Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ξεχνάς ότι η μέγιστη ισχύς για τα ηλεκτρικά ποδήλατα του προγράμματος για επιδότηση 40%  είναι 250 watt και αυτά που μας δείχνεις εδώ το ένα έχει κοντά στα 600w και το άλλο 350w

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, theoilia είπε

Ξεχνάς ότι η μέγιστη ισχύς για τα ηλεκτρικά ποδήλατα του προγράμματος για επιδότηση 40%  είναι 250 watt και αυτά που μας δείχνεις εδώ το ένα έχει κοντά στα 600w και το άλλο 350w

Ok οπότε έχουν επιδότηση 20% η οποία όμως πάλι στα 800 έρχεται γιατί κάνουν πάνω από 4000 ευρώ

Δημοσ.

παιδια εχω ενα παλιο σκουτερ 50κ.κ. αλλα στερειται Τελων κυκλοφοριας τουλαχιστον 10 χρονια ανευ τελη... Ξερετε καποιον αντιπροσωπο που θα μπορουσε να το δεχτει σαν αποσυρση προκειμενου να παρω το 400αρι για επιδοτηση ηλεκτροκινητου??

 

(ρωταω αν με συμφερει.....τελη κυκλοφοριας για 10 χρονια αν στοιχιζουν 10 Χ 30 ευρω.....= 300 ευρω......οποτε παει φτερα το μπονους αποσυρσης)

Στις 20/8/2020 στις 10:33 ΜΜ, screaming_trees είπε

Το m8 είναι scooter....

μην εισαι τοσο σιγουρος.....250W μπαινει στην κατηγορια 40%

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, PedroG είπε

παιδια εχω ενα παλιο σκουτερ 50κ.κ. αλλα στερειται Τελων κυκλοφοριας τουλαχιστον 10 χρονια ανευ τελη... Ξερετε καποιον αντιπροσωπο που θα μπορουσε να το δεχτει σαν αποσυρση προκειμενου να παρω το 400αρι για επιδοτηση ηλεκτροκινητου??

(ρωταω αν με συμφερει.....τελη κυκλοφοριας για 10 χρονια αν στοιχιζουν 10 Χ 30 ευρω.....= 300 ευρω......οποτε παει φτερα το μπονους αποσυρσης)

μην εισαι τοσο σιγουρος.....250W μπαινει στην κατηγορια 40%

Εγω απλα ειπα ότι δεν είναι ποδηλατο :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, PedroG είπε

μην εισαι τοσο σιγουρος.....250W μπαινει στην κατηγορια 40%

Μόνο ποδήλατα παίρνουν 40%. Δηλαδή να ισχύουν και τα 3 :

εως 250W και 25χλμ/ώρα

χωρίς γκάζι

με πεταλ

Σκεφτόμουν και εγώ να αλλάξω το παλιό από μετατροπή αλλά δεν έχω καταλάβει 

- Το 40% είναι με το ΦΠΑ ?

- Οι πολύτεκνοι δικαιούνται 500€ επιπλέον ή όχι ? Στην αρχή το διάβασα στο site , τώρα δεν το βρίσκω 

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
12 ώρες πριν, karman13 είπε

Δηλαδή στέλνεις μια προσφορά από κατάστημα και μετά μπορείς να αλλάξεις και ποδήλατο και μαγαζί;

Ναι, αυτο μου ειπε και στο ποδηλαταδικο και στο τηλεφωνο υποστηριξης και το γραφει και το ΦΕΚ:
 

Αναφορά σε κείμενο

Άρθρο 14
Διαδικασία τροποποίησης του εγκεκριμένου
φυσικού αντικειμένου
Εγκεκριμένο αίτημα δύναται να τροποποιηθεί ως προς
το φυσικό αντικείμενο εντός διαστήματος σαράντα πέ-
ντε (45) ημερολογιακών ημερών μετά την λήψη της
εγκριτικής απόφασης μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος.
Πιο συγκεκριμένα ο ωφελούμενος/τελικός αποδέκτης
έχει την δυνατότητα μέσω της διαδικτυακής πύλης να
υποβάλλει αίτημα τροποποίησης που αφορά την αλλαγή
του φυσικού αντικειμένου (ενδεικτικά μοντέλο οχήμα-
τος, τύπο και μοντέλο σημείου επαναφόρτισης), εφόσον
η επιλογή του σε όχημα ή/και σημείο επαναφόρτισης
ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές και απαιτήσεις της
παρούσας.

