Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικά Ποδήλατα


fogeo933

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φυσιολογικό είναι. Ειδικά όταν πας με τέρμα γκάζι, χάνει πολύ από την πραγματική ένδειξη. Όταν το αφήσεις να "ηρεμήσει", θα επανέλθει και η σωστή ένδειξη. Καλορίζικο!

@phanispal , @zio10 , σας βρήκα λύση:

😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

26 λεπτά πριν, johnykim είπε

Φυσιολογικό είναι. Ειδικά όταν πας με τέρμα γκάζι, χάνει πολύ από την πραγματική ένδειξη. Όταν το αφήσεις να "ηρεμήσει", θα επανέλθει και η σωστή ένδειξη.

Σε ένα review (ελληνικό νομίζω παρεμπιπτόντως), έλεγε ένας ότι όταν πατάς τέρμα γκάζι και αντί για 5 σου δείχνει π.χ. 3, αυτή είναι η πραγματική απόδοση που έχεις εκείνη την ώρα.

Τώρα αν ισχύει ή τι άλλο μπορεί να σημαίνει, δεν ξέρω.

29 λεπτά πριν, johnykim είπε

σας βρήκα λύση:

Χαχα, μην το γελάς, μπορεί να κάνει δουλειά.

Λοιπόν, πριν φύγω απ' τη δουλειά καθάρισα το λαιμό του τιμονιού και στο γυρισμό δεν έπεσε. Βέβαια όταν γύρισα σπίτι έσφιξα την αλενόβιδα αρκετά ώστε να ζορίζει κάπως στο κλείσιμο (στο άνοιγμα παρατηρώ ότι είναι πιο εύκολο).

Ερώτηση: όσοι έχετε το Fiido, πόσο ψηλά έχετε ρυθμισμένο το τιμόνι; Εγώ στο γυρισμό σήμερα το είχα σχεδόν τέρμα πάνω και μου φάνηκε πιο βολικό, και τώρα το σήκωσα όσο πάει και λέω να βγω μια βόλτα σε λίγο να δω πως είναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, phanispal είπε

Σε ένα review (ελληνικό νομίζω παρεμπιπτόντως), έλεγε ένας ότι όταν πατάς τέρμα γκάζι και αντί για 5 σου δείχνει π.χ. 3, αυτή είναι η πραγματική απόδοση που έχεις εκείνη την ώρα.

Τώρα αν ισχύει ή τι άλλο μπορεί να σημαίνει, δεν ξέρω.

Σωστό, εκείνη την ώρα την ξεζουμίζεις, οπότε φαίνεται λογικό για στιγμιαία ένδειξη. Αλλά επειδή δεν θα είσαι για μεγάλο διάστημα έτσι, έχει πιο πολύ νόημα πιστεύω η ένδειξη που θα μείνει μετά τη χρήση. Έχει τύχει δηλαδή να μου γράφει σε ανηφόρα μικρή 1/4, και μετά σε ευθεία με χαλαρό γκάζι 3/4.

24 λεπτά πριν, phanispal είπε

Σε ένα review (ελληνικό νομίζω παρεμπιπτόντως), έλεγε ένας ότι όταν πατάς τέρμα γκάζι και αντί για 5 σου δείχνει π.χ. 3, αυτή είναι η πραγματική απόδοση που έχεις εκείνη την ώρα.

Τώρα αν ισχύει ή τι άλλο μπορεί να σημαίνει, δεν ξέρω.

Χαχα, μην το γελάς, μπορεί να κάνει δουλειά.

Λοιπόν, πριν φύγω απ' τη δουλειά καθάρισα το λαιμό του τιμονιού και στο γυρισμό δεν έπεσε. Βέβαια όταν γύρισα σπίτι έσφιξα την αλενόβιδα αρκετά ώστε να ζορίζει κάπως στο κλείσιμο (στο άνοιγμα παρατηρώ ότι είναι πιο εύκολο).

Ερώτηση: όσοι έχετε το Fiido, πόσο ψηλά έχετε ρυθμισμένο το τιμόνι; Εγώ στο γυρισμό σήμερα το είχα σχεδόν τέρμα πάνω και μου φάνηκε πιο βολικό, και τώρα το σήκωσα όσο πάει και λέω να βγω μια βόλτα σε λίγο να δω πως είναι.

Δεν το γελάω! Το παράγγειλε ένας σκουτερας πατινιών από ένα group στο FB που παρακολουθώ. Επίσης, εκείνος χρησιμοποιεί πίσω κάμερα την οποία συνδέει με το κινητό, αντί για καθρέπτη. Με έψησε να κάνω κάτι αντίστοιχο 😀

Επεξ/σία από johnykim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, johnykim είπε

Σωστό, εκείνη την ώρα την ξεζουμίζεις, οπότε φαίνεται λογικό για στιγμιαία ένδειξη. Αλλά επειδή δεν θα είσαι για μεγάλο διάστημα έτσι, έχει πιο πολύ νόημα πιστεύω η ένδειξη που θα μείνει μετά τη χρήση. Έχει τύχει δηλαδή να μου γράφει σε ανηφόρα μικρή 1/4, και μετά σε ευθεία με χαλαρό γκάζι 3/4.

Εν τω μεταξύ στο δικό μου έχω παρατηρήσει ότι αποκλειστικά με χειρόγκαζο μπορεί να δείχνει 2/5 και αν βοηθήσεις με πετάλι να ανέβει η ένδειξη.

Είναι λίγο μπέρδεμα όλη φάση με τη χωρητικότητα που απομένει και την απόδοση.

13 λεπτά πριν, zio10 είπε

Σε αυτούς είχα πάει εγώ την πρώτη μέρα και δεν έβγαλα άκρη, όχι με το φλας όμως.

Το έχω δει κι εγώ αλλά μου παραφαίνεται φθηνό, δεν ξέρω. Το Σάββατο εκτός απροόπτου θα πάρω μάλλον το πρώτο που παρέθεσα πιο πριν, αλλά αν δεν και έχεις παραλάβει εσύ στο μεταξύ το δικό σου, πες μας εντυπώσεις.

Λοιπόν, μόλις γύρισα από μικρή βόλτα, τελικά βολεύει ακόμα περισσότερο νομίζω το τιμόνι όσο πιο ψηλά γίνεται, θεωρώ ότι είναι πιο ξεκούραστο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σας ευχαριστώ για της ευχές σας.. Έκανα και την πρώτη βόλτα τώρα το απόγευμα, και είναι πραγματικά πολύ ποιοτικό ποδήλατο..  Όσο για πίσω φανάρι με Φλας θα φτιάξω  με  Arduino Νανο  και θα δω αν υπάρχει έτοιμο 3D   να το Βάλω μέσα... Μετα θα συνδέεται με το κινητό η θα το κάνω με κουμπάκια..θα δω ώστε να είναι πολύ μικρο.  

Για δείτε και εσείς εδώ https://www.thingiverse.com  μπας και βρούμε τίποτα.

 

Επεξ/σία από Phooboss
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, johnykim είπε

 

Αυτό κοίταζα να πάρω στην αρχή, αλλά το γκάζι που έχει το Fiido, με έχει μαγέψει. Ο λόγος που το πήρα δεν ήταν για βόλτες, αλλά καθαρά για καθημερινή μετακίνηση. Δηλαδή δεν με νοιάζει, και δεν θέλω πολύ  να κάνω πετάλι στους δρόμους της Αθήνας. Πριν τη δουλειά πάω και για τρέξιμο 😀

Επίσης, είχα διαβάσει ότι για τους αρκετά ψηλούς, δεν ανεβαίνει πολύ το τιμόνι, δεν είχε λασπωτήρες, και ήταν πιο ακριβό. Η υποβοήθηση που έχει όμως, πρέπει να είναι καλύτερη από του Fiido. Θα ήθελα να το δοκιμάσω μια μέρα. Στο κέντρο υπάρχει ένα μαγαζί που τα νοικιάζουν κιόλας (νομίζω στην Κολοκοτρώνη).

Εγω βασικα το επελεξα γιατι ειμαι 1,78 και 69 κιλα επομενος ειναι στα κυβικα μου,οπως ειπα ειμαι πρωτα ποδηλατης και εψαχνα κατι που να εχει μονο υποβοηθηση γιατι δεν ειμαι λατρης του σκετο γκαζι γιατι ειμαι σιγουρος οτι σιγα σιγα θα το εκοβα το πεταλι.Επελεξα το συγκεκριμενο ποδηλατο γιατι το πηρα απο Ελληνικο καταστημα και εχω 2 χρονια εγγυηση(info quest) και δεν ηθελα να το ρισκαρω αν βγει καποιο προβλημα με μοτερ ή μπαταρια και να τρεχω κινα να βγαλω ακρη.

Επισης ειμαι ανθρωπος που εχω κολληματα,ηθελα να εχει αποσπωμενη μπαταρια  γιατι το εχω σε ενα κλειστο παρκινγκ που δεν εχει πριζα και δεν ηθελα να το ανεβαζω σπιτι για φορτιση,επομενος βγαζω την μπαταρια και την κουμπωνω οταν παω να το παρω  επισης αν βγαλει καποιο θεμα να μπορω να την αντικαταστησω ευκολα .Αλλο κολλημα ηταν οτι ηθελα το μοτερ να ειναι μπροστα γιατι πιστευω χωρις να ξερω αν ισχυει οτι ειναι καλυτερα να δινει το μοτερ κινηση μπροστα και εγω κανοντας πεταλι να του δινω ωθηση με το πεταλι(καπως ετσι επιασα 36 χλμ).

