voltmod Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Η Lamborghini παρουσίασε την δική της «υβριδική» πρόταση, ακολουθώντας άλλες εταιρείες πολυτελών υπεραυτοκινήτων όπως τις Ferrari και Porsche που έχουν ήδη παρουσιάσει τις υβριδικές ή αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις τους, όπως είναι οι SF90 Stradale (PHEV, Plug-in Electric Vehicle) και Taycan αντίστοιχα. Το όνομα Sian, σημαίνει «αστραπή ή κεραυνός» στην μπολονέζικη διάλεκτο, και αντικατοπτρίζει την επιλογή της εταιρείας να μην προσαρμόσει μπαταρίες ιόντων λιθίου στο όχημα αλλά έναν «supercapacitor» για να επιταχύνει από στάση στα 0-100km/h σε λιγότερο από 2,8 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε τελική ταχύτητα τα 350km/h. Μάλιστα για να επιτευχθούν αυτές οι επιδόσεις, η εταιρεία προσάρμοσε πέρα από τον «supercapacitor» και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 48V στο… κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο παράγει 34hp επιπλέον σε εκείνα που παράγει ο κινητήρας V12 της Sian. Το ηλεκτρικό μοτέρ βοηθάει το όχημα στις εκκινήσεις και παρέχει στη Sian άμεση ροπή με το πάτημα του πεντάλ γκαζιού. Ο δωδεκακύλινδρος κινητήρας σε διάταξη «V» που διαθέτει βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου παράγει ξεχωριστά 785hp (577kw) στις 8500rpm. Η Lamborghini υποστηρίζει ότι ο «supercapacitor» είναι «τρεις φορές ισχυρότερος από ένα τυπικό battery pack ιόντων λιθίου του ίδιου βάρους και τρεις φορές ελαφρύτερος από μία μπαταρία που προσφέρει την ίδια ισχύ». O «supercapacitor» φορτίζει άμεσα και πλήρως κάθε φορά που χρησιμοποιούνται τα φρένα, οπότε και το όχημα είναι πάντα έτοιμο για … απογείωση. Παράλληλα, η εταιρεία φρόντισε να μειώσει συνολικά το βάρος της Sian χρησιμοποιώντας αναβαθμισμένη τεχνολογία και προηγμένα υλικά δανεισμένα από την Aventador. Το powertrain της Lamborghini Sian παράγει 819hp που όπως αναφέραμε «πιάνει» 100km/h από στάση μέσα σε 2,8 δευτερόλεπτα. Η Lamborghini θα κατασκευάσει μόλις 63 Sian, και οι ιδιοκτήτες θα έχουν την δυνατότητα να επέμβουν στον εσωτερικό διάκοσμο ή και σε στοιχεία του εξωτερικού με βάση το γούστο και τις ανάγκες τους. Βεβαίως, στοιχίζει πολλά, πολλά χρήματα, $3,6 εκατομμύρια δολάρια για την ακρίβεια και όλες οι Sian έχουν ήδη πωληθεί. Engadget Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
dakis1991 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Tesla δεν είναι... το κόστος της θα είναι 1000πλάσιο Πάμε στον Elon ! Next 4 1
AtiX Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Διακόσια στη στροφή και με ρωτάνε "siaaaan?" Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από AtiX 1
deafman Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Καιρο ειχε να με εντυπωσιασει αυτη η εταιρια. Very nice. 2
GrigM Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, dakis1991 είπε Tesla δεν είναι... το κόστος της θα είναι 1000πλάσιο Πάμε στον Elon ! Next Καλα ας μπορουσε η Tesla να φτιαξει τετοια εργα τεχνης και τεχνολογιας. Σου λεει για τεχνολογιες ανωτερες της συμβατικης μπαταριας που χρησιμοποιουν οι αλλοι, σε ενα ελαφρυ σπορ οχημα που εσυ, εγω και δισ. κοσμου μονο σε φωτογραφιες θα μπορεσουμε να δουμε, ποσο μαλλον αγγιξουμε. Θαυμασε το οποτε και αστο να περασει. Καλη η tesla, αλλα μην το παρακανουμε. Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από GrigM 3 1 2
dakis1991 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, GrigM είπε Καλα ας μπορουσε η Tesla να φτιαξει τετοια εργα τεχνης και τεχνολογιας. Σου λεει για τεχνολογιες ανωτερες της συμβατικης μπαταριας που χρησιμοποιουν οι αλλοι, σε ενα ελαφρυ σπορ οχημα που εσυ, εγω και δισ. κοσμου μονο σε φωτογραφιες θα μπορεσουμε να δουμε, ποσο μαλλον αγγιξουμε. Καλη η tesla, αλλα μην το παρακανουμε. όλα καλά όλα αυτα π λές... αλλά για πες μου.. εσύ σε 10 χρόνια αν βάζεις τώρα λεφτά στην άκρη έτσι για να τα έχεις.. περισσότερες πιθανότητες έχεις για Tesla παρά αυτό... Με αυτή την λογική Πάρε έναν πύραυλο, έργο τέχνης είναι κ αυτό κ πάει σφαίρα 3
GrigM Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, dakis1991 είπε όλα καλά όλα αυτα π λές... αλλά για πες μου.. εσύ σε 10 χρόνια αν βάζεις τώρα λεφτά στην άκρη έτσι για να τα έχεις.. περισσότερες πιθανότητες έχεις για Tesla παρά αυτό... Με αυτή την λογική Πάρε έναν πύραυλο, έργο τέχνης είναι κ αυτό κ πάει σφαίρα Ως petrol-head δεν θα επαιρνα κανενα απο τα δυο. Σε 10 χρονια ελπιζω να εχω τα χρηματα για μια Shelby GT του '67. Ο πυραυλος δεν ειναι χρηστικος. Κατανοητο μεν, ακυρο δε οποτε το μετρο συγκρισης σου. Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από GrigM 7
Retromaniac Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Παιδιά αυτό το σύστημα δεν έγινε για οικολογικούς λόγους, ούτε για αυτονομία (αν και βοηθάει λίγο). Έγινε ώστε να έχει μηδενικό turbo lag, περισσότερη ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές και έξτρα δύναμη γενικά όταν πατάς το γκάζι. Πολύ καλή ιδέα να χρησιμοποιήσουν super capacitors, σε στροφιλίκια (με τα φρεναρίσματα) θα γεμίζουν και θα είσαι έτοιμος για την έξοδο, χωρίς να χρειάζεται να κατεβάσεις. Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από Retromaniac 10 1
Plebas86 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, AtiX είπε Διακόσια στη στροφή και με ρωτάνε "siaaaan?" Κλαιωω 🤣🤣 Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από Sakis05011986 1
MAFAKA Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Κανένας λόγος αναβάθμισης από την Aventador SV μου... 4 3
nickolas Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 14 λεπτά πριν, GrigM είπε Καλα ας μπορουσε η Tesla να φτιαξει τετοια εργα τεχνης και τεχνολογιας. Σου λεει για τεχνολογιες ανωτερες της συμβατικης μπαταριας που χρησιμοποιουν οι αλλοι, σε ενα ελαφρυ σπορ οχημα που εσυ, εγω και δισ. κοσμου μονο σε φωτογραφιες θα μπορεσουμε να δουμε, ποσο μαλλον αγγιξουμε. Θαυμασε το οποτε και αστο να περασει. Καλη η tesla, αλλα μην το παρακανουμε. Μα είναι πιο αργό από το P100D που θέλει ~2.5s για το 0-100 και είναι οικογενειακό όχημα, μην ξεχνιόμαστε. Επίσης πόσο ελαφρύ είναι? Γιατί με V12 μοτέρ που θα ζυγίζει 350 κιλά και την ανάλογη μετάδοση, πολύ ελαφρύ ΔΕΝ μπορεί να είναι. Δε διάβασα κάπου να είναι ανθρακόνημα όπως πχ. οι "ταπεινές" V8 ΜcLaren. Για να μην παρεξηγηθώ, λατρεύω τις Lambo, αλλά εν προκειμένω είναι μόνο για γούστα, για αυτό και τα λίγα αντίτυπα. 1
Retromaniac Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Μόλις τώρα, MAFAKA είπε Κανένας λόγος αναβάθμισης από την Aventador SV μου... Αφαίρεσαν το notch 1 1
winmac Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 15 λεπτά πριν, dakis1991 είπε όλα καλά όλα αυτα π λές... αλλά για πες μου.. εσύ σε 10 χρόνια αν βάζεις τώρα λεφτά στην άκρη έτσι για να τα έχεις.. περισσότερες πιθανότητες έχεις για Tesla παρά αυτό... Με αυτή την λογική Πάρε έναν πύραυλο, έργο τέχνης είναι κ αυτό κ πάει σφαίρα 28 λεπτά πριν, dakis1991 είπε Tesla δεν είναι... το κόστος της θα είναι 1000πλάσιο Πάμε στον Elon ! Next lakas alert!!! next 1
Retromaniac Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Μόλις τώρα, nickolas είπε Μα είναι πιο αργό από το P100D που θέλει ~2.5s για το 0-100 και είναι οικογενειακό όχημα, μην ξεχνιόμαστε. Επίσης πόσο ελαφρύ είναι? Γιατί με V12 μοτέρ που θα ζυγίζει 350 κιλά και την ανάλογη μετάδοση, πολύ ελαφρύ ΔΕΝ μπορεί να είναι. Δε διάβασα κάπου να είναι ανθρακόνημα όπως πχ. οι "ταπεινές" V8 ΜcLaren. Για να μην παρεξηγηθώ, λατρεύω τις Lambo, αλλά εν προκειμένω είναι μόνο για γούστα, για αυτό και τα λίγα αντίτυπα. Δεν είναι μόνο 0-100. Είναι η αεροδυναμικότητα, η τελική ταχύτητα, οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις κτλ 2
NT1G Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 5 λεπτά πριν, Retromaniac είπε Παιδιά αυτό το σύστημα δεν έγινε για οικολογικούς λόγους, ούτε για αυτονομία (αν και βοηθάει λίγο). Έγινε ώστε να έχει μηδενικό turbo lag, περισσότερη ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές και έξτρα δύναμη γενικά όταν πατάς το γκάζι. Πολύ καλή ιδέα να χρησιμοποιήσουν super capacitors, σε στροφιλίκια (με τα φρεναρίσματα) θα γεμίζουν και θα είσαι έτοιμος για την έξοδο, χωρίς να χρειάζεται να κατεβάσεις. turbo lag σε κινητήρα χωρίς turbo ; 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα