Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Συγνώμη αν το έβαλα σε λάθος κατηγορία, τις κοίταξα τις κατηγορίες του φόρουμ και δεν ήξερα που έπρεπε να γράψω το πρόβλημά μου.

Έχω εδώ και μήνες το πρόβλημα αλλά δεν χρησιμοποιούσα πολύ το ίντερνετ και το είχα αφήσει. Είμαι φοιτητής. Είχα βάλει πέρυσι και πιάνει 24 στα 24mbps...10 ms στο speedtest ή και λιγότερο ακόμα και τώρα. Μετά απο κάποιες εβδομάδες όμως το ιντερνετ κολουσε πολυ. Μένω με την αδερφή μου. Το λαπτοπ της κολούσε, εμένα ο υπολογιστής. Ένα Youtube να μπω εγω ή σε κάποιο παιχνίδι και η αδερφη μου facebook ή και μόνος μου και μόνιμα κολούσε. έκανα speedtest και εδειχνε ειτε να ανεβοκατεβαινει κάποιες φορές είτε να είναι σχετικά σταθερό. Άλλες φορες έπιανα 20 και άλλες 12. Σε ένα παιχνιδι να εμπαινα εφτανα απο 300 έως και 500 ping. Για σερβερ ευρωπης μιλάμε, μονο εγω κολούσα τόσο. Κάποιες φορές το ping θα γινοταν φυσιολογικο(60,80) αλλά για λίγο και μετά τα ίδια.. γενικά  σχεδόν όλη την ώρα είμαι στο 300 ping. Μπηκα απο το ρουτερ να δω ποσοι ειναι συνδεδεμενοι και δεν ειδα άλλον να κλέβει από εμάς. Άλλαξα και τον κωδικο και πάλι τίποτα. Άλλαξα και την θύρα και έβαλα στο LAN 2 ap;o LAN 1 και τα ίδια. Εμένα ο υπολογιστής είναι συνδεδεμένος με καλώδιο, το λάπτοπ με wifi και το πρόβλημα είναι το ίδιο. Μιλάω με τεχνικούς της Cosmote μου λενε ότι δεν βλέπουν κάποιο πρόβλημα και πως πιάνω ακόμα και 24,5 στα 24mbps. Και αλήθεια να είναι δεν φαίνεται καθόλου όταν απο δυο συσκευες μπαινεις youtube και facebook και σέρνεται. Μου λενε θα κανουν καποιες αλλαγες στις ρυθμισεις αλλά δεν έφτιαξε και ξαναπάιρνω. Μιλάω με άλλον. Μου λεει να αποσυνδεσω το καλωδιο ethernet, μετα το wifi και αν δοκιαμσω την καθε συσκευη ξεχωριστα. Του λεω ομως και σε μια συσκευη μονο τα ιδια κανει, δεν τις εχουμε μονιμα ολες ανοιχτες. Το περιεργο είναι πως απο torrent το κατεβασμα ειναι πολυ καλο και φτανει τα 2.1 mbps...Μου λένε τελος πάντων δεν βλεπουν κάτι και είναι ίσος κάρτα δικτυου του υπολογιστη η το καλωδιο που συν