Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Lamborghini παρουσίασε την δική της «υβριδική» πρόταση, ακολουθώντας άλλες εταιρείες πολυτελών υπεραυτοκινήτων όπως τις Ferrari και Porsche που έχουν ήδη παρουσιάσει τις υβριδικές ή αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις τους, όπως είναι οι SF90 Stradale (PHEV, Plug-in Electric Vehicle) και Taycan αντίστοιχα.

Το όνομα Sian, σημαίνει «αστραπή ή κεραυνός» στην μπολονέζικη διάλεκτο, και αντικατοπτρίζει την επιλογή της εταιρείας να μην προσαρμόσει μπαταρίες ιόντων λιθίου στο όχημα αλλά έναν «supercapacitor» για να επιταχύνει από στάση στα 0-100km/h σε λιγότερο από 2,8 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε τελική ταχύτητα τα 350km/h. Μάλιστα για να επιτευχθούν αυτές οι επιδόσεις, η εταιρεία προσάρμοσε πέρα από τον «supercapacitor» και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 48V στο… κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο παράγει 34hp επιπλέον σε εκείνα που παράγει ο κινητήρας V12 της Sian.

Το ηλεκτρικό μοτέρ βοηθάει το όχημα στις εκκινήσεις και παρέχει στη Sian άμεση ροπή με το πάτημα του πεντάλ γκαζιού. Ο δωδεκακύλινδρος κινητήρας σε διάταξη «V» που διαθέτει βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου παράγει ξεχωριστά 785hp (577kw) στις 8500rpm.

lamborghini-sian-unveil-12.jpg.b64520b97305a3afe308468bdb2122ed.jpg

Η Lamborghini υποστηρίζει ότι ο «supercapacitor» είναι «τρεις φορές ισχυρότερος από ένα τυπικό battery pack ιόντων λιθίου του ίδιου βάρους και τρεις φορές ελαφρύτερος από μία μπαταρία που προσφέρει την ίδια ισχύ». O «supercapacitor» φορτίζει άμεσα και πλήρως κάθε φορά που χρησιμοποιούνται τα φρένα, οπότε και το όχημα είναι πάντα έτοιμο για … απογείωση.

Παράλληλα, η εταιρεία φρόντισε να μειώσει συνολικά το βάρος της Sian χρησιμοποιώντας αναβαθμισμένη τεχνολογία και προηγμένα υλικά δανεισμένα από την Aventador.

250588398_lamborghini-sian-unveil-14.jpg.39dd4ff302dedc3bf4c28550ff9d53e7.jpg

Το powertrain της Lamborghini Sian παράγει 819hp που όπως αναφέραμε «πιάνει» 100km/h από στάση μέσα σε 2,8 δευτερόλεπτα. Η Lamborghini θα κατασκευάσει μόλις 63 Sian, και οι ιδιοκτήτες θα έχουν την δυνατότητα να επέμβουν στον εσωτερικό διάκοσμο ή και σε στοιχεία του εξωτερικού με βάση το γούστο και τις ανάγκες τους. Βεβαίως, στοιχίζει πολλά, πολλά χρήματα, $3,6 εκατομμύρια δολάρια για την ακρίβεια και όλες οι Sian έχουν ήδη πωληθεί.

lamborghini-sian-unveil-16.jpg.fa0d0ec527d2f8e253abb11bdb750c5c.jpg

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, dakis1991 είπε

Tesla δεν είναι... το κόστος της θα είναι 1000πλάσιο 

Πάμε στον Elon !

Next

Καλα ας μπορουσε η Tesla να φτιαξει τετοια εργα τεχνης και τεχνολογιας.

 

Σου λεει για τεχνολογιες ανωτερες της συμβατικης μπαταριας που χρησιμοποιουν οι αλλοι, σε ενα ελαφρυ σπορ οχημα που εσυ, εγω και δισ. κοσμου μονο σε φωτογραφιες θα μπορεσουμε να δουμε, ποσο μαλλον αγγιξουμε.

Θαυμασε το οποτε και αστο να περασει.

 

Καλη η tesla, αλλα μην το παρακανουμε.

Επεξ/σία από GrigM
  • Like 3
  • Thanks 1
  • Sad 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, GrigM είπε

Καλα ας μπορουσε η Tesla να φτιαξει τετοια εργα τεχνης και τεχνολογιας.

Σου λεει για τεχνολογιες ανωτερες της συμβατικης μπαταριας που χρησιμοποιουν οι αλλοι, σε ενα ελαφρυ σπορ οχημα που εσυ, εγω και δισ. κοσμου μονο σε φωτογραφιες θα μπορεσουμε να δουμε, ποσο μαλλον αγγιξουμε.

Καλη η tesla, αλλα μην το παρακανουμε.

όλα καλά όλα αυτα π λές... αλλά για πες μου.. εσύ σε 10 χρόνια αν βάζεις τώρα λεφτά στην άκρη έτσι για να τα έχεις.. περισσότερες πιθανότητες έχεις για Tesla παρά αυτό...

Με αυτή την λογική Πάρε έναν πύραυλο, έργο τέχνης είναι κ αυτό κ πάει σφαίρα :P 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

6 λεπτά πριν, dakis1991 είπε

όλα καλά όλα αυτα π λές... αλλά για πες μου.. εσύ σε 10 χρόνια αν βάζεις τώρα λεφτά στην άκρη έτσι για να τα έχεις.. περισσότερες πιθανότητες έχεις για Tesla παρά αυτό...

Με αυτή την λογική Πάρε έναν πύραυλο, έργο τέχνης είναι κ αυτό κ πάει σφαίρα :P 

 

Ως petrol-head δεν θα επαιρνα κανενα απο τα δυο.

Σε 10 χρονια ελπιζω να εχω τα χρηματα για μια Shelby GT του '67.

Ο πυραυλος δεν ειναι χρηστικος. Κατανοητο μεν, ακυρο δε οποτε το μετρο συγκρισης σου.

Επεξ/σία από GrigM
  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά αυτό το σύστημα δεν έγινε για οικολογικούς λόγους, ούτε για αυτονομία (αν και βοηθάει λίγο). Έγινε ώστε να έχει μηδενικό turbo lag, περισσότερη ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές και έξτρα δύναμη γενικά όταν πατάς το γκάζι. Πολύ καλή ιδέα να χρησιμοποιήσουν super capacitors, σε στροφιλίκια (με τα φρεναρίσματα) θα γεμίζουν και θα είσαι έτοιμος για την έξοδο, χωρίς να χρειάζεται να κατεβάσεις.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 10
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, AtiX είπε

Διακόσια στη στροφή και με ρωτάνε "siaaaan?"

Κλαιωω 🤣🤣

Επεξ/σία από Sakis05011986
  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, GrigM είπε

Καλα ας μπορουσε η Tesla να φτιαξει τετοια εργα τεχνης και τεχνολογιας.

Σου λεει για τεχνολογιες ανωτερες της συμβατικης μπαταριας που χρησιμοποιουν οι αλλοι, σε ενα ελαφρυ σπορ οχημα που εσυ, εγω και δισ. κοσμου μονο σε φωτογραφιες θα μπορεσουμε να δουμε, ποσο μαλλον αγγιξουμε.

Θαυμασε το οποτε και αστο να περασει.

Καλη η tesla, αλλα μην το παρακανουμε.

Μα είναι πιο αργό από το P100D που θέλει ~2.5s για το  0-100 και είναι οικογενειακό όχημα, μην ξεχνιόμαστε.

Επίσης πόσο ελαφρύ είναι? Γιατί με V12 μοτέρ που θα ζυγίζει 350 κιλά και την ανάλογη μετάδοση, πολύ ελαφρύ ΔΕΝ μπορεί να είναι.

Δε διάβασα κάπου να είναι ανθρακόνημα όπως πχ. οι "ταπεινές" V8 ΜcLaren.

 

Για να μην παρεξηγηθώ, λατρεύω τις Lambo, αλλά εν προκειμένω είναι μόνο για γούστα, για αυτό και τα λίγα αντίτυπα.

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, dakis1991 είπε

όλα καλά όλα αυτα π λές... αλλά για πες μου.. εσύ σε 10 χρόνια αν βάζεις τώρα λεφτά στην άκρη έτσι για να τα έχεις.. περισσότερες πιθανότητες έχεις για Tesla παρά αυτό...

Με αυτή την λογική Πάρε έναν πύραυλο, έργο τέχνης είναι κ αυτό κ πάει σφαίρα :P 

 

28 λεπτά πριν, dakis1991 είπε

Tesla δεν είναι... το κόστος της θα είναι 1000πλάσιο 

Πάμε στον Elon !

Next

lakas alert!!!

next

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, nickolas είπε

Μα είναι πιο αργό από το P100D που θέλει ~2.5s για το  0-100 και είναι οικογενειακό όχημα, μην ξεχνιόμαστε.

Επίσης πόσο ελαφρύ είναι? Γιατί με V12 μοτέρ που θα ζυγίζει 350 κιλά και την ανάλογη μετάδοση, πολύ ελαφρύ ΔΕΝ μπορεί να είναι.

Δε διάβασα κάπου να είναι ανθρακόνημα όπως πχ. οι "ταπεινές" V8 ΜcLaren.

Για να μην παρεξηγηθώ, λατρεύω τις Lambo, αλλά εν προκειμένω είναι μόνο για γούστα, για αυτό και τα λίγα αντίτυπα.

Δεν είναι μόνο 0-100. Είναι η αεροδυναμικότητα, η τελική ταχύτητα, οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις κτλ

  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Παιδιά αυτό το σύστημα δεν έγινε για οικολογικούς λόγους, ούτε για αυτονομία (αν και βοηθάει λίγο). Έγινε ώστε να έχει μηδενικό turbo lag, περισσότερη ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές και έξτρα δύναμη γενικά όταν πατάς το γκάζι. Πολύ καλή ιδέα να χρησιμοποιήσουν super capacitors, σε στροφιλίκια (με τα φρεναρίσματα) θα γεμίζουν και θα είσαι έτοιμος για την έξοδο, χωρίς να χρειάζεται να κατεβάσεις.

turbo lag σε κινητήρα χωρίς turbo ;

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...