Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 8/9/2020 στις 2:05 ΠΜ, zio10 είπε

Δεν ξέρω αλλά θεωρώ πιο πιθανό να κυνηγήσουν τα μηχανάκια παρά τα ποδήλατα.

Πχ εγώ έχω ποδήλατο 1000w, το θεωρώ απίθανο να με σταματήσουν.

Γεια σου φίλε τι ποδήλατο έχεις με 1000 watt με ενδιαφέρει και εμένα και ψάχνω για χιλιαρι η να κάνω το ήδη υπάρχον ποδήλατο που έχω 

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 4/9/2020 στις 1:21 ΜΜ, korakios είπε

Απλά με χαλά που γράφει και καλά ως 70χλμ αυτονομία μέσο όρο !

Κοίτα προφανώς τα 70χλμ απαιτούν αρκετό πετάλι από μεριάς αναβάτη. Σημαντικό στοιχείο στην αυτονομία είναι και το βάρος του αναβάτη, το οποίο συνήθως οι κατασκευαστές το υπολογίζουν στα 70 κιλά. 

Αν πάρω από προσωπική δοκιμή σε σκουτεράκι dyu d1 χωρίς πετάλια και με μπαταρία 36ν 4.4ah με αναβάτη 120 κιλά έβγαζε 13 χιλιόμετρα αυτονομία. Λογικά αυτό με 10.4ah μπαταρία θα προσεγγίσει τα 30 χιλιόμετρα αυτονομία. Με έναν ελαφρύ αναβάτη και πετάλι από μέρος του σίγουρα μπορεί να διπλασιαστεί αυτή η αυτονομία.

Δημοσ.

  

Στις 7/9/2020 στις 8:57 ΜΜ, captnemo είπε

Σχετικά με την νομοθεσία, για άνω των 250W ξέρει κάποιος τι ακριβώς ισχύει(χρειάζεται δίπλωμα/ασφάλεια/πινακίδα)?

Τυπικά ναι, για ανω των 250W ή αν δεν σταματαει αυτοματα στα 25km/h ή αν εχει χειρογκαζο, χρειαζεται διπλωμα-ασφαλεια-πινακιδα και η επιδοτηση ειναι 25%. Πρακτικα ομως, το θεωρω απιθανο αστυνομικος να καταλαβει οτι παρανομεις και να σου ριξει κληση.
 

16 ώρες πριν, LEFteriz είπε

Μεταξύ του παρακάτω orient

https://www.orient-bikes.gr/my-bik-e-center-motor-2/

και του atala

https://molho.com/bikes/catalog/product/view/id/43534/s/podto-atala-e-run-fs-26-lady-6v-d45-ultralightblack/category/779/

υπερέχει σημαντικά κάποιο από τα δυο ;;;

για χρήση μέσα στην πόλη. Πρωτίστως για την σύζυγο, αλλά θα το παίρνω κι εγώ που και που.

To πρωτο θα επελεγα εγω, μοτερ bafang θεωρουνται απο τα καλυτερα και ξεκλειδωνουν ευκολα. Το μοτερ του αλλου δεν το εχω ξαναδει.

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Mihalisgun είπε

Γεια σου φίλε τι ποδήλατο έχεις με 1000 watt με ενδιαφέρει και εμένα και ψάχνω για χιλιαρι η να κάνω το ήδη υπάρχον ποδήλατο που έχω 

Καλησπέρα, μετατροπή σε ένα απλό mountain έχω κάνει με ένα χιλιάρι μοτέρ πίσω τροχού από ebay.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, zio10 είπε

Καλησπέρα, μετατροπή σε ένα απλό mountain έχω κάνει με ένα χιλιάρι μοτέρ πίσω τροχού από ebay.

Α ωραία εγώ έχω ένα mountain απλά είναι fitness πιο πολύ για δρόμο είναι χωρίς καθόλου αναρτήσεις και οι δρόμοι είναι χάλια οπότε σκεφτομαι να το πουλήσω και να πάρω ένα λίγο πιο hardtail mountain με τιμή κοντά στα 500 ευρω και να του βάλω ένα Κιτ bafang 1000 μεσαίας τριβης και μπαταρία 48v 15 ah αυτό το Κιτ το έχω βρει AliExpress 560 ευρώ με μεταφορικά από Ευρώπη....ευχαριστημένος εσύ?εγώ είμαι 98 κιλά και σκέφτομαι στην περιοχή που μένω επειδή έχει ανηφόρες αρκετές ότι το 250 watt δεν θα με ικανοποιούσε οπότε να πάει να χεστει. Η ψευτοεπιδοτηση

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετα και το 2ο καλοκαιρι χρησης του fido d2s  παρατηρω μια πτωση στην μπαταρια.

