Προς το περιεχόμενο

Toyota Yaris ή Opel Corsa


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας κατοπιν ψαξιματος εχω καταληξει να αγορασω μεταχειρισμενο ενα απο τα δυο αυτοκινητα το yaris 2ης γενιας 2007 και το opel corsa d 2007 καθοτι κανενα αλλο δεν μου αρεσε. Ποιο απο τα δυο πιστευετε οτι ειναι καλυτερη επιλογη; Το yaris 1.3 γιατι πιο κατω δεν τραβαει κανει πολυ θορυβο και το opel 1.2. Ρωταω τη γνωμη σας και αν ειναι καποιος κατοχος των συγκεκριμενων οχηματων να μου πει. Γιατι εχω διαβασει διαφορα. Οι περισσοτεροι συστηνουν toyota αλλα διαβασα οτι καινε λαδια και οσον αφορα το opel αναφερονται ηλεκτρολογικα θεματα. Σας ευχαριστω εκ των προτερων.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, drumpao είπε

Γεια σας κατοπιν ψαξιματος εχω καταληξει να αγορασω μεταχειρισμενο ενα απο τα δυο αυτοκινητα το yaris 2ης γενιας 2007 και το opel corsa d 2007 καθοτι κανενα αλλο δεν μου αρεσε. Ποιο απο τα δυο πιστευετε οτι ειναι καλυτερη επιλογη; Το yaris 1.3 γιατι πιο κατω δεν τραβαει κανει πολυ θορυβο και το opel 1.2. Ρωταω τη γνωμη σας και αν ειναι καποιος κατοχος των συγκεκριμενων οχηματων να μου πει. Γιατι εχω διαβασει διαφορα. Οι περισσοτεροι συστηνουν toyota αλλα διαβασα οτι καινε λαδια και οσον αφορα το opel αναφερονται ηλεκτρολογικα θεματα. Σας ευχαριστω εκ των προτερων.

Το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο δεν το παραγγέλνεις όπως το καινούριο. Ψάχνεις με πολύ υπομονή-επιμονή και κάποια στιγμή αν βρεις αυτοκίνητο που σου αρέσει σε καλή κατάσταση και σωστή τιμή το αγοράζεις.

Εκτός αν πας από μάντρα/αντιπροσωπία και πάρεις κανένα υπερτιμημένο σαπάκι. Εκεί πράγματι πληρώνεις το τίμημα και πας με την δική σου λογική.

  • Like 3
Δημοσ.

Καθότι ιδιοκτήτης rent a car, έχω δοκιμάσει, αγοράσει, πληρώσει, παραπάνω από ένα από τα μοντέλα/μάρκες τα οποία σε ενδιαφέρουν.

Opel, έχω όλη τη γκάμα, Corsa, Astra, Astra twintop, Zafira. Toyota δουλεύω Aygo και Yaris.

Opel γενικά δε θα ξαναεπαιρνα. Πολλά τα προβλήματα, ακριβά ανταλλακτικά, κακά γενικά αυτοκίνητα για γερμανικά.

Απο τα Toyota δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα. Με 100.000 χιλιόμετρα και πάνε όπως ήταν στην αρχή. Και πρόβλημα να σου βγάλει, που δε θα σου βγάλει, υπάρχει πολύ μεγάλη ποικιλία σε aftermarket ανταλλακτικά, οπότε θα κάνεις και τη δουλειά σου οικονομικά. 

Τώρα στο θέμα μας, πάνω από τη μάρκα, είναι η κατάσταση του αυτοκινήτου. Αν βρεις κορσα κουκλί από ΙΧ προφανώς και θα είναι καλύτερη επιλογή από ένα Yaris leasing εταιρείας. Πας τα βλέπεις, αν μπορείς τα βλέπει και δικός σου μηχανικός και αποφασίζεις. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Eφόσον πας για μεταχειρισμένο προτεινω toyota, εφοσον δεν εχει τρακαριστεί και δεν εχει χτυπηθεί μηχανή. Εχω πάρει AURIS μεταχειρισμενο (7 χρονων) πριν 4 χρονια κοντα στα 100000 χλμ και μεχρι τωρα αλλαζω τα βασικα δεν μου έχει βγαλει τιποτα. Απο γερμανικά μακρυα, καινουργιο πηρε η αδερφη μου POLO και έχει βγαλει ενα σωρο βλακειες ψυγεια, τρομπες... απο τα συνεργεια κοντευει να φτασει στο 1/3 τις αγορας του  

Δημοσ.

Πρόσεξε, ότι το Yaris αυτό φοράει το μοτέρ 1NR-FE της Toyota, που 'ναι λίγο φόλα (μεγάλη κατανάλωση λαδιού).

Το πρόβλημα εμφανίζεται κυρίως σε αυτοκίνητα συντηρημένα με τις οδηγίες της αντιπροσωπείας, δηλαδή με αλλαγές λαδιών περίπου στις 15.000 χιλιόμετρα (δηλαδή... στο 80% των αυτοκινήτων) και περίπου στις 90.000 χιλιόμετρα. Σε πιο σωστά συντηρημένα αυτοκίνητα, ή πιο καινούρια, σπάνια θα εμφανιστεί κάτι. Οπότε πράξε αναλόγως.

 

Δημοσ.

Το χιλιαρι καιει κ αυτο ρε παιδια; ειναι πολυ σοβαρο προβλημα αυτο με τα λαδια; επισης αν εχετε να προτεινετε καποιο αλλο αμαξι γτ οι περισσοτεροι μου προτεινουν ιαπωνικο για να μαι ησυχος. Εχω δει κ mazda 2 και ford fiesta αν κ για το δευτερο δεν μου ειπαν τα καλυτερα. Απο γαλλικα κ φιατ μου ειπαν μακρια 

Δημοσ.

Mazda 2  είναι by far καλύτερο από όλα όσα έχεις γραψει ...

Όπως έγραψε και ο StigmaX στην επιλογή μεταχειρισμένου  σημασία κατά πρώτο λόγο έχει η κατάσταση αυτή καθεαυτή του προς αγορά οχήματος και όχι η όποια φήμη περί Κορέας , Γερμανίας , Ινδονησίας ή Ζουαζιλάνδης

 

 

 

Όσο για τα γαλλικά και τα Φιατ συμφωνώ κι εγώ

Γαλλικό μη πάρεις είναι όλα μαπα , έχω  γαλλικό δευτερο χέρι και έχω αγανακτήσει.... 

Έκαψε για δεύτερη φορά  προχθες, στα έξι χρόνια που το έχω, πίσω δεξιά λάμπα στοπ , μιλάμε για ρημάδι....

Δημοσ.
2 ώρες πριν, nik0laus είπε

Mazda 2  είναι by far καλύτερο από όλα όσα έχεις γραψει ...

Όπως έγραψε και ο StigmaX στην επιλογή μεταχειρισμένου  σημασία κατά πρώτο λόγο έχει η κατάσταση αυτή καθεαυτή του προς αγορά οχήματος και όχι η όποια φήμη περί Κορέας , Γερμανίας , Ινδονησίας ή Ζουαζιλάνδης

Όσο για τα γαλλικά και τα Φιατ συμφωνώ κι εγώ

Γαλλικό μη πάρεις είναι όλα μαπα , έχω  γαλλικό δευτερο χέρι και έχω αγανακτήσει.... 

Έκαψε για δεύτερη φορά  προχθες, στα έξι χρόνια που το έχω, πίσω δεξιά λάμπα στοπ , μιλάμε για ρημάδι....

Γραμμή 3: Δε παίζει ρόλο η όποια φήμη περί Κορέας, Γερμανίας, κλπ.

Γραμμή 5: Γαλλικό μη πάρεις είναι όλα μάπα.

:P

8 ώρες πριν, drumpao είπε

Το χιλιαρι καιει κ αυτο ρε παιδια; ειναι πολυ σοβαρο προβλημα αυτο με τα λαδια; επισης αν εχετε να προτεινετε καποιο αλλο αμαξι γτ οι περισσοτεροι μου προτεινουν ιαπωνικο για να μαι ησυχος. Εχω δει κ mazda 2 και ford fiesta αν κ για το δευτερο δεν μου ειπαν τα καλυτερα. Απο γαλλικα κ φιατ μου ειπαν μακρια 

Για το χιλιάρι δεν έχει ακουστεί κάτι. Όχι, δεν ισχύει το "Ιαπωνικό για να 'σαι ήσυχος". Ίσως να ίσχυε μέχρι το '99. Πρέπει να εξετάσεις το κάθε αυτοκίνητο που σ' ενδιαφέρει ξεχωριστά, διότι όλες οι εταιρείες έχουν βγάλει και καλά, αλλά και κακά οχήματα.

Δημοσ.

Τα yaris δευτερης γενιας απο το 2005 μεχρι το 2009  ειχαν  τον  2SZ-FE με τα 87 αλογα.Δεν εκαιγε σταγονα λαδι.Το ξεχωριζεις οπτικα απο την εξατμιση που εχει μια  κλιση προς τα κατω.Μετεπειτα φορεσαν τον 1NR-FE με 101 αλογα που καποιες παρτιδες καιγανε λαδι, κυριως στα διαστηματα των 15.000.Αυτες ειχαν την εξατμιση, το τελειωμα της δηλαδη πισω στον προφυλακτηρα, τελειως ευθεια.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 12/9/2019 στις 10:18 ΠΜ, drumpao είπε

Γεια σας κατοπιν ψαξιματος εχω καταληξει να αγορασω μεταχειρισμενο ενα απο τα δυο αυτοκινητα το yaris 2ης γενιας 2007 και το opel corsa d 2007 καθοτι κανενα αλλο δεν μου αρεσε. Ποιο απο τα δυο πιστευετε οτι ειναι καλυτερη επιλογη; Το yaris 1.3 γιατι πιο κατω δεν τραβαει κανει πολυ θορυβο και το opel 1.2. Ρωταω τη γνωμη σας και αν ειναι καποιος κατοχος των συγκεκριμενων οχηματων να μου πει. Γιατι εχω διαβασει διαφορα. Οι περισσοτεροι συστηνουν toyota αλλα διαβασα οτι καινε λαδια και οσον αφορα το opel αναφερονται ηλεκτρολογικα θεματα. Σας ευχαριστω εκ των προτερων.

Είχα τη προηγούμενη γενιά Corsa δηλαδή το C του 2004.

Το είχα 1ο χέρι και έκανα 300.000 εκ τών οποίων τα 150.000 με υγραέριο.

Πονάνε και χώρίς να έχεις υγράεριο στήν αντλία βενζίνης ( είχα αλλάξει 2 φορές ) , στον πολλαπλασιαστή , και στην βαλβίδα πίεσης λαδιού. . Μετά τις 200,000 να προγραμματίσεις αλλαγή καδένα όλου του σέτ χρονισμού.

Με καλή ποιότητα λαδιών δίνεις ζωή στήν καδένα, εάν θυμάμαι περίπου στίς 230.000 χιλιόμετρα την άλλαξα.

Σε Corsa D που είχα μπεί δέν μου άρεσε το εσωτερικό - άθλια ποιότητα σε σύγκριση με το δικό μου και όλο τριφμούς και το αμάξι είχε μόνο 65000 χιλιόμετρα να φανταστείς.

Τωρα εάν δείς το Toyota κοιταξε να βρείς καθαρό και στίς 2 περιπτώσεις.
Θα πληρώνεις κατι παραπάνω στα ανταλλακτικά και εμπορίου που λέει ο λόγος ( είχα Honda Accord) και δέν βρίσκεις τοσο εύκολα μεταχειρισμένα. (εδώ διαφέρει αναλόγως το μοντέλο) . Δέν ξέρω ποιο κινητήρα φοράει αλλά μια συγκεκριμένη παρτίδα είχε αποδεκτή τιμή βάσει κατασκευαστή για την κατανάλωση λαδιού.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Haldol είπε

 

Γραμμή 5: Γαλλικό μη πάρεις είναι όλα μάπα.

:P

 

Εμ δε σου λέω ... δε βλέπεις τι έχω τραβήξει έξι χρόνια  τώρα ....

:D

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/9/2019 στις 2:22 ΜΜ, Haldol είπε

Πρόσεξε, ότι το Yaris αυτό φοράει το μοτέρ 1NR-FE της Toyota, που 'ναι λίγο φόλα (μεγάλη κατανάλωση λαδιού).

Το πρόβλημα εμφανίζεται κυρίως σε αυτοκίνητα συντηρημένα με τις οδηγίες της αντιπροσωπείας, δηλαδή με αλλαγές λαδιών περίπου στις 15.000 χιλιόμετρα (δηλαδή... στο 80% των αυτοκινήτων) και περίπου στις 90.000 χιλιόμετρα. Σε πιο σωστά συντηρημένα αυτοκίνητα, ή πιο καινούρια, σπάνια θα εμφανιστεί κάτι. Οπότε πράξε αναλόγως.

Το μοτέρ με το πρόβλημα λαδιού είναι στα Yaris του 2009 και μετά (Dual-VVTi) με τα 99-101 άλογα...

Τα παλαιότερα <2008 με τα 86-87 άλογα (VVTi) είναι οκ!

Στις 14/9/2019 στις 7:38 ΠΜ, nik0laus είπε

Γαλλικό μη πάρεις είναι όλα μαπα , έχω  γαλλικό δευτερο χέρι και έχω αγανακτήσει.... 

Έκαψε για δεύτερη φορά  προχθες, στα έξι χρόνια που το έχω, πίσω δεξιά λάμπα στοπ , μιλάμε για ρημάδι....

Καλά τα γαλλικά φημίζονται για τα προβλήματα τους με τα ηλεκτρικά (ειδικότερα την περίοδο <2000) αλλά εσένα φίλε σε έχει βάλει μέσα!

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε

Το μοτέρ με το πρόβλημα λαδιού είναι στα Yaris του 2009 και μετά (Dual-VVTi) με τα 99-101 άλογα...

Τα παλαιότερα <2008 με τα 86-87 άλογα (VVTi) είναι οκ!

Έτσι είναι, αλλά ο ts δεν αναφέρει χρονολογία. Είπε μόνο ότι ψάχνει τη 2η γενιά, που και τα δύο μοτέρ φορέθηκαν απ' τη 2η γενιά. Όφειλα να ενημερώσω.

Btw, ακόμα και τα Dual-VVTi δεν έχουν θέμα σε χέρια "ψείρα", διότι το πρόβλημα προέκυπτε από τα αραιά διαστήματα αλλαγής λαδιών που διαφήμιζε η αντιπροσωπεία. Απ' όσα έχω διαβάσει στα σχετικά fora, εάν έκανες αλλαγές λαδιών στις 7.500 με 10.000 χιλιόμετρα, δεν εμφάνιζε το πρόβλημα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...