 

2 ώρες πριν, apostolosapok είπε

Εγώ θεωρώ ενδιαφέρον τα pedelecs που έχουν τελική 45km/h όπως αυτό https://www.cube.eu/en/2021/e-bikes/city-tour/on-road/kathmandu-hybrid/cube-kathmandu-hybrid-45-625-iridiumnred/

η αυτό

https://www.haibike.com/cz/en/ebikes/spedelecs/sduro-trekking-s-90-cz827?id=4540510948

Τα οποία θέλουν δίπλωμα για 50ρι μεν αλλά έχουν τον κινητήρα στα πετάλια και δεν έχουν σκέτο γκάζι οπότε θεωρούνται ποδήλατα για την επιδότηση go figure.

Απλά σε σύγκριση με ένα απλό ηλεκτρικό ποδήλατο με τελική τα 25km/h αυτά σου δίνουν την δυνατότητα να κινηθείς άνετα μαζί με τα αμάξια και όχι στην άκρη με κίνδυνο να φας πόρτα στα μούτρα αν είναι να περιορίστω στα 25km/h παίρνω και ένα xiaomi scooter με 300 ευρώ αντί για 1500+ για ebike.

Παρομοια ή ιδια μοτερ ειναι, απλα ειναι κλειδωμενα στα 45km/h αντι για 25km/h. Θεωρητικα θελουν διπλωμα κτλ. αλλα θα'λεγα οτι η πιθανοτητα να μπλεξεις χρησιμοποιωντας το ως απλο ποδηλατο ειναι απειροελαχιστη καθως ειναι πολυ δυσδιακριτη η διαφορα μεταξυ τους. Απ'οτι εχω διαβασει, αλλα μοτερ "ξεκλειδωνουν" ευκολα οπως τα Bafang και αλλα δυσκολα οπως τα Bosch (νομιζω θελουν τσιπακι που κοστιζει ~150€) οποτε αν καποιος θελει υποβοηθηση και πανω απο 25km/h, θελει ψαξιμο.

Για να θεωρηθει ποδηλατο στην επιδοτηση και να παρεις το 40% χρειάζεται να σταματαει στα 25km/h. Εδω (ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ) τα λεει αναλυτικα αλλα εν συντομια χρειαζεται: α) οχι χειρογκαζο, μονο υποβοηθηση στο πεταλι (pedelec) β) μεχρι 25km/h γ) μοτερ μεχρι 250W. Aν δεν τηρειται καποιο απο αυτα, η επιδοτηση παει στο 20% στη κατηγορια ηλεκτρικου δικυκλου.

Εχω εμπειρια οδηγησης στο κεντρο της Αθηνας με κανονικο ποδηλατο και παπι, οχι με ebike ή scooter. Σιγουρα θα ηταν καλυτερο η υποβοηθηση να μην εχει τεχνητο οριο και να κρινεις εσυ ποτε την θες και ποτε οχι. Το οτι σταματαει στα 25km/h δεν σου απαγορευει να πας πιο γρηγορα, αν ειναι ευθεια και ειδικα κατηφορα, πας ανετα παραπανω και με καλο ποδηλατο αρκετα παραπανω. Η υποβοηθηση εως 25km/h θεωρω πως ειναι περισσοτερο για ανηφορες ή/και μεγαλες αποστασεις ή/και αδυναμους αναβατες.

 

Δημοσ.
12 ώρες πριν, korakios είπε

αλλά δεν έχω καταλάβει 

- Το 40% είναι με το ΦΠΑ ?

- Οι πολύτεκνοι δικαιούνται 500€ επιπλέον ή όχι ? Στην αρχή το διάβασα στο site , τώρα δεν το βρίσκω 

40% προ ΦΠΑ, οποτε πρακτικα γύρω στο 32% ειναι για τις τιμες με ΦΠΑ.

Από το ΦΕΚ: "Το ποσό των 500€ ειδικά για την επιλογή του ηλεκτρικού ποδηλάτου θα δικαιούνται πολύτεκνες οικογένειες με τέσσερα και άνω εξαρτώμενα τέκνα."
 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, batig0al είπε

40% προ ΦΠΑ, οποτε πρακτικα γύρω στο 32% ειναι για τις τιμες με ΦΠΑ.