Η αυτονομια φτανει στα 20-20+ χλμ

ενω περσι μπορουσε να φτασει οριακα ακομα και τα 30χλμ...

Επισης βλεπω οτι στα πρωτα 10χλμ η μπαταρια ειναι "ζωηρή" και μετα πεφτει εμφανως...

Εχει παρατηρησει καποιος κατι αντιστοιχο?

 

Μηπως πρεπει να γινει καποια αντικατασταση στοιχειων?

Ξερουμε καποιο μαστορα?

Μηπως αντικατασταση ?

Αν υποθεσουμε οτι ταιριαζουν οι διαστασεις ...θα μπορουσε να μπει και μια 10ah μπαταρια αντι 7,8ah που ειναι στο fido?

https://computron.gr/default/mpataria-sketi-esoteriki-36v-10ah-gia-ilektriko-podilato-diastaseis-45-75-230mm.html?amp=1

 

Επεξ/σία από anergos13
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, Mihalisgun είπε

...είναι χωρίς καθόλου αναρτήσεις και οι δρόμοι είναι χάλια οπότε σκεφτομαι να το πουλήσω....

Με 10€ ανάρτηση στη σέλα θα είσαι κομπλέ . Οι τιμές διαφέρουν φυσικά ανάλογα την ποιότητα .

Οι μπροστά αναρτήσεις συνήθως είναι άχρηστες , αλλά με σώσανε σε 2 βράδυνες επισκέψεις σε λακκούβα και μια κάθοδο από πεζοδρόμιο .

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, anergos13 είπε

Αν υποθεσουμε οτι ταιριαζουν οι διαστασεις ...θα μπορουσε να μπει και μια 10ah μπαταρια αντι 7,8ah που ειναι στο fido?

Αν ταιριάζουν και τα βολτ δε βλέπω γιατί όχι.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Mihalisgun είπε

Α ωραία εγώ έχω ένα mountain απλά είναι fitness πιο πολύ για δρόμο είναι χωρίς καθόλου αναρτήσεις και οι δρόμοι είναι χάλια οπότε σκεφτομαι να το πουλήσω και να πάρω ένα λίγο πιο hardtail mountain με τιμή κοντά στα 500 ευρω και να του βάλω ένα Κιτ bafang 1000 μεσαίας τριβης και μπαταρία 48v 15 ah αυτό το Κιτ το έχω βρει AliExpress 560 ευρώ με μεταφορικά από Ευρώπη....ευχαριστημένος εσύ?εγώ είμαι 98 κιλά και σκέφτομαι στην περιοχή που μένω επειδή έχει ανηφόρες αρκετές ότι το 250 watt δεν θα με ικανοποιούσε οπότε να πάει να χεστει. Η ψευτοεπιδοτηση

Πολύ ευχαριστημένος ναι και λογικά το μοτέρ που λες εσύ θα είναι ακόμα πιο δυνατό.

Τη μπαταρία πρόσεχε να έχει επώνυμα στοιχεία.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, anergos13 είπε

Μετα και το 2ο καλοκαιρι χρησης του fido d2s  παρατηρω μια πτωση στην μπαταρια.

Η αυτονομια φτανει στα 20-20+ χλμ

ενω περσι μπορουσε να φτασει οριακα ακομα και τα 30χλμ...

Επισης βλεπω οτι στα πρωτα 10χλμ η μπαταρια ειναι "ζωηρή" και μετα πεφτει εμφανως...

Εχει παρατηρησει καποιος κατι αντιστοιχο?

Μηπως πρεπει να γινει καποια αντικατασταση στοιχειων?

Ξερουμε καποιο μαστορα?

Μηπως αντικατασταση ?

Αν υποθεσουμε οτι ταιριαζουν οι διαστασεις ...θα μπορουσε να μπει και μια 10ah μπαταρια αντι 7,8ah που ειναι στο fido?

https://computron.gr/default/mpataria-sketi-esoteriki-36v-10ah-gia-ilektriko-podilato-diastaseis-45-75-230mm.html?amp=1

Κι εγώ με D2S κι έχω παρατηρήσει μεγάλη πτώση στη μπαταρία.

Βέβαια εγώ είχα χτυπήσει τέλη Οκτώβρη πέρσι και το ποδήλατο μπήκε στην αποθήκη μέχρι το Μάρτιο αν θυμάμαι καλά, οπότε έφαγε ένα εξάμηνο χωρίς καν να τη φορτίσω.

Πλέον ενώ ξεκινάω με πλήρη φόρτιση, απ' τα πρώτα μέτρα σε ελαφρά ανηφόρα μου δείχνει 3/5. Σε ούτε 8-9 χιλιόμετρα θα δείξει 1/5 στα ζόρια. Βέβαια σε στάση θα πάει 5/5 ή 3/5 αντίστοιχα.

Την αυτονομία πώς τη μετράς; Θέλω να πω, φτάνεις τα ~20 χιλιόμετρα που λες και σβήνει, τα έχει παίξει εντελώς ή απλά πάει εμφανώς πιο αργά;

Να πω ότι έχω κάνει ~550 χιλιόμετρα μέχρι στιγμής.

Κι εγώ ενδιαφέρομαι για αντικατάσταση/επισκευή ή ό,τι να 'ναι πάντως.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, phanispal είπε

Κι εγώ με D2S κι έχω παρατηρήσει μεγάλη πτώση στη μπαταρία.

Βέβαια εγώ είχα χτυπήσει τέλη Οκτώβρη πέρσι και το ποδήλατο μπήκε στην αποθήκη μέχρι το Μάρτιο αν θυμάμαι καλά, οπότε έφαγε ένα εξάμηνο χωρίς καν να τη φορτίσω.

Πλέον ενώ ξεκινάω με πλήρη φόρτιση, απ' τα πρώτα μέτρα σε ελαφρά ανηφόρα μου δείχνει 3/5. Σε ούτε 8-9 χιλιόμετρα θα δείξει 1/5 στα ζόρια. Βέβαια σε στάση θα πάει 5/5 ή 3/5 αντίστοιχα.

Την αυτονομία πώς τη μετράς; Θέλω να πω, φτάνεις τα ~20 χιλιόμετρα που λες και σβήνει, τα έχει παίξει εντελώς ή απλά πάει εμφανώς πιο αργά;

Να πω ότι έχω κάνει ~550 χιλιόμετρα μέχρι στιγμής.

Κι εγώ ενδιαφέρομαι για αντικατάσταση/επισκευή ή ό,τι να 'ναι πάντως.

Στο ποδηλατο έχω μετρητή και βλέπω τα χιλιόμετρα που κάνω...

Αλλά επειδη η απόσταση που κάνω είναι σταθερή μου είναι εύκολο και να το επιβεβαιώσω...

Και εγώ για κάποιος μήνες το χειμώνα το είχα αφορτιστο....

Όπως είπα από τα 10χλμ καταλαβαίνεις ότι "πέφτει" η μπαταρία...

Στα 20χμμ δεν μου έχει σβήσει αλλά εμφανώς πηγαίνει πιο αργά και ενδειξη παίζει στο 2...

Και δεν διακυνδυνευω να το αφήσω αφορτιστο γιατι προφανώς θα με αφήσει τελείως την επόμενη μέρα...(Καθημερινά κάνω 2.5 χλμ Χ 2 το πρωί και κάποιες φορές 2.5χλμΧ 2 το βραδυ)

Από χιλιόμετρα χονδρικα πρέπει να έχω κάνει πάνω από 1000χλμ σίγουρα...

Πάντως η ποιότητα των 18650 που περιέχει η μπαταρια είναι ενδεικτικη....και εδώ φαίνεται το πρόβλημα....

Σε ένα Mi air 13.3 xiaomi laptop που αγόρασα απο εδώ (που είχε εγγύηση αντιπροσωπειας ευτυχώς) μετα τον 1ο χρόνο 

κατάλαβα ότι η μαμά μπαταρία ήταν σάπια....το έστειλα δύο φορές info quest και μετά από 1 μήνα αναμονή τοποθέτησαν νέα μπαταρία της LG....εεεεε μιλάμε η μέρα με την νύχτα....

Επεξ/σία από anergos13
Δημοσ.

Ναι, αντιλαμβάνομαι ότι ξέρεις τι απόσταση διανύεις καθημερινά. Εννοούσα πώς έβγαλες το συμπέρασμα ότι από τα 30 έπεσε στα 20.

Είπες όμως ότι στα 10 καταλαβαίνεις μια πτώση και στα 20 πηγαίνει εμφανώς πιο αργά.

Σκέψου εγώ που η δουλειά μου είναι 3 χιλιόμετρα απόσταση και ενώ έπρεπε να βγάζω βδομάδα οριακά καθώς κάνω και πετάλι που και που, ξεκινάω τη Δευτέρα με πλήρη φόρτιση και στο πήγαινε της Τρίτης βλέπω 1/5 και 2/5 (εν κινήσει και όχι σε κατηφόρες προφανώς), οπότε και το φορτίζω στη δουλειά.

