Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το Fiido D2S είναι λίγο διαφορετικό.

Όπως και να 'χει, δε σφίγγει άλλο, έβαλα όση δύναμη μπορούσα και δεν γύρισε ούτε χιλιοστό. Από την αρχή έτσι ήταν.

Εσένα δηλαδή δεν παίζει καθόλου; Είναι ένα άκαμπτο σύνολο ας πούμε;

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, phanispal είπε

Το Fiido D2S είναι λίγο διαφορετικό.

Όπως και να 'χει, δε σφίγγει άλλο, έβαλα όση δύναμη μπορούσα και δεν γύρισε ούτε χιλιοστό. Από την αρχή έτσι ήταν.

Εσένα δηλαδή δεν παίζει καθόλου; Είναι ένα άκαμπτο σύνολο ας πούμε;

Το shifting έχω...Μια φορά το μήνα το σφίγγω λίγο...Και Ναι μετά είναι Μασιφ...

 

Δημοσ.

Τι να σου πω, εγώ δε μπορώ να το σφίξω περισσότερο απ' όσο είναι ήδη.

Δοκίμασα και με τα άλεν-γωνιές που ήρθαν με το ποδήλατο γιατί πριν προσπαθούσα με ένα τύπου κατσαβίδι μπας και, αλλά τίποτα. Κόκκαλο.

Τώρα να έχει φρακάρει και παράλληλα να μην είναι τέρμα σφιγμένη, δε νομίζω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

για τις λακουβες να ξερεις,100 μετρα φαρδυς να ειναι ο δρομος-ετσι και παιζει λακουβα οσο μικρη και να ειναι.Στανταρ θα πεσεις μεσα,ειναι νομος.

την εξωτερικη βιδα που εχει(αν εχει;) στο λαιμο προσπαθησες να την σφιξεις;νομιζω εχει εκει που κουμπωνει ο μηχανισμος του τιμονιου στην αντιθετη πλευρα που υπαρχει ο γαντζος που το κουμπωνει.εχει μια αλενοβιδα.

Επεξ/σία από namastegt
Δημοσ.

Έχουν γίνει τόσες παρεμβάσεις από έργα στους δρόμους, που έχουν σε όλο τους το πλάτος σαμαράκια και άλλες κακοτεχνίες.

Πάντως το τρίξιμο μ' έχει ξενερώσει περισσότερο απ' όλα.

Δε βλέπω άλλη βίδα σε εκείνο το σημείο εκτός από την κεντρική εσωτερική.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, phanispal είπε

Έχουν γίνει τόσες παρεμβάσεις από έργα στους δρόμους, που έχουν σε όλο τους το πλάτος σαμαράκια και άλλες κακοτεχνίες.

Πάντως το τρίξιμο μ' έχει ξενερώσει περισσότερο απ' όλα.

Δε βλέπω άλλη βίδα σε εκείνο το σημείο εκτός από την κεντρική εσωτερική.

αυτην εδω λεω.

fiido.png

Δημοσ.

Παιδιά έχω το fiido d1 σχεδόν 1 χρόνο τώρα. Είχα και εγώ θέματα με τον τζόγο και τρίξιμο .όλα αυτά τα έφτιαξα .

Για το τρίξιμο το μόνο που θες είναι λίγο διάφανο γράσο. Το βάζεις εκεί που κλειδώνει και γενικά εκεί που ακουμπάνε τα μέταλλα μεταξύ τους. Δεν είχε καθόλου.

Τώρα για τον τζόγο , είναι συνδυασμός 3 βιδών. Της μεγάλης που δεν θέλει πολύ σφίξιμο γιατί μετά δε θα γυρνάει το τιμόνι. Τις πλαϊνής που θέλει αρκετό σφίξιμο αλλά προσοχή μην χαλάσει η τρύπα του άλλεν αν και μπορείς να βρείς εύκολα την βίδα. θα πρέπει μετά να φτιάξεις και την βίδα με το πλακέ μέταλλο με βαθμό που το κούμπωμα να γίνεται με λίγη δύναμη σε φυσιολογικά πλαίσια.

Θέλει λίγες δοκιμές,  ίσος πολύ λίγος τζόγος μείνει αλλά αν βάλεις το γράσο δε το καταλαβαίνεις και δεν τον ακούς.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

IMG_20191021_174357.jpg

IMG_20191021_174350.jpg

Τι ήθελα και μίλαγα ο παπάρας;

Σήμερα έσπασε ο πίσω λασπωτήρας, κάπου μετά από 200 χιλιόμετρα.

Τώρα τι κάνουμε;

 

Επίσης, παρακάτω μπορείτε να δείτε ότι δεν υπάρχει καμία βίδα την οποία μπορώ να σφίξω, παρά μόνο η εσωτερική.

IMG_20191021_174417.jpg

IMG_20191021_174408.jpg

Επεξ/σία από phanispal
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το σπάσιμο δεν φαίνεται καλά, ένα μικρό κομμάτι στο τέλος του φτερού; Αν είναι εκεί μικρό το κακό...

Αν είναι παραπάνω μήπως βγαίνουν αυτοί οι λασπωτήρες και μπορείς να βάλεις universal πλαστικούς;

Πως έσπασε; Από τράνταγμα στο δρόμο;

Επεξ/σία από zio10
Δημοσ.

Έχει μείνει ένα μικρό κομμάτι που είναι ακόμα βιδωμένο πάνω στο σκελετό (δεύτερη φωτό) και στην πρώτη φαίνεται ο υπόλοιπος.

Ακόμα κάνει τη δουλειά του (μέχρι να διαλυθεί εντελώς και να εξαφανιστεί that is), αλλά κοπανάει πάνω στο σκελετό και κάνει θόρυβο.

Λογικά έσπασε σήμερα, αλλά δε νομίζω ότι έγινε εντελώς ξαφνικά, φαντάζομαι άρχισε να την ακούει σταδιακά.

Ότι βγαίνουν, βγαίνουν. Το θέμα είναι τι ταιριάζει να μπει εκεί και πού το βρίσκω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, phanispal είπε

Έχει μείνει ένα μικρό κομμάτι που είναι ακόμα βιδωμένο πάνω στο σκελετό (δεύτερη φωτό) και στην πρώτη φαίνεται ο υπόλοιπος.

Ακόμα κάνει τη δουλειά του (μέχρι να διαλυθεί εντελώς και να εξαφανιστεί that is), αλλά κοπανάει πάνω στο σκελετό και κάνει θόρυβο.

Λογικά έσπασε σήμερα, αλλά δε νομίζω ότι έγινε εντελώς ξαφνικά, φαντάζομαι άρχισε να την ακούει σταδιακά.

Ότι βγαίνουν, βγαίνουν. Το θέμα είναι τι ταιριάζει να μπει εκεί και πού το βρίσκω.

Θα σου πρότεινα να τον βγάλεις τελείως, μέχρι να τον φτιάξεις πάλι, γιατί σε εμένα ήταν λίγο επικίνδυνος. Μου είχε ξεβιδωθεί η βίδα ενώ βρισκόμουν στο δρόμο (αυτή που έχει μείνει στο μικρό κομμάτι που λες), και είχε μπλοκάρει τον πίσω τροχό καθώς πήγαινα να ξεκινήσω. Στην περίπτωση σου, δεν γνωρίζω πως να το στερεώσεις γιατί έσπασε το κομμάτι με την τρύπα. Εγώ τον είχα δέσει με tire wraps.

Στις 18/10/2019 στις 10:22 ΠΜ, icebox είπε

Παιδιά έχω το fiido d1 σχεδόν 1 χρόνο τώρα. Είχα και εγώ θέματα με τον τζόγο και τρίξιμο .όλα αυτά τα έφτιαξα .

Για το τρίξιμο το μόνο που θες είναι λίγο διάφανο γράσο. Το βάζεις εκεί που κλειδώνει και γενικά εκεί που ακουμπάνε τα μέταλλα μεταξύ τους. Δεν είχε καθόλου.

Τώρα για τον τζόγο , είναι συνδυασμός 3 βιδών. Της μεγάλης που δεν θέλει πολύ σφίξιμο γιατί μετά δε θα γυρνάει το τιμόνι. Τις πλαϊνής που θέλει αρκετό σφίξιμο αλλά προσοχή μην χαλάσει η τρύπα του άλλεν αν και μπορείς να βρείς εύκολα την βίδα. θα πρέπει μετά να φτιάξεις και την βίδα με το πλακέ μέταλλο με βαθμό που το κούμπωμα να γίνεται με λίγη δύναμη σε φυσιολογικά πλαίσια.

Θέλει λίγες δοκιμές,  ίσος πολύ λίγος τζόγος μείνει αλλά αν βάλεις το γράσο δε το καταλαβαίνεις και δεν τον ακούς.

Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Ο συνδιασμός των τριών βιδών που περιγράφεις, κάνει αρκετά καλή δουλειά. Μέχρι και σήμερα, έσφιγγα (χωρίς υπερβολές) μόνο την κεντρική.

Επεξ/σία από johnykim
Δημοσ.

Κι εγώ με tie wrap σκεφτόμουν να δοκιμάσω να τον στερεώσω.

Το δικό μου όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες δεν έχει άλλες βίδες πλην της εσωτερικής κεντρικής.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επόμενη αγορά:

Αναρωτιέμαι βέβαια πώς γίνεται να πιάνει 45 km/h ενώ είναι 250W και λογικά θα είναι αρκετά βαρύτερο από τα απλά ηλεκτρικά ποδήλατα.

Επεξ/σία από phanispal

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...