Από το ΦΕΚ: "Το ποσό των 500€ ειδικά για την επιλογή του ηλεκτρικού ποδηλάτου θα δικαιούνται πολύτεκνες οικογένειες με τέσσερα και άνω εξαρτώμενα τέκνα."
 

Καλησπερα, 

 

σε σχεση με το ΦΕΚ και το τελευταιο σχολιο,.. Στον πινακα του ΦΕΚ αναφερει οτι και οι τριτεκνοι εχουν επιδοτηση 500 ευρω. Ποιο σημειο ειναι το αληθες?

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά για σπαστά ποδήλατα σαν αυτό τι πιστεύετε, αξίζουν τον κόπο; https://www.emw.gr/ilektrika-podilata/ilektriko-podilato-emw-spasto-tdn-20-intswn

Μου φαίνεται πιο βολιή λύση σε σχέση με ένα συμβατικό που θα χρειστεί να να αφήνω έξω. Αν και το σπαστό δεν είμαι σίγουρος ότι θα μπορώ να παίρνω παντού πχ στη σχολή.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, AlphaAlpha είπε

Παιδιά για σπαστά ποδήλατα σαν αυτό τι πιστεύετε, αξίζουν τον κόπο; https://www.emw.gr/ilektrika-podilata/ilektriko-podilato-emw-spasto-tdn-20-intswn

Μου φαίνεται πιο βολιή λύση σε σχέση με ένα συμβατικό που θα χρειστεί να να αφήνω έξω. Αν και το σπαστό δεν είμαι σίγουρος ότι θα μπορώ να παίρνω παντού πχ στη σχολή.

Σε αυτό μπορώ να βοηθήσω με ορισμένα πράματα καθώς είμαι πρόσφατα κάτοχός του.  Μένω κοντά στο μετρό Αγ. Παρασκευής και η δουλειά μου είναι κέντρο.  Ήδη έχω κάνει διαδρομές από Κεραμεικό ως πάνω στο μετρό Αγ. Παρασκευής και η μπαταρία άντεξε. Ο ποπός όμως συνήθισε την τρίτη φορά :P :P  

Δημοσ.

Ωραίο φαίνεται. Καιρό τα ζαχαρώνω και εγώ για τη διαδρομή σπίτι - γραφείο.

Με την επιδότηση το συγκεκριμένο πρέπει να βγαίνει περίπου €660 συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ σωστά;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, k_onstantinos είπε

Ωραίο φαίνεται. Καιρό τα ζαχαρώνω και εγώ για τη διαδρομή σπίτι - γραφείο.

Με την επιδότηση το συγκεκριμένο πρέπει να βγαίνει περίπου €660 συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ σωστά;

Σωστά γιατί η λιανική τιμή προ φόρων από το συγκεκριμένο μοντέλο της emw είναι 782€ και όταν συμπλήρωσα την αίτηση στην σελίδα του κινούμαι ηλεκτρικά βγαίνει 312€ επιδότηση. Μας κάνει δηλαδή 658€ κατ'ουσίαν. Το συγκεκριμένο το επέλεξα για 3 λόγους, σπαστό, ανάρτηση, πίσω σχάρα. 
Όσον αφορά λεπτομέρειες, και να διπλώσει δεν χωράει στο πορτ παγκάζ ενός μικρού αμαξιού ή σε ασανσέρ που χωράει 1,5 με 2 άτομα. Αν κάποιος δηλαδή θέλει να το μεταφέρει με αμάξι θα το βάλει στα πίσω καθίσματα. Επίσης δεν έχει κάποιο μηχανισμό που να το "κλειδώνει" όταν είναι διπλωμένο (όπως οι μαγνήτες που έχει το xiaomi qicycle στις ρόδες ώστε να μένουν σταθερά κολλημένες όντας διπλωμένο) οπότε μετακινώ όταν θέλω το TDN κρατώντας το από την κάτω λαβή και ταυτόχρονα κρατάω τον ένα διπλωμένο κορμό για να τα το έχω σταθερό. 

Προσωπικά πάντως θα σας έλεγα να σκεφτείτε σοβαρά τις ίντσες της ρόδας και την ανάρτηση που μπορεί να έχει ένα ποδήλατο ανάλογα τις αποστάσεις που θα κάνετε. Μια 16άρα ρόδα θα κάνει το ποδήλατο ποιο μικρό και εύκολο να χωρέσει παντού, αλλά για να διανύσει την ίδια απόσταση με ένα ποδήλατο 20 ιντσών ρόδας θα θέλει περισσότερη ενέργεια και προσπάθεια. Χώρια τις λακούβες κλπ στους δρόμους. Αν κάνετε δηλαδή κοντά στα 5 km απόσταση και ο δρόμος είναι σχετικά όκ, ένα ποδήλατο με 16 ίντσες είναι οκ. Αν όμως κάνετε τα διπλά και με πήγαινε έλα (10 + 10 = 20 την μέρα) θα βοηθήσουν οι μεγαλύτερες ρόδες.

edit: Μια ακόμα λεπτομέρεια για να γνωρίζετε. Το TDN είναι επί της ουσίας ένα βαπτισμένο RKS GT25. Οπότε η εταιρεία έκανε εισαγωγή και το δίνει στην αγορά απλά με άλλο όνομα. Θεμιτό για μένα, πιο πολύ προσδοκώ στο after sales service αν χρειαστεί στο μέλλον.

Επεξ/σία από Athens_resident
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Athens_resident είπε

Σε αυτό μπορώ να βοηθήσω με ορισμένα πράματα καθώς είμαι πρόσφατα κάτοχός του.  Μένω κοντά στο μετρό Αγ. Παρασκευής και η δουλειά μου είναι κέντρο.  Ήδη έχω κάνει διαδρομές από Κεραμεικό ως πάνω στο μετρό Αγ. Παρασκευής και η μπαταρία άντεξε. Ο ποπός όμως συνήθισε την τρίτη φορά :P :P  

Θεσσαλονίκη μένω εγώ αδερφέ. Η μεγαλύτερη αποσταση που έχω να κάνω είναι 8 χιλιόμετρα στο πήγαινε και 8 στο έλα.Πιστεύω πως το συγκεκριμένο ποδήλατο θα με με υπερκαλύψει. 

Δημοσ.

Εγώ βλέπω πως τα ηλεκτρικά ποδήλατα παραμένουν πανάκριβα... για να πάρεις ένα της προκοπής με τα λίγα που κοίταξα οι τιμές ξεκινούν από 1500-2000 (με νορμάλ ρόδες). Δεν βάζω τα φτηνότερα με τα ροδάκια που κυκλοφορούν, δεν πιστεύω είναι value for money, θα καταναλώνουν αρκετή ενέργεια. Από πεταλιά δε, πεταλιά και 30 εκατοστά... Εμφανισιακά μακριά.

Επιπλέον πρέπει να σκεφτείς τη χρήση που θα του κάνεις. Για "βόλτες" και "μούρη" απλά δεν αξίζει, πάρε ένα νορμάλ με 2-3 κατοστάρικα καλύτερα να γυμνάζεται κι ο ποπός σου.

Για να πας στη δουλειά σου, στη σχολή ή όπου αλλού, πιθανόν να είναι οκ. Το χειμώνα να ξέρεις θα έχεις ένα σχετικό θέμα.

Ένα ηλεκτρικό πατίνι, αυτά με το τιμόνι, με 300 κατοστάρικα χωρίς επιδότηση και μπαρούφες μου φαίνεται πιο τίμια και value for money λύση.

Περισσότερο για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου και μηχανής αξίζει, αν είχε σκοπό κανείς να προχωρήσει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, vision είπε

Ένα ηλεκτρικό πατίνι, αυτά με το τιμόνι, με 300 κατοστάρικα χωρίς επιδότηση και μπαρούφες μου φαίνεται πιο τίμια και value for money λύση.

Με 700€ έχεις ωραιότατο mountain με αναρτήσεις από κιτ μετατροπής με 30-40 χλμ αυτονομία ....

Συν το γκάζι που μέτρα σε δύσκολες στιγμές 

Το μόνο αρνητικό είναι ότι θες χώρο , πχ δεν μπαίνει ούτε σε ανσανσερ .

Πατίνι ανέβηκα μια φορά και τέλος , μόνο σε φρέσκια άσφαλτο 

Επεξ/σία από korakios

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...