Θέλω κι εγώ να μάθω τι επιλογές έχω για αλλαγή μπαταρίας, αλλά προς το παρόν θέλω να την κρατήσω όσο πάει, κι ας φτάσει να θέλει φόρτιση κάθε 3 χιλιόμετρα. 

Γιατί αν είναι να δίνω 150άρια και 200άρια κάθε χρόνο, το αυτοκίνητο μου βγαίνει οριακά πιο φθηνά και δεν τρώω κρύα και βροχές, χώρια την ασφάλεια που σου παρέχει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, phanispal είπε

Ναι, αντιλαμβάνομαι ότι ξέρεις τι απόσταση διανύεις καθημερινά. Εννοούσα πώς έβγαλες το συμπέρασμα ότι από τα 30 έπεσε στα 20.

Είπες όμως ότι στα 10 καταλαβαίνεις μια πτώση και στα 20 πηγαίνει εμφανώς πιο αργά.

Σκέψου εγώ που η δουλειά μου είναι 3 χιλιόμετρα απόσταση και ενώ έπρεπε να βγάζω βδομάδα οριακά καθώς κάνω και πετάλι που και που, ξεκινάω τη Δευτέρα με πλήρη φόρτιση και στο πήγαινε της Τρίτης βλέπω 1/5 και 2/5 (εν κινήσει και όχι σε κατηφόρες προφανώς), οπότε και το φορτίζω στη δουλειά.

Θέλω κι εγώ να μάθω τι επιλογές έχω για αλλαγή μπαταρίας, αλλά προς το παρόν θέλω να την κρατήσω όσο πάει, κι ας φτάσει να θέλει φόρτιση κάθε 3 χιλιόμετρα. 

Γιατί αν είναι να δίνω 150άρια και 200άρια κάθε χρόνο, το αυτοκίνητο μου βγαίνει οριακά πιο φθηνά και δεν τρώω κρύα και βροχές, χώρια την ασφάλεια που σου παρέχει.

να συμπληρωσω οτι η χρηση ειναι με πεταλι βασικα και γκαζι οπου χρειαζεται συμπληρωματικα.....

καθαρα με γκαζι δεν το παω....

σιγουρα και εγω θα το αφησω ακομα αλλα θελω να δω τις εναλλακτικες (επισκευη? αλλαγη?) για του χρονου πλεον....

ενας φιλος ειχε αναφερει για καποιο μαστορα καποια στιγμη....

Επεξ/σία από anergos13
Δημοσ.

Εγώ πάω με χειρόγκαζο τέρμα και περιστασιακά κάνω και πετάλι, π.χ. αν θέλω να πάω με περισσότερα από ~23km/h ή σε ανηφόρες.

Αν εσύ πας κατά βάση με πετάλι, τότε θα έπρεπε να είσαι πιο κοντά στα 60 χιλιόμετρα που αναφέρουν τα specs. Δε σου λέω να χτυπάς 60άρια, αλλά όχι και να βλέπεις εμφανή πτώση στα 20 χιλιόμετρα.

Πιστεύω πως έπαιξε μεγάλο ρόλο που δεν τις φορτίσαμε για μήνες μέσα στο χειμώνα, αλλά και να τις φορτίζαμε πάλι θα βλέπαμε πτώση.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, phanispal είπε

Εγώ πάω με χειρόγκαζο τέρμα και περιστασιακά κάνω και πετάλι, π.χ. αν θέλω να πάω με περισσότερα από ~23km/h ή σε ανηφόρες.

Αν εσύ πας κατά βάση με πετάλι, τότε θα έπρεπε να είσαι πιο κοντά στα 60 χιλιόμετρα που αναφέρουν τα specs. Δε σου λέω να χτυπάς 60άρια, αλλά όχι και να βλέπεις εμφανή πτώση στα 20 χιλιόμετρα.

Πιστεύω πως έπαιξε μεγάλο ρόλο που δεν τις φορτίσαμε για μήνες μέσα στο χειμώνα, αλλά και να τις φορτίζαμε πάλι θα βλέπαμε πτώση.

κοιτα τα χλμ που δινουν σε διαρκεια οι κινεζοι τα θεωρω super υπερβολικα.(60χλμ!!!)

πρακτικα δεν εχουν επαφη με την πραγματικοτητα....

εγω θα τα τοποθετουσα καπου στην μεση...

η χρηση που κανω ειναι η ιδια με περυσι και φετος  η διαφορα ειναι στα 10 χλμ περιπου....

εγω εντοπιζω το προβλημα περισσοτερο στην ποιοτητα των στοιχειων της μπαταριας και λιγοτερο στο διαστημα που εμεινε ανενεργη....

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...