Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μα δεν το πήρε για καινούριο. Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πάντα πωλείται "as is". Μπορεί να δοκιμάσει, πάντως...

  • Thanks 1
  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Test-drive χωρίς κατ' ελάχιστο έκπτωση 30% επί της αρχικής τιμής, δεν είναι σοβαρή προσφορά.

30% ; 

Δηλαδή ένα αμάξι των 1 χρόνου με 7-8 χιλιάδες χλμ που καινούριο κάνει 20 χιλιάρικα εσύ θες να το πάρεις 13-14 

Καλή φάση...

Επεξ/σία από AristidisZ
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο επαγγελματίας βγάζει κέρδος από την πώληση , έχει προνομιακή πληροφόρηση/γνώση και δεν πρόκειται ποτέ να δώσει φθηνά κάτι. Πάντα θα ακριβοπουλάει. Αυτό είναι το αντικείμενο του αλλιώς θα είχαν βάλει λουκέτο και θα είχαν αλλάξει επάγγελμα , πόσο δύσκολο είναι στην κατανόηση?

Αν βλέπετε "ευκαιρία" σε μάντρα/αντιπροσωπία/επαγγελματία αυτοκινήτου ΘΕΩΡΗΣΤΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ότι πίσω από το τυρί υπάρχει φάκα.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Thanks 2
Δημοσ.

Αν έβρισκα μια καλή προσφορά (πάνω από 20% έκπτωση) πιστεύω θα το προχωρούσα αλλά μόνο με έλεγχο από δικό μου μηχανικό, μιας και το αμάξι είναι μεταχειρισμένο.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Θεικο video,προσεξε αυτο topic starter

Wrong. Because $40,000 is the recommended drive-away price of the new car. You can probably get $4000 off that without even trying. These things are designed to be discounted. But even if you only manage to talk it down $2500, you’re still halfway to the price of that demonstrator - and no motoring journalist or ad agency stunt driver later contextualised as a ‘senior executive’ has had his way with the new one. Guaranteed. If you want ‘abuse’, you’re going to have to do it yourself. Seems like pretty cheap insurance to me.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, omitziz είπε

Να πάρουμε τις ζητήσει. Στο βιβλίο και κάτω από τη μοκέτα του πορτ-μπαγκάζ υπάρχει ένα τέτοιο χαρτάκι.

stitok.jpg

Αυτοί είναι τα option από το εργοστάσιο που μέσα είναι τι σαν τα φοράει και τι λάστιχα.

Έχω ο decoderhttp://igorweb.org/equidec.aspx

Με αυτά πάει και ζητάει τις ζάντες που είχε πάνω 

Το αποκωδικοποιείς λίγο?

Δημοσ.
7 ώρες πριν, AristidisZ είπε

30% ; 

Δηλαδή ένα αμάξι των 1 χρόνου με 7-8 χιλιάδες χλμ που καινούριο κάνει 20 χιλιάρικα εσύ θες να το πάρεις 13-14 

Καλή φάση...

Όταν ένα αυτοκίνητο που έχει οδηγηθεί από ένα και μόνο οδηγό που υποθέτουμε ότι το φρόντιζε, στον 1ο χρόνο έχει χάσει το 20% της αξίας του ...

... τότε για ένα αυτοκίνητο 1 χρόνου, που έχουν περάσει εκατοντάδες από πάνω του και τού έχουν δοκιμάσει πράγματα που δεν θα δοκίμαζαν στο δικό τους σε τέτοια κατάσταση καινούριου ... υποθέτω ότι το 30% είναι συντηρητική εκτίμηση αν είναι σε καλή κατά τα άλλα κατάσταση.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Όταν ένα αυτοκίνητο που έχει οδηγηθεί από ένα και μόνο οδηγό που υποθέτουμε ότι το φρόντιζε, στον 1ο χρόνο έχει χάσει το 20% της αξίας του ...

... τότε για ένα αυτοκίνητο 1 χρόνου, που έχουν περάσει εκατοντάδες από πάνω του και τού έχουν δοκιμάσει πράγματα που δεν θα δοκίμαζαν στο δικό τους σε τέτοια κατάσταση καινούριου ... υποθέτω ότι το 30% είναι συντηρητική εκτίμηση αν είναι σε καλή κατά τα άλλα κατάσταση.

Καλά δε νομίζω ότι δοκιμάζουν κάτι τρελό στα test drive. Μια μικρή βόλτα μαζί με τον πωλητή δεν κάνεις στα περισσότερα;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, zio10 είπε

Καλά δε νομίζω ότι δοκιμάζουν κάτι τρελό στα test drive. Μια μικρή βόλτα μαζί με τον πωλητή δεν κάνεις στα περισσότερα;

Ισχύει , το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν είναι οι υποψήφιοι αγοραστές που το σέβονται θέλοντας και μη. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι κάτι δημοσιογράφοι/συνεργάτες που το έχουν πάρει για να το "δοκιμάσουν".

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, zio10 είπε

Καλά δε νομίζω ότι δοκιμάζουν κάτι τρελό στα test drive. Μια μικρή βόλτα μαζί με τον πωλητή δεν κάνεις στα περισσότερα;

Το κύριο πρόβλημα είναι ότι το προφίλ πατήματος συμπλέκτη σε άγνωστο δισκοπλατώ, μέχρι να το βρείς, το έχεις «σκίσει» το σύστημα σε ένα αυτοκίνητο δοκιμής. Ας σκεφτούμε ζημιά από εκατοντάδες οδηγούς που ψάχνουν να βρουν πού «κουμπώνει».

Το δευτερεύον είναι ότι όλοι θα «βουτήξουν» το γκάζι να δουν πώς «τραβάει». Άλλες ζημιές εκεί, σε καινούριο.

Το 30% που λέει, παίζει υπό συνθήκες να είναι μικρότερη έκπτωση από το ρίσκο που παίρνεις. Να βάλω μέσα και εκτιμήσεις επιπρόσθετων κακομεταχειρίσεων;

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Το κύριο πρόβλημα είναι ότι το προφίλ πατήματος συμπλέκτη σε άγνωστο δισκοπλατώ, μέχρι να το βρείς, το έχεις «σκίσει» το σύστημα σε ένα αυτοκίνητο δοκιμής. Ας σκεφτούμε ζημιά από εκατοντάδες οδηγούς που ψάχνουν να βρουν πού «κουμπώνει».

Το δευτερεύον είναι ότι όλοι θα «βουτήξουν» το γκάζι να δουν πώς «τραβάει». Άλλες ζημιές εκεί, σε καινούριο.

Το 30% που λέει, παίζει υπό συνθήκες να είναι μικρότερη έκπτωση από το ρίσκο που παίρνεις. Να βάλω μέσα και εκτιμήσεις επιπρόσθετων κακομεταχειρίσεων;

Ισχυουν αυτα που λες και εγω για αυτο ανοιξα το τοπικ να τα συζητησουμε. Εαν εχω προσφορα για τετοιο αυτοκινητο αν ειναι να το σκεφτω η οχι.

Απο την αλλη ομως επισημη αντιπροσωπεια να πουλησει αμαξι με 30% εκπτωση δεν υπαρχει καμια περιπτωση. Θα κοιταξει να το δωσει σε περιοδο μη προσφορων, και στη φουλ τιμη που θα εχει εκεινη τη περιοδο θα το δωσει απο 10 αντε με πολυ παζαρι 20% κατω. Που αν σκεφτεις οτι σε περιοδο προσφορων - εκπτωσεων το επαιρνες αρκετα κατω ετσι κι αλλιως μαλλον δεν αξιζει.

Μαλλον θα κανω υπομονη μεχρι να πετυχω καποια επισημη επκτωση απο αντιπροσωπεια σε καινουριο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακριβώς σε αυτό προσπαθούμε να βοηθήσουμε, πάνω στο αρχικό ερώτημα.

10% είναι η πτώση της τιμής σε καινούριο, μόλις βγαίνεις από την αντιπροσωπεία, και έχεις την άδεια κυκλοφορίας στο όνομά σου, πριν ακόμα βγάλεις τη ζελατίνα, και κρατάς το κλειδί στο χέρι για πρώτη φορά!

20% χοντρικά, ανάλογα με το μοντέλο πάντα, είναι η πτώση της τιμής ένα χρόνο μετά ... και ανάλογα με την κακομεταχείριση και τα χιλιόμετρα μπορεί και παραπάνω.
Π.χ. ένα αυτοκίνητο ενός που καπνίζει αδιάκοπα μέσα στο αυτοκίνητο και βρωμοκοπάνε οι ταπετσαρίες, ΔΕΝ πουλιέται σε αυτή την τιμή.

30% για ένα test-drive είναι μια δίκαιη προσφορά, για πολύ καλά διατηρημένο test-drive. Για τα χειρότερα, άνετα και 40-50% κάτω.

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Όταν ένα αυτοκίνητο που έχει οδηγηθεί από ένα και μόνο οδηγό που υποθέτουμε ότι το φρόντιζε, στον 1ο χρόνο έχει χάσει το 20% της αξίας του ...

... τότε για ένα αυτοκίνητο 1 χρόνου, που έχουν περάσει εκατοντάδες από πάνω του και τού έχουν δοκιμάσει πράγματα που δεν θα δοκίμαζαν στο δικό τους σε τέτοια κατάσταση καινούριου ... υποθέτω ότι το 30% είναι συντηρητική εκτίμηση αν είναι σε καλή κατά τα άλλα κατάσταση.

Σωστός ο συλλογισμός αλλά.... Ψάξτε λίγο στο car.gr και θα δείτε αυτοκίνητα 5ετίας με 100.000χλμ. δηλ. σχεδόν τελειωμένα για την ευρωπαϊκή αντίληψη να πωλουνται με -30% και -40% στην καλύτερη.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

To car.gr, όπως και κάθε site με αγγελίες, απεικονίζει τις προσδοκόμενες τιμές και όχι τις πραγματικές που πωλούνται τα αγαθά.

Επιπρόσθετα, βάλε ότι υπάρχει αρκετό price tag στις ελληνικές αγγελίες, γιατί είναι αποδεκτό ότι «ο άλλος θα παζαρέψει».

Τα ποσοστά παραπάνω είναι τα αποδεκτά των αναλυτών της αγοράς. Από εκεί και πέρα γούστο του καθενός, να δώσει παραπάνω από ό,τι αξίζει κάτι, γιατί άλλωστε έχουμε ελεύθερη αγοραπωλησία αγαθών. :D

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...