Αλλο κολλημα ηταν δεν ηθελα να φαινεται η μπαταρια και να εχει μινιμαλ σχεδιαση χωρις να εχει πολλα καλωδια  που να φαινωνται και να μην εχει πεντακοσια πραγματα πανω στο τιμονι.Τωρα για τους λασπωτηρες οντως ειναι ενα θεμα,αναγκαστικα να παρω τους δικους του απο ebay 36 ευρω.το οτι δεν εχει αναρτησεις παλι ειναι ενα θεμα αλλα εχω μαθει να οδηγω ετσι,γιατι οπως ανεφερα ειχα και εχω ενα dahon με σειριακες ταχυτητες εδω και 6 χρονια .

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλοτάξιδο! Είδα είναι μόλις 14.5 κιλά, που είναι πολύ καλό βάρος για ηλεκτρικό. Έχει και 3 ταχύτητες.

Χωρίς την υποβοήθηση, σε ευθεία είναι άνετο, ή το αισθάνεσαι βαρύ;

Με βλέπω να το νοικιάζω για να μου φύγει η περιέργεια 😁

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τοποθέτηση καθρέφτη, για κανένα λόγο δε χρειάζεται το τρύπημα (!) του τιμονιού. Εγώ έχω τοποθετήσει 2 απο αυτόν στις 2 άκρες του τιμονιού και κάνει μια χαρά τη δουλειά του, αλλά ούτε και με εμποδίζει. Κάτι άλλο, ξέρετε αν μπορώ να μπορούμε να το φορτίσουμε (το fiido d2), όταν είναι διπλωμένο;

Επεξ/σία από kyanokranos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. Τρύπημα των χερουλιών μου είπαν στο Gatsouli, αλλά για έναν συγκεκριμένο που είχαν εκεί.

Αυτός που λες εσύ προφανώς δε χρειάζεται τρύπημα, το θέμα είναι πού τον βρίσκουμε εδώ, γιατί απ' έξω ποιος παραγγέλνει..

Δε γνωρίζω αν φορτίζει σπαστό, δε βλέπω το λόγο να μην πάντως. Λες να χρειάζεται να είναι συνδεδεμένη με τον ελεγκτή; Φαντάζομαι αν το βάλεις στην πρίζα και είναι κόκκινη η ένδειξη λογικά θα φορτίζει.

Το πίσω φως με το φλας σου ήρθε;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kyanokranos είπε

Για τοποθέτηση καθρέφτη, για κανένα λόγο δε χρειάζεται το τρύπημα (!) του τιμονιού. Εγώ έχω τοποθετήσει 2 απο αυτόν στις 2 άκρες του τιμονιού και κάνει μια χαρά τη δουλειά του, αλλά ούτε και με εμποδίζει. Κάτι άλλο, ξέρετε αν μπορώ να μπορούμε να το φορτίσουμε (το fiido d2), όταν είναι διπλωμένο;

Καλημέρα! Επειδή όταν το διπλώνεις, αποσπάται ο controller με την μπαταρία, το βλέπω δύσκολο να φορτίσει. Μου έχει τύχει πολλές φορές να το έχω διπλωμένο, και να θέλω να δω πόση μπαταρία έχω. Στιγμιαία φάινεται για λίγο, και μετά εξαφανίζεται η ένδειξη.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η φόρτιση γιατί να περνάει από το controller; Δε συνδέεται απευθείας στην μπαταρία ο φορτιστής;

Ο καθρέφτης του @kyanokranos ωραίος και δε σου τρώει και χώρο από το τιμόνι. Εγώ προς το παρόν έχω βάλει έναν του jumbo, αριστερά μόνο, αλλά μπορεί να πάω σε κάτι τέτοιο για να τα βολέψω όλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, phanispal said:

Καλημέρα. Τρύπημα των χερουλιών μου είπαν στο Gatsouli, αλλά για έναν συγκεκριμένο που είχαν εκεί.

Αυτός που λες εσύ προφανώς δε χρειάζεται τρύπημα, το θέμα είναι πού τον βρίσκουμε εδώ, γιατί απ' έξω ποιος παραγγέλνει..

Δε γνωρίζω αν φορτίζει σπαστό, δε βλέπω το λόγο να μην πάντως. Λες να χρειάζεται να είναι συνδεδεμένη με τον ελεγκτή; Φαντάζομαι αν το βάλεις στην πρίζα και είναι κόκκινη η ένδειξη λογικά θα φορτίζει.

Το πίσω φως με το φλας σου ήρθε;

Όχι ακόμα, τον περιμένω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...