Δημοφιλής ανάρτηση Green Dragon Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλημέρα σε όλους! Πριν από λίγες μέρες, εξαπατήθηκα και εγώ, από κάποια "εταιρία", με την αποστολή στο κινητό μου διαδοχικών SMS τα οποία χρεώνονται, χωρίς να μπορούμε να αντιδράσουμε. Ψάχνοντας το θέμα, κατέληξα σε μία σειρά ενεργειών, που φαίνεται ότι είναι αποτελεσματικές. Πρέπει να αντιδράσουμε όλοι, όσοι πέσαμε θύματα, ανεξάρτητα του ποσού που χρεωθήκαμε, για να μπορέσουμε να σταματήσουμε αυτή την απάτη. Έφτιαξα έναν οδηγό που μπορεί όποιος θέλει να ακολουθήσει και φυσικά να αναφέρει οτιδήποτε μπορεί να γίνει επιπλέον. Έτσι μόλις δεχτούμε τα τοξικά μηνύματα, προχωρούμε στις παρακάτω ενέργειες: Α)...... Επικοινωνούμε άμεσα με τον πάροχο μας, στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και ζητάμε την φραγή όλων των εισερχομένων ( μηνυμάτων ή κλήσεων ) από 5 ψήφια. Β)...... Ζητάμε από τον πάροχο μας να μας πληροφορήσει ποιος ήταν ο αποστολέας των μηνυμάτων και να μας δώσει το όνομα της εταιρίας, την διεύθυνση, τα τηλέφωνα και το mail επικοινωνίας. Γ)...... Στέλνουμε mail διαμαρτυρίας στην εν λόγω εταιρία, όπου περιγράφουμε τα περιστατικά και ζητάμε την άμεση αποκατάσταση της ζημιάς με την επιστροφή των χρημάτων. Το mail μπορεί να έχει την παρακάτω μορφή: Αξιότιμοι κύριοι της DIMOCO GREECE...... ή οποιαδήποτε άλλη Σας ενημερώνω ότι στις .... Αυγούστου 2019 έλαβα στο κινητό μου τηλέφωνο ( ............ ) τρία διαδοχικά SMS, όλα προερχόμενα από το ίδιο πενταψήφιο νούμερο ...... που ανήκει στην εταιρία σας. Οι ώρες που ήρθαν τα μηνύματα σε μένα, ήταν: 10.55.43, 10.55.44 και 10.55.46. Κανένα από αυτά τα μηνύματα δεν άνοιξα, δεν διάβασα, πολύ δε περισσότερο δεν απάντησα ή δεν έκανα οποιαδήποτε άλλη διαδικασία. Απλώς τα διέγραψα άμεσα. Όταν εκδόθηκε ο λογαριασμός μου από την εταιρία Vodafone ( ή άλλο πάροχο ), διαπίστωσα ότι μου είχατε επιβάλει χρεώσεις για τα μηνύματα αυτά και συγκεκριμένα 1,68 ευρώ για κάθε ένα από αυτά. Συνολικά δηλαδή με χρεώσατε με το ποσόν των 3 Χ 1,68 = 5,042 ευρώ. Το ποσόν αυτό επιβαρύνθηκε επιπλέον με ΦΠΑ και φόρο υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.και υπολογίζω ότι η χρέωση που μου επεβλήθη έφτασε τα 7.00 ευρώ. Σας επισημαίνω ότι: 1. Δεν έχω υπογράψει με την εταιρία σας καμία σύμβαση, για παροχή οποιασδήποτε υπηρεσίας. 2. Δεν έχω εξουσιοδοτήσει την εταιρία σας, καθ' οιονδήποτε τρόπο, να κάνει χρήση του αριθμού του κινητού μου τηλεφώνου. 3. Η χρήση του αριθμού του κινητού μου τηλεφώνου, χωρίς την έγγραφη και ενυπόγραφη συναίνεσή μου, συνιστά εκ μέρους σας παραβίαση των προσωπικών μου δεδομένων. Με βάση τα παραπάνω, θεωρώ ότι η χρήση του αριθμού του κινητού μου τηλεφώνου, η αποστολή μηνυμάτων προς εμένα και η χρέωση αυτών, έγινε ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΟΥ και ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΜΟΥ. Παρακαλώ πολύ την εταιρία σας: 1. Να μου γνωρίσετε εγγράφως, με ποιόν τρόπο και από ποιόν, έφτασε σε εσάς ο αριθμός του κινητού μου τηλεφώνου και 2. Να προχωρήσετε στην άμεση αποκατάσταση της ζημιάς που υπέστην με την άμεση επιστροφή το ποσόν που χρεώθηκα εν αγνοία μου. Επιφυλάσσομαι για την άσκηση κάθε νόμιμου δικαιώματός μου, όπως η καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή, στην Εθνική Εταιρία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ( ΕΕΤΤ ) και η προσφυγή μου στην Αρχή Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων. Με εκτίμηση ------------------------------- Διεύθυνση: ---------------- Τ,Κ. ------------ 04/09/2019 Δ)...... Στέλνουμε mail διαμαρτυρίας στον πάροχο μας, όπου περιγράφουμε τα περιστατικά και ζητάμε την άμεση αποκατάσταση της ζημιάς με την επιστροφή των χρημάτων. Το mail μπορεί να έχει την παρακάτω μορφή: Αξιότιμοι κύριοι της VODAFONE ή όποιον άλλο πάροχο Σας ενημερώνω ότι στις ...... Αυγούστου 2019 έλαβα στο κινητό μου τηλέφωνο ( ................. ) τρία διαδοχικά SMS, όλα προερχόμενα από το ίδιο πενταψήφιο νούμερο ....... που ανήκει στην εταιρία ............ Οι ώρες που ήρθαν τα μηνύματα σε μένα, ήταν: 10.55.43, 10.55.44 και 10.55.46. Κανένα από αυτά τα μηνύματα δεν άνοιξα, δεν διάβασα, πολύ δε περισσότερο δεν απάντησα ή δεν έκανα οποιαδήποτε άλλη διαδικασία. Απλώς τα διέγραψα άμεσα. Επικοινώνησα άμεσα με την εταιρία σας και ζήτησα να γίνει φραγή εισερχομένων στα 5ψήφια νούμερα. Όταν εκδόθηκε ο λογαριασμός μου, διαπίστωσα ότι μου είχατε επιβάλει χρεώσεις για τα μηνύματα αυτά και συγκεκριμένα ......... ευρώ για κάθε ένα από αυτά. Συνολικά δηλαδή με χρεώσατε με το ποσόν των 3 Χ ......... = .......... ευρώ. Το ποσόν αυτό επιβαρύνθηκε επιπλέον με ΦΠΑ και φόρο υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας. Υπολογίζω ότι η χρέωση που μου επεβλήθη έφτασε τα ......... ευρώ. Δεδομένου ότι: 1. Είστε εις γνώσιν των ενεργειών της εταιρίας ............, με την οποίαν άλλωστε συνεργάζεστε, 2. Δεν έχω υπογράψει με την εταιρία .............. καμία σύμβαση, για παροχή οποιασδήποτε υπηρεσίας προς εμένα, 3. Δεν έχω εξουσιοδοτήσει την εταιρία ............., καθ' οιονδήποτε τρόπο, να κάνει χρήση του αριθμού του κινητού μου τηλεφώνου, 4. Η χρήση του αριθμού του κινητού μου τηλεφώνου, χωρίς την έγγραφη και ενυπόγραφη συναίνεσή μου, συνιστά εκ μέρους της εταιρίας ............. με την οποία συνεργάζεστε, παραβίαση των προσωπικών μου δεδομένων. 5. Η ανοχή εκ μέρους σας των παράνομων πρακτικών της εταιρίας ............, η είσπραξη για λογαριασμό της ............ και η απόδοση σε αυτήν χρημάτων παρανόμως αποκτηθέντων, σας καθιστά υπόλογους έναντι των πελατών σας σχετικά με τις πρακτικές που η ............ εφαρμόζει. Με βάση τα ανωτέρω: Παρακαλώ πολύ την εταιρία σας, στην οποία είμαι συνδρομητής, από πολλών χρόνων: 1. Να μου γνωρίσει εγγράφως, με ποιόν τρόπο προσπαθήσατε να προστατέψετε τους συνδρομητές σας, από την συγκεκριμένη ΑΠΑΤΗ. 2. Να μου γνωρίσει, αν σκοπεύετε στα πλαίσια της προστασίας των συνδρομητών σας, και στα πλαίσια της καλής μεταξύ μας πίστης, να αμφισβητήσετε προς την συνεργαζόμενη εταιρία .............., τις συγκεκριμένες χρεώσεις και να συμβάλετε έτσι στην επιστροφή των χρημάτων που χρεώθηκα εν αγνοία μου. Με εκτίμηση -------------------------------------- Διεύθυνση: ---------------------------------- Τ,Κ. ----------- 04/09/2019 Ε)...... Μπαίνουμε στη σελίδα του Συνήγορου του Καταναλωτή: Στην ενότητα " Χειρισμός καταγγελιών " http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportSample.html Κατεβάζουμε το έντυπο καταγγελίας σε μορφή PDF ή DOC http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportSample.html και το συμπληρώνουμε. Φροντίζουμε να ορίσουμε σαν Πρώτη καταγγελόμενη εταιρία την υπεύθυνη εταιρία που μας έστειλε τα παράνομα sms και Δεύτερη καταγγελόμενη εταιρία τον πάροχο μας που συμμετέχει στην διαδικασία. Αφού συμπληρώσουμε το έντυπο με την καταγγελία μας ( περίπου ότι έχουμε αναφέρει παραπάνω ), στέλνουμε την καταγγελία στο mail του Συνήγορου του Καταναλωτή: [email protected] <[email protected]>; Μαζί επισυνάπτουμε 1. Αντίγραφο της ταυτότητας μας 2. Το mail που στείλαμε στην καταγγελόμενη εταιρία και 3. Το mail που στείλαμε στον καταγγελόμενο πάροχο. ΣΤ)...... Μπαίνουμε στη σελίδα της Εθνικής Εταιρίας Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομίων: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/complaints.html στην ενότητα Τηλεφωνία και διαδίκτυο: https://apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam - Συμπληρώνουμε τα στοιχεία μας - Στο αντίστοιχο πεδίο, κάνουμε μία σύντομη περιγραφή των γεγονότων και - Επισυνάπτουμε όλα τα mails που έχουμε στείλει προηγουμένως ( καταγγελόμενη εταιρία, καταγγελόμενο πάροχο ) και την αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή και τα μπουμπουνίζουμε. Τέλος: Δεν είναι για τα χρήματα που μας έκλεψαν με την συνεργασία τους........είναι για το γαμώτο! Ευχαριστώ!!! Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από Green Dragon 27 5
VonLoutsos Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Σωστά τα λες και τα γράφεις. Στην περίπτωση που ο πάροχος σε προτρέπει να στείλεις STOP στον αριθμό που λέει το sms πως το αντιμετωπίζουμε;
Green Dragon Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, VonLoutsos είπε Σωστά τα λες και τα γράφεις. Στην περίπτωση που ο πάροχος σε προτρέπει να στείλεις STOP στον αριθμό που λέει το sms πως το αντιμετωπίζουμε; Μπορείς να το κάνεις αυτό, αλλά υποτίθεται ότι έτσι δεν θα σε ξαναενοχλήσουν. Με τις παραπάνω ενέργειες πετυχαίνεις να σου επιστρέψουν τα κλεμμένα χρήματα. Και το κυριότερο...Μήπως και κινητοποιηθούν οι αρχές να σταματήσει η φάμπρικα. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Κι εγώ θύμα απάτης πριν λίγες ημέρες... Έστειλα το κειμενάκι που έφτιαξες και θα μου επιστρέψουν τα χρήματά μου. Ευχαριστώ, Πράσινε Δράκε. Στις 11/9/2019 στις 1:02 ΜΜ, VonLoutsos είπε Σωστά τα λες και τα γράφεις. Στην περίπτωση που ο πάροχος σε προτρέπει να στείλεις STOP στον αριθμό που λέει το sms πως το αντιμετωπίζουμε; Το STOP σταματάει την εκμετάλλευση απ' το συγκεκριμένο 5ψηφιο. Να ζητάτε να σας μπλοκάρουν όλα τα 5ψηφια, καίτοι δίνουν την επιλογή και μέσω app.
Green Dragon Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Για την ενημέρωση του forum, να σας πω τα νεότερα. Μια εβδομάδα μετά τις έγγραφες καταγγελίες που έκανα κατά της Dimoco και της Vodafone: ---- Ο Συνήγορος του Καταναλωτή μου έστειλε επιστολή με την οποία με πληροφορεί οτι ζήτησε έγγραφες εξηγήσεις απο τις δυο εταιρείες για τα καταγγελόμενα, καθώς είχε πολλές παρόμοιες αναφορές. Επίσης ζήτησε από τις δύο εταιρείες να μου επιστρέψουν τα χρήματα άμεσα. ---- Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων μου έστειλε mail με το οποίο με πληροφορεί οτι ζήτησε έγγραφες εξηγήσεις απο τις δυο εταιρείες εντός 10 ημερών. Μετά τις απαντήσεις που θα πάρει, θα εξετάσει τον τρόπο αντιμετώπισης αυτών των πρακτικών. ---- Η Dimoco με mail με ενημέρωσε ότι θα μου επιστρέψει τα χρήματα στο λογαριασμό μου. Βέβαια μου διευκρίνισε ότι θα δω την επιστροφή εντός 30 ημερών!!!!!!!! ---- Της μεγάλης Vodafone δεν ίδρωσε το αυτάκι της. Ούτε mail, ούτε τηλεφώνημα...τίποτα. Όταν πρόκειται βέβαια για την προώθηση των προϊόντων της, μας θυμάται καθημερινά. Αυτά.....Και αν σας συμβεί, μην το αφήνετε να περάσει έτσι. 3
June Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Και σε μένα έτυχε, ευτυχώς πρόλαβα και έκοψα τα 5ψήφια πριν γίνει χρέωση στο λογαριασμό μου. Μου ήρθε ξαφνικά ένα σμς και μετά από 1 λεπτό δεύτερο που επιβεβαίωνε την έγγραφή μου. Επικοινώνησα με την εταιρεία απευθείας και ήταν κάθετοι, ότι μπήκα στη σελίδα τους, και ότι μου έστειλαν και πιν στο κινητό και επιβεβαίωσα το πιν που έλαβα στη σελίδα τους για να ξεκινήσει η χρέωση της συνδρομητικής υπηρεσίας. Έκοψαν εκείνη τη στιγμή τηλεφωνικά την συνδρομή και επιβεβαίωσα με την vodafone τη φραγή σε 5ψήφια και ότι δεν είχε γίνει χρέωση στο λογαριασμό μου. Μετά από mail που τους έστειλα, μετά από 2-3 εβδομάδες μου έστειλαν την ip που υποτίθεται συνδέθηκα στη σελίδα τους και έκανα την εγγραφή και προφανώς δεν ήταν αυτή που είχα εκείνη τη στιγμή... Απατεώνες, δεν ξέρω τι συμβαίνει και πώς γίνεται να σε γράφουν σε υπηρεσίες αυτόματα! 1
Green Dragon Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2019 Καλησπέρα, Μετά από 30 μέρες και αφού είχαν προηγηθεί οι καταγγελίες που έκανα και περιγράφω αναλυτικά στο πρώτο post, η DIMOCO μου επέστρεψε στο λογαριασμό μου τα χρήματα που μου είχαν χρεώσει με την απάτη. Δεν είναι για τα χρήματα τόσο, αλλά αν γίνονται κάθε φορά οι καταγγελίες, μπορεί να ξυπνήσουν οι αρμόδιοι και να στείλουν στον εισαγγελέα τους απατεώνες. Εμείς που κατέχουμε λίγο την τεχνολογία και μπορούμε να αντιδράσουμε με καταγγελίες, το οφείλουμε αυτό σε όλους που είτε δεν κατέχουν είτε είναι ανήμποροι, γέροντες και πληρώνουν από το υστέρημά τους την απάτη. Ευχαριστώ! 6
thodoris1985 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ενημερωτικά, καλύτερα να μη στείλετε STOP σε κάποιο 5ψήφιο, γιατί και αυτό έχει μεγάλη χρέωση. Προσωπικά, βρήκα το τηλέφωνο τους απο την ΕΕΤΤ εδώ (βάζεις το 5ψήφιο νούμερο και σου βγάζει τα στοιχεία τους) και τους κάλεσα και το αφαίρεσαν χειροκίνητα. Η δική μου ιστορία έχει ως εξής: Πρίν περίπου 2.5 χρόνια ήρθαν κάποια μηνύματα στο κινητό της γυναίκας μου από κάποια 5ψήφια ("έφαγαν" όλη την κάρτα ~5 ευρώ). Το ίδιο έγινε και πρίν 1.5 χρόνο περίπου από κάποια dimoco ("έφαγαν" όλη την κάρτα ~12 ευρώ). Πριν 7 μήνες (τον Μάρτιο) ήρθαν κάποια μηνύματα στο κινητό της γυναίκας μου (ευτυχώς χωρίς χρέωση αυτή τη φορά) από 5ψήφιο κάποιας paydash. Μετά από ανταλλαγή πολλών email χωρίς να απαντήσουν επί της ουσίας που βρήκαν το κινητό μιας και δεν έχει χρησιμοποιηθεί πουθενά σε τέτοιου είδους υπηρεσίες, μου είπαν ότι η IP δεν είναι σταθερή και δε μπορεί να φανεί κάτι από αυτό κτλ κτλ (κάποιος να τους ενημερώσει πως βρίσκουν τους παιδόφιλους από τη ΔΔΗΕ). Για να μη μακρυγορώ, σήμερα έστειλαν και στο κινητό μου 5 απανωτά μηνύματα τα οποία ήταν με χρέωση. Το κινητό δεν είναι στο ίδιο όνομα, είναι εταιρικό και προφανώς ούτε κι αυτό έχει χρησιμοποιηθεί πουθενά. Δεδομένων των παραπάνω, θέλω να βάλω εδώ τους τρόπους που μπορεί κάποιος να κάνει φραγή στα 5ψήφια νούμερα («νούμερα» με διπλή σημασία). Cosmote Wind Vodafone Εδώ το link της ΕΕΤΤ που μπορείτε να δείτε σε ποιόν ανήκει το κάθε 5ψήφιο Υ.Γ 1 Η paydash (μετά από μια πολύ μικρή έρευνα) είναι εταιρία που έχει δηλώσει fax ενός ασφαλιστή στο Χολαργό, και το email ενός λογιστή. Κατά τα άλλα είναι εταρείες «τεχνολογίας» που προσφέρουν «διευκολύνσεις» πληρωμών τύπου paypal. Γελάνε και οι πέτρες Υ.Γ. 2 Να μας ζήσει η ΕΕΤΤ που τους δίνει άδεια Υ.Γ. 3 Είναι πάγια τακτική όλων αυτών απλά να δείχνουν ένα τυχαίο screenshot ενός υποτιθέμενου διαγωνισμού στο οποίο και καλά βάλαμε τα στοιχεία μας και συμφωνήσαμε στους όρους και στις χρεώσεις τους, και βάλαμε και το pin που υποτίθεται ότι μας έστειλαν Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2019 από thodoris1985 1 1
czarjuly Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Απο οτι διαβαζω εδω και καιρο εχει...δαγκωσει πολυ κοσμο αυτη η dimoco ...καλη μπιζνα!!!
Aurumnus Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Πρώτα έστειλαν σε εμένα, ένα μήνα μετά σε συγγενικό μου πρόσωπο και πριν λίγες μέρες σε άλλο συγγενικό μου πρόσωπο! Επιδημία! Και δεν είναι μόνο η Dimoco... είναι και η Veoo. Και ποιος ξέρει ποιο φρούτο ακόμα θα ξεπηδήσει από το βόθρο. Μετά από αυτό είμαι σίγουρος ότι σύντομα όλοι στην Ελλάδα θα έχουν δεχθεί «επίθεση» 5ψήφιων μηνυμάτων! Και επειδή οι περισσότεροι δεν θα ασχοληθούν, μιλάμε για μεγάλη απάτη και μεγάλη κονόμα! Γι'αυτό το λόγο, έχω ενημερώσει όλους τους δικούς μου ανθρώπους να προβούν σε φραγή 5ψήφιων μηνυμάτων. Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2019 από Aurumnus
Shorai Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 εγώ χρεωθηκα 4 ευρώ στην εταιρεία NVIA από την Vodafone χωρίς να στείλω κάποιο sms η να συμπληρώσω οπουδήποτε τον τηλεφωνικό μου αριθμό. Με έκλεψαν χωρίς να ξέρω ποιος, γιατί και με ποιον τρόπο. Η Vodafone ισχυρίζεται ότι έγινα συνδρομητής σε υπηρεσία κατά την πλοήγηση μου στο διαδίκτυο. ΑΛΗΤΕΙΑ
NovaLacertae Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Το μέιλ της dimoco είναι το [email protected] εκεί είχα στείλει εγώ, τον Αύγουστο. και τελικά μου επέστρεψαν τα χρήματα μετά από 12 μέρες (από το πρώτο μέιλ, στην εβδομάδα είχα στείλει και δεύτερο μέιλ και τότε μου απάντησαν ότι θα επιστρέψουν το ποσό) Η απάντηση πάντως ήταν από το μέιλ: [email protected]
exitpc Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Θυμα συγγενικο μου προσωπο. θυμαμαι οταν ξεκιναγα την σταδιοδρομια μου στο ιντερνετ(πριν 20 χρονια :p) ποσες φορες ηθελα να κατεβασω ενα παιχνιδι και μου ζηταγε να ολοκληρωσω ενα survey για την αποκτηση του,χρησημοποιωντας τον αριθμο κινητου μου.Βεβαια ποτε δεν εβαζα τον δικο μου αλλα ενα στην τυχη. Μηπως παιζει κατι τετοιο και εδω? Αν οντως ισχυει αυτο....(κοιτα τι σκεφτηκα τωρα)...μηπως να δωσω το κινητο σε αυτα τα survey ,καποιων τυπων που δε πολυγουσταρω? evil
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 1. Όργια από εταιρίες που στέλνουν 5ψηφια SMS - Οι ευθύνες Σπίρτζη, η παράλυτη ΕΕΤΤ και οι απίθανες εταιρίες των 10.000 ευρώindex.php?id=252816 Αναφορά σε κείμενο Σύμφωνα με καταγγελίες που έχει στην κατοχή του το bankingnews την τακτική αυτή της αποστολή μηνυμάτων που χρεώνουν τον παραλήπτη χωρίς τη συναίνεσή του εφαρμόζει η εταιρία Dimoco Greece της οποίας η έδρα βρίσκεται στην Ελλάδα όπου Διευθύνων Σύμβουλος στην Ελλάδα η κα Λίλυ (Βασιλική) Ξένου η οποία μεταπήδησε από την Amaze που εξαγόρασε δραστηριότητές της η Dimoco ενώ νωρίτερα είχε περάσει από τις WIN και IMImobile όλες εταιρίες πολυμεσικής πληροφόρησης. Βέβαια από το ΓΕΜΗ προκύπτει ότι η Dimoco Greece είναι μια Μονοπρόσωπη ΙΚΕ με κεφάλαιο 10.000 Ευρώ και η κα Ξένου είναι απλά διαχειρίστρια της ΙΚΕ. Μοναδικός μέτοχος είναι η Dimoco Europe Gmbh που έχει έδρα στη και στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Φιλοθέη και την ίδια διεύθυνση με τη Διεύθυνση που δηλώνει η κα Ξένου ενώ η Dimoco Greece έχει έδρα το Μαρούσι. Η Amaze που είναι ελληνική Ανώνυμη Εταιρία με έδρα τον Άγιο Δημήτριο και πριν το Μαρούσι είχε στο τέλος του 2014 ίδια κεφάλαια 667 χιλιάδες Ευρώ και την ίδια χρονιά εμφάνισε τζίρο 3,87 εκ Ευρώ, μεικτά κέρδη1,11 εκ Ευρώ και καθαρά κέρδη 117 χιλιάδες. Το περίεργο είναι ότι λίγο πριν κάνει τη συναλλαγή με τη Dimoco και συγκεκριμένα στο τέλος του 2014 εμφανίζει τον ισολογισμό της ποσά προοριζόμενα για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 154 χιλιάδες Ευρώ χωρίς να προκύπτει κάπου η ανάγκη ότι τα χρειάζεται η εταιρία. Και αυτό γιατί εντός της χρήσης καλύπτει με αύξηση δανείων τη διαφορά στις απαιτήσεις της που φαίνεται να προκύπτει από τα έσοδα. Το ζήτημα που προκύπτει σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πως η παράλυτη ΕΕΤΤ με ευθύνη του κ. Σπίρτζη είναι με κατεβασμένα τα χέρια γεγονός που προφανώς οδηγεί σε αποθράσυνση εταιρίες όπως η Dimoco. Το δεύτερο ερώτημα είναι αν η Dimoco είναι αδειοδοτημένη καθώς δεν προκύπτει η ίδια σε καταλόγους παρόχων πολυμεσικής πληροφόρησης που δημοσιεύονται από εταιρίες κινητής τηλεφωνίας. 2.Τι υποστηρίζει η Dimoco για πρόσφατο δημοσίευμα του bankingnews Nick Gliatis Ας στείλει όσα εξώδικα θέλει η DIMOCO. Απέναντι της θα βρει ανθρώπους που την καταγγέλλουν ως θύματά της. Για να πάρει το μάθημά της η συγκεκριμένη εταιρεία, και να μάθει ότι θα έπρεπε να κρύβεται από ντροπή αντί να ορθώνει ανάστημα με εξώδικα, καλώ τους παθόντες να την κατακεραυνώσουν καταγγέλλοντας εδώ τα παθήματά τους. Να δούμε πόσα εξώδικα θα στείλει αφού "την πνίγει το δίκιο"? Αρχίζω εγώ με το δικό μου πάθημα Στην δική μου περίπτωση, χρεώθηκε εταιρικό κινητό. Για κακή της τύχη είμαι επιστήμονας πληροφορικής με υψηλή τεχνογνωσία σε επίπεδο σχεδιασμού ηλεκτρονικού τηλεπικοινωνιακού υλικού. Ουδέποτε συναίνεσα εγώ η εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος της εταιρείας μου σε εγγραφή μας σε δήθεν υπηρεσίες με χρέωση. Σε σχετικό έγγραφο ερώτημα προς την συγκεκριμένη εταιρεία, έλαβα απάντηση με μηνύματα που δήθεν είχε ανταλλάξει το συγκεκριμένο κινητό με το "σύστημα" της DIMOCO καθώς και με δήθεν πληροφοριακό υλικό που με δήθεν αίτημά μας μας είχε αποσταλεί. Φτιαχτά όλα αφού δεν επιβεβαιώνεται καμιά παραλαβή τους από εμάς. Ζητήσαμε επίμονα αποδεικτικό στοιχείο για την αυτόβουλη συναίνεσή μας αλλά η DIMOCO ποιεί την νήσσα αφού ενώ μπορεί να αποδείξει ότι έστειλε μήνυμα στο συγκεκριμένο κινητό με κάποιον κωδικό ενεργοποίησης της "υπηρεσίας της", δεν μπορεί να αποδείξει ότι κάποιος νόμιμος εκπρόσωπός μας εισήγαγε αυτόβουλα αυτόν τον κωδικό στο υπολογιστικό τους σύστημα "ενεργοποιώντας" την δήθεν υπηρεσίας τους. Η όλη ιστορία είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου και θα ήθελα να ενημερώσω ότι η εταιρεία κινητής που παρανόμως και χωρίς την συγκατάθεση νομίμου εκπροσώπου της εταιρείας μας εισέπραξε αυτό το ποσό για λογαριασμό της DIMOCO, τελικώς μας το πίστωσε (δηλαδή γύρισε πίσω τα κλοπιμαία). Αρχικά επέλεξα να αρχίσω τον αγώνα μου κάπως πιο συντονισμένα συμμετέχοντας σε γνωστό ανοικτό γκρουπάκι στο facebook που είχε δημιουργηθεί και ανέφερε ότι εξυπηρετεί την οργάνωση των παθόντων κατά αυτής της απάτης. Τελικώς ανακάλυψα ότι το group υπάρχει για να εκτονώνεται η οργή των θυμάτων και να μην αποτελούν τελικά απειλή για αυτές τις εταιρείες της απάτης. Δούλεψα πολύ και εντόπισα τα παραθυράκια των νόμων που επιτρέπουν να λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο, παραθυράκια που εκμεταλλεύονται και ανήκουν ακόμα και σε βασικά άρθρα της ποινικής δικονομίας. Αποκάλυψα τα τρωτά σημεία και οργάνωσα τους χρήστες στην δημιουργία υπομνήματος το οποίο έθεσα προς επεξεργασία δημόσια ώστε να αποσταλεί στη βουλή γνωρίζοντας ότι είναι στην πρόθεσή του σημερινού κυβερνόντος κόμματος (Σεπτ 2019) να φέρουν νόμο –όπως και έκαναν μέσα στο καλοκαίρι που μας πέρασε, σχετικό με την προστασία των πολιτών από δικτυακές και τηλεπικοινωνιακές απάτες. Διαχειρίστηκα την εκδήλωση ενδιαφέροντος των ατόμων που ήθελαν να συμμετέχουν, με ασφαλή τρόπο ώστε να μην εκτίθενται τα ονόματά τους και δημιούργησα την βάση για υποβολή μαζικής αγωγής με κοινό δικηγόρο κατά αυτών των εταιρειών. Ως εκ Θαύματος, με την μέθοδο της προβοκάτσιας, εμφανίστηκαν ξαφνικά οι πραγματικοί δημιουργοί του group,- εντελώς διαφορετικοί από αυτούς που εμφανίζονταν ως διαχειριστές και διέγραψαν ΟΛΑ τα μηνύματα μου με τα οποία αποκάλυπτα τα μυστικά της απάτης, καθώς και τα κείμενα που είχαμε δημιουργήσει για υποβολή μαζικής αγωγής. Φυσικά κατήγγειλα την ενέργειά τους, τόσο δημόσια εντός του group (φυσικά έσβησαν τις καταγγελίες μου) όσο και κατ’ ιδίαν σε ένα προς ένα τα μέλη και αποχώρησα από αυτό το θεατρικό και παραπλανητικό γκρουπάκι. Αμέσως μετά, το group έγινε κλειστό έτσι ώστε κανένας που δεν έχει περάσει από το «φίλτρο» των διαχειριστών να μην μπορεί να έχει πρόσβαση στα μέλη του group. Έτσι λοιπόν τα πρόβατα επί σφαγή τρώνε το κουτόχορτο που τα ταΐζουν, εκτονόνωνται και δεν αποτελούν ουσιαστική απειλή για την κομπίνα. Ο «επιστημονικός τρόπος» που είναι στημένη μάλιστα η όλη κομπίνα, περιλαμβάνει και 2-3 φωνούλες που βγαίνουν και δηλώνουν πόσο πολύ βοηθήθηκαν από το γκρουπάκι. Αληθινά στην οργάνωση της κομπίνας τους βγάζω το καπέλο στους ανθρώπους. Έχουν καταφέρει να χειραγωγούν και να χρησιμοποιούν υπέρ τους ακόμα και την οργή των θυμάτων τους. Διότι η κομπίνα αυτή, -όπως εγώ την ονομάζω, είναι η κομπίνα της πισίνας. Γεμίζουμε μια πισίνα με νερό και στους πάνω 5 πόντους σο τοίχωμα της πισίνας ανοίγουμε 10 τρύπες με ένα ψιλό τρυπανάκι και τις ταπώνουμε. Που και που, βγάζουμε μια τάπα και αφήνουμε να τρέξει ένα κρασοπότηρο. Αν όλα πάνε στραβά, το πολύ πολύ να μας κατέβει η πισίνα κατά 5 πόντους και μάλιστα σε πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Τα υπόλοιπα 3 μέτρα νερό. Είναι δικά μας και ασφαλή. Πρέπει να συντονιστούμε για να σταματήσουν τέτοιες πρακτικές που εκμεταλλεύονται παραθυράκια που αποσκοπούν στην εξυπηρέτηση αυτής της ιδιαίτερης οικονομίας που βρίσκεται στο internet και απαιτεί αμεσότητα και ταχύτητα. Το αγαθό της επικοινωνίας δεν μπορεί να είναι βορρά επιτήδειων. Aλλά δώστε και ένα καλό χαστούκι εδώ στους εξυπνάκηδες που τολμάνε να στέλνουν και εξώδικα. Και κάντε το επώνυμα. Όχι δεξιά - αριστερά ανώνυμα. Θύματα είστε δεν χρειάζεται να φοβάστε και να κρύβεστε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα