phanispal Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2019 Στις 23/11/2019 στις 7:31 ΜΜ, phanispal είπε Για πείτε τι να κάνω με τον πίσω λασπωτήρα του Fiido D2 που έχει σπάσει. Να πάρω τον ίδιο από εδώ; https://fiido.sg/fiido-rear-mudguard/ / https://www.passiongadgets.com/fiido-rear-mudguard/ Αλλά είμαι 99.9% σίγουρος ότι θα γίνει πάλι, δε νομίζω ότι ήταν ελαττωματικός δηλαδή. Αλλά αν δεν πάρω αυτόν, πού να κοιτάξω, π.χ. εδώ Ελλάδα; Κάποιος να γνωρίζει κάτι;
Philippe Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ήρθε και το δικό μου F16. Ετοιμάζομαι για την πρώτη βόλτα και θα επανέλθω με εντυπώσεις. Upd: Πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές! Επεξ/σία 11 Δεκεμβρίου 2019 από Philippe
korakios Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2019 Για τη σέλα πάντως που λέγατε στην προηγούμενη σελίδα ,πρέπει να την έχετε με ελαφριά κλίση προς τα κάτω ώστε να μην ενοχλεί τις μπάλες και ποτέ τέρμα ψηλά 1
Philippe Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Έβαλα κατευθείαν αυτή τη sella από το amazon και είναι σαν να κάθομαι σε καναπέ. Είναι αυτή που προτάθηκε στο facebook group. Έχω και τα λάστιχα με σχετικά χαμηλή πίεση όμως, που μάλλον βοηθάει την άνεση. Τα λάστιχα γράφουν πάνω πίεση 32 ως 58psi, εγώ το έχω στα 40. Δεν ξέρω αν κάνω σωστά, γιατί διάβασα στην αρχή ότι κάποιοι τα έχετε στα 65psi. Δεν σας κοπανάει τρελά στις λακούβες; Άλλες παρατηρήσεις που έκανα: - είναι γενικά ψιλοσκοτώστρα με τις μικρές ρόδες - δεν παίρνει τις κλειστές στροφές εύκολα - η ένδειξη της μπαταρίας είναι γτπ και το ίδιο ισχύει αν το γυρίσω να δείχνει Volt - σφυρίζουν τα φρένα πολύ - οι ταχύτητες είναι στραβοτοποθετημένες και θέλουν πείραγμα (πιθανόν στη μεταφορά να στράβωσε το σασμάν) - το τιμόνι είναι λίγο χαμηλό στο max και αναγκάζεσαι να σκύβεις αρκετά 2 1
johnykim Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Στις 11/12/2019 στις 3:34 ΜΜ, korakios είπε Για τη σέλα πάντως που λέγατε στην προηγούμενη σελίδα ,πρέπει να την έχετε με ελαφριά κλίση προς τα κάτω ώστε να μην ενοχλεί τις μπάλες και ποτέ τέρμα ψηλά Δεν το είχα σκεφτεί αυτό. Θα το τσεκάρω αν μπορώ να την ρυθμίσω. 11 ώρες πριν, Philippe είπε Έβαλα κατευθείαν αυτή τη sella από το amazon και είναι σαν να κάθομαι σε καναπέ. Είναι αυτή που προτάθηκε στο facebook group. Έχω και τα λάστιχα με σχετικά χαμηλή πίεση όμως, που μάλλον βοηθάει την άνεση. Τα λάστιχα γράφουν πάνω πίεση 32 ως 58psi, εγώ το έχω στα 40. Δεν ξέρω αν κάνω σωστά, γιατί διάβασα στην αρχή ότι κάποιοι τα έχετε στα 65psi. Δεν σας κοπανάει τρελά στις λακούβες; Άλλες παρατηρήσεις που έκανα: - είναι γενικά ψιλοσκοτώστρα με τις μικρές ρόδες - δεν παίρνει τις κλειστές στροφές εύκολα - η ένδειξη της μπαταρίας είναι γτπ και το ίδιο ισχύει αν το γυρίσω να δείχνει Volt - σφυρίζουν τα φρένα πολύ - οι ταχύτητες είναι στραβοτοποθετημένες και θέλουν πείραγμα (πιθανόν στη μεταφορά να στράβωσε το σασμάν) - το τιμόνι είναι λίγο χαμηλό στο max και αναγκάζεσαι να σκύβεις αρκετά Καλημέρα. Ποιο ποδήλατο πήρες;
korakios Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Στις 11/12/2019 στις 3:34 ΜΜ, korakios είπε Για τη σέλα πάντως που λέγατε στην προηγούμενη σελίδα ,πρέπει να την έχετε με ελαφριά κλίση προς τα κάτω ώστε να μην ενοχλεί τις μπάλες και ποτέ τέρμα ψηλά 1 ώρα πριν, johnykim είπε Δεν το είχα σκεφτεί αυτό. Θα το τσεκάρω αν μπορώ να την ρυθμίσω. Θα δεις διαφορά , επίσης αν το τιμόνι είναι χαμηλό , όπως στην περίπτωση του @Philippe είναι ακόμα μεγαλύτερο το ζόρι μιας και γέρνεις προς τα εμπρός . Στο δικό μου αναγκαστικά άλλαξα και τιμόνι (από μετατροπή είναι το δικό μου ) Υπάρχουν και σωλήνες με έξτρα ανάρτηση που κουμπώνουν στη σέλα . Νομίζω 10-15€ το πήρα . Απλά επειδή ήταν φθηνό η σέλα πάει λίγο δεξιά αριστερά , σαν να μην πρόλαβες να πας για ..... και πλέον γλιστράς με ανακούφιση ! 1
Philippe Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2019 @korakios Ναι είναι πρόβλημα γιατί με τη σέλα χαμηλωμένη σε πιάνουν τα γόνατα, με το τιμόνι χαμηλό σε πιάνει η πλάτη. Εσύ άλλαξες τιμόνι σε συμβατικό ποδήλατο στο οποίο έχεις βάλει κιτ μετατροπής σε ηλεκτρικό, αν κατάλαβα καλά σωστά; 1
korakios Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, Philippe είπε @korakios Ναι είναι πρόβλημα γιατί με τη σέλα χαμηλωμένη σε πιάνουν τα γόνατα, με το τιμόνι χαμηλό σε πιάνει η πλάτη. Εσύ άλλαξες τιμόνι σε συμβατικό ποδήλατο στο οποίο έχεις βάλει κιτ μετατροπής σε ηλεκτρικό, αν κατάλαβα καλά σωστά; Δεν αναφερόμουν στην πλάτη μόνο ! Όταν σκύβεις μπροστά πιέζονται και αλλά πράγματα ! Ναι , κιτ μετατροπής έβαλα πριν 4 χρόνια , 6000χλμ σύνολο περίπου , πριν 500 χλμ έβαλα λιθίου μάλιστα . Αλλά γενικά ,με τον καιρό άλλαξα ζάντες σε δίπατες (πιο ανθεκτικές ) ,λάστιχα ,σέλα , ανάρτηση ,τιμόνι , βαλιτσάκια κτλ αφού είναι το κύριο μέσο μετακίνησης . Θα ανεβάσω φωτό κάποια στιγμή Επεξ/σία 17 Δεκεμβρίου 2019 από korakios 2
Philippe Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2019 Έκανα χτες το βράδυ τη δεύτερη μεγάλη μου βόλτα με το ποδήλατο, από Χολαργό σε Νέα Ερυθραία. Πήγα από την ανηφόρα στο πίσω μέρος του άλσους Συγγρού, για όσους ξέρουν, την οποία με το κανονικό μου ποδήλατο δεν υπάρχει περίπτωση πλέον να την καταφέρω και τώρα με λίγο πεταλάκι ούτε που κατάλαβα για πότε ανέβηκα. Αλλά με τους μικρούς τροχούς που έχει το ποδηλατάκι κοπανάει πολύ με την παραμικρή ανωμαλία του οδοστρώματος και σε συνδυασμό με το σκύψιμο που λέγαμε η μέση/ πλάτη διαμαρτύρεται. Γι' αυτό λέω να το πουλήσω κ εγώ και να πάω σε κάτι πιο ακριβό με μεγάλους τροχούς. 1 1
