Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, toyo73 είπε

Kαλο θα ειναι ομως με ενα wideband, να μετρησει την αναλογια  αερα-καυσιμου,γιατι τραβαει πολυ αερα με αυτη την εισαγωγη.Θα πρεπει να δει εαν μπορει να διωρθωσει η εγκεφαλος και δεν στεγνωνει απο καυσιμο.

αχχα ναι! εγω ετσι το αγορασα...ετσι το θελω... wideband να βαλετε στο πλυντήριο ρουχων σας :P (αστειευομαι).....

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, Alexandros Christofis said:

Ρε παιδιά! Ψαχνω να βρώ ακριβώς την ίδια εισαγωγη (σετ) με το βαρελακι του, το ευκαμπτο, την κουρμπα και την βαση που κουμπωνει στον προφυλακτήρα....για να μην αρχισω τις πατεντες με πολυαστέρες και νεες τρυπες και βασεις κτλ κτλ.. πως φτασαμε στα αλογα και πακετα μετατροπής, χωρα μετατροπης κτλ κτλ...😂😂😂. ΒΒΖ ειναι.... Βενζίνη καει και ειναι μαυρο :P

Μπράβο αφού είναι μαύρο και θες τα original, η μηχανή ΒΒΖ είναι 1400 βενζίνη και έχει 101 άλογα μαμά

πάρε και το εργοστασιακό σετ εισαγωγής που έπρεπε να έχει το αμάξι σου

fabia-mk1-1688.png

sbazar.png,10,10%7Cjpg,80,,1

αν θες σου δίνω τους κωδικούς για τα αυθεντικά ανταλλακτικά με τα οποία βγήκε το αμάξι σου από το εργοστάσιο

αυτά τα άλλα που εσύ έχεις είναι aftermarket και για αυτά ψάχνεις αλλού, κοινώς δεν έχει μαμά

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, KoreanW είπε

Μπράβο αφού είναι μαύρο και θες τα original, η μηχανή ΒΒΖ είναι 1400 βενζίνη και έχει 101 άλογα μαμά

πάρε και το εργοστασιακό σετ εισαγωγής που έπρεπε να έχει το αμάξι σου

fabia-mk1-1688.png

sbazar.png,10,10%7Cjpg,80,,1

αν θες σου δίνω τους κωδικούς για τα αυθεντικά ανταλλακτικά με τα οποία βγήξε το αμάξι σου από το εργοστάσιο

αυτά τα άλλα που εσύ έχεις είναι aftermarket και για αυτά ψάχνεις αλλού

Φιλε KoreanW ευχαριστώ δεν θελω...μου αρεσει περισσοτερο το αμαξακι μου ετσι οπως ειναι! παντος νασαι καλα! ενα σετ εισαγωγής θελω μονο!! μονο αυτό! 

Δημοσ.
1 minute ago, Alexandros Christofis said:

Φιλε KoreanW ευχαριστώ δεν θελω...μου αρεσει περισσοτερο το αμαξακι μου ετσι οπως ειναι! παντος νασαι καλα! ενα σετ εισαγωγής θελω μονο!! μονο αυτό! 

κατά τη γνώμη μου, θα ρωτήσεις στα συνεργεία, στα forum και στα aftermarket

από πού προμηθεύτηκε η Βιαμάρ τα aftermarket εξαρτήματα, δε χάνεις και τίποτε ένα τηλέφωνο αν υπάρχει ακόμα  Βιαμάρ και ξέρει κανένας

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Alexandros Christofis είπε

gia_nnis Δεν ειναι μετατροπή. Ετσι το εβγαζε για ενα διαστημα η skoda σαν sport edition. Δεν εχω θεμα καταναλωσης βενζινης! ειναι 116 αλογα.

Αυτες οι παπατζες μονο στην Ελλαδα γινονται!  Μεσα στην πολη οπως και να το πας κατω απο 10λ δεν πεφτει!  Η δε ροπη στις χαμηλομεσαιες δεν αντιπροσωπευει τα 116hp!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η πλάκα είναι ότι το συγκεκριμένο μοτέρ έχει περάσει από τα χέρια μου σε polo αλλά χωρίς μετατροπή,

μαμά στα 101 άλογα και θα το έλεγα εξαιρετικά οικονονικό για την εποχή του και για σήμερα, και για την ατμοσφαιρική ιπποδύναμη

καίει λάδι πάντως, αν και έχω την υποψία ότι φταίει και το πολύ λεπτό longlife που του βάζανε

.

το λέω γιατί διάβασα προηγούμρνο σχόλιο που λέει ότι δεν πέφτει κάτω από 10 l/100km στην πόλη και φαντάζομαι αναφέρεται στη μετατροπή

ενώ σε μαμά κατάσταση καμία σχέση, πολύ οικονομικό επαναλαμβάνω, απορείς γιατί δεν πέφτει η βελόνα του ρεζερβουάρ

.

θέλω να πω ότι αυτές οι κ@λομετατροπές είναι γτπ, σε μαμά ιπποδύναμη τραβάει ήδη ικανοποιητικά και είναι πολύ οικονομικό ταυτόχρονα

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.

Ο άνθρωπος ζήτησε την βοήθεια κάποιου που ξέρει και εμείς του γράφουμε ένα σωρό άσχετα ....  Καταρχήν φίλε κάντο ανταλλαγή με yaris  να σωθείς ... Αν πάλι επιμένεις ψάξε από τρακαρισμένο πχ https://www.car.gr/3614829-skoda-fabia-1400-16v-101hp-rs-bbz

Δημοσ.
1 ώρα πριν, KoreanW είπε

η πλάκα είναι ότι το συγκεκριμένο μοτέρ έχει περάσει από τα χέρια μου σε polo αλλά χωρίς μετατροπή,

μαμά στα 101 άλογα και θα το έλεγα εξαιρετικά οικονονικό για την εποχή του και για σήμερα, και για την ατμοσφαιρική ιπποδύναμη

καίει λάδι πάντως, αν και έχω την υποψία ότι φταίει και το πολύ λεπτό longlife που του βάζανε

.

το λέω γιατί διάβασα προηγούμρνο σχόλιο που λέει ότι δεν πέφτει κάτω από 10 l/100km στην πόλη και φαντάζομαι αναφέρεται στη μετατροπή

ενώ σε μαμά κατάσταση καμία σχέση, πολύ οικονομικό επαναλαμβάνω, απορείς γιατί δεν πέφτει η βελόνα του ρεζερβουάρ

.

θέλω να πω ότι αυτές οι κ@λομετατροπές είναι γτπ, σε μαμά ιπποδύναμη τραβάει ήδη ικανοποιητικά και είναι πολύ οικονομικό ταυτόχρονα

Με τα 75 περπαταει καλυτερα για μεσα στην πολη και με καλυτερη καταναλωση! Με τα 101 δινει 9.6λ και με τα 75  8.8λ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 minutes ago, gia_nnis said:

Με τα 75 περπαταει καλυτερα για μεσα στην πολη και με καλυτερη καταναλωση! Με τα 101 δινει 9.6λ και με τα 75  8.8λ

άντε τώρα να πω την αλήθεια μου ότι έχει περάσει από τα χέρια μου και το μαμά 75 και το μαμά 101 :lol:

διαφορετικά τα δύο μοτέρ μεταξύ τους σε κάποια εξαρτήματα, που σημαίνει ότι οι διαφορές τους δεν ήταν μόνο στη χαρτογράφηση

εξαρτάται η κατανάλωση από το αμάξωμα που έχει να κινήσει, διότι αν πχ το 75άρι ζορίζεται με ένα βαρύ αμάξωμα, το 101 μπορεί να αποδειχθεί έως και πιο οικονομικό

σε γενικές γραμμές, το 75 έχει καλύτερη ροπή από χαμηλά αλλά ψοφάει ψηλά σχετικά σύντομα

το 101 χαμηλά είναι πιο άδειο, όμως έχει 1000 στροφές ψηλότεροα τον κόφτη και εκεί που το άλλο ψοφάει, αυτό εδώ συνεχίζει να δίνει τα επιπλέον άλογα με το peak της ίδας ροπής να το δίνει πιο ψηλά

το 75 δεν καίει λάδι και παίρνει απλή βενζίνη

αυτά

και μιλάμε πάντα για τα εργοστασιακά μοτέρ, που του ts δεν είναι τέτοιο, του ts είναι μια μετατροπή μη εργοστασιακή που καταναλώνει περισσότερο καύσιμο

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.
14 ώρες πριν, aGka8l είπε

Ο άνθρωπος ζήτησε την βοήθεια κάποιου που ξέρει και εμείς του γράφουμε ένα σωρό άσχετα ....  Καταρχήν φίλε κάντο ανταλλαγή με yaris  να σωθείς ... Αν πάλι επιμένεις ψάξε από τρακαρισμένο πχ https://www.car.gr/3614829-skoda-fabia-1400-16v-101hp-rs-bbz

Πηρα τηλ..μηχανικά τα εχει πουλησει ολα..νασαι καλα!

Δημοσ.
23 ώρες πριν, KoreanW είπε

άντε τώρα να πω την αλήθεια μου ότι έχει περάσει από τα χέρια μου και το μαμά 75 και το μαμά 101 :lol:

διαφορετικά τα δύο μοτέρ μεταξύ τους σε κάποια εξαρτήματα, που σημαίνει ότι οι διαφορές τους δεν ήταν μόνο στη χαρτογράφηση

εξαρτάται η κατανάλωση από το αμάξωμα που έχει να κινήσει, διότι αν πχ το 75άρι ζορίζεται με ένα βαρύ αμάξωμα, το 101 μπορεί να αποδειχθεί έως και πιο οικονομικό

σε γενικές γραμμές, το 75 έχει καλύτερη ροπή από χαμηλά αλλά ψοφάει ψηλά σχετικά σύντομα

το 101 χαμηλά είναι πιο άδειο, όμως έχει 1000 στροφές ψηλότεροα τον κόφτη και εκεί που το άλλο ψοφάει, αυτό εδώ συνεχίζει να δίνει τα επιπλέον άλογα με το peak της ίδας ροπής να το δίνει πιο ψηλά

το 75 δεν καίει λάδι και παίρνει απλή βενζίνη

αυτά

και μιλάμε πάντα για τα εργοστασιακά μοτέρ, που του ts δεν είναι τέτοιο, του ts είναι μια μετατροπή μη εργοστασιακή που καταναλώνει περισσότερο καύσιμο

Οδηγησε ενα i20 1.4 του 2012 και θα καταλαβεις ποσο υστερει η vw στους ατμοσφαιρικους κινητηρες! Καλυτερες ροπες-ρεπριζ με διαφορα! χαμηλοτερη καταναλωση! Ιδιο βαρος!

Δημοσ.
16 hours ago, gia_nnis said:

Οδηγησε ενα i20 1.4 του 2012 και θα καταλαβεις ποσο υστερει η vw στους ατμοσφαιρικους κινητηρες! Καλυτερες ροπες-ρεπριζ με διαφορα! χαμηλοτερη καταναλωση! Ιδιο βαρος!

εγώ είπα την εμπειρία μου με αυτοκίνητα της εποχής που ήταν δεκαετία του 1990 και του 2000 όπως και οι κινητήρες της vw που αναφέρθηκαν

το 2012 πρακτικά δεν υπηρχε αγορά και ανταγωνισμός για ατμοσφαιρικούς κινητήρες, ακόμα κι η huyndai το γύρισε στο turbo στο τέλος

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, KoreanW είπε

εγώ είπα την εμπειρία μου με αυτοκίνητα της εποχής που ήταν δεκαετία του 1990 και του 2000 όπως και οι κινητήρες της vw που αναφέρθηκαν

το 2012 πρακτικά δεν υπηρχε αγορά και ανταγωνισμός για ατμοσφαιρικούς κινητήρες, ακόμα κι η huyndai το γύρισε στο turbo στο τέλος

Μα και το polo V 1.4 στο ιδια επιπεδα ειναι! Η vw δεν εκανε κατι να αλλαξει την φιλοσοφια της για να πηγαινουν ευχαριστα τα αυτοκινητα της μεσα στην πολη.. Αν ειχαν χαμηλη καταναλωση δεν θα ελεγα κουβεντα..

Ακομα και το tsi 105hp αν σου πεσει κατω απο τις 2000στρ κατεβα να σπρωξεις..!!!!  Μονο με 100αρα θα δεις καποια διαφορα αλλα και διαφορα στο πορτοφολι!!!

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Μα και το polo V 1.4 στο ιδια επιπεδα ειναι! Η vw δεν εκανε κατι να αλλαξει την φιλοσοφια της για να πηγαινουν ευχαριστα τα αυτοκινητα της μεσα στην πολη.. Αν ειχαν χαμηλη καταναλωση δεν θα ελεγα κουβεντα..

Ακομα και το tsi 105hp αν σου πεσει κατω απο τις 2000στρ κατεβα να σπρωξεις..!!!!  Μονο με 100αρα θα δεις καποια διαφορα αλλα και διαφορα στο πορτοφολι!!!

Τις ίδιες @@ριες λες τόσους μήνες σε ότι thread βρεις και χωρίς κανένα λόγο. Ειλικρινά πες δεν κουράστηκες? 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, omitziz είπε

Τις ίδιες @@ριες λες τόσους μήνες σε ότι thread βρεις και χωρίς κανένα λόγο. Ειλικρινά πες δεν κουράστηκες? 

Ναι εχεις δικιο.. Κουραστηκα να λεω τις αληθειες! 

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...