Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, 

Έχω μία Sapphire RX 570 η οποία παρουσίασε πρόβλημα και την γύρισα στο ΠΛΑΙΣΙΟ από όπου την είχα πάρει καθώς ήταν εντός της εγγύησης. Αυτοί με την σειρά τους την έστειλαν στην αντιπροσωπία της Sapphire και από την Sapphire μου την αντικατέστησαν με καινούρια κάρτα του ίδιου μοντέλου.

Όταν ρώτησα το ΠΛΑΙΣΙΟ για την εγγύηση μου είπαν ότι η εγγύηση συνεχίζει από εκεί που ήμουν, δηλαδή έχει κάποιους μήνες ακόμα στην περίπτωσή μου, αλλά απ' όσο ξέρω η εγγύηση είτε μετά από επισκευή είτε μετά από αντικατάσταση του ηλεκτρονικού προϊόντως καλύπτεται από 2 νέα έτοι εγγύησης. Όταν τους το είπα ο υπάλληλος άρχισε να τα μασάει και εν τέλη μου απάντησε ότι η Sapphire δεν τους έστειλε απόδειξη για να ισχύει εγγύηση από την αρχή αλλά εάν προκύψει κάτι μπορώ να την στείλω εγώ ο ίδιος στην Sapphire μήπως με εξυπηρετήσουν από εκεί. 

Η ερώτησή μου είναι τελικά τι ισχύει; Γιατί και απόδειξη να μην έδωσε η Sapphire, έχω την αρχική απόδειξη από το πλαίσιο και το απόκομα της αντικατάστασης που και στα δύο αναφέρονται τα Serial Number των καρτών γραφικών και οι ημερομηνίες που τις παρέλαβα. Αν απλά ήθελαν να αποφύγουν να ξαναστείλουν οι ίδιοι την κάρτα γιατί απλά δεν λένε ότι ισχύει η εγγύηση από την αντιπροσωπία; 

Επεξ/σία από chriskarta
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σου δίνουν εγγύηση 2ετή από την αγορά. ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να σου ξεκινήσουν από την αρχή.

Σε ορισμένες περιπτώσεις , σου πιστώνουν παλιά και σου τιμολογούν καινούρια. Δεν τους υποχρεώνει ο νόμος , έχουν δίκιο!

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Sad 1
Δημοσ.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns//greece/index_el.htm

Το επιδιορθωμένο/αντικατεστημένο εμπόρευμα καλύπτεται από νέα εγγύηση;

Ναι, δίνεται νέα 2ετής εγγύηση αν το εμπόρευμα επιδιορθώθηκε ή αντικαταστάθηκε, εφόσον ο πωλητής έχει προβεί στην εν λόγω επιδιόρθωση ή αντικατάσταση σύμφωνα με την αρχική νομική εγγύηση και όχι από καλή θέληση.

 

http://www.opengov.gr/ypoian/?p=8170

3) Μετά το άρθρο 5 του ν. 2251/94 προστίθεται άρθρο 5α ως εξής:
«Άρθρο 5α- Εμπορική εγγύηση

4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εμπορικής εγγύησης, η οποία παρέχει επισκευή καταναλωτικού αγαθού, εμφανισθεί στο αγαθό ελάττωμα και ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής του αγαθού υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.»

 

σε κάλυψα?

ειδικά στο Plaisio να είσαι χαρουμενος που το πήραν και την πρώτη φορά, το μαγαζι ειναι χειρότερο και απο super market, πουλάνε και ΟΤΑΝ αποφασίσουν να καλύψουν εγγύηση, πετάνε το μπαλάκι στον εισαγωγέα, ενώ υπεύθηνος για την εγγύηση ειναι ο πωλητής (plaisio). Εαν ρίξουν το μπαλάκι στον εισαγωγέα και εσυ το αποδεχτείς, απλα πούλησαν και ξεμπέρδεψαν....

 

4 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Σου δίνουν εγγύηση 2ετή από την αγορά. ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να σου ξεκινήσουν από την αρχή.

Σε ορισμένες περιπτώσεις , σου πιστώνουν παλιά και σου τιμολογούν καινούρια. Δεν τους υποχρεώνει ο νόμος , έχουν δίκιο!

Ο νόμος, όπως τον παρέθεσα, άλλα λέει... ειδικά το 2ο, που ειναι απο το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Κάτι ξέρουν και αυτοί

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο πωλητής υποχρεούται 2 χρόνια από πώληση. Μπορεί άνετα να του πει του καταναλωτή το ΠΛΑΙΣΙΟ "μαζί σου , τράβα στον κατασκευαστή γιατί έχεις δίκιο βουνό".

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.

Ο νόμος απο οτι διαβάζω δεν διευκρινίζει ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη μετά την ανανέωση, παρόλα αυτά διευκρινίζει οτι υπεύθυνος για την εγγύηση είναι ο πωλητής. Δες εν τω μεταξύ ενα παραθυράκι...

Όποιος εισάγει ένα προϊόν για πώληση, χρηματοδοτική ή απλή μίσθωση ή άλλης μορφής διανομή στα πλαίσια της επαγγελματικής εμπορικής του δραστηριότητας ευθύνεται όπως ο παραγωγός. Δηλαδή στην παραεισαγωγή ή έαν δεν υπάρχει επίσημος εισαγωγέας στην Ελλάδα, υπεύθυνος είναι ο πωλητης.

 

Σε κάθε περίπτωση, ενα τηλέφωνο στο Συνήγορο θα σου λύσει τις απορίες

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, mpentenis είπε

Ο νόμος απο οτι διαβάζω δεν διευκρινίζει ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη μετά την ανανέωση, παρόλα αυτά διευκρινίζει οτι υπεύθυνος για την εγγύηση είναι ο πωλητής. Δες εν τω μεταξύ ενα παραθυράκι...

Όποιος εισάγει ένα προϊόν για πώληση, χρηματοδοτική ή απλή μίσθωση ή άλλης μορφής διανομή στα πλαίσια της επαγγελματικής εμπορικής του δραστηριότητας ευθύνεται όπως ο παραγωγός. Δηλαδή στην παραεισαγωγή ή έαν δεν υπάρχει επίσημος εισαγωγέας στην Ελλάδα, υπεύθυνος είναι ο πωλητης.

Σε κάθε περίπτωση, ενα τηλέφωνο στο Συνήγορο θα σου λύσει τις απορίες

το μυστικό είναι η διαφορά μεταξύ της νομικής & εμπορικής εγγύησης. Ο απλός μεταπωλητής έχει μόνο τα  (2ετία και DOA) , τσεκάρετε με συνήγορο καταναλωτή να σας τα εξηγήσουν. Ακόμη και αν ο κατασκευαστής δίνει 3 , 5 ή ifetime ο μεταπωλητής ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΟΎΤΑΙ.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αντικατασταση η εγγυηση μετραει απο τι στιγμη που τη παιρνεις 2 χρονια απο την αρχη . Οτι π@στια και να λενε στο καθε πλαισιο .Και τα πιστωτικά κόβονται στην αρχική τιμή αγοράς, δηλαδή παίρνεις πίσω τα λεφτά που έδωσες αν δε σου κανουν αντικατασταση  γιατι ειδα τα λαμογια στο κρητης κανουν και ελευθερο παζαρι - α τωρα σας πιστωνουμε τα 40 απο τα 100 που δωσατε ...

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 hours ago, mpentenis said:

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns//greece/index_el.htm

Το επιδιορθωμένο/αντικατεστημένο εμπόρευμα καλύπτεται από νέα εγγύηση;

Ναι, δίνεται νέα 2ετής εγγύηση αν το εμπόρευμα επιδιορθώθηκε ή αντικαταστάθηκε, εφόσον ο πωλητής έχει προβεί στην εν λόγω επιδιόρθωση ή αντικατάσταση σύμφωνα με την αρχική νομική εγγύηση και όχι από καλή θέληση.

http://www.opengov.gr/ypoian/?p=8170

3) Μετά το άρθρο 5 του ν. 2251/94 προστίθεται άρθρο 5α ως εξής:
«Άρθρο 5α- Εμπορική εγγύηση

4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εμπορικής εγγύησης, η οποία παρέχει επισκευή καταναλωτικού αγαθού, εμφανισθεί στο αγαθό ελάττωμα και ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής του αγαθού υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.»

σε κάλυψα?

ειδικά στο Plaisio να είσαι χαρουμενος που το πήραν και την πρώτη φορά, το μαγαζι ειναι χειρότερο και απο super market, πουλάνε και ΟΤΑΝ αποφασίσουν να καλύψουν εγγύηση, πετάνε το μπαλάκι στον εισαγωγέα, ενώ υπεύθηνος για την εγγύηση ειναι ο πωλητής (plaisio). Εαν ρίξουν το μπαλάκι στον εισαγωγέα και εσυ το αποδεχτείς, απλα πούλησαν και ξεμπέρδεψαν....

Ο νόμος, όπως τον παρέθεσα, άλλα λέει... ειδικά το 2ο, που ειναι απο το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Κάτι ξέρουν και αυτοί

 

Με κάλυψες απόλυτα και σ' ευχαριστώ.

Θα φυλάξω τον νόμο για τίποτα λαμόγια στο μέλλον.

Γενικά αποφεύγω το πλαίσιο.. ειναι από τους χειρότερους, απλά έτυχε και πέτυχα σε καλή τιμή την κάρτα (περίεργο αλλά αλήθεια).

 

38 minutes ago, Mhlogiatros said:

Αντικατασταση η εγγυηση μετραει απο τι στιγμη που τη παιρνεις 2 χρονια απο την αρχη . Οτι π@στια και να λενε στο καθε πλαισιο .Και τα πιστωτικά κόβονται στην αρχική τιμή αγοράς, δηλαδή παίρνεις πίσω τα λεφτά που έδωσες αν δε σου κανουν αντικατασταση  γιατι ειδα τα λαμογια στο κρητης κανουν και ελευθερο παζαρι - α τωρα σας πιστωνουμε τα 40 απο τα 100 που δωσατε ...

 

Ευτυχώς δεν μου έχει τύχει τέτοια λαμογιά στην πίστωση ποτέ... 

Δημοσ.

Εμενα μου "ετυχε" και ηταν και σε ακριβη samsung tv . Με μεγαλο θρασος στο service να πει "σου κοβω τωρα ενα πιστωτικο 400 απο τα 600 να παρεις μια turbox"

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 minutes ago, Mhlogiatros said:

Εμενα μου "ετυχε" και ηταν και σε ακριβη samsung tv . Με μεγαλο θρασος στο service να πει "σου κοβω τωρα ενα πιστωτικο 400 απο τα 600 να παρεις μια turbox"

πωωω... σε κάτι τετοια αξίζει να το τραβήξεις το θέμα μόνο και μόνο επειδή ψάχνουν για μαλάκες...

2 hours ago, jgeorgiou said:

το μυστικό είναι η διαφορά μεταξύ της νομικής & εμπορικής εγγύησης. Ο απλός μεταπωλητής έχει μόνο τα  (2ετία και DOA) , τσεκάρετε με συνήγορο καταναλωτή να σας τα εξηγήσουν. Ακόμη και αν ο κατασκευαστής δίνει 3 , 5 ή ifetime ο μεταπωλητής ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΟΎΤΑΙ.

 

Όταν ο νόμος δεν ξεχωρίζει περιπτώσεις είναι γιατί πιάνει όλες τις περιπτώσεις.

Όπως κάτι μάγκες στην Apple που μου έλεγαν ότι έχω 1 χρόνο εγγύηση ενώ βάση ευρωπαϊκού νόμου έχω 2 σε όλα τα ηλεκτρονικά. Συγκεκριμένα η Apple έχει χάσει και δικαστήριο γιατί ήθελε να το αλλάξει αυτό. Αφού λοιπόν είδε ο υπάλληλος ότι δεν μπορεί να με πείσει για τον έναν χρόνο μου είπε, "το έχετε κόψει τιμολόγιο και βάση νόμου τα τιμολόγια είναι 1 χρόνο". Το οποίο ήταν ένα ψέμα.... ο νόμος δεν ξεχωρίζει νομικό από φυσικό πρόσωπο, άρα δεν έχει σημασία εάν το έκοψα τιμολόγιο ή το έκοψα σε πάπυρο ή το σκάλισα σε πέτρα.

Άρα αντίστοιχα στην περίπτωσή μου εφόσον ο νόμος λέει ότι δικαιούμαι από την αρχή 2 χρόνια  το θέμα έχει λήξει. Τα έτοι που δίνει ο κατασκευαστείς έξτρα δεν με ενδιαφέρει εάν πρέπει να τα πάω στον ίδιο, με ενδιαφέρει να τα έχω και να μην με δουλεύουν...

Το μόνο που έχω σίγουρο ως προς την εγγύηση για άνω των δύο ετών είναι για τις RAM που το είχα ψάξει και εφόσον σου γράφουν στην απόδειξη ότι υπάρχει lifetime εγγύηση καλύπτεται από τον πωλητή. Εάν δεν στο γράφει, κάτι πάει λάθος, αλλά τουλάχιστον μπορείς να πας στον κατασκευαστεί με την απόδειξη αγοράς.

Επεξ/σία από chriskarta
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, chriskarta είπε

πωωω... σε κάτι τετοια αξίζει να το τραβήξεις το θέμα μόνο και μόνο επειδή ψάχνουν για μαλάκες...

Όταν ο νόμος δεν ξεχωρίζει περιπτώσεις είναι γιατί πιάνει όλες τις περιπτώσεις.

Όπως κάτι μάγκες στην Apple που μου έλεγαν ότι έχω 1 χρόνο εγγύηση ενώ βάση ευρωπαϊκού νόμου έχω 2 σε όλα τα ηλεκτρονικά. Συγκεκριμένα η Apple έχει χάσει και δικαστήριο γιατί ήθελε να το αλλάξει αυτό. Αφού λοιπόν είδε ο υπάλληλος ότι δεν μπορεί να με πείσει για τον έναν χρόνο μου είπε, "το έχετε κόψει τιμολόγιο και βάση νόμου τα τιμολόγια είναι 1 χρόνο". Το οποίο ήταν ένα ψέμα.... ο νόμος δεν ξεχωρίζει νομικό από φυσικό πρόσωπο, άρα δεν έχει σημασία εάν το έκοψα τιμολόγιο ή το έκοψα σε πάπυρο ή το σκάλισα σε πέτρα.

Άρα αντίστοιχα στην περίπτωσή μου εφόσον ο νόμος λέει ότι δικαιούμαι από την αρχή 2 χρόνια  το θέμα έχει λήξει. Τα έτοι που δίνει ο κατασκευαστείς έξτρα δεν με ενδιαφέρει εάν πρέπει να τα πάω στον ίδιο, με ενδιαφέρει να τα έχω και να μην με δουλεύουν...

Το μόνο που έχω σίγουρο ως προς την εγγύηση για άνω των δύο ετών είναι για τις RAM που το είχα ψάξει και εφόσον σου γράφουν στην απόδειξη ότι υπάρχει lifetime εγγύηση καλύπτεται από τον πωλητή. Εάν δεν στο γράφει, κάτι πάει λάθος, αλλά τουλάχιστον μπορείς να πας στον κατασκευαστεί με την απόδειξη αγοράς.

συμφωνούμε για  Ο απλός μεταπωλητής έχει μόνο τα  2ετία και DOA , το ίδιο έγραψα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...