επιδότηση (800+500€ λόγω ειδικής κατηγορίας). Η χρήση του θα είναι καθημερινό πηγαινέλα στο κέντρο της Αθήνας 6+6χμ και μελλοντικά ίσως 11+11χμ.

Με δίπλωμα αυτοκινήτου, ένα χαρτί με 15 ευρώ, μέχρι 125 κυβικά ή αντίστοιχο ηλεκτρικό. Το ηλεκτρικό είναι σε αυτές τις τιμές, σαν ποδήλατο είναι ακριβό. Δεν το είδα, αλλά με ενοχλεί αφάνταστα η τιμή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω οτι τα ηλεκτρικα ποδηλατα ειναι υπερεκτιμημενα αλλα εσεις που τα συγκρινετε με μηχανακι, εχετε οδηγησει ποτε ηλεκτρικο ποδηλατο με υποβοηθηση (οχι χειρογκαζο)? Με το ηλεκτρικο ποδηλατο συνεχιζεις να κανεις πεταλι απλα μπορεις να πας πιο μακρια και πιο ευκολα. Συνεχιζεις να αθλεισαι αλλα σιγουρα οχι τοσο οσο με απλο ποδηλατο. Ειναι μια ακριβη λυση για διαφορες κατηγοριες ανθρωπων που με ενα απλο ποδηλατο ισως δε θα εμπαιναν στο κοπο να κανουν ποδηλατο.   

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κάποιον που τον ενδιαφέρει ΚΑΙ η άσκηση, προφανώς δεν ενδείκνυνται τα ηλεκτρικά μηχανάκια.

Υπάρχουν και κάποιοι, όπως εγώ, που πήρα ηλεκτρικό ποδήλατο για να πηγαίνω στη δουλειά. Αν μ' ενδιέφερε η άσκηση θα έπαιρνα απλό ποδήλατο, αφού οι αποστάσεις είναι μικρές και χωρίς ιδιαίτερες κλίσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι δόκιμο να συγκρίνει καποιος e-ποδήλατα με σκουτεράκια κτλ.
Είναι εντελώς διαφορετικές φιλοσοφίες. 
Προσωπικά έχω και κανονικό Ποδήλατο Βουνού κ ηλεκτροκίνητο.
Το ηλεκτροκίνητο σε βοηθάει να διευρύνεις τις δυνατότητες ποδηλασίας. Να πάς σε σημεία που με το κανονικό μπορεί κ να μην εφτανες. Εαν έχεις κ θέμα γονάτων σου ΄δινει την δυνατότητα να συνεχίσεις να είσαι σε καλή σωματική κατάσταση χωρίς να επιβαρύνεις τα γόνατα.
Όσο αφορά τα ποδήλατα που έδειξε ο φίλος... πρίν κάνεις κάποια επιλογή να είσαι σίγουρος πώς έχεις κ υποστήριξη στην Ελλάδα. Βλέπω πώς έχει κινητήρα Fazua. Έχεις δεί κατι αντίστοιχο εδώ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Nemessis44 είπε

 Έχεις δεί κατι αντίστοιχο εδώ?

Όχι δεν έχω δει. Αυτό το μοτέρ πάντως παίζει πολύ σε ηλεκτρικές κούρσες οπότε υποθέτω μετά από 1-2 χρόνια που ίσως χρειαστεί έλεγχος, να υπάρχει κάποια τεχνογνωσία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...