Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, YpsilonPi είπε

Τα ποδηλατα που ειναι να επιδοτηθουν ειναι 1500 οποτε.. οποιος προλαβει 

Πολλά ποδήλατα βάλανε. Με μέτριους υπολογισμούς οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να είναι τουλάχιστον 50.000, αν κρινουμε από τους ενεργούς ποδηλάτες που θα ήθελαν κάτι πιο ξεκούραστο και αυτόνομο. Οπότε τα 1500 κομμάτια μοιάζουν επικοινωνιακό τρίκ ή λαϊκά, κοροϊδία.

  • Thanks 1
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kalmik είπε

Πολλά ποδήλατα βάλανε. Με μέτριους υπολογισμούς οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να είναι τουλάχιστον 50.000, αν κρινουμε από τους ενεργούς ποδηλάτες που θα ήθελαν κάτι πιο ξεκούραστο και αυτόνομο. Οπότε τα 1500 κομμάτια μοιάζουν επικοινωνιακό τρίκ ή λαϊκά, κοροϊδία.

http://www.opengov.gr/minenv/?p=10457

Πες τα και εκεί (λίγο πιο κόσμια!)

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, korakios είπε

http://www.opengov.gr/minenv/?p=10457

Πες τα και εκεί (λίγο πιο κόσμια!)

Κόσμια νομίζω ότι τα είπα (ίσως στη λαϊκή διάλεκτο να καταλαβαινόμαστε). Όσο για τις διαβουλεύσεις, δεν πιστεύω στις κατ επίφαση διαδικασίες (λαϊκά πάλι, για τα μάτια του κόσμου). Χαιρετώ τους ποδηλάτες που θα ήθελαν ηλεκτρικό με επιδότηση αλλά μάλλον θα μείνουν στην απέξω (αμάν αυτό το λαϊκό σήμερα)

 

  • Like 1
Δημοσ.

Έχει αλλάξει κανείς τακάκια στα δισκόφρενα του Fiido D2S; Φαγώθηκε το πίσω, το πήγα σ ένα μάστορα ο οποίος μου είπε ότι δεν έχει τέτοια τακάκια και δεν ξέρει αν μπορεί να βρει κιόλας. Θα το πάω και σε άλλον φυσικά, αλλά είπα να ρωτήσω αν έχει εμπειρία κάποιος στο θέμα.

Δημοσ.

Όταν το είχα πρωτοπάρει, είχα πάει στο GlobalCycling στην Καλαμακίου στα σύνορα Αλίμου-Αγίου Δημητρίου για να βάλω κοντέρ και ρώτησα και για τα τακάκια επειδή μου σφύριζαν απ' την αρχή, όχι όμως για να τα αλλάξω.

Απ' ότι θυμάμαι μου είχαν πει ότι μπορούν να φέρουν τέτοια ή να βάλουν κάτι παρεμφερές. Δεν είμαι 100% σίγουρος όμως.

Δημοσ.

Τουλάχιστον υπάρχει ελπίδα. Θα πάρω τα ποδηλατάδικα σβάρνα και θα ρωτάω, ελπίζω να βρεθεί κάποιος. Έστειλα και mail στην Fiido να μου πουν τι τακάκια παίρνει γιατί προφανώς δεν υπάρχει spec sheet πουθενά. Δεν περιμένω βέβαια ν απαντήσουν, αλλά θα ενημερώσω αν υπάρξει εξέλιξη κι από κει.

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα,
Γνωρίζω ελάχιστα από ποδήλατα αλλά με την επιδότηση για ηλεκτροκίνητα να πλησιάζει, έχει κανείς ιδέα για το πως πρακτικά θα συμβεί;

Έκανα μια μικρή έρευνα αγοράς στη περίπτωση που μπορέσω να την εκμεταλλευτώ να έχω στο νου μου κάποια μοντέλα που πωλούνται στην ελληνική αγορά (όριο 2000€). To 99% της χρήσης θα είναι για δουλειά, καθημερινό πηγαινέλα στο κέντρο της Αθήνας (πλατεια Αμερικής<->Πειραιάς, 11+11χμ). Κατέληξα σε αυτά τα τρία:

CUBE ACID HYBRID ONE 400 29′ 2020 1895€ https://bikehub.car.gr/bicycles/view/23541062/

CANNONDALE TREADWELL NEO 2000€ https://www.gatsoulis.gr/pd/cannondale-podilato-cannondale-treadwell-neo-020-71837.htm?lang=el&path=-587059524

ORBEA GAIN F40 2099€ https://www.gatsoulis.gr/pd/podilato-orbea-gain-f40-020-69473.htm?lang=el&path=759064735

Αν κάποιος μπορεί να δώσει μερικές συμβουλές ή να εξηγήσει διαφορές κτλ., θα ήμουν ευγνώμων.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, batig0al είπε

 

CUBE ACID HYBRID ONE 400 29′ 2020 1895€ https://bikehub.car.gr/bicycles/view/23541062/

 

Εγω εχω αυτο ,αγορασμενο το 2019,αλλα με την μεγαλυτερη μπαταρια,2090 ευρω τοτε.Απολυτα ευχαριστημενος μεχρι τωρα.Τα υπολοιπα μοντελα δεν τα γνωριζω και δεν μπορω να πω.Αλλα εντυπωσιακο το οτι σε αυτα δε διακρινεται η μπαταρια πουθενα!

Η απορια μου σε οποιον ισως γνωριζει τωρα ειναι η εξης.Το cube εχει υποβοηθηση(πρεπει να κανεις πεταλι και εσυ).Υπαρχει κιτ που το κανει να λειτουργει σαν μοτοποδηλατο(χρηση γκαζιου στο τιμονι)?.Το περνει και ο πατερας μου και λογω μηνισκου τον ενοχλει στο πεταλι,εστω και αυτη η λιγη πιεση που βαζει.

Ευχαριστω

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 21/6/2020 στις 6:06 ΜΜ, korakios είπε

http://www.opengov.gr/minenv/?p=10457

Πες τα και εκεί (λίγο πιο κόσμια!)

Το όριο στα 1500 ποδήλατα που ακριβώς το είδατε γιατί δεν μπορώ να το βρω , μόνο την εκτίμηση που έχουν κάνει αλλά αυτό είναι μια απλή εκτίμηση.

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους.

Παρακολουθώ το θέμα, γιατί ήθελα να αγοράσω και εγώ ηλεκτρικο ποδήλατο και κατέληξα να βάζω παραγγελία στο banggood για το Fiddo D4S. Δυστυχώς έμεινα απογοητευμένος απο την εξυπηρέτηση τους, αν μπορεί να ειπωθεί καν έτσι, καθώς ακόμη δεν έχουν στείλει το ποδήλατο και ενώ μου έλεγαν για τέλη Ιουλίου, πλέον δίνουν ενδεχόμενη ημερομηνία αποστολής τις 20 Αυγούστου.

Ήθελα το ποδήλατο για να πηγαινω-έρχομαι στην δουλειά μου κάθε βράδυ, και δεν έχει νόημα για εμένα να το παραλάβω αρχές Σεπτέμβρη καθώς προκειται για δουλειά σεζόν και τέλη Σεπτέμβρη θα τελειώσει, οπότε σκέφτηκα αν ενδιαφέρεται κάποιος απο εδώ να το πάρει, καθώς το πλήρωσα περίπου 620Ε και τώρα η τιμή του είναι στα 705Ε περίπου. Δεν ψάχνω να βγάλω κέρδος ή κάτι τέτοιο, απλά να εξυπηρετήσω κάποιον που σκέφτεται να το πάρει για να μην περιμένει μετά μέχρι Σεπτέμβριο-Οκτωβριο.

  • Like 3
Δημοσ.

Θα ανοιξει λενε η πλατφορμα και οποιος θελει αγοραζει και μετα κανει αιτηση εοιδοτησης. Και αν σε αποριψουν τι γινετε? Ακομη δεν εχει βγει πάντως η λιστα με τις προδιαγραφες. Δεν θα ειναι μεσα καθε λογης ηλεκτρικο ποδηλατο. 

Δημοσ.

Αν σε απορρίψουν τότε πληρώνεις το 100% της τιμής. Αλλά δεν είναι ανάγκη να αγοράσεις πρώτα σύμφωνα με αυτά που διάβασα, αρκεί να έχεις προσφορά απο πωλητή, και μπορείς να κάνεις την αγορά μέχρι 6 μήνες αφού βγει η επιδότηση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας

Διάβασα εκτενώς το συγκεκριμένο thread και σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες που έχετε μαζέψει. Αν θέλετε θα καταθέσω κι εγώ μια πληροφορία σχετική. Στο λινκ εδώ αναφέρει πως όσα ποδήλατα έχουν "γκαζιέρα" (κι ας είναι η ισχύς του κινητήρα 250w  όπως το fiido d2s) δεν θεωρούνται ποδήλατα αλλά μοτοποδήλατα τα οποία θέλουν άδεια κυκλοφορίας κι οδήγησης. Προτού φτάσω να το διαπιστώσω αυτό, είχα στείλει στο μέιλ επικοινωνίας του κινούμαι ηλεκτρικά για το κατά πόσον τέτοια ποδήλατα μπορούν μελλοντικά να χαρακτηριστούν "ποδήλατα". Τελικά η απάντηση ήταν πως δεν γίνεται και χαρακτηρίζονται δίκυκλα μηχανοκίνητα και έχουν επιδότηση 20% αντί 40%. Έκτοτε ζαχάρωνα το Samebike 20LVXD30 σκεφτόμενος πως αφού δεν μπορώ να κάνω κάτι με την γκαζιέρα των ποδηλάτων, να πάω σε ελαφρώς μεγαλύτερη ισχύ και ρόδες. Επειδή όμως δεν έχω οδηγήσει ποτέ μηχανάκι, έκατσα κι έψαξα κι άλλο ώσπου έφτασα να διαβάζω για τους κανονισμούς που υπόκεινται τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Επομένως εφιστώ την προσοχή σε όσους αγοράσουν τέτοιου είδους ποδήλατα (και δεν ξέρουν πολλά όπως κι εγώ) καθώς με τα έως τώρα δεδομένα, η αστυνομία έχει την δυνατότητα να σε γράψει αν δεν έχουμε τα προαπαιτούμενα (δίπλωμα, άδεια κυκλοφορίας).

edit: Το χειρότερο είναι πως και το Fiido d2s και το Samebike 20LVXD30 φαίνονται πολύ καλά ποδήλατα και απ'όσο διαβάζω εδώ, είστε γενικά ευχαριστημένοι. Ωστόσο ο χαρακτηρισμός moped κι όχι pedelec είναι που τα βάζει σε κατηγορία motorbike. Κι εγώ ήθελα σπίτι-δουλειά να την κάνω με ποδήλατο κι αναζητούσα σπαστό ηλεκτρικο για να μπαίνει γραφείο και με ανάρτηση για να είναι πιο ξεκούραστη η διαδρομή.

Επεξ/σία από Athens_resident
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...