Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

200 κυκλοι φόρτισης σημαίνει 200 φορές τη συνολική χωρητικότητα των μπαταριών και οχι 200 φορτίσεις. Αν φορτίσεις 5 φορές απο 20% τότε εχεις ένα κύκλο φόρτισης.

Στους 200 κύκλους αρχίζει να φθίνει έντονα η μπαταρία χωρις να σημαίνει οτι την πετάς.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Συμφωνώ μαζί σου, αλλά και πάλι 1000 κύκλους νόμιζα ότι αντέχουν, χωρίς μείωση στην απόδοση. Θα το δούμε στην πράξη, όπως και να έχει ;)

Δημοσ.

Με ποιους τρόπους μπορούμε να το δούμε;

Επίσης, τι ορίζεται ως κύκλος φόρτισης;

Γιατί εγώ φορτίζω κάθε μέρα έχοντας κάνει 8-10 χιλιόμετρα, που ζήτημα να έχει πέσει στο 50-60%.

Αν θεωρείται κι αυτό κύκλος φόρτισης, τότε δε θα βγάλουν ούτε 1 χρόνο, κι αυτό αν είναι επώνυμες όπως λες.

Αν είναι ανώνυμες πόσο θα βγάλουν; 6 μήνες;

Και πόσο κοστίζει η αλλαγή;

Γιατί αν θες 200€ κάθε χρόνο, ε δεν το λες και οικονομικό.

Δημοσ.

Κύκλος φόρτισης είναι αυτό που έγραψε ι @Vagosman. Δηλαδή όπως το κάνεις εσύ στις δύο μέρες περίπου κανείς ένα κύκλο.

Έχω διαβάσει ότι οι επώνυμες μπαταρίες αντέχουν κάποια χρόνια, σίγουρα όχι 6 μήνες με νορμάλ χρήση.

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, johnykim είπε

σίγουρα σε βγάζει άλλο ένα 8άρι χωρίς να πέσει πολύ η μπαταρία. Εγώ καθιέρωσα τις 2ωρες φορτίσεις ανά 18km περίπου (9+9, 2 διαδρομές), ώστε να μην το έχω τελείως νευρικό όταν είναι φουλ, αλλά και να μην φουλάρονται και οι μπαταρίες χωρίς λόγο.

Μπα, το δοκίμασα στην αρχή. Τη δεύτερη μέρα ήταν ψόφιο, έχω και λίγη ανηφόρα στο γυρισμό.

Βέβαια θα του δώσω άλλη μια ευκαιρία, καθώς ήταν η πρώτη διαδρομή, και μάλλον δεν είχαν πολύ αέρα τα λάστιχα. Μπορεί τώρα να είναι καλύτερα.

Εν τω μεταξύ, είναι λογικό να χάνουν πίεση τα λάστιχα μετά από λίγα χιλιόμετρα; Τα είχα φουσκώσει σε βενζινάδικο, είδα διαφορά, και μετά από 1-2 μέρες σα να έχασαν πάλι. 

Πήρα τρόμπα χειρός, αλλά μου βγαίνει η πίστη να τα φουσκώσω, και πάλι δεν καταφέρνω να τα φουσκώσω όσο θα ήθελα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@phanispal , αν είσαι στο 60% και το πας 100%, τότε το έχεις φορτίσει κατά 40%. Αν κάνεις το ίδιο, πας στο 80%. Την τρίτη φορά θα πας 120%. Οπότε θα μπορούσαμε να πούμε ότι έκανες 1 κύκλο φόρτισης + 20%. Ο κύκλος φόρτισης θα μπορούσε να είναι και 0-100%, αλλά δεν είναι και ότι καλύτερο γιατί έχεις μεγαλύτερη φθορά της μπαταρίας λόγω θερμότητας, και λόγω ότι οι μπαταρίες λιθίου δεν θέλουν να πέφτουν κάτω από 20-25%. Αν γνωρίζει κάποιος καλύτερα, ας διορθώσει.

Επίσης, έχει ενδιαφέρον οι κύκλοι φορτίσεων που γίνονται στο κινητό. Έχω την εφαρμογή "AccuBattery", και όσες φορές έχω κάνει μικρούς κύκλους φορτίσεων, ανάμεσα 30-80%, έχω δει τις μικρότερες "χρεώσεις" κύκλων.

Δηλαδή παράδειγμα που βλέπω τώρα το κινητό:

Από 63%-100% -->  "χρέωση" 0.8 κύκλου. Ενώ από 63-78 --> χρέωση 0,18 κύκλου με αύξηση-βήμα 0.01/ ποσοστό, ενώ από 78-100,  αύξηση-βήμα 0.02-0.04/ποσοστό. Αυτό που συμπεραίνω δηλαδή, είναι ότι μπορεί να "χρεωθείς" κύκλους επειδή περνάς το 80% και υπάρχει φθορά. Ας μας πει όποιος ξέρει αν ισχύει και στις μπαταρίες του ποδηλάτου.

32 λεπτά πριν, phanispal είπε

Μπα, το δοκίμασα στην αρχή. Τη δεύτερη μέρα ήταν ψόφιο, έχω και λίγη ανηφόρα στο γυρισμό.

Βέβαια θα του δώσω άλλη μια ευκαιρία, καθώς ήταν η πρώτη διαδρομή, και μάλλον δεν είχαν πολύ αέρα τα λάστιχα. Μπορεί τώρα να είναι καλύτερα.

Εν τω μεταξύ, είναι λογικό να χάνουν πίεση τα λάστιχα μετά από λίγα χιλιόμετρα; Τα είχα φουσκώσει σε βενζινάδικο, είδα διαφορά, και μετά από 1-2 μέρες σα να έχασαν πάλι. 

Πήρα τρόμπα χειρός, αλλά μου βγαίνει η πίστη να τα φουσκώσω, και πάλι δεν καταφέρνω να τα φουσκώσω όσο θα ήθελα.

Πόση πίεση έβαλες στο βενζινάδικο; Εγώ είχα βάλει από βενζινάδικο 65psi, και μετά έχω φουσκώσει μια φορά ακόμα το μπροστά με τρόμπα, αλλά χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Τα 18km τα βγάζει για πλάκα πάντως, και χωρίς να είναι φουλ η μπαταρία. Πάω και σε ανηφόρες, αλλά όχι για πολύ ώρα.

Επεξ/σία από johnykim
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, phanispal είπε

zio, μιας και το έχεις αναφέρει ξανά, από πού προκύπτει ότι είναι επώνυμες οι μπαταρίες του Fiido;

Δεν ξέρω κάποιο από δω το είπε όταν έγραψα ότι είναι θέμα οι ανώνυμες μπαταρίες!

Νομίζω έχει μπει ένα λινκ που έγραφε τι μπαταρία έχει και ήταν επώνυμη...

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, johnykim είπε

Πόση πίεση έβαλες στο βενζινάδικο; Εγώ είχα βάλει από βενζινάδικο 65psi, και μετά έχω φουσκώσει μια φορά ακόμα το μπροστά με τρόμπα, αλλά χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία.

Δε θυμάμαι τι έλεγε ο δείκτης στο βενζινάδικο, εξάλλου είναι εντελώς ότι να 'ναι οι ενδείξεις. Μπορεί να τσεκάρεις με τον ίδιο μετρητή λίγα δευτερόλεπτα μετά και επειδή θα έχει κάτσει μισό χιλιοστό πιο κει η βαλβίδα, να δείχνει άλλο νούμερο.

Με την τρόμπα έβαλα λίγο πάνω από 60 psi σύμφωνα με το μανόμετρό της, και μου φαίνεται ότι θέλουν κι άλλο. Στο βενζινάδικο θα είχα βάλει σίγουρα παραπάνω, ήταν πιο πέτρα τα λάστιχα και η διαδρομή ήταν πιο bumpy, αλλά νομίζω είχε αυξηθεί και η ποιότητα κύλισης.

Πάνω στα λάστιχα εν τω μεταξύ αναγράφεται 35-45 psi.

Δημοσ.

Για την τρομπα μπορεις να παρεις μια προεκταση που μπαινει στην τρομπα και δεν αφηνει τον αερα να φυγει πισω,νομιζω κανει 2 με 3 ευρω.το χρησιμοποιουν κυριος οι σκουτεραδες.

τωρα για τις μπαταριες,μια χαρα τα λεει ο Vagosman   οι λιθιου αγαπανε τις συχνες φορτισεις,δεν εχει σημασια ποσο ποσοστο εχει.το ιδανικο ειναι να μην πεφτει πολυ χαμηλα η σταθμη πριν την φορτιση γιατι ψιλο ζοριζεται.Οχι οτι θα δημιουργηθει καποιο σοβαρο θεμα,απλα ειναι πιο ομαλη η λειτουργια τις.Καλο ειναι η μπαταρια βεβαια να ειναι επωνυμη(LG-Panasonic) οχι οτι αν δεν ειναι θα φας πακετο,αλλα μια σιγουρια την εχεις.Τωρα για αυτο που λεει σχετικα με τους 200 κυκλους ισχυει αλλα δεν ειναι δραματικη η μειωση της αποδοσης,βεβαια εκει ειναι που παιζει ρολο το τι μπαταρια εχεις γιατι αν εχεις καλη μπαταρια ειναι πιο ομαλη η φθορα τις.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, namastegt είπε

τωρα για τις μπαταριες,μια χαρα τα λεει ο Vagosman   οι λιθιου αγαπανε τις συχνες φορτισεις,δεν εχει σημασια ποσο ποσοστο εχει.το ιδανικο ειναι να μην πεφτει πολυ χαμηλα η σταθμη πριν την φορτιση γιατι ψιλο ζοριζεται.Οχι οτι θα δημιουργηθει καποιο σοβαρο θεμα,απλα ειναι πιο ομαλη η λειτουργια τις.Καλο ειναι η μπαταρια βεβαια να ειναι επωνυμη(LG-Panasonic) οχι οτι αν δεν ειναι θα φας πακετο,αλλα μια σιγουρια την εχεις.Τωρα για αυτο που λεει σχετικα με τους 200 κυκλους ισχυει αλλα δεν ειναι δραματικη η μειωση της αποδοσης,βεβαια εκει ειναι που παιζει ρολο το τι μπαταρια εχεις γιατι αν εχεις καλη μπαταρια ειναι πιο ομαλη η φθορα τις.

Ενώ συμφωνώ σε αυτά που λες για τις συχνές φορτίσεις, έχω μια ένσταση στο ποσοστό που λες. Υπάρχει η περίπτωση δηλαδή να κάνω συχνές φορτίσεις από 80% στο 100% , αλλά θεωρώ ότι υπάρχει μεγαλύτερη φθορά από το 50%-70%.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, johnykim είπε

Ενώ συμφωνώ σε αυτά που λες για τις συχνές φορτίσεις, έχω μια ένσταση στο ποσοστό που λες. Υπάρχει η περίπτωση δηλαδή να κάνω συχνές φορτίσεις από 80% στο 100% , αλλά θεωρώ ότι υπάρχει μεγαλύτερη φθορά από το 50%-70%.

εγω φορτιζω οταν παει κατω απο το 70%,αλλα αν εχω να κανω χιλιομετρα και ειναι κοντα στο 80% το φορτιζω για να ειμαι φουλ.Λογο του τυπου τις μπαταριας δεν εχεις θεμα,μπορεις να το φορτιζεις.Γιατι παντα μιλαμε για κυκλους φορτισης,επομενος δεν προκειται να παθει κατι.

βεβαια ολα αυτα ισχυουν αν εχεις μπαταρια λιθιου,αν η μπαταρια που εχεις ειναι lead acid τοτε μετα τους διακοσιους εχεις θεμα.

Επεξ/σία από namastegt
Δημοσ.

Μου ήρθε το πίσω φως με φλας. Έχει όντως διακοπτάκι που συνδέεται με το πίσω φρένο και ανάβει όταν το πατάς!

Το χειριστήριο του τιμονιού έχει διακόπτη για το πίσω φως και για τα φλας. Αν έχεις αναμμένο το πίσω φως ανάβει μία λάμπα και όταν πατάς το πίσω φρένο ανάβουν και οι τρεις που έχει.

Δούλευει με δύο ΑΑ μπαταρίες που τις είχε στο κουτί.

Ωραίο φαίνεται, απλά θα ήθελα 10-20εκ. πιο μακρύ καλώδιο, αλλά οκ θα το βολέψω.

 

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, johnykim είπε

Ενώ συμφωνώ σε αυτά που λες για τις συχνές φορτίσεις, έχω μια ένσταση στο ποσοστό που λες. Υπάρχει η περίπτωση δηλαδή να κάνω συχνές φορτίσεις από 80% στο 100% , αλλά θεωρώ ότι υπάρχει μεγαλύτερη φθορά από το 50%-70%.

50-70 εχει πρακτικά μηδενική φθορά.

Οταν η μπαταρία φορτίζεται διαστέλλεται εσωτερικά. οπότε υπάρχει μηχανική καταπόνηση.

Πρακτικά είναι ενα μπαλόνι που φουσκώνει/ξεφουσκώνει. Αλλο να φουσκώσει τσίτα και άλλο κάτω απο τα όρια ανοχής του. Γιαυτό και ανέφερα εξαρχής να δείτε τον κοντρόλερ ποσο ψηλά φορτίζει την μπαταρία. Στο Χιαομι Μ365 ακόμα και 100% αφήνει 0.1V περιθώριο οπότε δεν καταπονείς με τον ίδιο τρόπο τα στοιχεία.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...