Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 ώρες πριν, driver4 είπε

Η σέλα του cms είναι καλή μεν αλλά όχι κορυφαία σαν του samebike δε. Δεν ξέρω τι ταχύτητα έχουν τα ποδήλατα που έχετε ή σκέπτεστε να πάρετε, αλλά το μεγάλο αβαντάζ του cms είναι τα 30km/h. Όχι ότι είναι μεγάλη διαφορά απο τα 25, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι διαφορά.

Νομίζω ότι 25 km/h βγάζει και το cms.οχι ότι δεν μπορεί να πάει παραπάνω αλλά παιζει ο κόφτης και εγώ πάω κοντά στα 30 αλλά το έξτρα το δίνω με πετάλι.

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Στο βίντεο του γνωστού Ιταλού reviewer νομίζω λέει ότι το κομπιούτερ του cms έχει ένα "κρυφό" μενού όπου μεταξύ άλλων ρυθμίζεται η ταχύτητα από 25Km/h (όριο EU) στα 32 (όριο US). Εκεί συγκρίνει το plus με το "απλό" των 7.8Ah και αναφέρει ότι τραβάει καλύτερα σε ανηφόρες και το προτείνει για τους πιο βαρείς αναβάτες.

Θεωρητικά, εφόσον τραβάμε το ίδιο φορτίο, η μεγαλύτερη μπαταρία θα έπρεπε να μας δίνει μεγαλύτερη διάρκεια (στην περίπτωσή μας πάνω από 50%). Αν όμως δεν είναι πρακτικά εφικτό να μη δίνουμε τέρμα γκάζι με το plus, τότε θα τραβάει μεν πιο καλά, αλλά θα μειώνεται η αυτονομία. Πού θέλω να καταλήξω.. μήπως το απλό με μια spare μπαταρία βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα συνολικά, αν και πιο αργό; Δεν πρέπει να είναι και συμβατές οι μπαταρίες του ενός με του άλλου..

Το cms στο assisted mode σε ποια σκάλα το έχετε ρυθμίσμένο; Έχει το lag που έχει και το Fiido, δηλ. αφήνεις το γκάζι και αυτό πάει ακόμα;

 

  • Like 1
Δημοσ.

Πριν αγοράσω το cms, ρώτησα τον Ιταλό αν μπορεί να ξεκλειδωθεί η ταχύτητα στα 32. Με διαβεβαίωσε ότι οι Κινέζοι θα την έχουν από μόνοι τους ξεκλείδωτη χωρίς να κάνουμε κάτι. Στα 32 χωρίς πετάλι. Πράγματι, τα λόγια του Ιταλού ισχύουν.

Το CMS σε μικρή ανηφόρα βγάζει 27-28 & σε ευθεία, κατηφόρα 29-31 χωρίς πετάλι. 

Το same bike βγάζει μέγιστο 25-26 σε ευθεία, σε ανηφόρα κόβει, 23-24.

Τις επόμενες μέρες αν δεν βρέχει, θα γράψω πόσα km βγάζει το cms. 

Το lag υπάρχει και στο cms, μικρότερο μεγαλύτερο δεν το ξέρω.   

Υπάρχει & αυτό, δεν ξέρω αν ταιριάζει σε άλλα ποδήλατα πλην cms. 

https://es-m.banggood.com/24V36V48V60V-250W350W-LCD-Brushless-Motor-Controller-Battery-Speed-For-MTB-E-Bike-Scooter-p-1399444.html?rmmds=myorder&ID=520454517271&cur_warehouse=CN&p=K302109859931201704S&custlinkid=608231

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Σήμερα το πήγα για ένα τσεκ σε φρένα και ταχύτητες. Έβαλα και ένα κοντέρ τελικά, βαρέθηκα να περιμένω παραγγελία από ebay.

Απλά δεν είναι φωτιζόμενο, αλλά δεν πειράζει. 42 χλμ μέγιστη ταχύτητα έδειξε και πάει λίγο ακόμα.

Αύριο - μεθαύριο περιμένω και το πίσω φως με φλας γιατί έγινε ένα μπέρδεμα .ε την παραγγελία μου και δεν τη στείλανε.

  • Like 2
Δημοσ.

Το Σάββατο έβαλα κι εγώ ένα απλό κοντέρ και το πίσω φως με το φλας που έλεγα, και πήρα και μια απλή τρόμπα χειρός.

Τελικά χώρεσα το χειριστήριο του πίσω φωτός στο δεξί μέρος του τιμονιού, και το κοντέρ μπήκε αριστερά. Αλλά ήθελε πατέντα για να μπει το πίσω φως, καθώς η διάμετρος του κορμού της σέλας στο Fiido είναι μεγαλύτερος από το δαχτυλίδι που συνοδεύει το φως.

zio, εκεί που πήρα το κοντέρ είχε το πίσω φως που έχεις παραγγείλει, και μου είπαν ότι συνδέεται με τη ντίζα του πίσω φρένου και μιμείται το φως των αυτοκινήτων. Δεν ξέρω αν ισχύει όμως.

Δημοσ.

Σοβαρά; Καλό αυτό! Θα δω όταν έρθει γιατί δεν βρίσκανε την παραγγελία μου και την κάναμε πάλι.

Να δω που θα βάλω κι εγώ το διακόπτη, έχει γεμίσει το τιμόνι :D

Έβγαλα το κουδούνι και το έβαλα στο λαιμό!

Αυτό με τα βελάκια πήρες; Φαίνεται τη μέρα;

Δημοσ.

Τη μέρα και ειδικά σε λιακάδα δε νομίζω πως γίνεται αντιληπτό. Αν είναι όπως σήμερα που είχε βαρύ καιρό, νομίζω κάτι θα φαίνεται. Το βράδυ όμως πιστεύω θα κάνει δουλίτσα. Βέβαια δεν ξέρω τι γίνεται όταν τα φώτα των αυτοκινήτων χτυπάνε απευθείας πάνω του.

Πάντως είμαι ικανοποιημένος, το περίμενα πιο ψεύτικο. Και μπορώ να το χειριστώ με το δεξί χέρι σχετικά άνετα. Αρκεί να μην τελειώνει η μπαταρία για πλάκα, γιατί διάβασα πολλά περίεργα, κάποιοι λένε ότι δε βγάζει ούτε ώρα και είναι πρακτικά άχρηστο.

  • Like 1
Δημοσ.

Μπορεί επειδή είναι ασύρματο να τραβάει μπαταρία επειδή συγχρονίζει με το χειριστήριο και να πρέπει να το έχεις κλειστό όταν δεν το δουλεύεις.

Ή μπορεί να υπάρχουν παρτίδες και παρτίδες.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις παρατήρησα το εξής παράξενο κι ελπίζω να μην έχω θέμα.

Χθες το απόγευμα βγήκα για μια βόλτα φουλ φορτισμένος, έκανα 3 χιλιόμετρα. Απ' ότι θυμάμαι δεν το φόρτισα μετά, γιατί ήξερα ότι δε θα το πάρω σήμερα.

Πριν λίγο πήγα να το φορτίσω για αύριο, και με το που έβαλα το φορτιστή, με τη μία η ένδειξη ήταν πράσινη.

Ακόμα και να το φόρτισα χθες και να μη θυμάμαι καλά, η λογική λέει ότι μέρα από σχεδόν 20 ώρες απραξίας, θα είχε πέσει έστω και λίγο η μπαταρία, και θα φόρτιζε έστω και για λίγο.

Δοκίμασα να τα αποσυνδέσω όλα, αλλά δεν άλλαξε κάτι.

Επεξ/σία από phanispal
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι περίεργο επειδή έκανες 3 χιλιόμετρα, έπρεπε να φορτίσει για λίγη ώρα.

Οι ώρες απραξίας δε νομίζω να επηρεάζουν.

Εγώ χθες και σήμερα έβγαλα περίπου 35 χιλιόμετρα με αρκετή χρήση του γκαζιού και ανηφόρες πριν τη βάλω για φόρτιση.

Επεξ/σία από zio10
Δημοσ.

Το φορτίζω κάθε βράδυ παρόλο που κάνω 8 χιλιόμετρα τη μέρα, γιατί θέλω να είμαι φουλαρισμένος την επόμενη. Και δεν ξέρω κατά πόσο επηρεάζει τη ζωή της μπαταρίας.

Θα το δω αύριο πώς πάει, αλλά είναι πολύ νωρίς για να βγάλει πρόβλημα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε νομίζω ότι του κάνεις κακό. Ίσα ίσα είναι καλύτερα να μη φτάνει πολύ χαμηλά η μπαταρία πριν φορτίσεις. 

Δεν ξέρω όμως αν θα ήταν καλύτερα να φορτίζεις κάθε δεύτερη μέρα αν γίνεται επειδή έχω διαβάσει ότι η καλύτερη φόρτιση για τη ζωή της μπαταρίας είναι να τη φορτίζουμε όταν φτάνει στο 30-40% μέχρι να γεμίσει.

Επεξ/σία από zio10
Δημοσ.

Δείτε με κάποιο τρόπο το κοντρολερ ποσο φορτίζει τις μπαταρίες. Αν τις εχει τσίτα 4.2V τότε κάνετε "κακό", αν ομως το ίδιο το κοντρολερ τις αφήνει λίγο λάσκα (πχ στο πατίνι M365 ο κοντρόλερ στο 100% τις μπαταρίες τις έχει στα 4.1V) τότε ναι να το αφήνετε πάντα γεμάτο.

Αν σας ενδιαφέρει η μακροβιοτητα τότε ενας κανόνας ειναι να παίζετε στο πραγματικό εύρος 40-80%

Κακό σημαίνει μείωση ζωής χωρίς ομως να ειναι απαγορευτικό. Ξέρετε τα στοιχεία τη μάρκας ειναι; Αν ειναι επώνυμα δεν θα έχετε θέμα μεχρι τους 200 κύκλους φόρτισης.

  • Like 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Δείτε με κάποιο τρόπο το κοντρολερ ποσο φορτίζει τις μπαταρίες. Αν τις εχει τσίτα 4.2V τότε κάνετε "κακό", αν ομως το ίδιο το κοντρολερ τις αφήνει λίγο λάσκα (πχ στο πατίνι M365 ο κοντρόλερ στο 100% τις μπαταρίες τις έχει στα 4.1V) τότε ναι να το αφήνετε πάντα γεμάτο.

Αν σας ενδιαφέρει η μακροβιοτητα τότε ενας κανόνας ειναι να παίζετε στο πραγματικό εύρος 40-80%

Κακό σημαίνει μείωση ζωής χωρίς ομως να ειναι απαγορευτικό. Ξέρετε τα στοιχεία τη μάρκας ειναι; Αν ειναι επώνυμα δεν θα έχετε θέμα μεχρι τους 200 κύκλους φόρτισης.

Καλημέρα! 200 μόνο; 1000 για κάποιο λόγο περίμενα.

@phanispal , σίγουρα σε βγάζει άλλο ένα 8άρι χωρίς να πέσει πολύ η μπαταρία. Εγώ καθιέρωσα τις 2ωρες φορτίσεις ανά 18km περίπου (9+9, 2 διαδρομές), ώστε να μην το έχω τελείως νευρικό όταν είναι φουλ, αλλά και να μην φουλάρονται και οι μπαταρίες χωρίς λόγο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...