korakios Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Κρίμα , πάντως πήγαινε το σε έναν ποδήλατα να σου βάλει μια ανάρτηση (αν παίρνει) . Ντίζες Σέλας Ποδηλάτου με ανάρτηση λέγονται Με 10€ μπορεί και να σου κάνει δουλειά , έχει φυσικά και με 100€ Αν δεν έχεις θέμα μεταφοράς ,τότε η μετατροπή μετρά μιας και θα έχεις κανονικό ποδήλατο Επεξ/σία 20 Δεκεμβρίου 2019 από korakios 1 1
Philippe Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Thanks! Η σέλα που έχω βάλει είναι πολύ άνετη, το τιμόνι είναι χαμηλό. Το ήξερα ότι είναι πιο χαμηλό από το fido dido, αλλά το cms είναι πιο εμφανίσιμο (βλ. κάτω). Προς το παρόν κάνω δοκιμές με τα ύψη μήπως βρεθεί χρυσή τομή, σήμερα πήγε Πειραϊκή 30km, αλλά προς το τέλος αγχώθηκα με την μπαταρία. Τη μία δείχνει 4/5, την άλλη 2/5. Δεν ξέρεις πότε θα σε αφήσει. Έτσι κάνουν όλα; Μου φαίνεται ήρθε η ώρα για αναβάθμιση από F16 σε F35 😛 Επεξ/σία 21 Δεκεμβρίου 2019 από Philippe 1
naka Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 καλημερα στην παρεα. εχει βαλει κανεις το bafang σε κανονικο ποδηλατο. και αν μπορει να μου πει εντυπωσεις?
driver4 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 16/12/2019 στις 1:44 ΠΜ, Philippe είπε Έβαλα κατευθείαν αυτή τη sella από το amazon και είναι σαν να κάθομαι σε καναπέ. Είναι αυτή που προτάθηκε στο facebook group. Έχω και τα λάστιχα με σχετικά χαμηλή πίεση όμως, που μάλλον βοηθάει την άνεση. Τα λάστιχα γράφουν πάνω πίεση 32 ως 58psi, εγώ το έχω στα 40. Δεν ξέρω αν κάνω σωστά, γιατί διάβασα στην αρχή ότι κάποιοι τα έχετε στα 65psi. Δεν σας κοπανάει τρελά στις λακούβες; Άλλες παρατηρήσεις που έκανα: - είναι γενικά ψιλοσκοτώστρα με τις μικρές ρόδες - δεν παίρνει τις κλειστές στροφές εύκολα - η ένδειξη της μπαταρίας είναι γτπ και το ίδιο ισχύει αν το γυρίσω να δείχνει Volt - σφυρίζουν τα φρένα πολύ - οι ταχύτητες είναι στραβοτοποθετημένες και θέλουν πείραγμα (πιθανόν στη μεταφορά να στράβωσε το σασμάν) - το τιμόνι είναι λίγο χαμηλό στο max και αναγκάζεσαι να σκύβεις αρκετά Για Αθήνα και πολλά χλμ δεν ξέρω, προφανώς θέλεις κάτι πιο ενισχυμένο. Επαρχία το cms με έχει σώσει. Την μπαταρία την υπολογίζουμε χωρίς να πατάμε γκάζι, απο 35km και πάνω να φοβάσαι. Το τιμόνι είναι όντως πολύ κοντό. Με 5cm παραπάνω, κάτι γινόταν. Σε φίλο μου στην Αθήνα, πρότεινα τα ακόλουθα, και 100 plus κιλά είναι & αρκετά χλμ θέλει να βγάζει την μέρα. Σε 10 μέρες το πολύ έρχεται απο Πολωνία με courier στην πόρτα σας. https://www.gearbest.com/electric-bikes/pp_3002400794495172.html https://www.gearbest.com/electric-bikes/pp_3001348723399135.html https://www.gearbest.com/electric-bikes/pp_3007080569098140.html Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2020 από driver4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα