kastaniotissss Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, Πήγα σήμερα σε ένα κατάστημα της εθνικής να ανοίξω έναν δεύτερο λογαριασμό (απλό ταμιευτηρίου). Με ενημέρωσαν ότι υπάρχει πλέον για τους καινούριους λογαριασμούς ελάχιστη χρέωση 2ευρώ τον μήνα** και για διάφορους λόγους (βλέπε αστερίσκους) δεν τον άνοιξα και έφυγα. Στην συνέχεια πήρα το τηλεφωνικό κέντρο της εθνικής όπου και με ενημέρωσαν ότι για απλούς λογαριασμούς ταμιευτηρίου δεν υπάρχει καμία χρέωση. Ξαναπήρα συνεπώς το κατάστημα και μια κυρία με σχετική αγένεια μου είπε "Υπάρχουν χρεώσεις κύριε μου, δεν ξέρω τι σας είπαν στο τηλεφωνικό κέντρο, ούτε θα κάτσω να σας εξηγήσω, αν θέλετε ανοίξτε παράπονο στην εθνική ώστε να σας απαντήσουν εγγράφως." Ξαναπήρα τα κεντρικά και μου λένε δέν ξέρουν γιατί επιμένουν ότι υπάρχει χρέωση και με έστειλαν στο τμήμα παραπόνων ώστε να ανοίξω νέα υπόθεση εναντίον του συγκεκριμένου καταστήματος, όπως και έκανα. Εν τέλει γνωρίζει κανείς αν υπάρχει χρέωση στους νέους λογαριασμούς ταμιευτηρίου (όχι όψεως ή τρεχούμενους )???? Έχει ανοίξει κάποιος πρόσφατα?? ** Μια χρέωση θεωρώ ότι είναι παράλογη για τον εξής λόγο. Αν η τράπεζα σε χρεώνει 2ευρώ τον μήνα σημαίνει ότι χρεώνει 24ευρώ τον χρόνο. Με επιτόκιο 0.01% σημαίνει ότι χρειάζεσαι 240.000 ευρώ και πάνω (240.000x0.01% = 24 ) ώστε να εξισορροπήσεις αυτήν την απώλεια. Αρα η τράπεζα πέραν από το κέρδος που αποκομίζει δανείζοντας τα χρήματα σου, έχει και άμεσο κέρδος απο κάθε αποταμιευτικό λογαριασμό με ποσό μικρότερο των 240.000. Δηλαδή... παραλογισμός η κάνω κάτι λάθος??? -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Παραθέτω το τι έγινε τελικά Αναφορά σε κείμενο Λοιπόν με πήραν σήμερα από την διοίκηση της εθνικής και μου ζήτησαν συγγνώμη. Μου είπαν συγκεκριμένα: "Δεν θα σας πώ ψέματα υπάρχει στοχοθέτηση να προωθηθούν κάποια προιόντα ωστόσο ο απλός λογαριασμός ταμιευτηρίου προς το παρόν είναι ακόμα δωρεάν" Όταν τους είπα '"άλλο προωθηση και άλλο εξαναγκασμός" μου είπε "έχετε δίκιο έχει ήδη γίνει παρατήρηση στο διευθυντή του καταστήματος η οποία θα πάει στο γενικό διευθυντή και θα θέλαμε αν μπορείτε να μας δώσετε τα ονόματα όσων επέμεναν ότι υπάρχει χρέωση." Όταν τους είπα ότι δεν γνωρίζω τα ονόματα, μου είπαν ότι μπορώ να ζητήσω κατευθείαν τον διευθυντή να είναι παρών την ώρα που ανοίγει ο λογαριασμός, αφού εκείνος έχει ενημερωθεί για το συμβάν. EDIT: Μου είπε ότι η υποχρεωτική χρέωση είναι στα άμεσα πλάνα, αλλά ακόμα ΔΕΝ έχει εφαρμοστεί. Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2019 από kastaniotissss 2
NikosKallithea Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Αφου σου λεει αυτη ετσι και οι αλλοι αλλιως εσυ πηγες στον διευθυντή της τράπεζας να ρωτησεις;
kastaniotissss Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Όχι διότι επικοινώνησα με το τηλεφωνικό κέντρο αφού είχα αποχωρήσει από το κατάστημα. 1
christakos07 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Αφου σου λεει αυτη ετσι και οι αλλοι αλλιως εσυ πηγες στον διευθυντή της τράπεζας να ρωτησεις; Σελίδα δεύτερη των όρων χρήσης, αριθμός μπούλετ 3, δεύτερη παράγραφος: Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τις χρεώσεις των παρεχόμενων από το τραπεζικό ίδρυμα υπηρεσιών, αναφέρατε στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.insomnia.gr. Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2019 από christakos07 2
cb_papi Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δεν υπάρχει χρέωση για το άνοιγμα/τήρηση λογαριασμού. Αυτά τα €2 αφορούν πιθανότατα κάποια άλλα πακέτα υπηρεσιών που λέγονται Value & Premium και που είναι προαιρετικά. 2
kastaniotissss Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, cb_papi είπε Δεν υπάρχει χρέωση για το άνοιγμα/τήρηση λογαριασμού. Αυτά τα €2 αφορούν πιθανότατα κάποια άλλα πακέτα υπηρεσιών που λέγονται Value & Premium και που είναι προαιρετικά. Τόνισα ότι δεν επιθυμώ κάποιο πακέτο, ωστόσο επέμεινε ότι και καλά κάποιες παροχές που παλιά τις έδιναν έτσι κι αλλιώς τώρα χρεώνονται αναγκαστικά (π.χ. ενημέρωση για συναλλαγές με email κλπ ), η υπάλληλος χαριτολογώντας μ είπε ότι έτσι όπως πάμε θα σας χρεώνουμε και την "Καλημέρα". 1
alexakos89 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, kastaniotissss είπε Τόνισα ότι δεν επιθυμώ κάποιο πακέτο, ωστόσο επέμεινε ότι και καλά κάποιες παροχές που παλιά τις έδιναν έτσι κι αλλιώς τώρα χρεώνονται αναγκαστικά (π.χ. ενημέρωση για συναλλαγές με email κλπ ), η υπάλληλος χαριτολογώντας μ είπε ότι έτσι όπως πάμε θα σας χρεώνουμε και την "Καλημέρα". Δεν υπαρχει καμια χρεωση σε ανοιγμα λογαριασμου ταμιευτηριου.Πηγαινε σε αλλο καταστημα. Και κανε παραπονα.
cb_papi Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 4 λεπτά πριν, kastaniotissss είπε Τόνισα ότι δεν επιθυμώ κάποιο πακέτο, ωστόσο επέμεινε ότι και καλά κάποιες παροχές που παλιά τις έδιναν έτσι κι αλλιώς τώρα χρεώνονται αναγκαστικά (π.χ. ενημέρωση για συναλλαγές με email κλπ ), η υπάλληλος χαριτολογώντας μ είπε ότι έτσι όπως πάμε θα σας χρεώνουμε και την "Καλημέρα". Εγώ θα το τράβαγα με έγγραφο παράπονο και στο τέλος θα πήγαινα στην ίδια να μου τον ανοίξει χωρίς χρέωση. 2
kastaniotissss Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, cb_papi είπε Εγώ θα το τράβαγα με έγγραφο παράπονο και στο τέλος θα πήγαινα στην ίδια να μου τον ανοίξει χωρίς χρέωση. 4 λεπτά πριν, alexakos89 είπε Δεν υπαρχει καμια χρεωση σε ανοιγμα λογαριασμου ταμιευτηριου.Πηγαινε σε αλλο καταστημα. Και κανε παραπονα. Άνοιξα παράπονο, και μου είπαν θα μου απαντήσουν εντός 45 ημερών, θα κάνω update το post όταν λάβω απάντηση.
marmagia Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Ειδικά η εθνική πάντως έχει την αφρόκρεμα των τραπεζικών υπαλλήλων ιδίως σε ευγένεια και δευτερευόντως σε κατάρτιση...😝 5 2
Silverage Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Ακριβως, δεν υπάρχει χρέωση. Προσπαθούσε να σου πουλήσει κάποιον "premium" λογαριασμό.
Ison_ Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δεν παίζει να υπάρχει χρέωση 2€ ανά μήνα, γιατί το επόμενο λεπτό κιόλας θα τα είχαν σηκώσει όλοι μετρητά. Επειδή στο έπαιξε ιστορία και μόνο για αυτό, θα πήγαινα στο προϊστάμενο της να τον ρωτήσω αν ισχύουν αυτά που λέει.
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 επειδή μου κέντρισε το ενδιαφέρον μιας και έχω λογαριασμό στην εθνική τράπεζα έψαξα και στην ιστοσελίδα (διάβασα αρκετά pdf) αλλά ρώτησα και στο τηλέφωνο αλλά και σε κατάστημα με το οποίο συνεργάζομαι όλοι ήταν αρνητικοί στο θέμα χρέωσης για δημιουργία λογαριασμού χρέωση μπορεί να υπάρχει για κάποιες υπηρεσίες (ενημέρωσης) όλοι μου είπαν επίσης φίλε μου να κάνεις γραπτό παράπονο και να σου απαντήσουν από τα κεντρικά.
ParhsG Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Απλα δε νομιζω να σε παρουν μετα απο 45 ημερες παρε εσυ.
Ukforthemoment Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 43 λεπτά πριν, ciyo είπε Μονο εγω πηρα αυτα τα μαιλ? Το προϊόν σας Εθνικός Όψεως μετατρέπεται σε Business BASIC Σας ενημερώνουμε ότι από 09/09/2019 το προϊόν "Εθνικός Όψεως απλός" παύει να διατίθεται & ο λογαριασμός σας θα μετατραπεί αυτόματα στο προϊόν "Business BASIC" με μηνιαίο κόστος 2€. Μπορείτε να πληροφορηθείτε για τα νέα χαρακτηριστικά του στα Καταστήματά μας ή στο www.nbg.gr . Εάν δεν επιθυμείτε τη μετατροπή, μπορείτε να απευθυνθείτε στο Κατάστημα συνεργασίας σας ή να επικοινωνήσετε με τη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Μεγάλων Πελατών στο email [email protected] και να επιλέξετε το προϊόν που σας ταιριάζει. Αυτός είναι όψεως , ο φίλος μιλάει για ταμιευτήριο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα