Προς το περιεχόμενο

Canon eos m100


Ak sellia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά, αγόρασα τν canon eos m100 κ επειδή είμαι αρχάριος θα ήθελα να μάθω γιατί όταν κάνω ζουμ από τν κάμερα κ όχι από το φακό δν τραβάει φωτογραφία αυτό που έκανα ζουμ αλλά δείχνει τν εικόνα χωρίς ζουμ. 

Επεξ/σία από Ak sellia
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Ak sellia είπε

Καλησπέρα παιδιά, αγόρασα τν canon eos m100 κ επειδή είμαι αρχάριος θα ήθελα να μάθω γιατί όταν κάνω ζουμ από τν κάμερα κ όχι από το φακό δν τραβάει φωτογραφία αυτό που έκανα ζουμ αλλά δείχνει τν εικόνα χωρίς ζουμ. 

      Μαζί με την καλησπέρα μου , ζουμ η τέλος πάντων επιλογή της εστιακής απόστασης στον φακό ναι , δλδ επιλέγετε αν θα τραβήξετε μια εικόνα ανάμεσα στις επιλογές 15 - 45 που έχει ο κιτ φακός , υποθετωντας πως αυτόν έχετε . Τώρα με ποιον άλλον τρόπο κάνετε ζουμ , αν θέλετε να το ξαναπειτε λίγο ....... ίσως δεν κατάλαβα κάτι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την επιλογή του ζουμ τν εχω απο τ χειροκίνητη λειτουργία κ μόνο όπου πατάω τ εικονίδιο π είναι στν οθόνη κ κανω 5 κ 10 οπτικό ζουμ αλλά δν τραβάει αυτό π εχω ζουμάρει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Ak sellia είπε

Την επιλογή του ζουμ τν εχω απο τ χειροκίνητη λειτουργία κ μόνο όπου πατάω τ εικονίδιο π είναι στν οθόνη κ κανω 5 κ 10 οπτικό ζουμ αλλά δν τραβάει αυτό π εχω ζουμάρει. 

Οταν κανεις ζουμ στην οθονη ειναι για να δεις καλυτερα ή για να εστιασεις πιο ευκολα. Για να κανεις ζουμ στη φωτογραφια που θες να βγαλεις πρεπει να χρησιμοποιησεις τον φακο και να ζουμαρεις με το δακτυλιο επανω του. Αν καταλαβα σωστα τι ρωτας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως σου ειπαν πιο πανω. Απο την οθονη κανεις zoom μονο για να τσεκαρεις την ακριβεια του focus. Ζοομ γινεται μονο χειροκινητα απο τον φακο σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλεια ευχαριστώ!